0
back
 

diskuze k tématu: Lancia Kappa 2.0T 20v

category of topic classification: italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.06.2006 14:25, RE: bubu
Vyzva autorovi clanku posted by:
Zdar, pocuj, napis nieco o tom famoznom 5valci. Vraj ma brutalny zatah, tak sup sup nejake skusenosti, mna nezaujima kolko to zere, ale jak a kolko to jede :)))))
nejsem autorem clanku, ale co ja vim, tak spotŕeba se pohybuje radove od 7,5 do 13 litru dle stylu jizdy a vykonove jsem mel moznost jes s Fiat Coupe, co ma stejny motor jelo to silene. Tehda jel kamarad, co ma 530i a ten mi skoro nestacil. Vzkonu nadbytek .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.06.2006 10:19, Skušenosti provozovatele
Měl jsem vůz lancia kappa 2.0 20v.Vůz měl 147ps.S tímto motorem jsem najel kolem 50 000 km.Měl jsem na něm tažné, tak jsme taky jezdili s vozíkem.Spotřeba na dálnici byla 7,5-7,7 ale jak se jezdilo krátké trasy a hlavně do kopce, kde bydlím, spotřeba šla i na 9 litrů. Větší pohodlí v autě jiné značky jsem nezažil, je to opravdu luxusní svezení.Například BMW 740 má méně místa v zadu než kappa.Trošku mi vadilo vrzání spoje palubky s levou stranou předních dveří hlavně v zimě. Při koupi toho to vozu si dejte pozor hlavně na elektriku je ok nez začne něco vynechávat, pak i skušený elektrikář má trochu potíž. Další věc jsou sinembloky zadní nápravy, položka kolem 250kč/ks mám teď dojem, že tam jsou 4.Pak při 180 000 km mi odešlo čidlo ABS pravého zadního kola a to stálo kolem 8000 kč a musí se měnit i se třmenem. Jinak motor je super bez závad hlavně je třeba dodržovat pravidelnou výměnu oleje, to doporučuji. Vůz jsem zakoupil před 3 lety za 110 000 Kč, je v max. výbavě a můžu ho jen doporučit, je to luxus a komfort v jednom. Sem tam, jak byl vůz oklepaný od kamínků např.lem a nebyl včas ošetřen, tak chytala rzička, jinak vůz je skvělý, manželka si ho nemůže vynachválit hodně s ním jezdí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.07.2006 10:56, RE: recenze
Figo posted by:
Tak jo chlapi přesvědčili jste mě. Vzhledem k tomu že očividně všichni jezdíte s dvoulitrama a třílitrama za 7 litrů tak všichni co si kupujou naftový auta která žerou dost podobně, jsou mamlasové a platí o 50 tisíc víc za auto protože nevědí co s penězma. V práci máme každý svoje auto (12 ks, všechny benzín) co používáme pro firemní účely s objemem od 1,4 do 3,0 s dlouhodobou spotřebou v rozmezí 7,5 - 13 litrů. Já sám jsem jezdil ve Fábii 1,4 v průměru za 8. V Nissanu Almera 1,4 za 7,5 Ve Vectř...
souhlas, 2l a více vždy více-vlastn.zkušenost
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.07.2006 11:00, RE: recenze
TOYOTACEK posted by:
Kdyz jedu nissanem 200sx 1.8 turbo po dalnici tak se vejdu taky do 8 ale to je jizda ze presne 130 a za dodavkou jinac.Normal cca 10-11 . Ale je i extrem 15-19 litru na sto ale to je jen na okruhu .
