0
back
 

diskuze k tématu: Mazda 6 - který motor má vyšší spotřebu?

category of topic classification: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.05.2010 07:11, :-)
Kdybych najel 13000 km za rok tak si koupím klidně hummera
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.05.2010 07:58, Podobný problém
řeším také, vybírám si mezi Mazdou 6 (nejlépe combi), Avensisem nebo Accordem. Vše v benzínu, Mazda a Avensis minimálně 2,0, Accorda bych preferoval ve 2,4. Co jsem vysledoval např. v testu AutoTipu, dke Mazdu r.v. 2007 a Avensise rozebrali po 100tis. do šroubku, tak Mazda vyhrála, ALE až právě po roce výroby 2007, kdy proběhl úprava (možná facelift?) antikorozní ochrany, do té doby byl rez celkem problém Takže pokud koupíte vůz dřívější, doporučuji udělat dutiny a nástřik spodku, vyplatí se to.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.05.2010 08:14, RE: Podobný problém
Borik2 posted by:
řeším také, vybírám si mezi Mazdou 6 (nejlépe combi), Avensisem nebo Accordem. Vše v benzínu, Mazda a Avensis minimálně 2,0, Accorda bych preferoval ve 2,4. Co jsem vysledoval např. v testu AutoTipu, dke Mazdu r.v. 2007 a Avensise rozebrali po 100tis. do šroubku, tak Mazda vyhrála, ALE až právě po roce výroby 2007, kdy proběhl úprava (možná facelift?) antikorozní ochrany, do té doby byl rez celkem problém Takže pokud koupíte vůz dřívější, doporučuji udělat dutiny a nástřik spodku, vyplatí se to.
Ono záleží na jaký kousek narazíte. Jelikož často asistuji u nákupu ojetého automobilu, viděl jsem a jezdil jsem s nespočtem totálně ulítaných M6, které byly nejméně o rok omlazené a svítilo jim na tachometru pětimístné číslo, přičemž měly najeto minimálně 5x více. A naopak, často člověk může narazit pěkné kousky, které byly garážované a jejich majitel se o ně řádně staral (u těch seani po 7 letech provozu zatím neobjevuje koroze). Každopádně M6 je velmi povedené auto, které si zamilují motoristé kteří rádi řídi. Reakce na pohyb plynového pedálu a volantu je bravurní a nevídaná (přirovnal bych k BMW). U Accorda rozhodně 2.4 !
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.05.2010 08:36, rozdíly
Měl jsem 1.8 (první kusy) tři roky a pak si koupil 2.0, najeto na obou skoro 200tis a mohu srovnávat. Základní výbava Base není špatná, co do spolehlivosti bych dal přednost 1.8. Spotřeba s 1.8 dlouhodobá 7,6, s dvoulitrem pak 8,5. 2.0 po faceliftu ma 6 rychlostí. 1.8 za 3 roky měla ulomený stahovák zadního sedadla v kufru a problémy s lakem (pomerančový efekt na střeše) jinak nic, s 2.0 pak řeším zvlněné kotouče a nastavení automatické klima, která si občas neví rady. Rozdíl v dynamice není velký, projeví se skutečně až v kopcích, ale pocitově není příliš velký. Rozhodně bych se nebál 1.8, dnyamika i spolehlivost ok, při výběru pak spíše záleží na konkrétním kuse než na motorizaci
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.05.2010 08:50, RE: Podobný problém
Petr - TipCars.com posted by:
Ono záleží na jaký kousek narazíte. Jelikož často asistuji u nákupu ojetého automobilu, viděl jsem a jezdil jsem s nespočtem totálně ulítaných M6, které byly nejméně o rok omlazené a svítilo jim na tachometru pětimístné číslo, přičemž měly najeto minimálně 5x více. A naopak, často člověk může narazit pěkné kousky, které byly garážované a jejich majitel se o ně řádně staral (u těch seani po 7 letech provozu zatím neobjevuje koroze). Každopádně M6 je velmi povedené auto, které si zamilují motorist...
