0
back
 

diskuze k tématu: Citroen C5, Ford Mondeo, nebo Mazda 6?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, japonská vozidla, německá vozidla, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.08.2008 15:05, RE: Anonymovi!
anonym posted by:
Ano samozřejmě, na Xenu bojovnici jsem málem zapomněla! To se omlouvám.
Kylie
Nic proti, ale moje 4a1/2 letá holčička chrápe daleko víc než můj téměř 3 letej chlapeček . A se žemami (kteréj ste nejspíš měla na mysli), je to taky kus od kusu. Určité zkušenosti mám. neobhajuju toho blba anonyma výše, jen bych se držel faktů. Přehled máte, to se musí nechat. C5 mám ve firmě, model po faceliftu, ten před je opravdu škaredý. Amerika na dálnici to teda je, ale Němec v zatáčce zrovna ne (bez režimu sport). Pro klidného řidiče ale ideální vůz....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.08.2008 15:33, RE: Anonymovi!
anonym posted by:
natukat na klávesy Kylie umí každej průměrně inteligentní homo sapiens, tak tu nekvákej blbosti o tom, že odhaluje více svoji identitu.Kecy, lži o sobě dokáže napsat každý, takže víš houby zda opravdu prozradí či je to jen anonym...ostatně anonym je to stejně,,,někdo ji snad někdy viděl?Navíc každý může plácat co chce...
Naťukat jméno umí každý průměrný člověk.. OK. Proč to tedy neuděláš?
Já kvákám? A v čem prosím tě?
Ano,každý může o sobě plácat co chce,může si napsat jméno jaký chce. Ale to co jednou napíše ( ať to je pravda nebo ne) už pak může těžko měnit. Kylie už asi těžko bude tvrdit, že má Vectru a David V. bude těžko tvrdit,že má C5. A jaký auto má Ruda Muroň tady taky ví každý. A stejně jako si nemůžou zaměnit auta,nemůžou si ani zaměnit názory a myšlenky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.08.2008 16:41, RE: Mondeo
anonym posted by:
Zdravím, s Fordama mám nějaké zkušenosti, už mám dva, Mondeo a C-maxe, kámoš dělá ve Fordím servisu a na nějaké problémy si nemůžeme stěžoval. Jak tady píšou někteří to je ostuda .O Fordech se dozvěděli někde v hospodě, jezní trabantem a dělají chytré .Mondea od roku 2004 mají problémy vychytané a není s něma problém.Max. výměna oleje, brzdové destičky a pod. Interiér o hodně lepší, než nějaká Mazda, ta se mi vůbec nelíbí, natož citroén. A nové Mondeo , to je nádhera , prostě balada pro oči a k...
Broučku Mondeo a Mazda jsou koncernoví příbuzní, mnoho dílů je společných! Tvé nadšení pro jednoho a mírné opovrhování tím druhým je tedy poněkud....
A Citroën se píše tak jak to píši já, ne s čárkou nad "e", jak jsi to napsal ty. Ostatně jak se srovnáváš s tím, že (tvůj) Ford bere naftové motory zrovna od "citroénu", a tyto motorizace jsou nejprodávanější v nabídce?
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.08.2008 16:45, RE: Anonymovi!
anonym posted by:
co tady všem cpeš toho anonyma? to jako myslíš že když napíšeš pod článek Kajlí tak je celá tvoje identita venku? trošku trapné
Jen se podepisuji pravým jménem a to co píšu je pravda.
I když "kajlí" je sice víceméně správná výslovnost, píše se to
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.08.2008 16:53, RE: Anonymovi!
Pepe posted by:
Nic proti, ale moje 4a1/2 letá holčička chrápe daleko víc než můj téměř 3 letej chlapeček . A se žemami (kteréj ste nejspíš měla na mysli), je to taky kus od kusu. Určité zkušenosti mám. neobhajuju toho blba anonyma výše, jen bych se držel faktů. Přehled máte, to se musí nechat. C5 mám ve firmě, model po faceliftu, ten před je opravdu škaredý. Amerika na dálnici to teda je, ale Němec v zatáčce zrovna ne (bez režimu sport). Pro klidného řidiče ale ideální vůz....
