0
back
 

diskuze k tématu: Mazda 323F - zkušenosti po roce provozu a 180 tis. km.

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.02.2010 07:54, Komentář
Ta novinka na začátku článku se mi líbí akorát, že mohla být na konci, protože pak už se ani nebudu obtěžovat tu recenzi číst
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.02.2010 08:21, RE: Komentář
Reno posted by:
Ta novinka na začátku článku se mi líbí akorát, že mohla být na konci, protože pak už se ani nebudu obtěžovat tu recenzi číst
Plně souhlasím, dobrý nápad vyslovit pár myšlenek dřív, než se do autora pustíme my jako krvechtivý dav:o) Jinak článek vážně není nic moc, i když mrkačka 323F je pěkný auto, kdyby autor potkal strom při této rychlosti, měl by střísky v zubech ještě teď.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.02.2010 09:07, RE: Komentář
kadr03 posted by:
Plně souhlasím, dobrý nápad vyslovit pár myšlenek dřív, než se do autora pustíme my jako krvechtivý dav:o) Jinak článek vážně není nic moc, i když mrkačka 323F je pěkný auto, kdyby autor potkal strom při této rychlosti, měl by střísky v zubech ještě teď.
Veru, ten naraz v 80 kmh by zrejme ani neprezil v tom aute. Japonci z 90 rokov maju vyborne jazdne vlastnosti aj vdaka nizkej vahe, to je vykupene nizkou pasivnou bezpecnostou. Chlapec zrejme siel 80 kmh, dostal smyk a zacal panicky brzdit, v dobe narazu siel uz len 20-30 kmh, ale pamata si furt tu osmdesiatku, ked sa to vsetko zacalo...

PS - keby mal taku fotku s Volgou 24, tak by som tej osemdesiatke snad aj uveril :)))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.02.2010 09:10, náraz
Mazda 323F byla opravdu povedene auto a majitel je pravem na ni hrdy! Ale opravdu v 80 to neni. Bohuzel jsem mel havarku v 90km/h do betonove zidky s vw passat B5 2.8i V6 a kdyby tam nebyl ten motor tak jsem po smrti a to si troufnu rict, ze passat ma tvrdsi plechy jak mazda .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.02.2010 10:43, O síle nárazu.
Rychlost opravdu odpovídá tomu, co dodává komentátor. Jinak si lze povšimnout, že to nebyla první rána na saharu. Lze to soudit podle oloupaného laku na kapotě a jiných dílech. Originální lak drží tak důkladně, že neopadává v takových koláčích. Po zkušenostech s japonskými auty. Má přídržnost jako by patřil k plechu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.02.2010 10:52, RE: O síle nárazu.
Abík posted by:
Rychlost opravdu odpovídá tomu, co dodává komentátor. Jinak si lze povšimnout, že to nebyla první rána na saharu. Lze to soudit podle oloupaného laku na kapotě a jiných dílech. Originální lak drží tak důkladně, že neopadává v takových koláčích. Po zkušenostech s japonskými auty. Má přídržnost jako by patřil k plechu.
Ještě bych dodal. Toto auto měl můj kamarád před hodně dávno jako nové. Brzdilo skvěle a o posezu na silnici ani nemluvím. Vsadím se, že toto auto jezdí s původními tlumiči pérování, nekomentuji stav brzdových kotoučů (zajisté orezlých) a brzd. destičky neznámého původu. Oni totiž tlumiče pérování, kotouče a originální destičky mají v současné době větší hodnotu než celé auto. Jinak přeji bezpečnou jízdu a bezpočet najetých km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.02.2010 12:31, ikona
M 323 F...kor v provedení GT...je ikona a napsáno už o ní bylo mnoho. Koupit zachovalý kousek bude čím dál těžší a spíše už bych nakupoval od nějakého nadšence a fandy. Pokud se poštěstí, pak dokáže auto i současného majitele nadchnout svou nadčasovostí a neotřelou originalitou, sportovními jízdními vlastnostmi a neuvěřitelnou svižností a konečně i pověstnou japonskou spolehlivostí. Sám jsem měl tu čest (r.v. 1994, černá, v max. výbavě) a za volantem se člověku ani nechce věřit, že těmto autům je již +/ - 20 let.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.02.2010 13:02, RE: náraz
eTeflon posted by:
Mazda 323F byla opravdu povedene auto a majitel je pravem na ni hrdy! Ale opravdu v 80 to neni. Bohuzel jsem mel havarku v 90km/h do betonove zidky s vw passat B5 2.8i V6 a kdyby tam nebyl ten motor tak jsem po smrti a to si troufnu rict, ze passat ma tvrdsi plechy jak mazda .