Nedavno jsem se pobavil nad MB 280cdi predjizdel jsem kamion a on se me povesil na zadek a hned zacal blikat tak jsem pockal az kamion uhne pockal jsem az me predjede a jel jsem za nim cca 180 a furt pridaval tak jsem podradil za 4 a plny do 7500 otacek a mb jsem nechal za zady Kopec z Plzne do Prahy
je to smůla ale už se bavit nebudeš,ani já.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.07.2006 11:29, RE: AUTOR článku
Lukáš posted by:
Vzhledem k ohlasům kvůli spotřeby,pokud mám napsat průměrnou spotřebu po městě je to kolem 10l/100km,Pokud budete dodržovat rychlostní předpisy na dálnici Kappa pojede za 7,5 jak jsem psal,samozřejmě záleží na jednotlivém voze a jeho stavu,vesměs nejde ani o to kolik jedete ale v jakejch otáčkách!
Ohledně náhradních dílů je to tak,že pokud si projdete několik obchodů a nejde vám o originál jako mě,přijdou mi ceny na většinu dílů za rozumnou cenu vzhledem ke třídě a stáří vozidla!!!Než sem Kappu ...
jezdím s benzínem 2,Ol benzín turbo=fiat již 1O let(2 vozy) liju tam turbo olej
z Parama Pardubice-používají se do kamionových tahačů- a nemám s
motorem zatím žádný problémy,,,,olej stojí 55,- za l ,výměna po as 10 tis.km,spotřeba oleje 1l na 2 tis.km,,, jediný problém a to chci zdůraznit
jsem měl s propáleným ventilem-výfuk a to když jsem si plnicí tlak vyladil
asi na 1.O místo továrně nastavených O.4. Po výměně ventilu jsem tlak
nastavil na 0,8 a ujel zatím 10 tis.km-bez problému. Proto mám z těch
recenzí zmatek,jak co se týče vhodného oleje,tak závad na vačkových
hřídelích či na ojnicích.Mám na mysli recenze ke Kappě turbo a odkazy
na její předchůdce. Uvažuji o tomto vozidle. Na fiatu jsem jednou urazil
komplet přední nárazník i s kombi jodovkama/mlhovkama--za nový
ve Fiatu chtěli 22 tis. jen za nárazník, světlo 2.5 tis. Slušně jsem poděkoval a nasadil nárazník ze starého modelu --již bez světel,3 tis.kč. Lze tak laborovat s ND u Kappy--toť jediná moje otázka a v jakých cenových kategoriích?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.07.2006 11:36, RE: Skušenosti provozovatele
Jan posted by:
Měl jsem vůz lancia kappa 2.0 20v.Vůz měl 147ps.S tímto motorem jsem najel kolem 50 000 km.Měl jsem na něm tažné, tak jsme taky jezdili s vozíkem.Spotřeba na dálnici byla 7,5-7,7 ale jak se jezdilo krátké trasy a hlavně do kopce, kde bydlím, spotřeba šla i na 9 litrů. Větší pohodlí v autě jiné značky jsem nezažil, je to opravdu luxusní svezení.Například BMW 740 má méně místa v zadu než kappa.Trošku mi vadilo vrzání spoje palubky s levou stranou předních dveří hlavně v zimě. Při koupi toho to voz...
kde jsi kupoval čidlo ABS ? Dík.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.11.2006 09:59, Majtel Kappy 2.0T 20V
fix posted by:
kde jsi kupoval čidlo ABS ? Dík.
Auto mam uz rok a najel jsem s nim neco prez 10tis. Km
Pri koupi melo podle tachometru najeto necelych 90tis. a bylo po vymene rozvodu.
Asi po trech mesicich mi odeslo turbo. Repas turba a prace na aute vysla asi na 15tis Kc. Dale jsem se potykal s unikem oleje (nebyl nijak zavazny, ale bozel to teklo na vyfuk a tak pronikal do kabiny zapach). Dalsi zavada je povrzavani od predni napravy (podobny zvuk mela vrzajici pera na Skode 120). Zatim se nezjistila pricina, zvuk se ozyva jen obcas. Mam informace, ze to dela vic Kapp. Obcas si taky neco vrzne v kabine a nesklapi se el. zrcatko u ridice (zrejme ho nekdo znasilnil).