Nevím jaký máte ve své C5 motor a tedy zda máte podvozek "H III+" (myslím že se dává jen k 2.2 HDi a 3.0V6), v tom případě podvozek v zatáčce či jakékoliv nestandardní situaci sám (i bez zapnutého sportu) přitvrdí a zvládne výrazně náročnější situace než běžné levné řešení tlumič/pružina.
A ano souhlasím pro pohodovou poklidnou jízdu je C5 téměř ideální vůz (Na kvalitní vozovce je až neuvěřitelně malý rozdíl při jízdě 120 či 220 km/h, při obou rychlostech auto jede/pluje stejně klidně, stejně uvolněně).
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.08.2008 16:59, RE: Anonymovi!
TOM posted by:
Naťukat jméno umí každý průměrný člověk.. OK. Proč to tedy neuděláš?
Já kvákám? A v čem prosím tě?
Ano,každý může o sobě plácat co chce,může si napsat jméno jaký chce. Ale to co jednou napíše ( ať to je pravda nebo ne) už pak může těžko měnit. Kylie už asi těžko bude tvrdit, že má Vectru a David V. bude těžko tvrdit,že má C5. A jaký auto má Ruda Muroň tady taky ví každý. A stejně jako si nemůžou zaměnit auta,nemůžou si ani zaměnit názory a myšlenky.
Děkuji za podporu, potěší narazit na "normálního" člověka (to jsem myslela jako klad!), ale s někým diskutovat zjevně nemá smysl. Ale ještě jednou děkuji a již druhou C5 opravdu mám, to vskutku není výplod fantazie a myslím že se to z textu dá i poznat (takovou fantazii vskutku nemám). A ještě, Rudlík Muroň je moc prima (a zřejmě opravdu vlastní a miluje své TD-TD-TDi) ale jméno pravé není, mé ano
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.08.2008 17:21, RE: KYLIE:
anonym posted by:
Asi jsi přihřátý co Pepo? Tonda
Milý Tondo, klidně si to s Pepou užijte (nejsem homofobní), ale já Kylie jsem holčička. PepaJosef udělal jen hloupý nepovedený vtip. Rozumíme si? Pěkný den
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.08.2008 17:51, RE: Mondeo
anonym posted by:
Aha, takže Vy soudíte podle pohledu jak dobře brzdí brzdy. Hm byl by jste dobrým pracovníkem STK, tam bych chtěl chodit. A co takhle materiály, přilnavost, tvrdost, atd - to Vám asi nic neříká. A co takhle trakaře, ty měly kola co? S vaším myšlením by asi technika kráčela mílovými kroky. Víc takových jako Vy a žíjeme na stromě.
přestaňme se urážet a vraťme se na racionální rovinu, v Mondeu jsem jel ve více exemplářích a žádné rozhodně brzdařsky neexcelovalo, toť prostý fakt. Jelikož jsem chtěl vědět v čem to vězí, nelenil jsem a snažil se na to přijít - tolik na vysvětlenou. Je mi líto že jste to pochopil tak že se na něco podívám a bez vyzkoušení řeknu to nemůže fungovat. Nicméně si neodpustím dodatek, že v cenové kategorii Mondeo a spol. se vyššího brzdného účinku dosahuje právě co největším rozměrem brzdových kotoučů, nikoliv zkvalitněním materiálů těch subtilních...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.08.2008 18:10, RE: KYLIE:
Ráďa posted by:
KYLIE: Ale notak povznes se, pomysli si svoje, a aspoň formálně prosím uznej že Toyoťácký 2.0 D4D byl ve své době a ve své třídě naprosto příjemný motor!!! Na tom trvám nebo nejdu spát Samozřejmě že 530D je jinde. Za prvé je tam napsané že s nadsázkou, za druhé jsem myslel spíš samotný motor a jeho projev. Oba jsou prostě špica. Tvé 2.7HDI v té době totiž bylo max na papíře víš. S C6 2.7HDI jsem nejel ani neseděl, ale dle německých testů co si pamatuju to celkem žralo a jízda žádný zázrak...
Ráďo: Já nic proti dvoulitrovému dieslu od Toyoty nemám. Jen jsem řekla něco jako, že existují lepší naftové motory a to je prostě fakt. Nejen na papíře, ale již dávno před D4D se prodával velmi povedený a výborně hodnocený 2.2 HDi (dnes 2.2 HDi Biturbo), z japonských motorů je určitě nejlepší 2.2 od Hondy. V6 2.7HDi je zcela jiná liga - na to Toyota zatím nemá odpověď.
