0
back
 

diskuze k tématu: Kvalita servisů Mercedes-Benz v ČR?

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.11.2007 00:15, No nevím
Známý servisuje svoje éčko ve VSP Rakovník a jen chválí.........
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.11.2007 04:48, situace je špatná :-(
M-B MORAVIA OSTRAVA - po příchodu do autosalonu najdu vlevo schované oddělení servisu. Zde je asi 5 zaměstanců, 2 jsou přijímací technici, jeden tam nosil nějaké papíry zbývající byli 2 kancl baby. Nebyl přede mnou nikdo. Sedím tam asi 15 min, všichni na mě koukají, nikdo se ani neobtěžoval zeptat zda něco potřebuji. Švitoří mezi sebou jak byli na oběd buchtičky s krémem a co budou dělat o víkendu, jak Smart ve 110 sejmul svodila a nic mu nebylo atd!!! Připadalo mi to jak nějaká školní přestávka na učilišti a ne pracovní doba resp chování před zákazníkem. Já na to fakt skoro čtvrt hoďku hledím, nic, na 2m jsem prostě neviditelný i když si se díváme z očí do očí !!! Podotýkám že 20 letá cikorka v tepláckách co přišla požádat o prospekt nejsem. Až jsem se musel důrazně požádat, zda by se mi mohl někdo věnovat. No ochota sama, musím říct že toto ve mě zanechalo opravdu zážitek. Co se týče ceny prací platí, bez peněz do Mercedes nelez. Toto by mi osobně až tak nevadilo, vlastním už rok největší model z nabídky , co jsem si přivezl z D od místního dealera jako odkoupenou předváděčku. Takže kdo chce mít koně musí mít na seno, resp když máš opici musíš mít na banány, s tím jsem počítal. Očekávám však za své peníze dobře odvedenou práci. Zde je ovšem hlavní kámen úrazu. Zaměstnanci snad jedou podle předepsaného manuálu a mají speciální nářadí (jedinná jejich výhoda) nicméně mnoho oprav se dělá metodou pokus omyl !!! Vícekrát ověřeno. Jedinné na co v servisu slyší je, když je auto do cca 3 let a psané na firmu, tak vyměnit výměnným způsobem veškeré celky co se dá a milý zákazníku opovaž se zajímat co ti uděláme. Ano toto opravdu opracovat začnou, výsledná oprava je pak tradičně 6 místná částka Problém je v tom, že původní závada byla relativně malá a bohatě stačilo vyměnit 1/4 věcí (víc odborníků mi to nezávisle potvrdilo). Opravdu je mi jasné že s detajly si nikdo hrát nebude, šups jsou postupy i preventivě se vymění to a to, nějakých 5tis celkem pro nic za nic si klidně připlatím. Nicméně aby lítaly za všecko desetisíce vzduchem do pryč je špatné. Opravdu by mě zajímalo, jakým školením, praxí atestem nebo tak zaměstnanci prochází. Resp za jakých podmínek se lze stát dealerem/servisem Mercedesu. Z přijímacích techniků mi většina nedovede zodpovědět středně náročné technické otázky. Bohužel co je ještě horší svojí nevědomost maskují arogantním chováním. Jedinný kdo se z přijmu snaží je nenápadný mladík pak Jiří Krajíček (záměrně jsem konkrétní abych ho mezi opruzenými kolegy podpořil). Když tam není tak rovnou pokládám telefon a s ostatníma už ani nemluvím. Paní v pokladně (takové tmavé krátké vlasy) nepříjemná a pomalá (teda když tam je a není někde zašitá). Ve svém zaměstnání přicházím do kontaktu s mnoha lidmi na různých pozicích, takže mám myslím celkem srovnání. Můžu říct co si dovolí jejich zaměstnanci si nedovololí ani naše paní uklízečka, protože ví žeby druhý den už přijít nemusela. O tom když se domluvíme na středu a řeší se to bez omluvy až v pátek se ani rozepisovat nebudu. Toto jsou mé osobní zkušenosti za kterýma si stojím. Pravdou je, že obdobné jsem však slyšel z mnoha stran, přitom většinou firmy a auta (w210) w211, w220, w221.

