0
back
 

diskuze k tématu: Land Rover - miláček farmářů i vojáků

category of topic classification: ostatní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 22.02.2010 15:02, zklamání
Těšil jsem si, že si počtu o této značce něco víc, nebo nějaké zkušenosti a nebo test auta a ono vůbec nic..jen plkání o ničem...škoda práce a ztráta času to číst :(
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 22.02.2010 16:52, RE: zklamání
Alcides posted by:
Těšil jsem si, že si počtu o této značce něco víc, nebo nějaké zkušenosti a nebo test auta a ono vůbec nic..jen plkání o ničem...škoda práce a ztráta času to číst :(
Souhlas,bohužel vaši reakci redakce asi nezařadí na začátek článku.Většina lidí totiž (stejně jako já) čte nejdříve článek a potom teprve případně diskuzi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 22.02.2010 23:11, hliník
Přál bych vám vidět, jak "nerezavějící" karoserii Defender má...
Plechy jsou sice hliníkové, ale rámy jsou ocelové, a v místech dotyku to hnije neskutečně!!
Jezdím s ním v práci a je doslova ztrouchnivělý, jak nějaká stará škodovka.
Po (nejen) téhle stránce je Defender veliké zklamání...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.02.2010 09:16, RE: hliník
d.a.m. posted by:
Přál bych vám vidět, jak "nerezavějící" karoserii Defender má...
Plechy jsou sice hliníkové, ale rámy jsou ocelové, a v místech dotyku to hnije neskutečně!!
Jezdím s ním v práci a je doslova ztrouchnivělý, jak nějaká stará škodovka.
Po (nejen) téhle stránce je Defender veliké zklamání...
No jo, když on hliník a ocel má jiný elektrický potenciál, takže stačí trocha vlhkosti a máme hnedle elektrrický článek. A to vlhká ocel ráda nemá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.02.2010 11:43, RE: hliník
David V posted by:
No jo, když on hliník a ocel má jiný elektrický potenciál, takže stačí trocha vlhkosti a máme hnedle elektrrický článek. A to vlhká ocel ráda nemá.
Přesně tak. V místě styku krycích panelů s rámem dochází k oxidaci. Článek opravdu o ničem. Sám jsem psal kdysi o Defenderu v Ojetinách, tak kdo by měl zájem, pár jich na skladě ještě je)) Měl jsem tehdy půjčený opravdový klenot, doslova našlapaný příplatkovou výbavou. A vše korunoval skvostný motor Td5. Vím jak kdysi vypadal novinářský Defenred 90 ve Velké Británii a ten "můj" byl téměř stejný, včetně stříbrné metalízy. Toto nesmírně charismatické auto si budu pamatovat nadosmrti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.02.2010 08:22, RE: hliník
koos posted by:
Přesně tak. V místě styku krycích panelů s rámem dochází k oxidaci. Článek opravdu o ničem. Sám jsem psal kdysi o Defenderu v Ojetinách, tak kdo by měl zájem, pár jich na skladě ještě je)) Měl jsem tehdy půjčený opravdový klenot, doslova našlapaný příplatkovou výbavou. A vše korunoval skvostný motor Td5. Vím jak kdysi vypadal novinářský Defenred 90 ve Velké Británii a ten "můj" byl téměř stejný, včetně stříbrné metalízy. Toto nesmírně charismatické auto si budu pamatovat nadosmrti.
TD5 je problémový motor. Dobře funguje do 150.000,- pak praskají hlavy, dostává se nafta do oleje... odchází palivová čerpadla, atad. často výměna celého motoru. Od Land Roveru ruce pryč, neskutečně drahý servis, nesmyslné instalace a banální problémy které vůz odstaví. Servis spíše kutilský, kde jaký bývalý mechanik LR opravuje a dává dohromady jak to jde. Díly neuvěřitelně předražené. Nejlepší motor byl 300TDi - starý 2,5TDi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.02.2010 09:55, RE: hliník
MG-RR posted by:
TD5 je problémový motor. Dobře funguje do 150.000,- pak praskají hlavy, dostává se nafta do oleje... odchází palivová čerpadla, atad. často výměna celého motoru. Od Land Roveru ruce pryč, neskutečně drahý servis, nesmyslné instalace a banální problémy které vůz odstaví. Servis spíše kutilský, kde jaký bývalý mechanik LR opravuje a dává dohromady jak to jde. Díly neuvěřitelně předražené. Nejlepší motor byl 300TDi - starý 2,5TDi
Vidíte a já zase slyšel z úst znalců, že není zase tak špatný. O popisované závadě jsem zatím neslyšel. Ale tím neříkám, že se to neděje. O to více je to zvláštní, když z konstrukčního principu přímovstřikovým dieselům hlavy běžně nepraskají (nejsou tolik tepelně namáhané). Jinak souhlasím s cenami dílů. Ty jsou opravdu vysoké. Jak často se to děje? Můžete k tomu napsat více? Třeba jestli to je nekvalitním materiálem, konstrukční chybou, či jen věci neznalým uživatelem?. Díky moc za případné info.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.02.2010 11:58, RE: hliník
koos posted by:
Vidíte a já zase slyšel z úst znalců, že není zase tak špatný. O popisované závadě jsem zatím neslyšel. Ale tím neříkám, že se to neděje. O to více je to zvláštní, když z konstrukčního principu přímovstřikovým dieselům hlavy běžně nepraskají (nejsou tolik tepelně namáhané). Jinak souhlasím s cenami dílů. Ty jsou opravdu vysoké. Jak často se to děje? Můžete k tomu napsat více? Třeba jestli to je nekvalitním materiálem, konstrukční chybou, či jen věci neznalým uživatelem?. Díky moc za případné info.
Moje zkušenost s Defíkem z práce :
-najeto asi 180 tis. různými uživateli (což žádnému autu nepřidá)
-z toho 4x motor totálně kleknul (1x hlava, dělala se kompletní GO, 2x turbo a naposledy blokem vylétla ojnice), opravy jsou doslova statisícové
-o shnilé kastli píšu výše
-v terénu je to auto dobrý, ale to co umí, umí moje miliónkrát spolehlivější Vitara taky
-auto nejede, a je neskutečně nepohodlné (vyosené sedadlo řidiče vůči pedálům, všude málo místa)
-osobně, pokud si múžu vybrat, jedu radši UAZem!!

Mám rád offroady, ale Defendera bych si nepořídil ani v největší krizi. To auto prostě není dobré.
Hrozně se mi líbí Discovery a Range Rover, ale jestli jsou na tom se spolehlivostí stejně, jako Defík, nevím nevím...
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.