0
back
 

diskuze k tématu: Jaká je Mazda 6 s motorem 2.2 MZR-CD?

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.10.2011 02:19, Interiér
Krásný auto, ale ty "závodnický" pedály by letěly hned do hajzlu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.10.2011 06:39, RE: Interiér
Th0r posted by:
Krásný auto, ale ty "závodnický" pedály by letěly hned do hajzlu.
Pevně věřím, že tyto oslavné ódy bude možné pět i po 100.000km - tedy pokdu nebudou v té době už sežrané zadní lemy, nezadře se motor díky ucpanému olejovému scímu koši, nebude věčný problém s FAP, nebude se dostávat nafta do oleje díky netěsnostem kolem vstřiků, a jistě by se našlo i pár dalších malicherností - stačí si pročíst nářky členů, majitelů, těchto vozů na mazdaclub.cz.

Jiank o korozi Mazd (všech, bez výjimky) by se dalo diskutovat non-stop a u auta ze střední třídy je taková rychlost koroze prostě neslučitelná. Pravda, najdou se majitelé, kteří to jednak neřeší a ti, kteří to řeší a rok co rok stříkají spodek a dutiny nějakým přípravkme. Ale pánové - píše se rok 2011 a ne 1984, když jsem vlastnili Škody 105L!!!

Měl jsem Mazdu 3MPS - ale vím, že další Mazdu si už nekoupím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.10.2011 06:41, RE: Interiér
Zdeny60 posted by:
Pevně věřím, že tyto oslavné ódy bude možné pět i po 100.000km - tedy pokdu nebudou v té době už sežrané zadní lemy, nezadře se motor díky ucpanému olejovému scímu koši, nebude věčný problém s FAP, nebude se dostávat nafta do oleje díky netěsnostem kolem vstřiků, a jistě by se našlo i pár dalších malicherností - stačí si pročíst nářky členů, majitelů, těchto vozů na mazdaclub.cz.

Jiank o korozi Mazd (všech, bez výjimky) by se dalo diskutovat non-stop a u auta ze střední třídy je taková rychlo...
A propos - v regionu bydlím a poprvé po 25 letech slyším, že se něco jmenuje Červenovodské sedlo. Mám pocit, že se pisálek spletl a tento vrch (mj. nijak prudký) se už staletí jmenuje vrch SUchý!! Jinak sedlo je v Jeseníkách a je to ramzovské a ahlavně pak Červenohorské. To jen na okraj. A tam by si měl pán zajet prověřit, co jeho auto a on sám zvládne. A nebo ještě radši - na sedlo Videlksé. Tam toho může předvézt ještě víc
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.10.2011 07:20, RE: Interiér
Zdeny60 posted by:
A propos - v regionu bydlím a poprvé po 25 letech slyším, že se něco jmenuje Červenovodské sedlo. Mám pocit, že se pisálek spletl a tento vrch (mj. nijak prudký) se už staletí jmenuje vrch SUchý!! Jinak sedlo je v Jeseníkách a je to ramzovské a ahlavně pak Červenohorské. To jen na okraj. A tam by si měl pán zajet prověřit, co jeho auto a on sám zvládne. A nebo ještě radši - na sedlo Videlksé. Tam toho může předvézt ještě víc
Zdravím, taky jsem z regionu (asi 10km) a název Červenovodské sedlo se pro sedlo mezi Suchákem a Bukovkou používá celkem běžně....nicméně uznávám, že na Červenohorským by se asi zkoušelo líp
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.10.2011 07:38, RE: Interiér
Zdeny60 posted by:
Pevně věřím, že tyto oslavné ódy bude možné pět i po 100.000km - tedy pokdu nebudou v té době už sežrané zadní lemy, nezadře se motor díky ucpanému olejovému scímu koši, nebude věčný problém s FAP, nebude se dostávat nafta do oleje díky netěsnostem kolem vstřiků, a jistě by se našlo i pár dalších malicherností - stačí si pročíst nářky členů, majitelů, těchto vozů na mazdaclub.cz.