Petře, já měl tu s M6 čest pouze jednou na asi 30km vzdálenost s motorem 2,3i ( ta starší generace) a podvozkově měla teda do 3er e46 hooooodně daleko. Je klidně možné že jsem měl tu čest s nějakou pastičkou po vážnější nehodě to nevím, ale nenadchlo mě to ani malinko.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.05.2010 08:56, Benzin
Být Váma, při tom nájezdu, koupím tu 2.3! Zas tolik neusetrite na benzinu, pojistka je stejna jak na 2.0 a aspon si s ní užijete srandu Já najezdím soukr autem tak 5-10tkm a pro radost sem si koupil BMW 740 4.4 V8
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.05.2010 09:34, RE: Benzin
eTeflon posted by:
Být Váma, při tom nájezdu, koupím tu 2.3! Zas tolik neusetrite na benzinu, pojistka je stejna jak na 2.0 a aspon si s ní užijete srandu Já najezdím soukr autem tak 5-10tkm a pro radost sem si koupil BMW 740 4.4 V8
Jsem stejného názoru - 2.3i je výborný motor, soudím z vlastní zkušenosti (najeto 50.000 km). Táhne prakticky od volnoběhu (odbočovat na křižovatce můžete v pohodě na trojku), ve vyšších otáčkách pak nastupuje výkon, který vám umožní třeba bezproblémové předjíždění i na kratším úseku. Je to o radosti z jízdy, jak tu psal přispěvatel přede mnou, navíc s dostatečnou výkonovou rezervou pro kritické situace. Pokud má najeto do 130-140.000 km, neočekával bych nějaké větší problémy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.05.2010 09:40, RE: Podobný problém
Valnoha posted by:
Petře, já měl tu s M6 čest pouze jednou na asi 30km vzdálenost s motorem 2,3i ( ta starší generace) a podvozkově měla teda do 3er e46 hooooodně daleko. Je klidně možné že jsem měl tu čest s nějakou pastičkou po vážnější nehodě to nevím, ale nenadchlo mě to ani malinko.
Já psal o "živé" reakci motoru na plynový pedál a o komunikativním řízení ... o podvozku nic ... i když určité společné rysy tam jsou ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.05.2010 10:42, Silnější
S nájezdem 11 tkm/rok bych na spotřebu nehleděl, zejména u ojetého auta, kde se budoucí náklady nedají předvídat. Ze stejného důvodu jsem si dopřál silnější motor do auta sám. Mám s 2.5 po 10 tkm průměrnou spotřebu 9.1 l/100 km, což navíc není tak hrozné. Takže klidně bych volil 2.3. Litr spotřeby při tomto nájezdu a současné ceně benzínu udělá ročně 3500 Kč.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.05.2010 11:53, Mazda 2,3
možná se mýlím, možná se jedná o nový agregát ale motor 2,3 u Mazdy byl snad i na TipCars kritizován za choulostivý a finančně náročný na servis, každopádně z benzínových nejméně doporučovaná motorizace.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.05.2010 12:05, RE: Mazda 2,3
Radek_G posted by:
možná se mýlím, možná se jedná o nový agregát ale motor 2,3 u Mazdy byl snad i na TipCars kritizován za choulostivý a finančně náročný na servis, každopádně z benzínových nejméně doporučovaná motorizace.
Tak to nevím - mám ho už dost dlouho, a zatím do něj leju jen benzín a olej... O nějakých "obecných" problémech jsem neslyšel (resp. nečetl). Olej je samozřejmě vhodné kontrolovat pravidelně (jako asi u každého auta), víc než 1 litr jsem mezi výměnami ale nedoplňoval. Jinak netuším, co by mělo být na servisu zrovna tohoto motoru "finančně náročné"...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.05.2010 12:22, RE: Mazda 2,3
mjumju posted by:
Tak to nevím - mám ho už dost dlouho, a zatím do něj leju jen benzín a olej... O nějakých "obecných" problémech jsem neslyšel (resp. nečetl). Olej je samozřejmě vhodné kontrolovat pravidelně (jako asi u každého auta), víc než 1 litr jsem mezi výměnami ale nedoplňoval. Jinak netuším, co by mělo být na servisu zrovna tohoto motoru "finančně náročné"...