... Ještě daleko horší situace je pro soukromé majitele starších modelů 124, 140 atd. Ti tam raději nechodí už skoro vůbec. Někteří pravda díky ceně, ale mnozí i proto, že se jejich auty ani nechtějí zabývat. Kdyby Piano nebo W116 tak dejme tomu, ale slušná čtverka nebo mamut Ale i kdyby, Mercedes jako Mercedes, jednou jsou servisním zastoupením tak jaképak copak. Mě by zajímalo kdyby ze Stuttgartu udělali nějakou zkoušku a přišel si nějaký provokatér koupit třeba filtr do 190, toby se ve Stuttgartu divili jak se jedná se zákazníkem. Nejlepší je, když vám pak pokurví auto samotný servis (i to se stane) takže je třeba vzít nohy na ramena ...Tak co tedy zbývá? Do M-B proto zde jezdím jedině v nejnutěnších případech (diagnostika, geometrie) které nejsou udělat bez speciálních přístrojů a hodnot. Zbylé věci (olej, xenonová výbojka atd) mi pak dělá ve volném čase kamarád nadšenec a všeuměl, který pracuje u konkurenční značky s modrobílou vrtulí ve znaku na Frýdlantských mostech. Mezi námi Mercedesáři patří tento servis mezi vyloženě neoblíbené !!! Takže resume podle škoní stupnice = 4 (z milosti) . Pokud jste majitelé letitých kousků tak si držte ty "pologarážové" jako je ten klan v Mělníku (telefon jestli ještě platí tak vám zašifrujju: oskar, čína, top verze)... Proto jako Opaváci jezdíme kvůli servisu až do 350 km vzdáleného PRAHA CHODOV. Zde je problém se vůbec dovolat (kdo nevěří ať si vyzkouší), já většinou na 3-4 pokus. Problém tohoto servisu vidím v tom, že tam je málo lidí a šílený cvrkot. Nestíhá se proto nic. Zde bych hodnotil přístup k zákazníkovi slovem průměrný, běžný . Nejlepší je když tam máte známého co vás trochu protlačí a dohlídne na správný průběh. Můžu říct, že někteří (víc lidí) tam celkem ochotní jsou. Hlavní výhoda je však v tom, že vědí co dělají. Většina věcí je udělaná dobře Bohužel se na všecko čeká a všecko trvá, nedostatek lidí je znát. Takže na malé věci se to moc neoplatí, na větší pokud chcete v tuzemsku asi lepší není. Podle školní stupnice hodnotím se skřípěním zubů číslem 2 (možná 2-). Nejlepší je spojit jakýkoliv servisní úkon s cestou, takže se to snažíme udělat přímo v Německu. Vyplatí se to !!! Nejlepší si je najít servis ve středně velkém městě. Zde mají pořád dostatečné zkušenosti sklad atd, avšak už jde cítit osobnější přístup. Má němčina je na té úrovni, že si přečtu jejich noviny, zprávám v TV rozumím tak na 50%. Přesto s tím problém nebyl. Doma si trochu připravím pár technických pojmů. Ještě se mi nestalo žeby někdo z jejich zastoupení jednal trochu skrz prsty (něco jak my se díváme na Ukrajince) vždy byli velmi ochotní a snažili se vyhovět a zodpovědět veškeré technické otázky (auta mě zajímají). Někdy jsem dokonce shodil sako a byl s technikama přímo na kanále, u počítače atd a ti mi ukazovali co a jak a snažili se rukama a nohama vysvětlovat co a proč právě děljí atd. Přitom ceny vyšší než v tuzemsku v zásadě nejsou. Některé díly jsou dokonce o něco levnější. Veškeré termíny a dohody zatím klaply vždy. Takže zde hodnotím s přimhouřeným okem ještě za jedna. Takže vy co bydlíte někde v Čechách, jezděte do Reichu bez váhání. A pár takových skutečně znám. Vyjde to i s cestou v součtu ochloupek levněji a hlavně kvalita je nesrovnatelná (často to platí i pro jiné lepší auta typu Porsche 911 turbo, BMW 760 atd)

