0
back
 

diskuze k tématu: Lancia Lybra – proč má automobil zvýšenou kouřivost ?

category of topic classification: poradna, technické dotazy, italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.10.2009 09:02, kouř
Podobně se chovalo stilo 115hp (8mi ventil) při zatuhlém EGR ventilu.
Oblaka za autem a bez výkonu, jinak se vše chovalo normálně.
EGR jde vyměnit (6000 czk) nebo vyčistit. (500 - 1000 czk)
Ale příčin může být více, jak už bylo ostatně řečeno v textu, doporučil bych Vám navštívit zkušeného mechanika přes moderní dieselové systémy. Obvykle se nevyskytuje v autorizovaném servisu.
Ještě se zeptám, jak vám auto startuje zastudena a zatepla ?
Pokud je vstřikovací systém bez úniku tlaku nafty, start zastudena by měl probíhat zhruba jako "glo start, max. gloglo start".
U teplého motoru ( a teplé nafty) zhruba o otáčku déle. Pokud je to tak, neočekával bych velký problém nebo velkou investici.
Tot moje laické zkušenosti.


respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.10.2009 09:06, kompresní tlaky
Ještě dodám, neviděl jsem zatím JTD motor bez řádných tlaků, natož po pouhých 250 000 km. Nedovedu si představit, jak by k takovému opotřebení mohlo dojít, pokud tedy motor nebyl upečen.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.10.2009 21:17, Shiver
Ahoj, bohužel si nejsem jist jestli máš 1.9 nebo 2.4 JTD, ale měl jsem Mareu 1.9 JTD a najel jsem s ní 400 000 km. Je pravda že od těch 250 000 km už nejela tak živě jako dříve a taky zakouřila, ale že by nějak hustě černě hulila to ne.

Jak píše stenly36. Může to být EGR ventil. Doporučuju ho zaslepit kusem plechové desičky a po čase zkontrolovat. Mě se totiž to první zaslepení propálilo. Ještě se zkus mrknout jestli nepraskla tlaková gumová hadice od sání (taky se mě to stalo a Mare hulila a nejela).
Potom mě napadá ten měřák prútoku vzduchu. Když je špatný tak auto taky hulí.

Jinak teď mám Grande Punto 1.3 JTD a MAX SPOKOJENOST) !!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.10.2009 21:24,
Ještě mě napadla jedna věc. Pokud nejsi první majitel, možná auto někdo načipoval a už samotné čipnutí je dost kouřová záležitost a potom když se objevý nějaká chybička na EGRu nebo na váze vzduchu tak to může být jak komín z fabriky. Ale to mě jen tak napadlo.
Možná bych si nechal přehrát software.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.11.2009 17:27, To je rada nad zlato. Autor bude zřejmě znalec sladkého dřeva.
250 000 km pro dnešní naftové motory není až tak moc. Znám Octávku, která má přes 600 000 km a motor stále dobrý. Žádný takový "odborník" vám neporadí po netu. Chce to pořádně otestovat motor a vylučovat možnosti. Bývá to někdy problém, ale jiná možnost není.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.