Souhlasím, měl jsem také nehodu s o poznání tvrdším a bezpečnějším autem a při nárázu cca ve 30 km/h to mělo podobné následky, jen ten chladič mi naštěstí vydržel....Co na to říct vyndat z mazdy co jde koupit kus bez papírů a zavřít se na měsíc do garáže
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.02.2010 15:12, RE: ikona
Joska posted by:
M 323 F...kor v provedení GT...je ikona a napsáno už o ní bylo mnoho. Koupit zachovalý kousek bude čím dál těžší a spíše už bych nakupoval od nějakého nadšence a fandy. Pokud se poštěstí, pak dokáže auto i současného majitele nadchnout svou nadčasovostí a neotřelou originalitou, sportovními jízdními vlastnostmi a neuvěřitelnou svižností a konečně i pověstnou japonskou spolehlivostí. Sám jsem měl tu čest (r.v. 1994, černá, v max. výbavě) a za volantem se člověku ani nechce věřit, že těmto autům ...
Krásné auto, jež má jednoznačně čestné místo mezi klasiky japonské produkce. Jako malý kluk jsem byl z "efka" řady BG úplně hotový, ale takových aut bylo mnohem více. Z textu je vidět, že majitel má své auto hodně rád, ale také to, že toho v životě moc neřídil. Tvrdit o staré 323F BG, že má dokonale vyladěný podvozek je velice odvážné. Možná kdyby se autor svezl třeba s oběma "trojkami" měl by rázem na dokonalost podvozku své 323F BG určitě jiný názor. Jen málokterý japonský vůz z počátku devadesátých let měl dobře sladěné péra a tlumiče. Zpravidla to bylo tak, že buď byl vůz příliš měkký a houpavý, nebo naopak tvrdý, až prkenný. Nic mezi. Samozřejmě existují výjimky (Primera P10, P11, Almera N15, Mazda MX-5, Xedos 9 aj).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.02.2010 15:14, a takoví jsou mezi námi
"8000 ot/min + náraz v 80km/h do stromu, který vypadal jak po srnce" ..... takovou recenzi napište fixou na vnitřní stranu dveří od kabinky wc, to nemá ani mysl číst, sorry.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.02.2010 17:06, RE: a takoví jsou mezi námi
Ráďa posted by:
"8000 ot/min + náraz v 80km/h do stromu, který vypadal jak po srnce" ..... takovou recenzi napište fixou na vnitřní stranu dveří od kabinky wc, to nemá ani mysl číst, sorry.
"takovou recenzi napište fixou na vnitřní stranu dveří od kabinky wc" - podle sebe nesudte jine, pane kolego. slusni lide nemaji zapotrebi fixkou hanobit kabinky wc. je to presne jak pisete... i "takoví jsou mezi námi"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.02.2010 17:11, RE: ikona
koos posted by:
Krásné auto, jež má jednoznačně čestné místo mezi klasiky japonské produkce. Jako malý kluk jsem byl z "efka" řady BG úplně hotový, ale takových aut bylo mnohem více. Z textu je vidět, že majitel má své auto hodně rád, ale také to, že toho v životě moc neřídil. Tvrdit o staré 323F BG, že má dokonale vyladěný podvozek je velice odvážné. Možná kdyby se autor svezl třeba s oběma "trojkami" měl by rázem na dokonalost podvozku své 323F BG určitě jiný názor. Jen málokterý japonský vůz z počátku devad...
no ze by zrovna N15 patrila do kategorie vyjimek ... ehm . neco jsem s ni najezdil a ten muj kus vystihuje slovo "prkenne" dost trefne
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.02.2010 19:02, ta rychlost je fakt kec...