Co se týče naší samotné automobilky s hvězdou ve znaku, tak to vidím takto. Sám z této situace nemám radost, jsem půl života hrdým Mercedesářem. S velkými auty s hvězdou na přídi jsem zažil mnohé. Bohužel však musím přiznat, že naprostá prvotřídnost automobilky byla v 80 letech minulého století. To byly nesmrtelné stroje. To zde byla ještě spousta "garážových" a když jste měli kontakt na vyhlášeného specialistu, fakt vám udělal i nemožné. Bohužel jejich úžasný um (fakt se kladním pánové) končil s modely 124 a 126. Co vím tak mamut byl posledním opravdu kvalitním Mercedesem, bohužel už ho neumí každý dobře opravit . Jéžiš si vzpomínám ještě dodnes jak jsme měnili např žárovičky v podsvícení palubky asi 2 dny. Vůbec se tam zespodu nešlo dostat, až jsme na to přišli že sundat obložení na A sloupku, pak větrák a vlézt tam větrákem. A takových story bylo, nakonec se povedlo vše, jojo zlatá léta devadesátá. S nástupem 210 všecko šlo do malinko kytek. I když masařka těch 700-800 km s jedním motorem najela. U těch novějších dieselů je pak drahé to CDI, ty vstřiky cca 100tis Kč, jinak to bylo slušné auto. Po jakémsi hledání a tápání se začíná situace malinko zplešovat tak uvidíme. W221 jezdí dobře, za první rok jsme jí tu přidali přes 60tkm ( jsme na ní 2) tak uvidíme dál Bohužel ten servis mě štve hrozně a nějak se to poslední dobou sčítá, že 100x nic umořilo i vola. Co je věc zcela subjektivní, tak ty nové designy už taky pro mě nejsou ono, všecko to vypadá trochu korejsky, snad se teď Brunno Sacco v hrobě neobrací. Takže jestli to tak půjde ještě chvíli, tak nerad ale veřejně říkám, že až dojezdí w221 tak přejdeme asi na Lexusy (možná bmw ?) . Známý co měl LS400 a teď LS600h , ten co mi vypráví za story. Jak ti si váží zákazníka, to fakt opravdu koukám s otevřenou pusou, slzou v oku a tiše mu závidím...

Doufám že jsem zde nikoho neobtěžoval, po těch dvou Stellách jsem tu chytil básnické střevo, snad se za to ráno nebudu stydět. Celé roky tu nanukuji, ale dneska jsem napsal musel. Zdeněk z Opavy.

PS: máte někdo zkušenosti s tím servisem M-B Moravia v Olmíku???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.11.2007 07:48, RE: situace je špatná :-(
anonym posted by:
M-B MORAVIA OSTRAVA - po příchodu do autosalonu najdu vlevo schované oddělení servisu. Zde je asi 5 zaměstanců, 2 jsou přijímací technici, jeden tam nosil nějaké papíry zbývající byli 2 kancl baby. Nebyl přede mnou nikdo. Sedím tam asi 15 min, všichni na mě koukají, nikdo se ani neobtěžoval zeptat zda něco potřebuji. Švitoří mezi sebou jak byli na oběd buchtičky s krémem a co budou dělat o víkendu, jak Smart ve 110 sejmul svodila a nic mu nebylo atd!!! Připadalo mi to jak nějaká školní přestávka...
Myslím, že jste toho napsal dost. Nebudu se proto nijak rozepisovat, neb bych jen opakoval co jste zde už napsal. Mohu tedy jen potvrdit, že v M-B Moravia Olomouc je to naprosto stejné!!! Zřejmě se jedná o klon toho vašeho
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.11.2007 11:07, servis MB
Děkuji za námět k diskusi. Velice rád se ji zúčastním. Mé zkušenosti se servisem v Ústí nad Labem jsou děsné a rád se s tím podělím. Tam mně už nikdo nedostane. K majiteli MB, ke mně, se chovali jak k obtížnému pitomci. Výsledek je, že jezdím na servis do Dippoldiswalde a do Prahy na Karlín. Zatím všechno, rád si přečtu další zkušenosti jiných majitelů.
