0
back
 

diskuze k tématu: Mazda3 - spolehlivý kompakt

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.03.2011 11:10, rada
Po všech slibech z mihulého týdne od redakce, zase dotaz jako hrom.
Nedozvídáme se z dotazu jestli pán chce novotu či ojetinu, případně tedy kolik za ojetinu hodlá vyndat.............................ach jo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.03.2011 14:11, rada
Počítaj s tvrdším podvozkom (v malých rýchlostiach je troška nervózne) a taktiež hlučnosť je vyššia oproti konkurencii. spotrebou sa budeš pohybovať okolo 7 - 8 l na 100 km. dostaneš však nepriestrelnú spoľahlivosť o ktorej sa iným výrobcom iba može snívať. budeš iba tankovať a voziť sa.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.03.2011 18:40, rada
Já jsem měl ještě donedácna Mazdu 3, ale model MPS (tedy 191kW). Nemohu tedy srovávat jízdní vlastnosti s 1,6, ale jedno vím jistě - podruhé bych už Mazdu (žádnou nechtěl ani zadarmo.
Jednak dílenské provedení je na svoji třídu opravdu špatné (např. provedení podběhů - ty koberce u auta za téměř 800.000-tolik opravdu MPS stála jako nová v r. 2008), dále např. provedení současné M6 v ceně kolem 600-700 tisíéc - to samé - koberce v podbězích, antikorozní ochrtana exponovaných dílů NULOVÁ, to je na úrovni Š12 z roku 1985, lemy u 4-5 leteé M6 hnijí před očima a nová M6 má sice "úpravuů, ale na dvě věci, protože hrana a vnitřek lemu se nezměnil nijak, nedostříkané vnitřní plochy vrchních plechových důlů kastkle (stále mluvím o nové M6), kterou jsem mlě v hledáčku.

K jízdě s M3: počítej, že budeš slyšet každý kmínek, který ti odlétneod kol a narazí na vnitřek podběhů. To je bolest všech současných modelů ( a nejen Mazdy). Dále celkově tvrdé auto, u 1,6 je to k ničemu, u MPS to bylo na místě. Malý kufr.
Jiank jídzní vlastnost jsou naopak výtečné - např. Focsu a Volvo V50 mají de facto stejné podvozkové platformy a všechny tři mají výborné jídzní vlastnosti.

Ač tato informace je jen z dolsechu, tak spotřebu můžeš mít klidně 6/100, ale i 10-11.

Kdybych si měl mermomocí vybrat M3, tak ycb volil 2,0 SPortt, která jednak pojede daleko lépe, bude mít spotřeu prakticky shodnou a má ěkterá kosmetická vylepšení proti 1,6.

Ceny za 4-5 let starý ksu počítej klidně kolem 160 -190 tisíc dle stavu a najetých km. A dfoporučuji, pročti si řadu "podnětných" diskuzí na www.mazdaclub.cz

To hodně napoví....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.03.2011 18:42, rada
mao: tak jika říkám, na mazdaclubu to až tak "neprůstřelně" nevypadá

PS: jinak já mlě na 3MPS najeto celkem 16500km, než šla pryč (tedy nový vůz) a stalo se mi, že se mi 2x bez příčiny rozsvítila kntrolka ABS, jednou jsem se do ní musel dobývat klíčem, protože se nespároval DO(
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.03.2011 19:17, rada
Zdeny60 je spíše fandou Porsche a Ferrari dle toho, že vrazí 800tis. do sportovní Mazdy. Tak potom vypadá i hodnocení, plné gramatických chyb.M3 bych se nebál, kvalita tam je. Cena kolem 200tis. je za slušnou ojetinu dobrá. M3 - ANO.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.03.2011 20:12, rada
Doporučuji levné auto do cca 10 tis. korun. Které, když je po STK udělá na dva roky stejnou službu. Potom se člověk nemusí starat o prodej, gumy či výfuk, protože nepříjde o statisíce a vůz odhodí do hnoje.Zbytek cca 190 tis. jsem použil na takové věci, že ani s tím největším bourákem v garáži bych si toho více neužil.
Na ježdění cca 20 tis. km ročně - každému chytrému postačí filcka.
Jestli chceš dělat machra, tak z mazdou nikoho neohromíš, stejně jako se škodou.
Jen když uvážím:
200.000,-Kč=1x M3=20x Škoda felicie (to je jedna dlouhá řada v autobazaru).
Každému, musí byt přeci jasné. Lidi neblbněte z těch reklam či tepla jara!!!
Nazdar, Martin.


respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.03.2011 04:54, rada
Rojack:

ne, Ferrari nemám a ani po něm netoužím. Jediný problém, který reálně MÁM, je to, že píšu bez brýlí, ty gramatická chybo. Jestli nějaký ten překlep považuje ža gramatické chybi, tak pak ano. Pár jich tam opravdu je a myslím si, že průměrně intelignentní člověk to přejde bez komentáře

