0
back
 

diskuze k tématu: Lidé stále více vybírají auta podle spotřeby

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.01.2007 08:26, Škrblíci
Cesi jsou škrblíci a tak se nedivte, ze se snazi kupovat usporna auta.
Nejvic me pobavil stréc ( ma uz skoro 60 ) a koupil si asi pred rokem Fabii 1.2HTP s domenkou, ze nizkoobsahove auto jezdi usporne.Jak zjistil, ze tankuje nejak casto ( spotreba pres 7l s lehkou nohou), tak se pekne zhrozil ( ja se jen potichoucku smal)) )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.01.2007 09:05, RE: Škrblíci
zigi posted by:
Cesi jsou škrblíci a tak se nedivte, ze se snazi kupovat usporna auta.
Nejvic me pobavil stréc ( ma uz skoro 60 ) a koupil si asi pred rokem Fabii 1.2HTP s domenkou, ze nizkoobsahove auto jezdi usporne.Jak zjistil, ze tankuje nejak casto ( spotreba pres 7l s lehkou nohou), tak se pekne zhrozil ( ja se jen potichoucku smal)) )
Ty Cinani maj docela hezky auta, ale nechci ho doma ani videt, dokud nebude bezpecny a spolehlivy. Korejce bych si dnes klidne koupil Ceed se me libi, sice neni uz nejlevnjsi, ale je to dobry auto. Stejne tak nove Hyundaye jsou taky good. Myslim, ze ted za otloukanka bude misto korejce Cinan a Ind
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.01.2007 09:20, RE: Škrblíci
zigi posted by:
Cesi jsou škrblíci a tak se nedivte, ze se snazi kupovat usporna auta.
Nejvic me pobavil stréc ( ma uz skoro 60 ) a koupil si asi pred rokem Fabii 1.2HTP s domenkou, ze nizkoobsahove auto jezdi usporne.Jak zjistil, ze tankuje nejak casto ( spotreba pres 7l s lehkou nohou), tak se pekne zhrozil ( ja se jen potichoucku smal)) )
No stím přirovnáním bych to nepřeháněl,ale napsal bych to spíše tak že si neumí vybrat,porovnat a pak koupit.Ono totiž koupit auto jen podle spotřeby a nehledět na účel se časem vymstí a nakonec levné auto se může pěkně prodražit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.01.2007 09:36, RE: Škrblíci
Tonny posted by:
No stím přirovnáním bych to nepřeháněl,ale napsal bych to spíše tak že si neumí vybrat,porovnat a pak koupit.Ono totiž koupit auto jen podle spotřeby a nehledět na účel se časem vymstí a nakonec levné auto se může pěkně prodražit.
Jenze starym dedkum, co jezdili jen ve šáde to stejne nevysvetlis.Ten si pujde koupit skodovku, i kdyby si mu ukazal levnejsi, spolehlivejsi, uspornejsi a vybavenejsi auto!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.01.2007 17:59,
Klidně bych šel i do 6ti válce, ve finále stejně strejdové zjistí, že jezdí za o něco málo menší spotřebu než auto s vyšším obsahem, protože musí motory více točit. Ve státech jsem měl starší šunku - Buick Le Sabre, r.v. 1991, V6 3.8 a když jsem jel těch 120 km/h, tak auto si broukalo nějakých 2400 ot/min a jezdil jsem kolem 9 - 10l/100km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.01.2007 19:46, RE: Škrblíci
zigi posted by:
Cesi jsou škrblíci a tak se nedivte, ze se snazi kupovat usporna auta.
Nejvic me pobavil stréc ( ma uz skoro 60 ) a koupil si asi pred rokem Fabii 1.2HTP s domenkou, ze nizkoobsahove auto jezdi usporne.Jak zjistil, ze tankuje nejak casto ( spotreba pres 7l s lehkou nohou), tak se pekne zhrozil ( ja se jen potichoucku smal)) )
Ta spotreba se odviji od stylu jizdy a pres 7l to moc lehka noha nebude bo otec ma tez 1.2 HTP 47KW a do 6ti se vejde....ten motor neni spatnej ale kdyz chces jezdit rychleji musis sahnout po jinem motoru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.01.2007 20:17, RE: bez předmětu
Magnuss posted by:
Klidně bych šel i do 6ti válce, ve finále stejně strejdové zjistí, že jezdí za o něco málo menší spotřebu než auto s vyšším obsahem, protože musí motory více točit. Ve státech jsem měl starší šunku - Buick Le Sabre, r.v. 1991, V6 3.8 a když jsem jel těch 120 km/h, tak auto si broukalo nějakých 2400 ot/min a jezdil jsem kolem 9 - 10l/100km.
HTP ma vyssi spotrebu, to je zname, ale nezatracoval bych vsechny nizkoobjemove motory. NAprikald ja mam Punto II. 1,28V a jezdi prumerne max do 6 litru, a tim ze to je osmiventil tak nemusm tocit, maximum tociveho momentu mam v 2500 otackach. Takze okolo 2 tis uz pekne tahne. S tim V6 jde o to, ze pri ustalene rychlosti zere malo, protoze tam obsah nehraje tak velkou roli, stejne jako vaha taky tolik nehraje roli, ale zkuste mesto, rozjizdeni atd, tam kazde kilo navic a vyssi obsah delaji divy. Takze zksute V6 jezdit po meste a pak 1,2. J amam ve meste taky okolo 6 litru, pochybuji ze V6 se vejde v praze pod 10. Samozrejmne je to o picitu z jizdy, ktery 1,2 nidk ynenabidne, ale kazdy ma jine priority. Ja chtel nizkou pojistku, nizkou sptorebu. Maximalni rychlost a predjizdeni byli az sekundarni. Nekdo to ma naopak. Proti gustu....Kadzy at ma co chce, kdyz to uzivi tak proc ne? Ja osobne bych kline 3,0 bral kdybych ho uzivil
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.01.2007 20:22, RE: Škrblíci
Draxx posted by:
Ta spotreba se odviji od stylu jizdy a pres 7l to moc lehka noha nebude bo otec ma tez 1.2 HTP 47KW a do 6ti se vejde....ten motor neni spatnej ale kdyz chces jezdit rychleji musis sahnout po jinem motoru.
To odpojil ještě jeden válec? :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 27.01.2007 08:46, RE: Škrblíci
Ritero posted by:
To odpojil ještě jeden válec? :)
No, ideálny by bol 2-valec, to je bez pochyby :))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.01.2007 08:26, RE: Škrblíci
anonym posted by:
No, ideálny by bol 2-valec, to je bez pochyby :))
Nebo 1 valec, muj fichtl mel taky 1 valec, navic v dvoutaktu a jelo to......jako fabia HTP)))
respond


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.