Moje auto ma tvrdsi podvozek, takze nemuzu srovnat s dalsima Kappama a navic predtim jsem jezdit s Citroenem Xantia, takze mi podvozek prijde hodne tvrdej. Jizdni vlastnosti hodnotim kladne. V zatackach se sice trosku naklani, ale je to 1,5t tezka limuzina.
Motor je vysokootackovy, takze v nizkych otackach nema moc sily a strasne rad chcipe. Turbo zabira asi od 2500ot/min po prekroceni 3000ot/min. zabere plnou silou a tahne az do .... zatim vic jak 6000ot/min. jsem mu nenalozil :o) Kdyz zabira turbo tak ma motor peknej zvuk, do te doby neni temer slyset. Dlouhodobou spotrebu mam okolo 11. Ve meste si vezme 14 a mimo okolo 10. Pokud bych striktne dodrzoval predpisy, tak by spotreba sla urcite dolu, ale s timhle autem se podle predpisu jezdi tezko :o) Ve meste to ale za min jezdit nebude.
Kappa 2.0T 20V ma velky brzdy a trmeny Brembo, diky kterym na auto nelze namontovat 15" kola. Brzdy maji razantni nastup, trosku se mi ale zda moc horlivy ABS, v Xantii jsem o nem vedel jen na snehu nebo ledu.
S autem jsem spokojeny, je to velky pohodlny polykac kilometru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.11.2006 10:01, Majitel Kappy 2.0T 20V
Auto mam uz rok a najel jsem s nim neco prez 10tis. Km
Pri koupi melo podle tachometru najeto necelych 90tis. a bylo po vymene rozvodu.
Asi po trech mesicich mi odeslo turbo. Repas turba a prace na aute vysla asi na 15tis Kc. Dale jsem se potykal s unikem oleje (nebyl nijak zavazny, ale bozel to teklo na vyfuk a tak pronikal do kabiny zapach). Dalsi zavada je povrzavani od predni napravy (podobny zvuk mela vrzajici pera na Skode 120). Zatim se nezjistila pricina, zvuk se ozyva jen obcas. Mam informace, ze to dela vic Kapp. Obcas si taky neco vrzne v kabine a nesklapi se el. zrcatko u ridice (zrejme ho nekdo znasilnil).
Moje auto ma tvrdsi podvozek, takze nemuzu srovnat s dalsima Kappama a navic predtim jsem jezdit s Citroenem Xantia, takze mi podvozek prijde hodne tvrdej. Jizdni vlastnosti hodnotim kladne. V zatackach se sice trosku naklani, ale je to 1,5t tezka limuzina.
Motor je vysokootackovy, takze v nizkych otackach nema moc sily a strasne rad chcipe. Turbo zabira asi od 2500ot/min po prekroceni 3000ot/min. zabere plnou silou a tahne az do .... zatim vic jak 6000ot/min. jsem mu nenalozil :o) Kdyz zabira turbo tak ma motor peknej zvuk, do te doby neni temer slyset. Dlouhodobou spotrebu mam okolo 11. Ve meste si vezme 14 a mimo okolo 10. Pokud bych striktne dodrzoval predpisy, tak by spotreba sla urcite dolu, ale s timhle autem se podle predpisu jezdi tezko :o) Ve meste to ale za min jezdit nebude.
Kappa 2.0T 20V ma velky brzdy a trmeny Brembo, diky kterym na auto nelze namontovat 15" kola. Brzdy maji razantni nastup, trosku se mi ale zda moc horlivy ABS, v Xantii jsem o nem vedel jen na snehu nebo ledu.
S autem jsem spokojeny, je to velky pohodlny polykac kilometru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.11.2006 10:02, RE: Majtel Kappy 2.0T 20V
Bleez posted by:
Auto mam uz rok a najel jsem s nim neco prez 10tis. Km
Pri koupi melo podle tachometru najeto necelych 90tis. a bylo po vymene rozvodu.