Jiank o korozi Mazd (všech, bez výjimky) by se dalo diskutovat non-stop a u auta ze střední třídy je taková rychlo...
Jen maličkost, Mazda nemá naftový motor z vlastní produkce, motory kupují a jen to doupraví, ale nemám tušení od koho. Jediné 2 japonské automobilky co mají vlastní silou vyvinutý naftový motor je Toyota a Subaru, všichni ostatní ty motory co se v Evropě prodávají od někoho nakupují. Ono je ani nic netlačí zabývat se naftovým motorem. V USA polovina produkce naftových aut co se u nás prodávají ani neprojde pře emisní limit a to nemluvím o naprosto tragickém prodeji naftovým osobáku v USA a v Japonsku naftové auto ani nepřihlásíte, dokonce i malé náklaďáky tam jezdí na benzín. Co se týče koroze, tak poslední Mazdy které měli problém byl ročník 2002 a pouze u předních blatníků, zbytek padá výhradně na hlavy majitelů těch aut, obvykle se jedná o nějaké špatně provedené opravy po nějakém ťuknutí nebo je majitel "prase" a projede každou polňačku jako magor, ale pak se nemůže divit, že má auto samou prohlubeň od velkých kamenů a plechy jak kdyby z nich nechal odstranit nátěr pískováním. Jinak benzínový motor od Mazdy je projektován na průběh 1 000 000 kilometrů bez poruchy, pokud dodržíte předepsanou údržbu, ukažte mi jediné evropské auto které tohle snese
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.10.2011 07:51, RE: Interiér
Rover623 posted by:
Jen maličkost, Mazda nemá naftový motor z vlastní produkce, motory kupují a jen to doupraví, ale nemám tušení od koho. Jediné 2 japonské automobilky co mají vlastní silou vyvinutý naftový motor je Toyota a Subaru, všichni ostatní ty motory co se v Evropě prodávají od někoho nakupují. Ono je ani nic netlačí zabývat se naftovým motorem. V USA polovina produkce naftových aut co se u nás prodávají ani neprojde pře emisní limit a to nemluvím o naprosto tragickém prodeji naftovým osobáku v USA a v Jap...
Mimo jiné má diesel vlastní konstrukce také japonská Honda - 2,2 .
Osobně bych původ motoru Mazda 2,2 hledal u Forda a jeho 2,2 TDCi - a to je vynikající motor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.10.2011 08:48, RE: Interiér
Rover623 posted by:
Jen maličkost, Mazda nemá naftový motor z vlastní produkce, motory kupují a jen to doupraví, ale nemám tušení od koho. Jediné 2 japonské automobilky co mají vlastní silou vyvinutý naftový motor je Toyota a Subaru, všichni ostatní ty motory co se v Evropě prodávají od někoho nakupují. Ono je ani nic netlačí zabývat se naftovým motorem. V USA polovina produkce naftových aut co se u nás prodávají ani neprojde pře emisní limit a to nemluvím o naprosto tragickém prodeji naftovým osobáku v USA a v Jap...
Souhlas s Rover623.
Zdeny60: začínám si myslet, že si najatý konkurencí viz tvoje hanění Mazdy na všech možných fórech
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.10.2011 09:07, RE: Interiér
Zdeny60 posted by:
A propos - v regionu bydlím a poprvé po 25 letech slyším, že se něco jmenuje Červenovodské sedlo. Mám pocit, že se pisálek spletl a tento vrch (mj. nijak prudký) se už staletí jmenuje vrch SUchý!! Jinak sedlo je v Jeseníkách a je to ramzovské a ahlavně pak Červenohorské. To jen na okraj. A tam by si měl pán zajet prověřit, co jeho auto a on sám zvládne. A nebo ještě radši - na sedlo Videlksé. Tam toho může předvézt ještě víc
Vidíš, já se do regionu jezdím rekreovat a pojem Červenovodské sedlo znám déle než 20 let a mimochodem, ze strany Červené vody, je do toho sedla opravdu několik pěkných vraceček a asfalt tam tedy aspoň vloni v létě byl opravdu pěkný. Jel jsem tam s Mondeem a byl jsem unešen, jak za každou zatáčkou se do prudkého kopce krásně rozjelo. Pokud není provoz, tak to skutečně na test není špatné místo. Ještě rád jezdím úsek z Albrechtic po Chudobu nad Horními Heřmanicemi. Ale žena v autě dost nadává, chce to řvavější motor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.10.2011 11:15, RE: Interiér
Vlastah posted by:
Souhlas s Rover623.