Souhlasím s tím, že takhle Mazda po náraz v 80 km vypadat nemůže, nebo to nebyl strom, ale slabej kminek, kterej při nárazu ulít... neboť ja jsem přimo s touhle mazdou bourala v 90 km(h do sloupu el.vedeni (berme to jako strom,) a jak řiká uživatel v diskuzi, byla rozstřelená až po čelní sklo a rozkřupala se palubka, pedaly mi přerazili nohu apod... takže to je ptostě kec, vím jak vypadá tohle auto po nárazu v 80 ...respektive 90 Km/h. Na co trpi zjistite ve fanklubech... a jedno je fakt,dily jsou drahy....ale malokdy se na ni neco rozbije... kdyz uz, tak to teda stoji za to, ale da se hledat po bazarech... napr.starsi dil.... ale v dobrem stavu....ja sem ted napr. menila zadni tlumice, ktere bezne seženete jeden za 1600 Kč a ja sehnala přes inzerát za 780 Kč/ks nové + poštovné... takže díly se daj sehnat a ne zas tak draho jen to chce trochu snahy.... a času a jinak, na svý 20 lety babičce (1990) mám ještě původní bubny, vybrousili se...a v pohodě prošli STK, takže Japonci sou rozhodně kvalitní (což se např. o Škodovce říct nedá) a když už na to něco koupíte, tak je to dlouhodobá investice.....tolik k mrkačce (Jinak Honda je taky kvalitka, nebrat škodovky -díly sice možná levnější,ale měníte je asi t ak 4x častějc) a .... nebrat SUBARA...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.02.2010 19:41, Bouracka
Puvodne to byla osmdesatka, ale dobrzdena na 30-40. Ale i tak ten klucina nikdy nezapomene jak letel na volant a pak jen ukrutna bolest hrudniku od pasu ktere ho zastavili asi 10 cm pred volantem a energie narazu jej vratila zpet do sedacky. JJ znato to dost z nas, 14 dnu boleni zeber.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.02.2010 21:46, RE: ta rychlost je fakt kec...
sindynka posted by:
Souhlasím s tím, že takhle Mazda po náraz v 80 km vypadat nemůže, nebo to nebyl strom, ale slabej kminek, kterej při nárazu ulít... neboť ja jsem přimo s touhle mazdou bourala v 90 km(h do sloupu el.vedeni (berme to jako strom,) a jak řiká uživatel v diskuzi, byla rozstřelená až po čelní sklo a rozkřupala se palubka, pedaly mi přerazili nohu apod... takže to je ptostě kec, vím jak vypadá tohle auto po nárazu v 80 ...respektive 90 Km/h. Na co trpi zjistite ve fanklubech... a jedno je fakt,dily js...
Co tím míníš: ..nebrat SUBARA..? Snad Subaru, ne? A proč ne Subaru. pokud vím, tak Subaru také patří mezi premianty ve spolehlivosti a zábava s ním je také a obyčejné verze (atmosférické) vás (narozdíl od mnoha mýtů a legend) také nesežerou. Jinak pokud máte 80 km/hod v okamžiku srážky s dostatečně vzrostlým stromem, tak v jakkémkoliv i moderním autě je riziko smrti dost značné. Ono nejde jen o to, že se airbagy nafouknou a zústane relativně neporužený prostor pro posádku. Ale zapomíná se uvážit, že na lidské tělo působí v okamžiku nárazu obrovské setrvačné síly a přetížení, takže může dojít a dochází tímto k poškození vnitřních orgánů, což má nezřídka za následek smrt, ikdyž z vnějšku vypadá tělo relativně neporušené a v pořádku. Záleží na mnoha okolnostwech a samozřejmě též i na fyzické kostituci dotyčné osoby.
D.M.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.02.2010 22:39, RE: Komentář
bubu posted by:
Veru, ten naraz v 80 kmh by zrejme ani neprezil v tom aute. Japonci z 90 rokov maju vyborne jazdne vlastnosti aj vdaka nizkej vahe, to je vykupene nizkou pasivnou bezpecnostou. Chlapec zrejme siel 80 kmh, dostal smyk a zacal panicky brzdit, v dobe narazu siel uz len 20-30 kmh, ale pamata si furt tu osmdesiatku, ked sa to vsetko zacalo...