Asi po trech mesicich mi odeslo turbo. Repas turba a prace na aute vysla asi na 15tis Kc. Dale jsem se potykal s unikem oleje (nebyl nijak zavazny, ale bozel to teklo na vyfuk a tak pronikal do kabiny zapach). Dalsi zavada je povrzavani od predni napravy (podobny zvuk mela vrzajici pera na Skode 120). Zatim se nezjistila pricina, zvuk se ozyva jen obcas. Mam in...
Omlouvam se nedopatrenim jsem prispevek vlozil vickrat, prosim o smazani jednoho prizpevku.
Diky :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.02.2007 13:58, spotreba
....neviem kde jazdite ale ja krizujem Blavu skrz na skrz s presahom do 60 kilometrov a mam auto ktore je povazovane za jedno z najuspornejsich, R.CLIO 1,2 a to 8 ventil, r.v. 2002.
Jazdim 30% mesto 20-60 km/h, 30% na dialnicnom obchavate 90-110 kmh a 40% dialnica 140kmh. Neviem ako to robite ale ja mam kombinovanu spotrebu 6,8 litra, tak nechapem ako 2 liter a este ktomu turbo jazdi za 7,5 litra ! S Roverom 600, 2 liter benzin som uspornou jazdou spotreboval cca 7,9-8,0 litra/100 km ale to som zavadzal na ceste a predbiehali ma aj kamiony. Turbo motor sa musi tocit inak vam je to turbo naprd. Lancie su nadupane/vybava/ a tazsie auta takze zeru o nieco viac. 15 rokov dozadu som mal 1,6 HF turbo, tak isla ako diva svina a v tej dobe nebolo na ceste auta kt. by sa jej rovnalo...malo to vsak svoju dan a kvoli spotrebe som ju aj predal, zato na dialnici ked som jej pridal vela krat sa ten za mnou stracal v spatnom zrkadle :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.03.2007 14:17, manuál v češtině k Lancia kappa 2.0
Ćetl jsem vaše názory na spotřebu u Kappy a musím říct ze skušenosti (vlastnil jsem něco přes dvacet automobilů různé značky) že opravdu záleží na stylu jízdy.Nyní mám také Kappu2.0 a jezdím okolo 8 litrů.Ještě mám dotaz jestli máte někdo v češtině manuál pokud ano prosím o informaci na TL:604282010 děkuji Josef.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 16.07.2007 10:35, RE: manuál v češtině k Lancia kappa 2.0
Josef posted by:
Ćetl jsem vaše názory na spotřebu u Kappy a musím říct ze skušenosti (vlastnil jsem něco přes dvacet automobilů různé značky) že opravdu záleží na stylu jízdy.Nyní mám také Kappu2.0 a jezdím okolo 8 litrů.Ještě mám dotaz jestli máte někdo v češtině manuál pokud ano prosím o informaci na TL:604282010 děkuji Josef.
Spotřeba 8 litrů je krása,začíná se mi kappa velice zamlouvat,asi do ní pudu,ale ne do 2.0 t
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 16.07.2007 17:53, RE: manuál v češtině k Lancia kappa 2.0
anonym posted by:
Spotřeba 8 litrů je krása,začíná se mi kappa velice zamlouvat,asi do ní pudu,ale ne do 2.0 t
Pokud to bude 5-Valec turbo nebal bych se toho a spotrebu bude mit mensi, pokud se s Turbem dobre zachazi, tak vydrzi - jen je dulezite to za studena nehonit, a kdyz se tomu nelozi nechat to pomalu schladnout - nejlepe pomalou jizdou, hure pak nechat chvili klapat na parkovisti. Atmosfericky dvoulitr, pokud bude vozit vic nez dva lidi bude asi papat trochu vic..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.08.2007 22:35, tohle jsou moje poznatky
Miky posted by:
Pokud to bude 5-Valec turbo nebal bych se toho a spotrebu bude mit mensi, pokud se s Turbem dobre zachazi, tak vydrzi - jen je dulezite to za studena nehonit, a kdyz se tomu nelozi nechat to pomalu schladnout - nejlepe pomalou jizdou, hure pak nechat chvili klapat na parkovisti. Atmosfericky dvoulitr, pokud bude vozit vic nez dva lidi bude asi papat trochu vic..