A za M3 s 1,6 dát 200 litrů je opravdu úlet na entou a nebo musí jít o skalního zaryt=ho zastánce, pokud ovšem pod zkratkou M3 nemsylí dotyčný BMW
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.03.2011 05:03, rada
Obecně -kvalita Mazdy:

protože mujsím brzy odjet, tak jen stručně o ové MAZDA 6 verze 2010:

jak jsem psal, toto auto se mi dyzajnově líbí a jelikož mám momentálně dvě japonská auta doma (Subaru, jedno 2,0R a druhé SpecB 3,0R), zamýšlel jsem jednou za čas pořídit si zase zcela nové auto, proč ne? Jsem si říkla, když jsem šel k prodejci na audienci.
Tak navrch huj a vespod fuj:

- zpracování lemů-jak jsem psal-slovem tragedie přes celý profil Mazdy včetně CX-7/9
- nedostříkané krycí plechy (konkretně přední blatníky v motorovém prostoru
- takové groty na výliscích (opět přední blatníky), že se člověk pořeže - stalo se mi!!!
- nedostříkané vniřní lemy dveří - konkretně u zadních dveři kolem protizámku dveří - jen zaprášeno, nez lesku, obě strany a au více aut, tedy ne náhoda.
-provedení krycích textilií v kufru - na úrovni Forda focuse z r. 1999, co má můj táta (u auta za 3/4 mega, ehm, tdy...)
-velice slabá vrstva laku - časté stížnosti a reklamace od majitelů, co jezdí (musí) na myčky

Tak to i moje kdysi bývalá Oktávka I i II byla v tzomot ohledu o opravdu notný kus vpředu aslovo koroze neexistovalo, zatímco u Mzdy se skloňuje v 8, nejen v 7!! pádech.

Jinak motory celkem OK, ale jen benzíny, nafta je tragedie zcela evidentní od potíží s DPF, přibýváním oleje díky průniku nafty doněj, konče. A pka klasika vstřiky, kalibrace, a už se to veze.

Eeeé, jsem spokojen se SUbaru-tam totiž je problémů fakt mini,mum a jsem rád, že jsem MPS byť s obrovskou ztrátou po 2,5 letech prodal a a ni toho nelituji.

Jsou tu jistě překlepy, tak aby někdo zase neblábolil o gramatických chybách. Ty tu zcela jistě totiž nejsou
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.03.2011 09:31, rada
za 220tis pořídíš i Hondu Civic, verzi UFO. S 1,8i se pořádně svezeš, dostaneš úplnou špičku téhle kategorie, navíc se k 1,8 váže vyšší výbava. Dále má 1,8 6ti kvalt , což M3 1,6 ne. Místa uvnitř je dost, vepředu bez výhrad, vzadu velkorysé místo pro nohy pro 2 lidi, místo na hlavu tak akorát... kufr 415litrů předčí očekávaní. Koroze se UFA dnes ještě vůbec netýká (oproti Mazdě) Navíc vzhledově uvnitř i zvenku "ultra moderní",ale to každý vidí asi jinak. Spolehlivost? :) . Podvozek je tvrdší, což každýmu nevyhovuje. A ano, Honda je drahá, kupuješ taky jedno z nej aut ve třídě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.03.2011 09:40, rada
TO Zdeny60: Je zajímavé, jak jsi ji na mazdaclubu chtěl prodat, tak jsi o tom pomlčel...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.03.2011 12:07, rada
Tak většinou každej kdo prodává auto napíše a řekne potenciálnímu kupci jak je na p..u
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.03.2011 14:48, rada
Ano, naspal jsem to na Mazda club jasně-stačí si najít příspěvek na téma Mazda 6, někdy z před vánoc, pokud si dobře pamatuji, nebo těsně po vánocích.

MPS a 3-1,6 je asi jako nebe a dudy. Ale v čem se shodnou, je ochrana proti korozi. Jak u 1,3-.1,6-3MPS, prostě celá produkce Mazdy je v tomto ohledu na razdvatři.

A o dýzlech snad ani nemá cenu moc mudrovat, stačí si přečíst jen nadpisy zoufalců na club volajících o pomoc při řešení problémů, které snad ani nemohou nastat (např. přibývání oleje, regenrace DPF a další chuťovky).

Jinak abych jen nenadávla, tk o dýzlech od SUbaru si myslím taky svoje... Hlavně o spojkách apod.

To, že Mazdy hnijou, nezmění nikod z nás, ať se bude snažit sebevíc a některým autům v tomot ohledu nemohou holt konkurovat. A věřte, že jen obava z koroze byla důvodem prodejej MPS - vydejchám leccos, ale ne rozkvetlý auto, i když u mojí to zdaleka nehorzilo, neb jednak byla v zimě nejetá a hlavně byla nová a nezbořená. Ale přesto, s něčím se prostě nevyrovnám a tak šla pryč. ALe o MPS tento thread není.