dík za názor od konkrétního uživatele, zajímá mne, protože Mazda 6 v kombi a benzínu je jedním z několika vozů, které mám v hledáčku pro koupi ojetiny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.05.2010 12:25, co Honda 2,0 resp. 2,4?
myslím 7G Accorda, vzhledově vypadá dospěleji a moderněji, koroze ji nepostihuje a motory, netřeba komentovat. Nevýhoda je,že je poměrně drahá ve srovnání s M6,ale vzhledem ke kvalitám, která je znatelná, je cena přijatelná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.05.2010 12:27, RE: Mazda 2,3
Radek_G posted by:
dík za názor od konkrétního uživatele, zajímá mne, protože Mazda 6 v kombi a benzínu je jedním z několika vozů, které mám v hledáčku pro koupi ojetiny.
tak to nesmíš zapomenout ani na Accorda 2,4 :) já se svezl nejdřív Mazdou 2,3 potom Acco 2,4 a od té doby mám Acco doma. Nelituji. Na netu je recenzí dost, zde nebo na MACZ (auto.cz).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.05.2010 12:31, RE: Mazda 2,3
Tomi posted by:
tak to nesmíš zapomenout ani na Accorda 2,4 :) já se svezl nejdřív Mazdou 2,3 potom Acco 2,4 a od té doby mám Acco doma. Nelituji. Na netu je recenzí dost, zde nebo na MACZ (auto.cz).
to je pravda, bohužel Accordů s motorem 2,4 je hodně málo v porovnání s 2,0. Nejezdím moc, stačil by mi i ten dvoulitr, ale ono to souvisí i s výbavou, která je ve vyšší motorizaci podstatně lepší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.05.2010 13:43, RE: co Honda 2,0 resp. 2,4?
Tomi posted by:
myslím 7G Accorda, vzhledově vypadá dospěleji a moderněji, koroze ji nepostihuje a motory, netřeba komentovat. Nevýhoda je,že je poměrně drahá ve srovnání s M6,ale vzhledem ke kvalitám, která je znatelná, je cena přijatelná.
Rozdíl je ještě v nabídce karosářských variant - jako hatchback se dělá pouze Mazda 6.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.05.2010 13:43, RE: Mazda 2,3
Radek_G posted by:
možná se mýlím, možná se jedná o nový agregát ale motor 2,3 u Mazdy byl snad i na TipCars kritizován za choulostivý a finančně náročný na servis, každopádně z benzínových nejméně doporučovaná motorizace.
Ano, před lety kolega Vaculík označil tento motor za rozežranější. Praxe však ukazuje (mám bohaté zkušenosti), že s příbývajícím počtem kilometrů klesá spotřeba paliva. Pokud však bude šestku honit, není problém jezdit za 15-16 l/100 km a naopak, při pohodové jízdě není problém 8,0 l/100 km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.05.2010 14:35, RE: Mazda 2,3
Petr - TipCars.com posted by:
Ano, před lety kolega Vaculík označil tento motor za rozežranější. Praxe však ukazuje (mám bohaté zkušenosti), že s příbývajícím počtem kilometrů klesá spotřeba paliva. Pokud však bude šestku honit, není problém jezdit za 15-16 l/100 km a naopak, při pohodové jízdě není problém 8,0 l/100 km.
No, osobně si neumím představit průměrnou spotřebu 16 litrů, resp. že by někdo takovým stylem vydržel jezdit dlouhodobě. I při mém "ostřejším" stylu jízdy mám po Praze spotřebu mezi 10 a 11 litry.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.05.2010 16:54, RE: co Honda 2,0 resp. 2,4?
mjumju posted by:
Rozdíl je ještě v nabídce karosářských variant - jako hatchback se dělá pouze Mazda 6.
a co teda avensis 2.0 od roku 2003?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.05.2010 18:22, RE: Mazda 2,3
mjumju posted by:
No, osobně si neumím představit průměrnou spotřebu 16 litrů, resp. že by někdo takovým stylem vydržel jezdit dlouhodobě. I při mém "ostřejším" stylu jízdy mám po Praze spotřebu mezi 10 a 11 litry.
souhlas, na 16litrů bych se dostal v provozu jen v případě totálního riskování svého života a lidí kolem sebe.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.