MUDr. Dušan Malenčík.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.11.2007 18:09, RE: situace je špatná :-( +redakční w123
anonym posted by:
M-B MORAVIA OSTRAVA - po příchodu do autosalonu najdu vlevo schované oddělení servisu. Zde je asi 5 zaměstanců, 2 jsou přijímací technici, jeden tam nosil nějaké papíry zbývající byli 2 kancl baby. Nebyl přede mnou nikdo. Sedím tam asi 15 min, všichni na mě koukají, nikdo se ani neobtěžoval zeptat zda něco potřebuji. Švitoří mezi sebou jak byli na oběd buchtičky s krémem a co budou dělat o víkendu, jak Smart ve 110 sejmul svodila a nic mu nebylo atd!!! Připadalo mi to jak nějaká školní přestávka...
100% souhlas s long příspěvkem !!! Přirovnal bych Moravii na Rudné k Českým drahám. Všude opruzená atmosféra, nic nejde, vše je problém(( Všecko se dělá pozdě a navíc to většinou nefunguje. Ceny dílů astronomické nejsou, práce je však předražená a hlavně vysoce nekvalitní. Metoda pokus omyl je bohužel realitou. Lidská slušnost a ochota neznámé pojmy!!!!! Servisován x let E280. Ten šel z domu a nyní je rok kultovní S500 L. (obojí koupeno v D ojeté) . Z běžných mechaniků ty středně staré + novější Mercedesy umí dobře opravit málokdo. Navíc s tím mají i málo zkušeností. To VW grup je jak stavebnice Merkur, to opraví každej debil, Mercedesa umí málokdo. Proto platí věta: "NAJDI SI SÁM SVÉHO MECHANIKA". Na doporučení, takových lidí je v kraji pár a mají stálé klienty. Ti dokáží všecko (pozor na různé amatéry kterých je přehršel). Takového si pak hýčkej a jsou to kontakty jsou k nezaplacení a na celý život. Já už dělám všecko jen přes ně a Moravii kašlu. Jezdit servisovat do Německa by bylo super mám s tím jednu pozitivní zkušenost, bohužel bydlím dost daleko Dělám aspoň kompromis, že děda (celý život překládal z němčiny technickou literaturu) mi vznese dotaz na odborné německé fórum. Tam kupodivu hned vědí o co go, napíšou polopaticky co s tím a pak podle návodu mi to tu můj mechanik udělá. Pracné, složité, zdlouhavé - nicméně lepší než naše servisy. Naštěstí jsem nikdy žádnou poruchu neměl uf.

...Co redakční Pianko, tam je dokonale jednoduchý podvozek (ZN) i motor. Kromě vyspravení kastle to musí jezdit (vzhledem k věku) jako nezmar ne? ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.11.2007 18:44,
Krasne se to cte, i pres male dusevni disbalance prispivatelu (leceni mindraku). K tem servisum se vyjadrovat snad nemusim, pracuji jako vsichni dokola. Aspon to vidite nikdo nic neumi a jen se vas snazi okrast, stejne jako vy. A ze vas ignoruji? Asi proto, ze jste pri vstupu nepozdravili . Hmm si myslite, ze s mercedesem jste nadlidi? Cervena legitka do strany v supliku, bile ponozky s cervenym sakem a igelitka plna milionu. Prosim vas kdo by se vam mel klanet? A ze jezdite v aute s hvezdou, to z vas slechtu neudela. Jsem strasne rad, ze se s ,,takovymi´´ nemusim stykat, protoze opravdu ti bohati jezdici v MB, ted nemyslim porevolucni sasky neresi servisy DD
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.11.2007 21:05, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Krasne se to cte, i pres male dusevni disbalance prispivatelu (leceni mindraku). K tem servisum se vyjadrovat snad nemusim, pracuji jako vsichni dokola. Aspon to vidite nikdo nic neumi a jen se vas snazi okrast, stejne jako vy. A ze vas ignoruji? Asi proto, ze jste pri vstupu nepozdravili . Hmm si myslite, ze s mercedesem jste nadlidi? Cervena legitka do strany v supliku, bile ponozky s cervenym sakem a igelitka plna milionu. Prosim vas kdo by se vam mel klanet? A ze jezdite v aute s hvezdou,...