To bylo jen na objasnění mého postoje ke kvalitě provedení MAzdy. O jízdních vlastnostech jsemuž psal. velice kladně, motoru taky /hlavně edici 2,0 Sport a pak MPS). Tiož tak asi a věřím, že už to je jasné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.03.2011 14:49, rada
A jinak souhlas - než M3 1,6, tak UFO 1,8. Zcela jinde.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 26.03.2011 15:28, rozvody
Ahoj všem, tento článek je pro mne přínosný a děkuji za jeho uveřejnění, protože se v nejbližší době chystám M3 koupit. Zaujala mne pasáž o rozvodovém řemenu, který se mění po 60tis. km. Na jiném serveru zabývající se automobily jsem totiž četl, že konkrétně M3 1.6 má rozvody poháněné řetězem nikoli řemenem stejně jako moje Almera a drtivá většina japonských automobilů. Je to i jeden z důvodů proč chci tento automobil koupit.
Jestli se pletu tak díky za opravu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 26.03.2011 20:35, RE: rozvody
OndřejH posted by:
Ahoj všem, tento článek je pro mne přínosný a děkuji za jeho uveřejnění, protože se v nejbližší době chystám M3 koupit. Zaujala mne pasáž o rozvodovém řemenu, který se mění po 60tis. km. Na jiném serveru zabývající se automobily jsem totiž četl, že konkrétně M3 1.6 má rozvody poháněné řetězem nikoli řemenem stejně jako moje Almera a drtivá většina japonských automobilů. Je to i jeden z důvodů proč chci tento automobil koupit.
Jestli se pletu tak díky za opravu.
1.6 v M3 je v podstate stejna jako 1.6 ve FF2 a tam se rozvody delaji po 120 tisicich....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 26.03.2011 21:42, RE: rozvody
OndřejH posted by:
Ahoj všem, tento článek je pro mne přínosný a děkuji za jeho uveřejnění, protože se v nejbližší době chystám M3 koupit. Zaujala mne pasáž o rozvodovém řemenu, který se mění po 60tis. km. Na jiném serveru zabývající se automobily jsem totiž četl, že konkrétně M3 1.6 má rozvody poháněné řetězem nikoli řemenem stejně jako moje Almera a drtivá většina japonských automobilů. Je to i jeden z důvodů proč chci tento automobil koupit.
Jestli se pletu tak díky za opravu.
V článku se výměna po 60.000 km týká pomocných hnacích řemenů ... (tzn. řemene kompresoru klimatizace a posilovače řízení atd,).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.03.2011 07:48, RE: rozvody
gottak posted by:
1.6 v M3 je v podstate stejna jako 1.6 ve FF2 a tam se rozvody delaji po 120 tisicich....
1.6 MZR má jednořadý rozvodový řetěz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.03.2011 15:17, RE: rozvody
OndřejH posted by:
Ahoj všem, tento článek je pro mne přínosný a děkuji za jeho uveřejnění, protože se v nejbližší době chystám M3 koupit. Zaujala mne pasáž o rozvodovém řemenu, který se mění po 60tis. km. Na jiném serveru zabývající se automobily jsem totiž četl, že konkrétně M3 1.6 má rozvody poháněné řetězem nikoli řemenem stejně jako moje Almera a drtivá většina japonských automobilů. Je to i jeden z důvodů proč chci tento automobil koupit.
Jestli se pletu tak díky za opravu.
Neuvazoval jsi o M6? Cenove tam neni takovy rozdil. Samozrejme zalezi, na co auto chces vyuzivat. Jako nevyhodu vidim absenci kombi - M3 v HB ma maly kufr a sedan neni prakticky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.03.2011 12:56, rozvor
Všechny modely Mazdy 3 mají rozvor 2640 mm. Motory MZR mají rozvody poháněné řetězem, kdy výměna je doporučena po 260 tisících km. Výhodou M 3 je líbívý vnější design a hlavně spolehlivost. Co se týče komfortu a interiéru je na tom hůř v nižší střední třídě snad jenom VW Golf. Přesto jsem s tímto autem spokojený, liju jen benzín (občas ve směsi s E 85) a měním vždy po roce motorový olej (pouze plnou syntetiku). Spotřeba je dost vysoká. Auto se nesmí vlastní vinou nabourat, karosářské díly jsou hodně drahé.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.03.2011 13:32, Fotogalerie
Ještě musím autora článku pochválit za velmi obsáhlou fotodokumentaci. Na fotkách podvozku je vidět další neduh M 3 a to jsou reznoucí díly přední a zadní nápravy. Já osobně jsem si nechal udělat po 4 letech nástřik spodku a zatím je vše v pořádku. Mám M 3 r.v. 2004, v servisu jsem si nechal zdarma udělat novou antikorozní úpravu lemu zadních blatníků a spodku všech dveří. Karosérie mi zatím nikde nerezaví. Výfuk mám rovněž původní a měl by ještě nějaký rok vydržet. Baterii jsem měnil předloni. Obsah kufru se v některé litaratuře uvádí jako 300 l a někde 360 l. Nevím co je správně, ale pro normální 4 člennou rodinu je postačující.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.