PS - keby mal taku fotku s Volgou 24, tak by som tej osemdesiatke snad aj uveril :)))
Já si to myslel že pisatel je někde od ostravska.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.02.2010 14:29, V 80 km/h :-)
Jestli se ten strom nebo stromek při nárazu nevyvalil a jednalo se teda o pevnou překážku tak ten náraz nebyl ani ve 20 km/h, vždyť to má neporušenej chladič. Podívejte se jak vypadaj auta nejnovější konstrukce po crash testech (deformovatelná překážka) a ty se myslim dělaj v rychlosti 64 km/h. Recenze jak víno, admini by to měli nějak selektovat
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 20.02.2010 00:06, RE: ikona
Key1 posted by:
no ze by zrovna N15 patrila do kategorie vyjimek ... ehm . neco jsem s ni najezdil a ten muj kus vystihuje slovo "prkenne" dost trefne
GTI a SR je tuhé, ale běžná 1,4 v sedanu rozhodně ne. Několik známých to má, případně mělo a nikdo si na komfort nestěžoval. Jasně, Almera není třeba Peugeot 405, ale zkuste se svézt něčím novým. Třeba zrovna teď jsem jel s testovací Kiou Venga 1,4 CRDi. A nevěřil byste, jak je to tvrdé auto, nebo současné Audi A6, to je prostě děs. Přitom ani Venga, ani běžnáí A6 nemají v žádném případě sportovní ambice. Takže asi tak.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 20.02.2010 00:19, RE: ta rychlost je fakt kec...
Dronte Mauricijský posted by:
Co tím míníš: ..nebrat SUBARA..? Snad Subaru, ne? A proč ne Subaru. pokud vím, tak Subaru také patří mezi premianty ve spolehlivosti a zábava s ním je také a obyčejné verze (atmosférické) vás (narozdíl od mnoha mýtů a legend) také nesežerou. Jinak pokud máte 80 km/hod v okamžiku srážky s dostatečně vzrostlým stromem, tak v jakkémkoliv i moderním autě je riziko smrti dost značné. Ono nejde jen o to, že se airbagy nafouknou a zústane relativně neporužený prostor pro posádku. Ale zapomíná se uvážit...
Třeba to myslí proto, že subaru jsou sice úžasné vozy, avšak je teřba je nejdříve trochu pochopit. Když se sveze věci neznalý motorista třeba v předchoz generaci Imprezy s motorem 1,5, bude těžko chápat, co všichni na této značce vidí. Třeba palubní deska. Ač je to auto z nového tisíciletí, působí uvnitř omšeleji, než Nissan Primera P10 z roku 1990. To samé řazení. To je prostě z principu vzpurné jako kráva když má jít na porážku... Zmíněná 1,5 sotva jede, neboť Impreza je sice relativně lekhá, ale poctivé železo v podobě symetrického pohonu 4x4 čítající trojici diferenciálů je na její miniaturní točivý moment prostě příliš. Můj názor je ten, že dobré jméno značky Subaru je založeno na skvělém předchozím Legacy (nabízel úžasnou symbiozu komfortu, jistoty a jakési lehkosti) a rychlých verzích Imprezy. Ta předchozí byla asi jediným vozem ve světové produkci, u něhož prodej špičkové varianty počtem kusů válcoval ty běžné. Schválně si vzpomeňte, kdy jste naposledy viděli obyčejnou Imprezu, ne tu modrou s křídlem a zlatými koly doplněnými o nápis WRX, či ještě lépe STi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 20.02.2010 04:06, RE: ikona
koos posted by:
GTI a SR je tuhé, ale běžná 1,4 v sedanu rozhodně ne. Několik známých to má, případně mělo a nikdo si na komfort nestěžoval. Jasně, Almera není třeba Peugeot 405, ale zkuste se svézt něčím novým. Třeba zrovna teď jsem jel s testovací Kiou Venga 1,4 CRDi. A nevěřil byste, jak je to tvrdé auto, nebo současné Audi A6, to je prostě děs. Přitom ani Venga, ani běžnáí A6 nemají v žádném případě sportovní ambice. Takže asi tak.
ano, mluvim o verzi SRi, ve ktere citim razy od vozovky dost znacne a patrim mezi ty ridice, kteri se ve meste radeji kanalum vyhybaji :). tuzsi podvozek z aut, kterymi jsem se posledni dobou svezl ... mela snad jen RX7 a u te se tuhost predpoklada . kdyz svou n15 ale srovnam treba s novymi vozy, i o tridu mensimi (fabie, roomster, aygo, 500), tak vsechny se mi zdaly komfortnejsi. nerad bych, aby to vyznelo jako stezovani - pri nakupu jsem vedel, do ceho jdu, jen rikam ze n15 (v me verzi SRi) kdovijak komfortni neni, spise naopak
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.