Kappu jsem si pořídil po předcházejícím Opel Omega 3.0 V6 Sport r.v 96, upravenou na 240HP, se kterou jsem byl spokojen až na začínající korozi lemů. Proto jsem koukal po jiném autě shodné třídy, menších relativně výkoných aut jsem měl již dost (Opel Vectra 2.5 V6, Renault 19 1.8 16V, Peugeot 205 1.9GTi atd.) a robustnost se mi líbila víc než sportovní verze.

K Lancii jsem se dostal tak, že brácha měl kdysi Dedru 2.0 8V turbo 161HP pak na 220HP, výkony píšu proto, aby bylo zřejmé, že posuzuji vlastnosti upravených aut. Právě u ní mě nadchlo pružné a nepřestavající zrychlení na pětku, tichý motor a pohodlné svezení, tak jsem začal hledat Kappu, od níž jsem si sliboval, že bude mít podobné jízdní parametry. Taky jsem pořád prahnul po výkonech . Motor 2OV turbo byla jasná volba, jelikož jsem na 4 válce nečetl dobré recenze a ani osobně mě nenadchli. Chtěl jsem TOP nabídku . Zvažoval jsem ještě Alfu Romeo 166 2.0 V6 turbo, kterou jsem byl zkusit u prodejce. Ta mě zaujala jízdníma vlastnostma a tahem motoru, i 6st. převodovkou, ale cena aut v roce 2004 byla hodně rozdílná, AR z roku 99 stála kolem 320tKč, Lancia cca 220tkč. Takže volba byla jasná, jelikož jsem sháněl auto do 250tKč. A tak jsem začal hledat. Ale 20V se shání špatně, všude samej 16V, ale pak to přišlo. Objevila se na NETu u aut. prodejce. Stála tam již rok z protiúčtu, zaprášená pod stromem. Stáhnul jsem je na 185tKč. Ale po umytí krásná a netknutá, 1. maj, servisovaná dle knihy. Výbava: světlá kůže, pouze 2 bagy, el. okna atd. Jediné co bylo navíc oproti jiným: xenony, el. sedačky s pamětí. Výbavou mě zklamala, jelikož u Omegy bylo vše, co ani konkurenční BMW, MB či Audi z roku 96 jentak nenabízeli. Absence PC mě dostala úplně, Ale co, chtěl jsem, tak jsem slevil na výbavě. Po koupi hned vše měním, takže se dočkala nových náplní a filtrů (cca2800kč), komplet brzd (6000kč), pneu. Ceny přijatelné. A začal jsem jezdit. Orig. výkon auta dostačující, plynule táhla na 5ku od 120 až po 250km/h, kde je strop tlaku turba. Brzdy vpředu dvoupístkové BREMBO,vzadu 1píst. celkově nedostačující na tak těžký auto, vadly při větším delším brždění, stejně jako u Omegy, i když jsem tam měl vrtané a drážkováné. Kappa má měkký podvozek, je to komfortní max. tichý auto, opravdu podotýkám tichý, jízda je příjemná, pokud s ní nechcete jezdit ostřeji do zatáček !!!. To je pak problém, na suchu jsem se s ní bál i v 60 a na mokru to byl kluzák, co nezvládal výkon motoru. Ale spotřeba. nešla pod 13 litrů, i když jsem se snažil. Čekal jsem od ní tak 9-15, podle stylu. Ale spíš to bylo pořád 15 L Pravda, jezdím Prahu. Co mě nejvíc štvalo, na rozjezdy z křižovatek mrtvý auto, než se natlakuje turbo, tak i felicie vedle je ferari .