Zdeny60: začínám si myslet, že si najatý konkurencí viz tvoje hanění Mazdy na všech možných fórech
Ne, opravdu jsem nestranný, ale Mazdu jsem mlě - r.v. 6/2008 model 3MPS a její dílenské provedení je poněkud jinde, než by mělo být. U M6 je to ještě horší, protože ta se řadí do segmentu o třídu výš, než 3(MPS). Jinak nedaleko mě bydlí soused, co má M6 MY2007 - lemy jako třešeň na jaře. Tak asi tak.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.10.2011 12:24, Koroze u Mazdy
Mazdy reznou, to je zname. O tom se uz napsalo tolik, ze neni treba opakovat. Souhlasim s tim, ze u auta za 750 tis by kastle nemusela po peti letech projevovat znamky koroze.Na druhou stranu je pro me dulezitejsi jizdni komfort, tvrdsi podvozek, presne razeni a rizeni nez byt kazdou chvili v servisu nebo resit bublinku na kastli. Stejne se najde plno pitomcu, ktery vam auto odrou nebo naborej a muzete menit a menit dily kastle...Kolik aut z poloviny devadesatejch aut porad jezdi...dost z nich jsou orezli japonci, ale motoricky drzi. Radsi zrezlyho japonce nez rozhrkanyho francouze!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.10.2011 12:45, RE: Interiér
David V posted by:
Vidíš, já se do regionu jezdím rekreovat a pojem Červenovodské sedlo znám déle než 20 let a mimochodem, ze strany Červené vody, je do toho sedla opravdu několik pěkných vraceček a asfalt tam tedy aspoň vloni v létě byl opravdu pěkný. Jel jsem tam s Mondeem a byl jsem unešen, jak za každou zatáčkou se do prudkého kopce krásně rozjelo. Pokud není provoz, tak to skutečně na test není špatné místo. Ještě rád jezdím úsek z Albrechtic po Chudobu nad Horními Heřmanicemi. Ale žena v autě dost nadává, ch...
... :) na ČHS je k testování dobrá rovinka směrem nahoru do "francouzké" pokud to dá alespoň 150 tacho tak lze říct že to jede dobře...taky je potřeba dobrzdit jinak letíte z "okna" )...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.10.2011 19:37, RE: Koroze u Mazdy
zeneva posted by:
Mazdy reznou, to je zname. O tom se uz napsalo tolik, ze neni treba opakovat. Souhlasim s tim, ze u auta za 750 tis by kastle nemusela po peti letech projevovat znamky koroze.Na druhou stranu je pro me dulezitejsi jizdni komfort, tvrdsi podvozek, presne razeni a rizeni nez byt kazdou chvili v servisu nebo resit bublinku na kastli. Stejne se najde plno pitomcu, ktery vam auto odrou nebo naborej a muzete menit a menit dily kastle...Kolik aut z poloviny devadesatejch aut porad jezdi...dost z nich j...
Zrovna v pondělí jsem dal vybrousit a přelakovat do autorizáku jeden zadní lem u M6 (rok 2002) bublinky v rozsahu 4cm čtvereční. Plus bublinku na zadních dveřích. Celková předběžná cena je 12000 (přelakování 2 dílů). Beru to tak, že za 4 roky to jsou spolu s výměnou zadního brzdiče jediné závady. Pokud bych např. měnil turbo, tak by mě to stálo 2x tolik. Takže suma sumárum jsem s Mazdou z roku 2002 spokojený. Asi se předchozí majitel o auto dobře staral nebo sem měl kliku na kus. Ale rozhodně mi nepřijde, že vlatnit M6 ze zač. výroby je horor jak všude čtu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.10.2011 21:14, RE: Interiér
Rover623 posted by:
Jen maličkost, Mazda nemá naftový motor z vlastní produkce, motory kupují a jen to doupraví, ale nemám tušení od koho. Jediné 2 japonské automobilky co mají vlastní silou vyvinutý naftový motor je Toyota a Subaru, všichni ostatní ty motory co se v Evropě prodávají od někoho nakupují. Ono je ani nic netlačí zabývat se naftovým motorem. V USA polovina produkce naftových aut co se u nás prodávají ani neprojde pře emisní limit a to nemluvím o naprosto tragickém prodeji naftovým osobáku v USA a v Jap...
