0
back
 

diskuze k tématu: Letní pneumatiky 2008 - velký přehled

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.04.2008 10:20, Dave
Já jezdím na Michelinech EN 3A o rozměru 195/65 R15. Měl jsem je na autě dyž jsem ho koupil, vzorek 6 mm, po skoro dvou letech a 25 tkm 3-4 mm (přední kola) a koupil jsem nové. Jsou tiché a z recenzí i vlastní zkušenosti vím, že když člověk nejezdí jako vepř, tak snesou nadrůměrný proběh.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.04.2008 11:23, Continental
Continental Eco Contact 3 se dělá mj. i v rozměru 195/65/15. V článku je uvedeno, že Eco 3 je určen pro malé a kompaktní vozy, to mi nějak nesedí.. 195/65/15 mají např. Oct I. i II., Passat II, Audi A3, Zafira, P 406, Laguna II, starší BMW3, MB C atd...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.04.2008 12:03, RE: Continental
anonym posted by:
Continental Eco Contact 3 se dělá mj. i v rozměru 195/65/15. V článku je uvedeno, že Eco 3 je určen pro malé a kompaktní vozy, to mi nějak nesedí.. 195/65/15 mají např. Oct I. i II., Passat II, Audi A3, Zafira, P 406, Laguna II, starší BMW3, MB C atd...
Na Lagunu II urcite 15 gumy nedas:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.04.2008 12:42, Dodatek
Chybí vám tam ještě Paroubkovy pneumatiky. Prosím o opravu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.04.2008 13:52, michelin saver
právěže jsem v testu četl, že na mokru je velmi špatná, nejdelší brzdná dráha i když má nejmenší valivý odpor, proto jsem ji nekoupil, nevím, kde na to redaktor chodí....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.04.2008 15:24, Bartoni, bartoni
tak jsem to docetl az ke "sportovnim nanocasticim" a k "odezve od vozovky" .. a dal uz si netroufam .. takove blbosti nenaplaca ani muj 5-ti lety syn a ze ten teda ma fantazii ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.04.2008 15:59, Dunlop SP Sport Maxx TT
Trosku se vam pletou obrazky, predevsim ten Dunlop SP Sport Maxx TT vypada trosku jako predchozi Debica...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.04.2008 19:02, Barum
Máte někdo zkušenost s Barum Bravuris 2 ? Konkrétně teda v sedmnáctkách? Dík za odpověď.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.04.2008 19:24, RE: Continental
ToJa posted by:
Na Lagunu II urcite 15 gumy nedas:)
Da.Sam je tam mam.Neplette si Lagunu II a Lagunu III.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.04.2008 21:05, RE: Dunlop SP Sport Maxx TT
anonym posted by:
Trosku se vam pletou obrazky, predevsim ten Dunlop SP Sport Maxx TT vypada trosku jako predchozi Debica...
Debice je už tak rozšířená, že nějakej Dunlop se už ani nevyplatí fotit a dívat do textu na net.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.04.2008 22:52, RE: Dunlop SP Sport Maxx TT
anonym posted by:
Debice je už tak rozšířená, že nějakej Dunlop se už ani nevyplatí fotit a dívat do textu na net.
Koupil jsem si Dunlopy SP Maxx TT 225/40/18 a nejsem spokojen, Pneumatika se zacne chovat tak jak má až kolem 190-200km/h, do té doby běžný průměr - jako P-Zero nebo Michelin Pilot Sport. Nedám dopustit na Bridgestone Potenza a ContiSportContact3. Příští rok je volba jasná, tento experiment mě dosti rozladil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.04.2008 07:35, qaz
Všichni se snaží snižovat valivý odpor. Má to ale i svoji stinnou stránku poněvadž "letní" pneumatiky hůř brzdí na mokré cestě. Po mokré cestě jedou jako sáně a nemají kontakt.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.04.2008 10:12, RE: Barum
anonym posted by:
Máte někdo zkušenost s Barum Bravuris 2 ? Konkrétně teda v sedmnáctkách? Dík za odpověď.
