0
back
 

diskuze k tématu: Diesel do 120 tisíc?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, italská vozidla, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 12.10.2005 07:28, ESCORT JE VÝBORNÝ
S tím posledním odstavcem nemohu souhlasit je to nevyvážený názor. Mám toto auto již 4 roky verze kombi
rv 98, 66kw !!!, kupoval jsem když mělo najeto 84t. dnes má 159t. Za tuto dobu absolutně bez udržby jen olej a nafta a je v super kondici jede jako ďabel za 5,8l. V zimě chytá na cvrnknutí a k tomu ta NIŽŠÍ pojistka to prostě nemá chybu. Ale je možné že Váš záporný názor plyne ze starších typů hlavně stejný motor ale 51kw je děs a nemluvě o motorech bez turba. Měl jsen aut hodně skoro všech značek, na diesely nedám dopustit a ford patří k těm nejlepším.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 12.10.2005 08:15, Lancia
Dobrý den,
zvažuji koupi vozu Lancia Lybra SW 1.8 LX a chtěl jsem se zeptat na rady ohledně tohoto vozu, jeho neduhy, servis apod. Zda tento vuz doporucujete atd.

Dekuji Martin
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 12.10.2005 08:26, take nesouhlasim s nazorem na ford
proc hned psat "rozhodne nebrat"?Je pravda, ze ten motor vyzaduje peclivou "udrzbu" . Pak ale bezproblemove slouzi..Zimni starty naprosto perfektni. A take, auto neni jen motor ....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 12.10.2005 10:03,
Já bych si koupil Hondu Civic 5D 2,0i TD, rok 97-01, motor je od Roveru ale je naprosto bez problémů, starší verze má 66kW a novější 77kW ale to už je trošku dražší. Výbava už v základu obsahuje téměř vše, 80% aut má i klimu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 12.10.2005 10:37, ZX
Doporucuji zvazit misto archaickeho ZX vetsi a modernejsi Xantii. S 1.9 TD je za obdobne penize a pritom se jedna o vetsi a modernejsi auto, ktere velikosti kufru vyhovi rodinym potrebam i jako hatback.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 12.10.2005 11:19, za ty penize raději plyn
sežene se laguna,xantie,marea mondeo i escort,při dnešní ceně nafty tj 2x vyšší než lpg
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 12.10.2005 13:30, RE: ESCORT JE VÝBORNÝ
Milan posted by:
S tím posledním odstavcem nemohu souhlasit je to nevyvážený názor. Mám toto auto již 4 roky verze kombi
rv 98, 66kw !!!, kupoval jsem když mělo najeto 84t. dnes má 159t. Za tuto dobu absolutně bez udržby jen olej a nafta a je v super kondici jede jako ďabel za 5,8l. V zimě chytá na cvrnknutí a k tomu ta NIŽŠÍ pojistka to prostě nemá chybu. Ale je možné že Váš záporný názor plyne ze starších typů hlavně stejný motor ale 51kw je děs a nemluvě o motorech bez turba. Měl jsen aut hodně skoro všech ...
Nemohu nereagovat, Fordovy diesely v osobnich autech zdaleka nepatri k tomu nejlepsimu, spis naopak ... navic tento motor napr. v Mondeu je naprosta katastrofa :( Pokud jste opravdu pri 160 tkm investoval zatim jen do oleje a nafty, tak jste mel obrovske stesti !!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 12.10.2005 15:54, RE: ESCORT JE VÝBORNÝ
Milan posted by:
S tím posledním odstavcem nemohu souhlasit je to nevyvážený názor. Mám toto auto již 4 roky verze kombi
rv 98, 66kw !!!, kupoval jsem když mělo najeto 84t. dnes má 159t. Za tuto dobu absolutně bez udržby jen olej a nafta a je v super kondici jede jako ďabel za 5,8l. V zimě chytá na cvrnknutí a k tomu ta NIŽŠÍ pojistka to prostě nemá chybu. Ale je možné že Váš záporný názor plyne ze starších typů hlavně stejný motor ale 51kw je děs a nemluvě o motorech bez turba. Měl jsen aut hodně skoro všech ...
Nedá mi, abych také něpřispěl svou troškou do mlýna. Mám Escort kombi 51kW diesel. Za tři roky jsem na něm najel 80 tisíc. Podle dokladů má k dnešku celkem 312 tisíc. Jezdím za 6,2 litru celoročního průměru. Měním olej atd., po 70 tisících i rozvodový řemen. Emise perfektní.
Taky je mi záhadou, kde se bere ten názor o špatném motoru. Možná mi spokojení mámě štěstí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 12.10.2005 22:11, LANCIA KAPPA 2,4TD
je do 120 tis. To jsou rady, citroen ZX, dedra
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 12.10.2005 23:29, Ford
Mam taky spatny zkusenosti s Fordem. Vseobecne do roku vyroby 2000.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 12.10.2005 23:31, opel omega 2,5TD
Zadak posted by:
Mam taky spatny zkusenosti s Fordem. Vseobecne do roku vyroby 2000.
taky alternativa
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 13.10.2005 09:06, RE: LANCIA KAPPA 2,4TD
anonym posted by:
je do 120 tis. To jsou rady, citroen ZX, dedra