Je spíš vhodnější na delší trasy. A pak to začlo, kouřilo se z toho jak z temelína a když už jednou nebylo za mnou vidět ani po minutě , tak šlo turbo na repasi 18tKč., poté se utrhl se dolní šteft u výf. svodů (bez demontáže hlavy nepřístupný), takže hlava ven, přebrus, oprava cca 3500kč (vše svépomoc). Když už sem se dostal až sem, nechal jsem jí rovnou přečipovat na 265HP, krouťák 395Nm, což bylo velmi znát, tah od 2000ot. Byla z ní střela, ale zase pouze v přímém směru, i když má orig. uzavěrku diferenciálu, výkon nebyla schopna od spodu a někdy i ve 150 přenést. Ale při troše citu se s tím pak dalo přesně dávkovat. Začla mít dva cykly, Od 2-3,5 silný tah, nad do 5.600 tOt. mohutný. Spotřeba byla pořád stejná. Neměl jsem s ní žádný vážnější problém, až na mlžící se okna při dešti. Absence alarmu mi vadila, ale řikal jsem si, že tohle snad nikdo krást nebude. Nemýlil jsem se, ale vnitřek se někomu libíl, a tak mi to otevřel nenásilně od řidiče a brutálné z kufru, neznalec, jinak by věděl, že tlačítko na kufr je v přihrádce. Proč do toho alarm nedávali, to nevim. Jinak co se týče elektroniky, bez problémů, Co zlobylo, bylo náklonové čidlo na xenony umístěné na př. nápravě, takže občas oslňovaly, ale ne zas moc, jelikož Kappa má jako jedna z mála xenony v nečiré optice (parabola, žádná čočka). Náprava je vcelku bezproblémová, až na stabilizační tyčky 1800/ks jsem nic neměnil. Řízení je přesné, to samé se dá říct i o řazení. Pak ale začla brát olej, a to jsem podcenil, když jsem jí po měsíci stání vezl do bazaru, zaklepala klikovka a bylo vymalováno. Jinak na ní rád vzpomínám, protože v nenápadném kabátě spočívá dravý motor a dost lidí toto auto ani nezná
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.08.2007 23:05, RE: AUTOR článku
fix posted by:
jezdím s benzínem 2,Ol benzín turbo=fiat již 1O let(2 vozy) liju tam turbo olej
z Parama Pardubice-používají se do kamionových tahačů- a nemám s
motorem zatím žádný problémy,,,,olej stojí 55,- za l ,výměna po as 10 tis.km,spotřeba oleje 1l na 2 tis.km,,, jediný problém a to chci zdůraznit
jsem měl s propáleným ventilem-výfuk a to když jsem si plnicí tlak vyladil
asi na 1.O místo továrně nastavených O.4. Po výměně ventilu jsem tlak
nastavil na 0,8 a ujel zatím 10 tis.km-bez problému. Proto má...
Ten olej je Trysk TOP TIR FE (SAE 10W-40, API CI-4-/SL, ACEA E5,B3,B4,A3) nebo něco jiného??? Tento olej mi byl doporučen paní v laboratoři pro rozbor olejů v Tatře Kopřivnice...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.01.2008 12:05, lancia kappa jtd
dobry den Ja som tiez vlastnik jednej Kappy a s jtd motorom a zatial nmozem ani na auto ani na motor napisat zle slovko.Motor ma 170000 km a susti ako hodinky,motory TDI alebo DTI sa mozu ist hanbi do kuta,motor po mesiaci stania nakopne na prvy krat hned akonahle sa motor zo dvakrat otoci,,to iste je aj pri mraze 20az 25 stupnou pod nulou.A to ci je auto plne alebo prazdne mu je jedno, taha ako zmyslov zbaveny a ked slapnete na podlahu tak vas ide prevratit aj zo sedadlom, ktore je doslova kreslom stvorene na denny kilometrovy vykon kamionistu, a nie sportovca preto mu aj odpustam malinko slabsie bocne vedenie. A k podvozku zatial ma auto vsetko povone a nic este nehrka a nebuchoce,akurat budem menit platnicky predne kupene za 2500 sk,to povazujem za normalnu sumu.Kotuce su v pol drani a zadok este menej ako pol