0
back
 

diskuze k tématu: Mazda 323 F

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.11.2007 07:38, Líbí se mi nadšenci
co přesednou z favorita (šicí stroj) do lepšího auta a jsou z toho naprosto hotoví. Nemyslím to jako kritiku, spíš se nad tím zasměju. To nadšení jak drží stopu atd. je opravdu úsměvné. Neví nevím, kdyby přesednul třeba do BMW E46 nebo Primery GT, to by se z těch jízdních vlastností asi slušně řečeno pomočil. Ale jak jsem psal, nemyslím to špatně, taky jsem kdysi dávno přesedl z mé Škody 100 do Escorta XR3 a málem jsem se udělal, pak následovala velká řada aut, no a teď mám Civica 1,8 vti a nestěžuji si.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.11.2007 07:38, OK
Celkem ucházející, jen mě zaráží výrazný pokles spotřeby po výměně světel. 8 deci se mi zdá nějak moc, to už by Bursík dávno řval jak tur. Je to nějakých 130W vůči tak cca 30W, to nemůže udělat 3/4 litru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.11.2007 07:53, Recenze
Mě se recenze líbila. A nadšení majitele mi přijde sympatické.
Po delší době se dalo i něco číst....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.11.2007 08:15, RE: Líbí se mi nadšenci
anonym posted by:
co přesednou z favorita (šicí stroj) do lepšího auta a jsou z toho naprosto hotoví. Nemyslím to jako kritiku, spíš se nad tím zasměju. To nadšení jak drží stopu atd. je opravdu úsměvné. Neví nevím, kdyby přesednul třeba do BMW E46 nebo Primery GT, to by se z těch jízdních vlastností asi slušně řečeno pomočil. Ale jak jsem psal, nemyslím to špatně, taky jsem kdysi dávno přesedl z mé Škody 100 do Escorta XR3 a málem jsem se udělal, pak následovala velká řada aut, no a teď mám Civica 1,8 vti a nestěžuji si.
Opravdu nevim, co je usmevneho, na tom, ze je majitel nadseny z thoho, jak jeho Fko drzi stopu. V pripade, ze ma podvozek v poradku, obouva dobre pnuematiky a jede po dobrem povrchu, tak 323ka sedi opravdu jako pribita. Mej jsem moznost jezdit dva roky s tou samou motorizaci a mohu to jen potvrdit.
Po tom, co jdem ji prenechal otci, jsem si poridil druhou mrkacku, tentokrat 323f GT. GTcko je vice ladeno do sportovna, jak motoricky, tak podvozkove, s tim, ze si uchovava uzitne vlastnosti standartniho modelu.
Jednina vec, ktera me trapila na obou vozech, byla koroze vyfuku a praskani zarovek v hlavnich svetlech, jinak vse OK.
Na Fko budu vzdy vzpominav v dobrem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.11.2007 08:26, RE: OK
David V posted by:
Celkem ucházející, jen mě zaráží výrazný pokles spotřeby po výměně světel. 8 deci se mi zdá nějak moc, to už by Bursík dávno řval jak tur. Je to nějakých 130W vůči tak cca 30W, to nemůže udělat 3/4 litru.
tomu poklesu věřím, ale nejde o ani tak o žárovky. Když vyklopí světla, má prostě auto dramaticky větší odpor vzduchu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.11.2007 08:39, RE: OK
anonym posted by:
tomu poklesu věřím, ale nejde o ani tak o žárovky. Když vyklopí světla, má prostě auto dramaticky větší odpor vzduchu.