Rozložení hmotnosti u C6 je naopak vynikající. Tedy ne pokud ho budeme srovnávat s bmw a jeho koncepcí pohonu zadních kol, ale jinak ano. Konstrukce limuzín Citroën je z důvodu unikátních jízdních vlastností maličko jiná. Výsledkem je vynikající trakce předních kol, kde v onom německém testu C6 lepší trakci mělo a porazilo vozy jako Jaguar S-type, Chrysler 300C a Mercedes E. Ano díky této (posunuté konstrukci - dobře si to člověk uvědomí při pohledu z profilu) je trakce C5 a C6 vynikající (a jako bonus jsou při nárazu "ohleduplnější" k chodcům, C6 je i díky vystřelovací kapotě vůči chodcům ten vůbec "nej" automobil na světě). Mimochodem C6 byla celkovým vítězem testu, to jen tak pro pořádek.
V6 2.7HDi sice není žádný spořílek jako Moruňovo TDi, ale chválený motor to je, dle britských i německých testů nejkultivovanější dieslový motor na světě. Tolik fakta a ta spotřeba opravdu NENí problémová, v reálném provozu někde mezi 8 - 8.5 litry (mluvíme o téměř dvoutunovém, téměř pětimetrovém voze s automatem a trvale zapnutou klimatizací).
S těmi senzory nemohu souhlasit! Narozdíl od prémiových značek u Citroënu nemusíš připlácet i za koberečky a zvolíš-li výbavu Exclusive - vše je v ceně, tedy i přední a zadní parkovací senzory (manžel je před pár lety do jiného auta dával dodělat a už nevím zda to bylo dopředu/dozadu či oboje, ale cena byla 8000 kč - to je u /několika/milionového vozu za jistotu a přehled směšně malá částka!). Za posledních několil set tisíc kilometrů jsem je od bláta (protože nefungovaly) čistila ... počkej vzpomínám ... 2x? To opravdu není problém, papírovou utěrkou kterou vozím v kufru to zabere tak 20 vteřin? Za posledních 7-8 let přiměřená námaha. Ono prodražení se týká, jak už jsem řekla, víceméně jen "prémiových" značek.
Musím běžet, ještě se k tomu vrátím
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.08.2008 20:09, Kylie vs Doris Obrucova
Nazdar Kylie
Pred nekolika lety do zdejsich diskusni fundovane prispivala slecna Doris Obrucova, ktera prekvapovala (podobne jako ty) nadprumernymi znalostmi/zkusenostmi z automobilove branze. Nejaky ten patek se uz ve virtualnim svete diskusi pohybuji a za celou dobu jsi druha holcicka, ktera se dokaze aktivne zapojit do diskuse. Tudiz mi to neda, abych se nezeptal, zda nehodou nejsi sestra Doris nebo Doris samotna.
Proc se ptam..? Doporoucil jsem ji tenkrat mnichovskou kliniku, kde dokazou paradne implantovat klokani kapsu, tak by me zajimalo, jestli jsem ji tenkrat pomohli, kuci nemecky. Nevis nahodou?
S pozdravem Krkovicka, reznik, kupec a sedlak v jedne osobe
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.08.2008 20:19, RE: Mondeo
anonym posted by:
Broučku Mondeo a Mazda jsou koncernoví příbuzní, mnoho dílů je společných! Tvé nadšení pro jednoho a mírné opovrhování tím druhým je tedy poněkud....
A Citroën se píše tak jak to píši já, ne s čárkou nad "e", jak jsi to napsal ty. Ostatně jak se srovnáváš s tím, že (tvůj) Ford bere naftové motory zrovna od "citroénu", a tyto motorizace jsou nejprodávanější v nabídce?
