0
back
 

diskuze k tématu: Rover 620 SDi

category of topic classification: ostatní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.01.2006 13:30, RE: bezpecnost
vlada posted by:
majitel at si koupi nebo nekoupi co chce, tak to i pochopil [i napsal], ale vy zrejme to nejste schopen pochopit. proste jsem ho upozornil na to ze jeho auto neni zrovna moc bezpecne tak co je na tom divneho? jsou lide co pri vyberu auta maji nejake priority [napr. bezpecnost je pro mne na prvnim miste a nekdo da na to misto treba kufr nebo pekne listy na boku........]nic vam nevnucuji a vy respektujte prosim tento stav, kdyz chcete polemizovat o nezavyslosti crach testu tak prosim, bohuzel nevi...
Majitel pochopil a napsal? A kde? Mate pravdu - opravdu to nechapu. Muzu se zeptat jakym autem jezdite Vy kdyz je pro Vas bezpecnost na 1. miste?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.01.2006 13:47, RE: Děkuji ...
enge155 posted by:
kazde afticko ma sve mouchy.K tem u Roveru ale rozhodne vady motoru nepatri.Az jednou bude nemec delat elektriku a dil.spracovani jako anglan, tak francouzi uz nebudou chtit varit parfumy.Vspomen si na to mili ctenari, az se ti na tvem vw, nebo audi objevi tzv.sporadicka chyba v elektronice a na jarove budou jenom kroutit hlavou..hm?
pozn. jde o s-octavia 2.0i, audi a4-1.8 20V, nebo vw 1.6i, 1.8i.
Máte pravdu, pane. Když jsem kupoval auto, tak všichni říkali: jen kup VW, kup VW, nebo možná Mercedes, jsi-li boháč. Jen německá auta. A já šel a koupil Xantii 2.0HDi-je bez problémů. Pak jsem šel pro pračku. Všichni jen: Bosch, Siemens, AEG kup! Jen tohle, nic jiného. A já šel a koupil Ariston-Itálii. Pak jsem kupoval mobil. Všichni Siemens, Siemens, já šel a koupil Nokii. Výsledek? Na autě najeto 220 tisíc bez poruch, pračka 10 let (a za celou dobu praskla jen nějaká hadice), mobil jsem jako bezporuchový po 5 letech vyhodil, protože byl moc velký a těžký a koupil jinou Nokii. Soused má Passata v tom slavném TDi, najeto 160 tisíc a repase turba stála 40, repase přední nápravy 30, váha vzduchu 7. Investice jak do baráku... Syn má Siemens a v záruce již druhá porucha.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.01.2006 20:03, RE: Děkuji ...
Richard posted by:
Máte pravdu, pane. Když jsem kupoval auto, tak všichni říkali: jen kup VW, kup VW, nebo možná Mercedes, jsi-li boháč. Jen německá auta. A já šel a koupil Xantii 2.0HDi-je bez problémů. Pak jsem šel pro pračku. Všichni jen: Bosch, Siemens, AEG kup! Jen tohle, nic jiného. A já šel a koupil Ariston-Itálii. Pak jsem kupoval mobil. Všichni Siemens, Siemens, já šel a koupil Nokii. Výsledek? Na autě najeto 220 tisíc bez poruch, pračka 10 let (a za celou dobu praskla jen nějaká hadice), mobil jsem jako ...
Pod toto se muzu podepsat. Mluvite mi z duse. Mam absolutne totozne zkusenosti s passatem vcetne cen. Jediny rozdil ze turbo se rozpadlo uz pri 120000km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.01.2006 08:52, RE: bezpecnost
Radek posted by:
Majitel pochopil a napsal? A kde? Mate pravdu - opravdu to nechapu. Muzu se zeptat jakym autem jezdite Vy kdyz je pro Vas bezpecnost na 1. miste?
Dobre rano, pane Radek, dekuji za peknou diskusi vedenou oboustrane slusnym zpusobem.
Majitel pochopil a napsal [viz. Ander N 21.1. 22.49.05] , pise prece ze o tom testu vi a atd......
Jinak na Vasi stalou otazku proc jsem ten odkaz na ten crasch test daval-myslim si ze pasivni bezpecnost je soucasti vlastnosti kazdeho auta, tak jako motor, napravy, prevodovka, kufr atd. Je ale otazkou jakou kdo cemu priklada dulezitost. Myslim si ze kdo chce muze si vzdy vybrat mezi bezpecnym a mene bezpecnym vozidlem bez ohledu na to jaky ma financni limit na nakup noveho nebo ojeteho vozidla [samozrejme u hodne starych vozidel je otazka kde najit nejake seriozni informace].