Ne každý, kdo řídí Merdes si myslí, že je nadčlověk. Jsou přece i užitkové Merdedesy. Já jezdím MB Vito, což je standardní dodávka, cenově srovnatelná s Transporterem či Traficem a zkušenosti mám hodně podobné těm popsaným nahoře. Do servisu MB mě už v životě nikdo nedostane - větší neochota než u jiných značek a za vše se platí krvavé peníze. Jestli se správně pamatuju (cca 4 roky zpět - když tak mne opravte) standardní sazba 1200,- za hodinu (dále např. poklice na kolo 400,- za ks, rukojeť řadící páky 3000,-Kč). Za to bych čekal vysoce odborné služby a velkou snahu - například ve stanovení závady. K čemu mi je, že autosalon je opravdu luxusní, je tam stoleček s ovocem, snad i kafe, koláčky zdarma a plasmová televize - já potřebuju zjistit, de je problém a pak to za rozumné peníze opravit a ne vyměňovat všechno co je na ráně.
Problém je asi v tom, že MB nabízí plus mínus stejné služby jako jinde, ale za hodně pěněz a kompenzuje to luxusním prostředím, místo toho aby se zaměřil na luxusní služby. Pak bych to i zaplatil. Pokusím se uvést příklad. Když se mi objeví na autě závada typu "bručí něco pod palubní deskou, ale jenom někdy" za 1200,-Kč na hodinu čekám, že to najdou a dají do pořádku. Nicméně se dozvím - milej pane, ono to zrovna funguje dobře, počítač nic nehlásí a co my s tím, že... a dál se semnou nebavili. Takže jsem se přesunul ke garážistovi -upozorňuju, že to pořád fungovalo dobře. Ten si to nechal vysvětlit a ukázat odkud to šlo. Chvíli nad tím lebkoval, pak mi ukázal, že je tam nějaké el. čerpadlo, ať na něj dám ruku, až to bude zase někdy bručet, jestli to bude ono. A měl pravdu. Můžete říct, že to byla náhoda, ale garážista přemýšlel a snažil se na to přijít. Přitom si bere mnohem méně na hodinu než MB, kde neukázali ani desetinu jeho snahy.
Mimochodem MB si je problémů asi vědom, protože před cca 4 lety mi volali a asi 20 minut jsem jim odpovídal dotazník o kvalitě servisu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.11.2007 23:02, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Ne každý, kdo řídí Merdes si myslí, že je nadčlověk. Jsou přece i užitkové Merdedesy. Já jezdím MB Vito, což je standardní dodávka, cenově srovnatelná s Transporterem či Traficem a zkušenosti mám hodně podobné těm popsaným nahoře. Do servisu MB mě už v životě nikdo nedostane - větší neochota než u jiných značek a za vše se platí krvavé peníze. Jestli se správně pamatuju (cca 4 roky zpět - když tak mne opravte) standardní sazba 1200,- za hodinu (dále např. poklice na kolo 400,- za ks, rukojeť řad...
Kazda vetsi firma dneska resi spokojenost zakazniku pres ruzne agentury na vyzkum trhu, z toho bych zaver nedelal.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.11.2007 04:59, pro anonyma
Vy pisete o leceni mindraku??? Jak trefne. Pomalu a pozorne si prectete svuj prispevek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.11.2007 07:25, servis na chodově v praze
Můj kamarád tam jezdil a jezdí. Auta to jsou super. Chování přijímacích techniků a personálu obecně bylo horší než ve škodovce. Byl jsem tam s ním x krát. Za ty prachy hrůza.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.11.2007 08:21, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Krasne se to cte, i pres male dusevni disbalance prispivatelu (leceni mindraku). K tem servisum se vyjadrovat snad nemusim, pracuji jako vsichni dokola. Aspon to vidite nikdo nic neumi a jen se vas snazi okrast, stejne jako vy. A ze vas ignoruji? Asi proto, ze jste pri vstupu nepozdravili . Hmm si myslite, ze s mercedesem jste nadlidi? Cervena legitka do strany v supliku, bile ponozky s cervenym sakem a igelitka plna milionu. Prosim vas kdo by se vam mel klanet? A ze jezdite v aute s hvezdou,...