Kylie
Ano, Ford a Mazda jsou koncernově příbuzní, ale každé autíčko je trošičku jiné a tudíž mám názor, že jedno je hezké a druhé je méně hezké, nevadí? No a ty motory - je to trošičku jinak, než - li tady píšeš, ale to nevadí. Ford je nebere od Citrónu, nýbrž tyto motory vznikly ve spolupráci těchto tří značek , ale jen, pokud se bavíme o naftové motorizaci.Kde máš čárku ty, to mě až tak nezajímá, myslím ,že o tom to tady není, že?No a ten tvůj citrón, to je auto o něčem jiném - myslím podvozek, vzhled, kvalita - mimo motorů,ty citróni uměli,to nepopírám, ale toť vše.Nějakého citróna jsem také vlastnil, tak vím o čem píšu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.08.2008 20:22, RE: KYLIE:
Ráďa posted by:
KYLIE: Ale notak povznes se, pomysli si svoje, a aspoň formálně prosím uznej že Toyoťácký 2.0 D4D byl ve své době a ve své třídě naprosto příjemný motor!!! Na tom trvám nebo nejdu spát Samozřejmě že 530D je jinde. Za prvé je tam napsané že s nadsázkou, za druhé jsem myslel spíš samotný motor a jeho projev. Oba jsou prostě špica. Tvé 2.7HDI v té době totiž bylo max na papíře víš. S C6 2.7HDI jsem nejel ani neseděl, ale dle německých testů co si pamatuju to celkem žralo a jízda žádný zázrak...
Úplně jsem zapomněla: Je mi moc líto, že jsi se dnes nevyspal! Ty býváš vzhůru i ve tři ráno? Já většinou vydržím maximálně do půlnoci, pak padnu.
Uznávám že z X6 by mohl být dozadu lepší výhled, je to prostě daň za "atraktivní" tvar a jak na příkladu Subaru vidíme, nerozhoduje kvalita (to by si 1000 spoluobčanů koupilo Subaru a 1 Octavii, a ne obráceně), ale právě design a "pověst" - každý druhý tady "ví" o poruchových podvozcích citroënů a o autech a motorech jezdících statisíce kilometrů snad i bez jediné výměny oleje. U bmw to pochopitelně vědí, proto X6 vypadá jak vypadá, nicméně hlavně že jezdí jak jezdí a má motory jaké má, že? Pokud zmiňuješ masážní sedadla, už se na ně v nové C5 moc těším, vůbec si nemyslím že to je zbytečná věc. Ostatně i teď na dlouhých cestách občas úmyslně najedu (bez blinkru) na boční pruh, abych si "namasírovala" ..... (tahle "vedlejší" funkce systému AFIL je také "k nezaplacení")
Mně se X6 prostě líbilo (a jaké mělo výplně dveří si opravdu nevybavuji - ostatně levné materiály a plast najdeš i v Porsche či Aston Martin - tohle "řeší" jen koupě RR) a jen tak mimochodem, já bych místo bmw M6 dala přednost verzi od Alpiny.
Proti poklidnému jízdnímu stylu nej- medvídků (Mamut S? Já bych asi zvolila CL) nic nemám, proti osmiválcům už vůbec ne, ostatně proto brumlovi říkám Brumla, "popostrkuji" ho tak jakoby k onomu osmiválcovému brumlání. Tak snad příště
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.08.2008 20:27, RE: Kylie vs Doris Obrucova
Krkovicka posted by:
Nazdar Kylie
Pred nekolika lety do zdejsich diskusni fundovane prispivala slecna Doris Obrucova, ktera prekvapovala (podobne jako ty) nadprumernymi znalostmi/zkusenostmi z automobilove branze. Nejaky ten patek se uz ve virtualnim svete diskusi pohybuji a za celou dobu jsi druha holcicka, ktera se dokaze aktivne zapojit do diskuse. Tudiz mi to neda, abych se nezeptal, zda nehodou nejsi sestra Doris nebo Doris samotna.
Proc se ptam..? Doporoucil jsem ji tenkrat mnichovskou kliniku, kde dokazou pa...