Na vasi otazku jake ja mam vozidlo-koupil jsem vloni ojety Renault Laguna Grandtour [uz tehdy jsem si byl vedom moznosti ruznych zavad viz. ruzne diskuze na netu]. Skutecne jsem postavil otazku bezpecnosti na prvni misto ve svem limitu financi, jinak bych si kvuli jizdnim vlastnostem ale predevsim velikosti kufru radsi koupil Ford Mondeo Combi, ale jeho vysledek v Crasch testech byl podle mne dost spatny. Samozrejme nejradsi bych si koupil Volvo V70, to ale vloni bylo mimo muj financni limit.
Znovu rikam, nikomu svuj postup a nazor na vec nevnucuji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.01.2006 08:58, RE: bezpecnost
Radek posted by:
Majitel pochopil a napsal? A kde? Mate pravdu - opravdu to nechapu. Muzu se zeptat jakym autem jezdite Vy kdyz je pro Vas bezpecnost na 1. miste?
jen jeste dodatek pro Radka
pokud by Vas zajimalo je tu jeste jeden zpusob tastovani pasivni bezpecnosti vozidel viz.
http://www.thatcham.org/ncwr/index.jsp?page=147&year=2005&rating=All&manufacturer=0&model=0&display=s
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.01.2006 20:51, RE: bezpecnost
vlada posted by:
Dobre rano, pane Radek, dekuji za peknou diskusi vedenou oboustrane slusnym zpusobem.
Majitel pochopil a napsal [viz. Ander N 21.1. 22.49.05] , pise prece ze o tom testu vi a atd......
Jinak na Vasi stalou otazku proc jsem ten odkaz na ten crasch test daval-myslim si ze pasivni bezpecnost je soucasti vlastnosti kazdeho auta, tak jako motor, napravy, prevodovka, kufr atd. Je ale otazkou jakou kdo cemu priklada dulezitost. Myslim si ze kdo chce muze si vzdy vybrat mezi bezpecnym a mene bezpecnym v...
Nevim jak jste prisel na to ze andern je autor recenze. To mi asi neco uniklo. Pod recenzi je podepsan Ondrej Necas. Pokud Vam tak jde o bezpecnost potom nevim proc nemate nejaky off-road v teto cenove relaci. Myslim ze podstatnejsi jsou ridici. Kdyby se jezdilo slusne tak nemam strach sednout treba do cinquecenta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.01.2006 21:14, RE: bezpecnost
Radek posted by:
Nevim jak jste prisel na to ze andern je autor recenze. To mi asi neco uniklo. Pod recenzi je podepsan Ondrej Necas. Pokud Vam tak jde o bezpecnost potom nevim proc nemate nejaky off-road v teto cenove relaci. Myslim ze podstatnejsi jsou ridici. Kdyby se jezdilo slusne tak nemam strach sednout treba do cinquecenta.
Mate pravdu prehledl jsem se.
Problematika bezpecnosti je trosicku slozitejsi ykuste si o tom neco precit.
Jinak souhlasim, ze se ma jezdit slusne a take se o to sam snazim.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.01.2006 18:09, RE: Děkuji ...
Radek posted by:
Pod toto se muzu podepsat. Mluvite mi z duse. Mam absolutne totozne zkusenosti s passatem vcetne cen. Jediny rozdil ze turbo se rozpadlo uz pri 120000km.
Děkuji za souhlasnou reakci. Nepatřím k těm, kteří z jakéhokoliv důvodu pomlouvají nějaké auto jen proto, že se jim "nelíbí". Prostě mám takové zkušenosti s Passaty a nejsem sám... Hezký den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.03.2006 16:19, RE: Děkuji ...
anonym posted by:
tohle neni zadna recenze to je roman jedine rover . tak az ti neco odejde v motoru tak to sem pak napis, jsou to nejhorsi diesely proto jich tady taky je pet a pul
Vsadim se že jseš majitel nějaké koncernové značky těm jsou podobné reakce podobné!! Roverum fandím jsou to pekná auta!!
respond
1 2


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.