Pevni zdraví obsluha zákazníka!!! Vy nevychovaná obsluho!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.11.2007 08:28, RE: situace je špatná :-( +redakční w123
Ráďa posted by:
100% souhlas s long příspěvkem !!! Přirovnal bych Moravii na Rudné k Českým drahám. Všude opruzená atmosféra, nic nejde, vše je problém(( Všecko se dělá pozdě a navíc to většinou nefunguje. Ceny dílů astronomické nejsou, práce je však předražená a hlavně vysoce nekvalitní. Metoda pokus omyl je bohužel realitou. Lidská slušnost a ochota neznámé pojmy!!!!! Servisován x let E280. Ten šel z domu a nyní je rok kultovní S500 L. (obojí koupeno v D ojeté) . Z běžných mechaniků ty středně staré + no...
Koukám,koukám, samá negativa. Ptám se redakce, co s tím? Jaký je účel diskuse? Bude nějaký výsledek?
Díky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.11.2007 10:23, RE: pro anonyma
pmichak posted by:
Vy pisete o leceni mindraku??? Jak trefne. Pomalu a pozorne si prectete svuj prispevek.
TAK JSEM SI HO ZNOVA PRECETL A ODSTUPEM CASU MUSIM S TIM JEN SOUHLASIT , PANOVI S VITEM NEBO ACROSEM SE OMLOUVAM, I PRES TO, ZE TO NEBYLO NA NEJ MIRENO
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.11.2007 10:32, RE: servis na chodově v praze
anonym posted by:
Můj kamarád tam jezdil a jezdí. Auta to jsou super. Chování přijímacích techniků a personálu obecně bylo horší než ve škodovce. Byl jsem tam s ním x krát. Za ty prachy hrůza.
navrhuji nespokojeným majitelům vše písemně nahlásit do centrály v SRN, tam mají určité prostředky a pokud se ozve více lídí, mohla by se situace změnit! Znám totiž řadu lidí, kteří kvůli jednání se zákazníkem přešli k jiné značce např. k toyotě (lexus).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.11.2007 10:49, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Krasne se to cte, i pres male dusevni disbalance prispivatelu (leceni mindraku). K tem servisum se vyjadrovat snad nemusim, pracuji jako vsichni dokola. Aspon to vidite nikdo nic neumi a jen se vas snazi okrast, stejne jako vy. A ze vas ignoruji? Asi proto, ze jste pri vstupu nepozdravili . Hmm si myslite, ze s mercedesem jste nadlidi? Cervena legitka do strany v supliku, bile ponozky s cervenym sakem a igelitka plna milionu. Prosim vas kdo by se vam mel klanet? A ze jezdite v aute s hvezdou,...
Odpoved na Anonym - 19.11.07 - 18.44: Uz tim, jak jste napsal svuj prispevek, jste dokazal, ze mindrak mate Vy a mate problem z toho, ze si nekdo muze dovolit neco vic nez Vy. Diky sve zaslepenosti, jste nepochopil jednu zasadni vec, ze totiz je jedno kdo do meho servisu prijde ale moje povinost je odvest profesionalni vykon na zaklade seriozniho jednani. Vuci zakaznikovi a i vuci me - z profesniho pohledu na vec. Pokud totiz nebudu mit zakazniky - tak mohu zustat doma- bez prace. Ale toto se zatim pro drtivou vetsinu cechu nestalo zakladem a vychozi pozici pro jednani. Asi proto ze znich vestina zatim zustala takovymi sasky jako jste Vy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.11.2007 11:21, RE: servis na chodově v praze
anonym posted by:
navrhuji nespokojeným majitelům vše písemně nahlásit do centrály v SRN, tam mají určité prostředky a pokud se ozve více lídí, mohla by se situace změnit! Znám totiž řadu lidí, kteří kvůli jednání se zákazníkem přešli k jiné značce např. k toyotě (lexus).
Vzhledem k tomu, ze Mercedes v SRN ma sve vlastni siroce publikovane skandaly s kvalitou, servisem a zarucnimi opravami svych modelu, tak neuteseny stav v nejake rozvojove zemi kde se proda pet a pul Mercedesu rocne asi resit nebude.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.11.2007 11:57, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Odpoved na Anonym - 19.11.07 - 18.44: Uz tim, jak jste napsal svuj prispevek, jste dokazal, ze mindrak mate Vy a mate problem z toho, ze si nekdo muze dovolit neco vic nez Vy. Diky sve zaslepenosti, jste nepochopil jednu zasadni vec, ze totiz je jedno kdo do meho servisu prijde ale moje povinost je odvest profesionalni vykon na zaklade seriozniho jednani. Vuci zakaznikovi a i vuci me - z profesniho pohledu na vec. Pokud totiz nebudu mit zakazniky - tak mohu zustat doma- bez prace. Ale toto se z...