Vidíš, ten výklop, na ten jsem zapomněl, ale i tak je to hodnota, která odpovídá několika kolům na střeše a ne vyklopeným světlům s o 100W vyšší spotřebou. Čili tak dramaticky bych to zase neviděl. Můžeme spočítat kolik Wattů to dělá třeba při 100 km/h rychlosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.11.2007 08:52, RE: Líbí se mi nadšenci
anonym posted by:
co přesednou z favorita (šicí stroj) do lepšího auta a jsou z toho naprosto hotoví. Nemyslím to jako kritiku, spíš se nad tím zasměju. To nadšení jak drží stopu atd. je opravdu úsměvné. Neví nevím, kdyby přesednul třeba do BMW E46 nebo Primery GT, to by se z těch jízdních vlastností asi slušně řečeno pomočil. Ale jak jsem psal, nemyslím to špatně, taky jsem kdysi dávno přesedl z mé Škody 100 do Escorta XR3 a málem jsem se udělal, pak následovala velká řada aut, no a teď mám Civica 1,8 vti a nestěžuji si.
Dobrý den,
s tím přesednutím máte z převážné části pravdu a platí to pro většinu lidí. Osobně jsem nejen díky redakčním testům vystřídal téměř všechny vozy současné produkce a do "mrkačky" se vždy rád vracím. Důvod je jednoduchý. Vůz se po stránce kvality podvozku vyrovná současné produkci a vždy dovede překvapit třeba při průjezdu zatáčkou. Může za to nízké těžiště, nezávislé zavěšení zadních kol (dobře odladěné), komunikativní řízení a poměrně živé motory. Kritiku zaslouží brzdy, které by mohly brzdit více a časté zvlnění předních kotoučů není vyjímkou. Zmiňované "efko" musím označit za nadčasové a rozhodně se v automobilové historii neztratí. Samozřejmě, že se nemůže rovnat současné produkci po stránce bezpečnosti a výbavy, přesto ji řadím mezi ikony jako je např. Primera GT atd.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.11.2007 08:56, RE: OK
David V posted by:
Vidíš, ten výklop, na ten jsem zapomněl, ale i tak je to hodnota, která odpovídá několika kolům na střeše a ne vyklopeným světlům s o 100W vyšší spotřebou. Čili tak dramaticky bych to zase neviděl. Můžeme spočítat kolik Wattů to dělá třeba při 100 km/h rychlosti.
Tak je to cca 400 W, čili rozdíl celkově 500W. Potřebný hnací výkon při rychlosti 100 km/h je nějakých cca 8 kW (záleží na vhodně zvolené čelní ploše a součiniteli cx). Když si to hodím do závislostí, takže 500 W z 8 kW je nějakých 6,25% a teď to promítnu do spotřeby - při lineární závislosti budu mít o 6,25% nižší spotřebu. Výsledná spotřeba mi potom vychází 7*0,9375=6,56 l/100 km při rychlosti 100 km/h. Takže v relacích to sice nakonec je, ale pořád se to spíš blíží té poloviční hodnotě, než kterou udává autor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.11.2007 09:48, RE: Líbí se mi nadšenci
Petr - TipCars.com posted by:
Dobrý den,
s tím přesednutím máte z převážné části pravdu a platí to pro většinu lidí. Osobně jsem nejen díky redakčním testům vystřídal téměř všechny vozy současné produkce a do "mrkačky" se vždy rád vracím. Důvod je jednoduchý. Vůz se po stránce kvality podvozku vyrovná současné produkci a vždy dovede překvapit třeba při průjezdu zatáčkou. Může za to nízké těžiště, nezávislé zavěšení zadních kol (dobře odladěné), komunikativní řízení a poměrně živé motory. Kritiku zaslouží brzdy, které by mohl...
Podle těch fotek koupil zachovalý kousek a proto je spokojen.Naproti tomu ty vraky efek kterých je dnes v bazarech většina už by tak spolehlivá asi nebyla.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.11.2007 09:59, RE: Líbí se mi nadšenci
anonym posted by:
co přesednou z favorita (šicí stroj) do lepšího auta a jsou z toho naprosto hotoví. Nemyslím to jako kritiku, spíš se nad tím zasměju. To nadšení jak drží stopu atd. je opravdu úsměvné. Neví nevím, kdyby přesednul třeba do BMW E46 nebo Primery GT, to by se z těch jízdních vlastností asi slušně řečeno pomočil. Ale jak jsem psal, nemyslím to špatně, taky jsem kdysi dávno přesedl z mé Škody 100 do Escorta XR3 a málem jsem se udělal, pak následovala velká řada aut, no a teď mám Civica 1,8 vti a nestěžuji si.