V žádném případě nechci chytračit, ale 2.2MZR-CD má prapůvod (blok) v motoru z E2200, což myslím s Fordem nemělo (bohudík) vůbec nic společného. To spíš 2.0MZR-CD 100kW resp.105kW u F/L GG verze měla základ od Fordu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.10.2011 21:57, RE: Koroze u Mazdy
Petr S posted by:
Zrovna v pondělí jsem dal vybrousit a přelakovat do autorizáku jeden zadní lem u M6 (rok 2002) bublinky v rozsahu 4cm čtvereční. Plus bublinku na zadních dveřích. Celková předběžná cena je 12000 (přelakování 2 dílů). Beru to tak, že za 4 roky to jsou spolu s výměnou zadního brzdiče jediné závady. Pokud bych např. měnil turbo, tak by mě to stálo 2x tolik. Takže suma sumárum jsem s Mazdou z roku 2002 spokojený. Asi se předchozí majitel o auto dobře staral nebo sem měl kliku na kus. Ale rozhodně mi...
100% s Vámi souhlasím. Konečně reálný pohled na věc. Sám jsem vlastnil 2 Mazdy 323 - BG (mé první pořádné auto 1.8i mrkačka) a BJ 1.5i SDN (máme jako druhé pracovní auto na stavbu stále), dále 2 Mazdy 626 - GF 1.8i 66kW a GE 2.0i 85kW (s GE stále jezdí ségra) potom 2.0i M6 GG verzi, o které asi mluvíte, pak jsme uklouzli do Mazdy 5 CR 2.0 MZR-CD 105kW (můj jediný nafťák v historii) a vloni na jaře jsme si konečně pořídili M6 GH 2.0i Sedan ještě před F/L, fakt jsem si s ní udělal radost, jízdní vlastnosti jsou opravdu, jak říká pán v článku nahoře, "trošku někde jinde než Mondeo". Stručně a jasně - neřeším absolutně nějakou přiblblou bublinku na blatníku (chci jen jezdit a jezdit a neřešit k...tiny) nebo nějaké vrznutí sem nebo tam. Zajímá mne jen a pouze konečný uživatelský účet - tzn. žádné z nich mne nikdy nikde nenechalo ve štychu (podotýkám, že o většině z nich vím, že stále jezdí, většinou vše prodáno po rodině a známých) super podvozky, trvanlivé motory mé veškeré investice mimo záruku a garanční prohlídky byly naprosto minimální. Jsem sice fanouškem značky, takže Vám jistě bude můj pohled na věc připadat zkreslený, nicméně taková je realita (bohužel pro jiné značky, které sice nekorodují, ale řeší naprosto fatální problémy s trvanlivostí, jako např. výše vychvalovaný "super" motor od Fordu, super by jistě byl, ale bez Delphi.......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 12.10.2011 00:59, RE: Koroze u Mazdy
mazdaklan posted by:
100% s Vámi souhlasím. Konečně reálný pohled na věc. Sám jsem vlastnil 2 Mazdy 323 - BG (mé první pořádné auto 1.8i mrkačka) a BJ 1.5i SDN (máme jako druhé pracovní auto na stavbu stále), dále 2 Mazdy 626 - GF 1.8i 66kW a GE 2.0i 85kW (s GE stále jezdí ségra) potom 2.0i M6 GG verzi, o které asi mluvíte, pak jsme uklouzli do Mazdy 5 CR 2.0 MZR-CD 105kW (můj jediný nafťák v historii) a vloni na jaře jsme si konečně pořídili M6 GH 2.0i Sedan ještě před F/L, fakt jsem si s ní udělal radost, jízdní v...