S tímto souhlasím a jde to napříč všemi odvětvími. Jedna věc je, že se obchodníci u nás kolikrát nevhodně chovají, ale na druhé straně velmi často sami neumíme být zákazníky. Tímto jim k nevhodnému chování vytváříme prostor. Někdy tvrdé, ale korektní, jednání není na škodu. Tvrdé v tomto případě znamenalo trvat na svém a dožadovat se nasmlouvaných služeb. V autoservisu je to obtížnější, protože diagnostikovat závadu je ta nejsložitější věc, čili je těžké dopředu říci, bude to tolik a tolik, aby se pak z toho dalo vycházet. Na rychlost a správnost diagnostiky má přitom vliv samotný zákazník, když co nejpřesněji popíše, co se mu nezdá. Ono říci něco tomu je, je velice snadné, ale ani odborník, byť sebelepší není jasnovidec. Tímto se nechci zastávat ani jedné strany, jen se snažím problém rozebrat obšírněji. Sám mám tu zkušenost z autorizovaným servisem Opelu a jedním neautorizovaným, že když jsem jim relativně přesně popsal závadu, tak jsem pak s výslednou částkou opravy i kvalitou jejího provedení byl spokojen. Také se mi osvědčilo si nechat zatelefonovat v případě nějaké nečekané závady, neboť se mi stalo, že mi prasklou prachovku na brzdovém třmenu za 300 Kč mi chtěli řešit repasovaným třmenem za 6500 Kč. Ovšem chápu, že uživatel vozu zaměřený jinak než technicky bude vydán napospas zaměstnancům v servisu.
Sám bych v Mercedesu čekal minimálně takový přístup, jaký se mi dostal v Opelu. Nikdo se na mě nedíval skrz prsty ani když jsem nechal opravit záležitost třeba jen za 1600,- na relativně starém autě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.11.2007 12:50, Mercedes Olomouc
Máte někdo zkušenost se servisem, popř. prodejem v Mercedesu Olomouc?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.11.2007 13:55, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Odpoved na Anonym - 19.11.07 - 18.44: Uz tim, jak jste napsal svuj prispevek, jste dokazal, ze mindrak mate Vy a mate problem z toho, ze si nekdo muze dovolit neco vic nez Vy. Diky sve zaslepenosti, jste nepochopil jednu zasadni vec, ze totiz je jedno kdo do meho servisu prijde ale moje povinost je odvest profesionalni vykon na zaklade seriozniho jednani. Vuci zakaznikovi a i vuci me - z profesniho pohledu na vec. Pokud totiz nebudu mit zakazniky - tak mohu zustat doma- bez prace. Ale toto se z...
Ja si mindraky nelecim ja se Vam smeji, jen za tu cenu co zaplatim za mercedesa asi 1,5 mio jsem mel strechu, takze me osobni priority jsou nekde jinde, nez jezdit v mercedesu a bydlet v panelakovem 3+1 s regulovanym najmem. Pekny den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.11.2007 14:21, RE: servis na chodově v praze
anonym posted by:
navrhuji nespokojeným majitelům vše písemně nahlásit do centrály v SRN, tam mají určité prostředky a pokud se ozve více lídí, mohla by se situace změnit! Znám totiž řadu lidí, kteří kvůli jednání se zákazníkem přešli k jiné značce např. k toyotě (lexus).
No to je sice dobrý nápad, ale chtělo by to perfektně umět německy. Když mám v každé druhé větě chybku tak tam psát nechci. A pochybuju že se to bude chtít někomu sepisovat. Víš jak dost lidí bude možná přitakat, ale v praxi nenapíše nikdo. To by chtělo aby se toho ujmul klub nebo nějaká redakce jako prostředníci.
respond
1 2 3


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.