Ne to vskutku nejsem, já jsem už hodně let paní a opravdu se jmenuji Kylie. Nicméně ráda slyším, že nejsem jediná žena slečna dívka, která se zajímá o auta a ráda se drží toho kulatého před přední levou sedačkou (Bože to mi připomnělo návštěvu pár zemí, kde to mají úplně popletené)
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.08.2008 20:40, RE: Mondeo
figo posted by:
přestaňme se urážet a vraťme se na racionální rovinu, v Mondeu jsem jel ve více exemplářích a žádné rozhodně brzdařsky neexcelovalo, toť prostý fakt. Jelikož jsem chtěl vědět v čem to vězí, nelenil jsem a snažil se na to přijít - tolik na vysvětlenou. Je mi líto že jste to pochopil tak že se na něco podívám a bez vyzkoušení řeknu to nemůže fungovat. Nicméně si neodpustím dodatek, že v cenové kategorii Mondeo a spol. se vyššího brzdného účinku dosahuje právě co největším rozměrem brzdových kotouč...
Nevím, v jakém Mondeu jste jel, ale , jak už tady někdo psal Mondeo III a výše má brzdového asistenta a ten Vás doslova přilepí na přední sklo, takže s prominutím opravdu nechápu to tvrzení, že Mondeo nebrzdí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.08.2008 21:22, RE: Mondeo
anonym posted by:
Nevím, v jakém Mondeu jste jel, ale , jak už tady někdo psal Mondeo III a výše má brzdového asistenta a ten Vás doslova přilepí na přední sklo, takže s prominutím opravdu nechápu to tvrzení, že Mondeo nebrzdí.
No tak to zřejmě vysvětluje náš rozpor, neboť já mluvím o Mondeu II, o kterém je celá recenze a o které jsem se domníval že se zde diskutuje, v Mondeu III které je na trhu cca rok jsem zatím neměl tu čest.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.08.2008 21:41, RE: Mondeo
figo posted by:
No tak to zřejmě vysvětluje náš rozpor, neboť já mluvím o Mondeu II, o kterém je celá recenze a o které jsem se domníval že se zde diskutuje, v Mondeu III které je na trhu cca rok jsem zatím neměl tu čest.
nový model Mondea /2007/ je čtvrtá řada!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.08.2008 21:44, RE: Anonymovi!
TOM posted by:
Naťukat jméno umí každý průměrný člověk.. OK. Proč to tedy neuděláš?
Já kvákám? A v čem prosím tě?
Ano,každý může o sobě plácat co chce,může si napsat jméno jaký chce. Ale to co jednou napíše ( ať to je pravda nebo ne) už pak může těžko měnit. Kylie už asi těžko bude tvrdit, že má Vectru a David V. bude těžko tvrdit,že má C5. A jaký auto má Ruda Muroň tady taky ví každý. A stejně jako si nemůžou zaměnit auta,nemůžou si ani zaměnit názory a myšlenky.
kde nic není ani smrt nebere...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.08.2008 21:50, RE: Honda?
anonym posted by:
Honda je lepší než Mondeo a čím, poučte nás.A Mazda, hm.....
nejsem autor toho,že Honda je lepší než Mondeo,ale každopádně bych s tím souhlasil.Motor i jízda bude rozhodně příjemnější v Hondě,poměrně výkonná a přitom tichá,hlavně to ticho,v tom Mondeo ztrácí,to se snad shodneme?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.08.2008 21:53, RE: Opět anononymovi
anonym posted by:
Smiřte se s tím, že holčička jsem. Chápu, že pro chlapa je to nepříjemné, když pětapadesátikilovám ani ne stošedesáticentimetrová dívka s blond vlásky ví o autech více než on, ale tak to prostě je. Možná by pomohlo méně machrovat a více číst?
Pěkný den přeje Kylie
že by namyšlená 55kg vážící blondýna?Na diskotéce uděláš asi víc parády než u řečnění tady :) Tom
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.08.2008 21:57, RE: Kylie vs Doris Obrucova
anonym posted by:
Ne to vskutku nejsem, já jsem už hodně let paní a opravdu se jmenuji Kylie. Nicméně ráda slyším, že nejsem jediná žena slečna dívka, která se zajímá o auta a ráda se drží toho kulatého před přední levou sedačkou (Bože to mi připomnělo návštěvu pár zemí, kde to mají úplně popletené)
Kylie
Take si s detmi rad hraju s micem. Mam rovnez rad jizdu v kabrioletu. Nejdal jsem se stazenou strechou dojel od alpskych ledovcu do Zamberka, a to prosim bez nutnosti tankovat ci se jit vycurat. Kazdemu to preju!
respond
  1 ... 3 4 5 ... 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.