Ale v mrkačce jsi asi nikdy neseděl že?...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.11.2007 10:13, RE: Líbí se mi nadšenci
anonym posted by:
Ale v mrkačce jsi asi nikdy neseděl že?...
Ale seděl, chtěl jsem si ji kdysi koupit jen s tím rozd., že to byla 1,8 ale nakonec jsem vzal Primeru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.11.2007 10:51, RE: Líbí se mi nadšenci
anonym posted by:
co přesednou z favorita (šicí stroj) do lepšího auta a jsou z toho naprosto hotoví. Nemyslím to jako kritiku, spíš se nad tím zasměju. To nadšení jak drží stopu atd. je opravdu úsměvné. Neví nevím, kdyby přesednul třeba do BMW E46 nebo Primery GT, to by se z těch jízdních vlastností asi slušně řečeno pomočil. Ale jak jsem psal, nemyslím to špatně, taky jsem kdysi dávno přesedl z mé Škody 100 do Escorta XR3 a málem jsem se udělal, pak následovala velká řada aut, no a teď mám Civica 1,8 vti a nestěžuji si.
článek moc hezký, jen nevím co mají lidi pořád s tou primerou, měl jsem jí 3 roky a nic moc! V jízdních vlastnostech a v brzdách např. oproti accordu a i teď legacy bída!!!! E46, měl jsem 320i 125kW je perfektní (možná nejlepší) na suchu, ale na mokru a sněhu je to při 4 lidech děs! Výborně taky sedí Passat W8 bez ohledu na podmínky!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.11.2007 12:11, proc je primera famozni?
anonym posted by:
článek moc hezký, jen nevím co mají lidi pořád s tou primerou, měl jsem jí 3 roky a nic moc! V jízdních vlastnostech a v brzdách např. oproti accordu a i teď legacy bída!!!! E46, měl jsem 320i 125kW je perfektní (možná nejlepší) na suchu, ale na mokru a sněhu je to při 4 lidech děs! Výborně taky sedí Passat W8 bez ohledu na podmínky!
mel jsem uz x aut protoze je dovazim a prodavam a po letech nadseni pro nemecke vozy,(nadseni se samozrejme netyka spolehlivosti) to nadseni mi uz zustalo max pro bmw (kdyz budu v duchodu tak mozna jeste mercedes) jsem zjistil nasledovne.po vsech skusenostech s deutsche pkw a francouze italy atd ani nepisi,neznam lepsi souhrn jizdnich vlastnosti,celkoveho remeslneho spracovani,provozni spolehlivosti za tak malo penez jako nisan primera.(brzdy nic moc to je fakt)momentalne jezdim ctvrtou primerou a uz se tesim az narazim v d na peknou gt kterou pak vymenim za momentalni 1.6.Obecne vzato japonske vozy mohu jen doporucit honda toyota subaru mazda podle mne spickove znacky,ty auta se snad nedaji pokazit ani naschval.zdravim vsechny priznivce japoncu a preji moc stastnych km
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.11.2007 12:13, hlučnost na dálnici
moje zkušenost je jezdit trochu rychleji 150 - 170 protože kolem 5 000 ot. je hlučnost menší, motor i auto si začne pěkně svištět.u mýho kusu kolem 140 je zvuk spíš hukot.navíc ve vyšších točkách nad 4500 to i trochu akceleruje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.11.2007 12:42, 323 f forever
této mazdy jsem si poprvé všimnul v roce 1994.Musím říct,že dodnes je toto auto nejhezčí 5 ti dvéřové uato s mrkačkama,které jsem kdy viděl, někomu se dneska ten tvar bude zdát hranatý ,ale mi se líbí dost.A na mrkačky mám slabost odjakživa. Hlavně skla těchto světel nesmí být kulaté.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.11.2007 13:04, RE: hlučnost na dálnici
anonym posted by:
moje zkušenost je jezdit trochu rychleji 150 - 170 protože kolem 5 000 ot. je hlučnost menší, motor i auto si začne pěkně svištět.u mýho kusu kolem 140 je zvuk spíš hukot.navíc ve vyšších točkách nad 4500 to i trochu akceleruje.