Jo další investice (krom 2 závad co jsem psal) jsou mj. garančky. Pokud si přivezu do autorizáku vlastní olej, tak cena garančky kolem 3 tis. (cca 2 nádrže benzínu) mě 1x za rok a půl nepřijdou až tak hrozné. Chápu, že hodně lidí by asi s 9 letým autem na garančku nešlo. Ale nějak nemám chuť hledat dobrého garážistu, u kterého sice ušetřím 1500 kč za 1servis, ale nebudu mít na práci záruku. Krom toho doufám, že důvěryhodná serviska = snažší prodejnost auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 12.10.2011 05:46, RE: Koroze u Mazdy
zeneva posted by:
Mazdy reznou, to je zname. O tom se uz napsalo tolik, ze neni treba opakovat. Souhlasim s tim, ze u auta za 750 tis by kastle nemusela po peti letech projevovat znamky koroze.Na druhou stranu je pro me dulezitejsi jizdni komfort, tvrdsi podvozek, presne razeni a rizeni nez byt kazdou chvili v servisu nebo resit bublinku na kastli. Stejne se najde plno pitomcu, ktery vam auto odrou nebo naborej a muzete menit a menit dily kastle...Kolik aut z poloviny devadesatejch aut porad jezdi...dost z nich j...
Problémy s korozí jsou samozřejmě ostudné na druhé straně třeba výše zmíněné Mondeo na tom není o mnoho lépe. U těchto aut jsou v zásadě dva druhy uživatelů: 1) Firmy - těm může být nějaká koroze šumák, protože auto po 3-4 letech obmění za nové. 2) Privátní vlastník, který si takové auto koupí jako ojetinu - ten už může být po právu naštvaný.
Osobně patřím do první skupiny, a kdybych si mohl vybrat podle svého, tak Mazda 6 jednoznačně zvítězí a to pokud možno v benzínové verzi. Vzhledem k tomu, že jsme firma Německá, tak japonec nepřichází v úvahu. Takže po 3 letech a 200 tis. km naježděných v kvalitně zpracované, ale uživatelsky zcela příšerné OII TDI jsme přešli k Mondeu. Auto zpracováním nic moc, ale oproti čemukoliv z koncernu VW je Mondeo nebo Mazda 6 uživatelsky podstatně lepší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 12.10.2011 08:17, Špatný kus?
Já nejsem ani příznivcem ani vyloženým odpůrcem Mazdy, ale tchán má M6 z roku 2003. Koupeno u dealera Mazda v Jihlavě jako předváděcí vůz. V 80-ti tisících mu odešel diodový můstek v alternátoru, krčili rameny, že se to stává. Ve 100 tisících mu vyměnili zadní brzdiče, protože mu zůstávala viset ručka a přibržďovala (naštěstí se nevyhřál náboj s ložiskem). Opět krčení ramen, prý běžná závada. Vloni řešil celý rozčarovaný rezavý pravý zadní lem a ještě něco na dveřích. Momentálně má 120 tisíc km a ztěžuje si, že mu začala jít dost ztuha spojka, takže to vypadá na ložisko. Zatím s tím nikde nebyl, ale 2x spokojený není.
Jízdní projev hodnotit nemohu, protože jsem auto neřídil, ale co mě zaujalo a ne zrovna pozitivně, tak to byla hlučnost dvoulitrového benzínu. Moje předchozí Vectra jela výrazně potišej a Mondeo, o které se tady otíráte, jen tiše ševelí.
A konečně ojetá M6 se prodává za úplně jiné peníze než Mondeo ze stejných let výroby a troufám si tvrdit, že o tolik spolehlivější než Mondeo není.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 12.10.2011 09:50, RE: Špatný kus?