Ale třeba pouze kloub poloosy na ní stojí 11 tisíc Kč. A praskají hlavy válců. A odcházejí váhy vzduchu. A senzory spojky. Když kapa, tak benzín pětiválec. Při špatné koupi mohou být následné náklady extrémní.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 13.10.2005 14:40, RE: LANCIA KAPPA 2,4TD
Martin Vaculík posted by:
Ale třeba pouze kloub poloosy na ní stojí 11 tisíc Kč. A praskají hlavy válců. A odcházejí váhy vzduchu. A senzory spojky. Když kapa, tak benzín pětiválec. Při špatné koupi mohou být následné náklady extrémní.
dobre, a co Golf III nebo Polo Variant? To je lepsi volba nez ZX a Dedra. Nemuzu se koukat jenom na to, ze je to vybehly dlouho, proto ty ceny ND.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.10.2005 14:53, RE: ESCORT JE VÝBORNÝ
Milan posted by:
S tím posledním odstavcem nemohu souhlasit je to nevyvážený názor. Mám toto auto již 4 roky verze kombi
rv 98, 66kw !!!, kupoval jsem když mělo najeto 84t. dnes má 159t. Za tuto dobu absolutně bez udržby jen olej a nafta a je v super kondici jede jako ďabel za 5,8l. V zimě chytá na cvrnknutí a k tomu ta NIŽŠÍ pojistka to prostě nemá chybu. Ale je možné že Váš záporný názor plyne ze starších typů hlavně stejný motor ale 51kw je děs a nemluvě o motorech bez turba. Měl jsen aut hodně skoro všech ...
vy jste kupoval 3 roky stareho forda, ktery mel najeto 80 tis. km behem dalsich 4 let, jste s tim najel dalsich 80 tis. km. budte rad - jste spokojeny majitel. v clanku se vsak resi auto do 120 tis. Kc a do 8 let stari - tedy zhruba vas ford v aktualnim stavu - vsadil byste si, ze vydrzi dalsi 4 roky a dalsich 80 tis. km bez vaznejsich problemu? ono motor 1.8 TD neziskal svou povest proto, ze polovina je uzivatelu je spokojena a neda na nej dopustit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 31.10.2005 18:24, escort 1.8TD
neda mi nez reagovat na "strasne nespolehlivy motor" u fordu escort, za 120000KC se da sehnat naftovy escort rok 97-98 kombi, ktery vam bude jeste hodne dlouho slouzit...designove neporovnatelne s ZX ci kappou, to je srovnani asi jako mobilni telefon a volani z okna....autor clanku je zjevne zcela neobjektivni...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 31.10.2005 21:50, RE: escort 1.8TD
anonym posted by:
neda mi nez reagovat na "strasne nespolehlivy motor" u fordu escort, za 120000KC se da sehnat naftovy escort rok 97-98 kombi, ktery vam bude jeste hodne dlouho slouzit...designove neporovnatelne s ZX ci kappou, to je srovnani asi jako mobilni telefon a volani z okna....autor clanku je zjevne zcela neobjektivni...
Tento motor má litinovou hlavu válců, kterou Mercedes-Benz opustil s piánem, Škoda s modelem 120, Ford dodnes ne. Jako jediný. Ale 1,8 TDCi má samozřejmě přímý vstřik, takže tepelné namáhání je nízké. S předkomůrkou bylo naopak velmi vysoké, zejména pokud někdo celkem vysoký výkon 66 kW využíval. Tyhle hlavy praskaly, to mi nikdo nevymluví. Já beru věci z jejich fyzikální podstaty.
Krom toho na motoru je 17 další značkou přiznaných konstrukčních chyb, jenž byly při modernizaci na přímý vstřik (nejdříve TDDi, pak TDCi) odstraněny. Nezastávejte se ho, prokazujete neznalost. Vzdejte to, dokud je čas. Než sem těch 17 chyb vyjmenuju a náležitě sugestivně podám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.12.2005 15:09, RE: escort 1.8TD
Martin Vaculík posted by:
Tento motor má litinovou hlavu válců, kterou Mercedes-Benz opustil s piánem, Škoda s modelem 120, Ford dodnes ne. Jako jediný. Ale 1,8 TDCi má samozřejmě přímý vstřik, takže tepelné namáhání je nízké. S předkomůrkou bylo naopak velmi vysoké, zejména pokud někdo celkem vysoký výkon 66 kW využíval. Tyhle hlavy praskaly, to mi nikdo nevymluví. Já beru věci z jejich fyzikální podstaty.
Krom toho na motoru je 17 další značkou přiznaných konstrukčních chyb, jenž byly při modernizaci na přímý vstřik (n...
pěkně jste jim to dal-bez ironie,myslím že vaše znalosti jsou na opravdu vysoké úrovni,vyjmenujte prosím alespoň nejaké ty konstrukční chyby,opravdu by mě to zajímalo,děkuji za ochotu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.12.2005 11:59, FORD FOCUS COMBI TD
Uvažuju o koupi ojetiny, od r.v.2000 do 200 000,-.Jak je na tom?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.12.2005 13:22, motor Ford 1,8TD
Také nesouhlasím. Mám Mondeo 1,8TD(1998) a na motoru ani vozidle za celou dobu žádná závada. Olej v motoru měním až při doporučené údržbě, dolévání netřeba. Mám najeto 114tm kamarád ke 400tkm a kromě kladek a rozvod.řemenů nepotřeboval nic. Jediná potřebná oprava byla výměna lanek ruční brzdy.