To máte pravdu, hlučnost při dálničním limitu je doprovázena duněním, takže jet buď 100-110 Km/h nebo nad 140 Km/h ..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.11.2007 13:30, RE: hlučnost na dálnici
Petr posted by:
To máte pravdu, hlučnost při dálničním limitu je doprovázena duněním, takže jet buď 100-110 Km/h nebo nad 140 Km/h ..
Tuto mrkačku a dokonce taky červenou má soused, jen motor má 1,8l. Je to takový ten jedinec, co jenom jezdí, dokud mu něco neupadne. To auto má asi 5tý rok, ale jezdí mu to pořád. Nějak to moc nechápu, ale je to asi opravdu držák. Minimální servis, mizerné zacházení, najeto mrtě přes 200 000km a dokonce ani jízdní vlsatnosti nejsou tak zlé. Čekal jsem, že auto bude vymlácené, ale docela i podvozek se drží. Je to prostě velmi odolné auto, pro lidi, co se chtějí hezky svézt, nezáleží jim tolik na vzhledu a nemají moc peněz, nebo nechtějí moc investovat do auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.11.2007 17:31, RE: Líbí se mi nadšenci
anonym posted by:
článek moc hezký, jen nevím co mají lidi pořád s tou primerou, měl jsem jí 3 roky a nic moc! V jízdních vlastnostech a v brzdách např. oproti accordu a i teď legacy bída!!!! E46, měl jsem 320i 125kW je perfektní (možná nejlepší) na suchu, ale na mokru a sněhu je to při 4 lidech děs! Výborně taky sedí Passat W8 bez ohledu na podmínky!
Jazdne vlastnosti Primery spochybňeje len ten čo ju nemal, alebo je na to auto nasraný pretože mu to niekto s obyčajnou Primerou natrel v poriadnej zákrute. Testy hovoria za všetko a Primera sa radí k Mondeu, Mazde 6 a BMW e36,46. Subaru a iné 4x4 by som tu neporovnával pretože to je trocha iná liga vďaka náhonu na všetky kola. Berme do úvahy kedy Primera vznikla a že ešte aj dnes patrí medzi najlepšie ovládatelné automobily. Špekulanti sa vždy nájdu ktorý to budu chcieť poprieť len preto že im to auto nesadlo a nepáči sa im, fakty tým však nezmenia.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.11.2007 17:40, RE: hlučnost na dálnici
Šakal posted by:
Tuto mrkačku a dokonce taky červenou má soused, jen motor má 1,8l. Je to takový ten jedinec, co jenom jezdí, dokud mu něco neupadne. To auto má asi 5tý rok, ale jezdí mu to pořád. Nějak to moc nechápu, ale je to asi opravdu držák. Minimální servis, mizerné zacházení, najeto mrtě přes 200 000km a dokonce ani jízdní vlsatnosti nejsou tak zlé. Čekal jsem, že auto bude vymlácené, ale docela i podvozek se drží. Je to prostě velmi odolné auto, pro lidi, co se chtějí hezky svézt, nezáleží jim tolik na...
cožpak je toto auto škaredé??
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.11.2007 18:39, RE: hlučnost na dálnici
anonym posted by:
cožpak je toto auto škaredé??
Ale to jistě ne, má prostě vzhled 90tých let, ale škaredé jistě není. Je to otázka vkusu. Ze stejného roku je například Golf II., Renault 19, Toyota Corolla II, Citoen BX, Fiat Regata a spopusta dalších aut, která se i dnes někomu mohou líbit. Osobně bych ze jemnovaných vozů jednoznačně skočil po tý mrkačce, no možná ještě nesmrtelná Corolla.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.