drania. Vyfuk skoro ako novy,kde tu povrchovy fliacik hrdze,spodok auta ako aj povrchovy lak bez problemu,sem tam maly skrabancek aleto je chyba predchadzajuceho majitela. Spotreba 6 az 7 litrikov je na take velke auto viac nez dobra,a to nejazdim usporne ale ako potrebujem ,cize obcas to isti aj podlaha ale vykon a krutiaci moment ,hlavne,si to nevyzaduje casto.Auto som chcel kupit hlavne kvoli pomeru cena,vykon,velkost, a som spokojny bez vahania to urobim aj v buducnosti lebo toto ja moje tretie talianske auto vsetke boli naftove a nemal som s nimi najmensi problem. Kappa je taky skryty talent,clovek ked ju vidi podceni ju lebo diesing z oku 1994 nie je najnovsia parada ale ked ju vyskusa chyti ho za srdce. Len dufam ze LANCIA si zachova aspon taku kvalitu ako bolo urobene toto auto a bude ju dalej primerane zlepsovat,lebo vsetkeho vela skodi, tak aby som si po rokoch ded sa rozhodnem kappu vystriedat mohol zase kupit taliansku vlajkovu lod a byt na nu hrdy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.03.2008 17:48, Josef"Činčila"Amore
Brej den. Baví mě provokovat dementní bazaristy tím, že se slušně obleču, hraju inteligenta a jdu si vypujčit do bazaru na test nějaké auto. Předposlední kousek byla krásná a zachovalá Alfa 164 T.S. a poslední, jak správně tušíte, byla Lancia Kappa. 2.0 16V Turbo, sedan. Auto bylo za 69 000 v jednom přidementnělém ostravském "Buran-bazaru" . Vnějšek byl v 100pro stavu, ale vnitřek byl po nějakém hovadu. Totální devastace. A ani jako nový nemohl být dobrý. Kromě sedaček a potahů..to je u italů tradičně dobré. Palubovky neumí doteď. Velký mohutný bakelit jako přístrojovka. Hmm..trapné. Ale přejděmě k věci. Auto jsem intenzivně testoval. I přes protesty 160cm vysokého debílka znalce prodejce, který mi řekl...Jö, tydlencty supr itaslký káry sou supr..to se nekazí, náhradní díly sou levný..dyť do toho enem dáte olej...to je ital..to sou jako mercedesy. Já mu řekl....teď vám řeknu jedno, lžete a vaše rady si nechte...s mými 195cm se mi neodvážil oponovat a už jen držel hubu a já testoval: Verdikt: auto má strašně přeposilovaný posilovač...jde točit jedním prstem,,,to není moc příjemné, jízdní vlastnosti se mi zdály dobré...tlumilo to nerovnosti a působilo jako kompromis mezi komfortem a sportem...trvrdší, ale nepouští rázy dovnitř. Motor v nízkých otáčkách a v nízkých rychlostech mrtvola....ono 2.0 16V (bez turba tak 100kw) není nic moc na auti 1500kg. Takže naprostá mrtvola....na tohle je lepší spíše tahavý diesel s krouťákem v nízkých otáčkách. Ale jakmile jsem překročil 50ku a otáčky se vyhouply začalo peklo. Strašný drtivý tah...auto tááááááhlo a krajina se rozmazala. I přesto bylo v autě ticho a člověk měl pocit bezpečí. Teda štítil jsem se těch fleků všude kolem....bléé...Další polořka byly brzdy. Mám auto, které nemá silný posilovač..takže na pedál musím dupat. Každé auto se silným posilovačem ve mně navodí dojem, že má skvělé brzdy. Tohle byl ten případ. Auto brzdilo dobře a stačilo jen polechtat pedál. Dojeli jsme do bazaru....a ejhle...ono se kouří zpod kapoty....otevřeme kapotu...přes protesty 160cm Cikrťáckého managera Gega...a vono se tomu kouří z turba...a jak!!! No poslední věta Cikrta byla....ale dyť to se chladí turbo...ono se to takhle dycynky chladí a kouří. To sou italové. Nashledanou...při příštím minitestu. HAhaha
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.