Momentálně jezdím jen do práce a nákupy a jsem sám, takže bych vyměnil za malé auto 1.0 benzin nebo 1-1,7D pokud by někdo naopak potřeboval velké rodinné.(rving@seznam.cz; tel.777199844)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.01.2006 18:04, RE: motor Ford 1,8TD
rv posted by:
Také nesouhlasím. Mám Mondeo 1,8TD(1998) a na motoru ani vozidle za celou dobu žádná závada. Olej v motoru měním až při doporučené údržbě, dolévání netřeba. Mám najeto 114tm kamarád ke 400tkm a kromě kladek a rozvod.řemenů nepotřeboval nic. Jediná potřebná oprava byla výměna lanek ruční brzdy.

Momentálně jezdím jen do práce a nákupy a jsem sám, takže bych vyměnil za malé auto 1.0 benzin nebo 1-1,7D pokud by někdo naopak potřeboval velké rodinné.(rving@seznam.cz; tel.777199844)
V mimulosti jsem také užíval motor 1,8 TD a to ve vozidle Ford Sierra z konce výroby. Při prodeji automobilu (240 000 km) jsem byl rád, že se našel kupec, který je ochoten snášet pod kapotou takového lenocha. Jeho provoz opravdu nevyžadoval nijak zvlášť vysoké investice i průměrná roční spotřeba 6,2 l/100 km by se zdála ucházející.Nejsem nepřítelem vozidel s modrým oválem. Rozhodně lepší volba v mém případě byla před Sierrou, F-Fiesta 1,8 D. Auto s tímto motorem a lehkou karosérií je o poznání živější s průměr.roční spotřebou 5,5 l
respond
1 2


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.