David V posted by:
Já nejsem ani příznivcem ani vyloženým odpůrcem Mazdy, ale tchán má M6 z roku 2003. Koupeno u dealera Mazda v Jihlavě jako předváděcí vůz. V 80-ti tisících mu odešel diodový můstek v alternátoru, krčili rameny, že se to stává. Ve 100 tisících mu vyměnili zadní brzdiče, protože mu zůstávala viset ručka a přibržďovala (naštěstí se nevyhřál náboj s ložiskem). Opět krčení ramen, prý běžná závada. Vloni řešil celý rozčarovaný rezavý pravý zadní lem a ještě něco na dveřích. Momentálně má 120 tisíc km ...
To je právě ten problém, předváděčka od dealera, to jsou většinou ta nejrizikovější auta vůbec. Dealer neřeší opravy ani servis, jak to stojí a leží, tak se to prodá, pokud se to používá jako předváděčka déle, můžete tam mít klidně na pohled dobrý olej, který tam ale už leží taky přes 3 roky. To nemluvím o tom co se s takovým autem používaným jako předváděčka dělá-vytáčení motoru za studena až do omezovače, brzdění jako blbec, auto rok stojící na zatažené ručce a vůbec podobné srandičky. Dealer pak už potom jen čeká, až přijde nějaký jouda jako váš tchán, který hledí jen na to, že to nemá moc najeto a je to od prodejce (ne z bazaru) a tu popelnici kterou by musel jinak vyhodit si koupí. Nejstarší moudro všech mechaniků je to, že auto které jezdí je na tom mnohem lépe, než auto které někde dlouhodobě stojí. Obecně si kupovat předváděčku starší jednoho roku je šílenství a i tak nevíte co s tím autem kdo dělal
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 12.10.2011 10:42, RE: Špatný kus?
Rover623 posted by:
To je právě ten problém, předváděčka od dealera, to jsou většinou ta nejrizikovější auta vůbec. Dealer neřeší opravy ani servis, jak to stojí a leží, tak se to prodá, pokud se to používá jako předváděčka déle, můžete tam mít klidně na pohled dobrý olej, který tam ale už leží taky přes 3 roky. To nemluvím o tom co se s takovým autem používaným jako předváděčka dělá-vytáčení motoru za studena až do omezovače, brzdění jako blbec, auto rok stojící na zatažené ručce a vůbec podobné srandičky. Dealer ...
Mazdě neupírám její vzhled. To auto je prostě líbivé. A protože by mělo atakovat konkurenci typu Mondeo či pasát nebo Accord, pak nechápu některé dílenské úlety - kdysi jsem tu na tipcasr psal svoje pojednání o tom, když jsem si chtěl M )2009) koupit. A právě zpracování mě odradilo.
Kdyby byla M6 kvalitou provedení jako OII, nemám výhrad. OII je prostě dílensky lépe udělaná.
A spolehlivost Mazdy? To platilo možná tak před 10-15 lety, co Japonci patřili k těm nejspolehlivějším vozů. Ale pak nechápu, kde se vzalo - Japonec až nakonec?

Jinak mám taky japonce, dokonce dva a to od jedné malé značky a nemohu si stěžovat. Ale Mazda - je silná komerce, já říkám navrch huj a vespod fuj. Už jen ty hadry v nadkolí... Za 3/4 mega?? To jen teda fakt dílo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 12.10.2011 10:52, RE: Špatný kus?
Rover623 posted by:
To je právě ten problém, předváděčka od dealera, to jsou většinou ta nejrizikovější auta vůbec. Dealer neřeší opravy ani servis, jak to stojí a leží, tak se to prodá, pokud se to používá jako předváděčka déle, můžete tam mít klidně na pohled dobrý olej, který tam ale už leží taky přes 3 roky. To nemluvím o tom co se s takovým autem používaným jako předváděčka dělá-vytáčení motoru za studena až do omezovače, brzdění jako blbec, auto rok stojící na zatažené ručce a vůbec podobné srandičky. Dealer ...
Tuhle reakci jsem samozřejmě čekal, nicméně si přečti charakter závad. Ani jedné se nedá dát na vrub, že se jednalo o předváděčku. Jediné, na čem se to skutečně může projevit, tak je motor, protože ho často hned po nastartování prodejce "drtí", ale s tím problémy nebyly.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.