mel a hruza
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.04.2008 10:45, citrón
Jezdím poměrně málo a tak se mi nevyplatí přezouvat pneu. Málokdo ví, že je podstatně ekonomičtější jezdit celoročně na zimním obutí, pokud najezdí pod deset tisíc ročně. V létě to chce jen více citu a jezdit do stodvaceti na dálnici. Opotřebení se podstatně sníží po prvním roce a pneu vydrží se vzorkem tři roky. Pokud neholduje řidič závodění s kolegy na silnicích, pak nemá při nízkém množství najetých kilometrů důvod měnit zimní za letní.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.04.2008 12:02, RE: Barum
anonym posted by:
mel a hruza
Hm,vyčerpávající odpověď! Co to zkusit trochu rozvést? Na jakém autě,kolik byl nájezd,vlastnosti na suchu,na vodě....Jaké gumy předtím nebo potom,v čem jsou lepší,horší....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.04.2008 13:07, RE: citrón
anonym posted by:
Jezdím poměrně málo a tak se mi nevyplatí přezouvat pneu. Málokdo ví, že je podstatně ekonomičtější jezdit celoročně na zimním obutí, pokud najezdí pod deset tisíc ročně. V létě to chce jen více citu a jezdit do stodvaceti na dálnici. Opotřebení se podstatně sníží po prvním roce a pneu vydrží se vzorkem tři roky. Pokud neholduje řidič závodění s kolegy na silnicích, pak nemá při nízkém množství najetých kilometrů důvod měnit zimní za letní.
Já nechápu jak to může být ekonomičtější. To je asi pěkná blbost! Nebo snad chceš říct,že na dvojich zimních gumách najedeš víc km než na jedněch letních a jedněch zimních?? O bezpečnosti a komfortu jízdy ani nemluvím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.04.2008 13:52, RE: citrón
anonym posted by:
Jezdím poměrně málo a tak se mi nevyplatí přezouvat pneu. Málokdo ví, že je podstatně ekonomičtější jezdit celoročně na zimním obutí, pokud najezdí pod deset tisíc ročně. V létě to chce jen více citu a jezdit do stodvaceti na dálnici. Opotřebení se podstatně sníží po prvním roce a pneu vydrží se vzorkem tři roky. Pokud neholduje řidič závodění s kolegy na silnicích, pak nemá při nízkém množství najetých kilometrů důvod měnit zimní za letní.
Po uvážení jsem se rozhodl stejně. Vyhnu se darebákům, kteří prosazují pro zvýšení svých zisků zimní pneumatiky. Jenom cena za přezutí dá cenu jedné pneumatiky ročně. Pánové z pneufirem, musíte si najít hloupější zákazníky. Většině lidí, kteří moc nejezdí stačí jedny pneumatiky, buď celoroční, nebo zimní.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.04.2008 14:08, RE: qaz
anonym posted by:
Všichni se snaží snižovat valivý odpor. Má to ale i svoji stinnou stránku poněvadž "letní" pneumatiky hůř brzdí na mokré cestě. Po mokré cestě jedou jako sáně a nemají kontakt.
Přesně proto jsem michelin saver nekoupil, jsou daleko horší na mokru, než předešlé micheliny, ale vydrží déle, samozřejmě, mají tvrdší směs...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.04.2008 14:15, RE: citrón
anonym posted by:
Po uvážení jsem se rozhodl stejně. Vyhnu se darebákům, kteří prosazují pro zvýšení svých zisků zimní pneumatiky. Jenom cena za přezutí dá cenu jedné pneumatiky ročně. Pánové z pneufirem, musíte si najít hloupější zákazníky. Většině lidí, kteří moc nejezdí stačí jedny pneumatiky, buď celoroční, nebo zimní.
Já zase nechápu vás, ještě tak nechat zadní zimní, s předním náhonem budiž, ale jezdit v létě v tomto typu vozu vpředu na zimních je holý nesmysl, jelikož se neúměrně sjíždějí a o daleko horších vlastnostech jako je přilnavost, ani nemluvě!!!
Celoroční nesedí v létě, a už vůbec nee v zimě!!
Je to přežitek z komunizmu, nebo pro 70leté dědky, pokud radši riskujete život se svou rodinou, budiž je to vaše volba, blbé je, že ohrožujete i nevinné okolo.....nic špatného vám nepřeji, ale vím, že už i k těmto faktorům začínají pojišťovny při likvidaci škod přihlížet......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.04.2008 15:21, RE: citrón
anonym posted by:
Po uvážení jsem se rozhodl stejně. Vyhnu se darebákům, kteří prosazují pro zvýšení svých zisků zimní pneumatiky. Jenom cena za přezutí dá cenu jedné pneumatiky ročně. Pánové z pneufirem, musíte si najít hloupější zákazníky. Většině lidí, kteří moc nejezdí stačí jedny pneumatiky, buď celoroční, nebo zimní.
Je uplně jedno jestli jezdíš hodně nebo málo. Nabourat se můžeš na třech kilometrech. Brzdy a gumy jsou ZÁKLAD. Kdo se snaží na tomhle ušetřit-je blb. Rozdíl v brzdné dráze letní a celoroční gumy na suchém nebo mokrém asfaltu je z rychlosti 100 km/h cca 5 m !! - to je víc než délka bežných aut. zimní jsou na tom v létě ještě hůř.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.