0
back
 

diskuze k tématu: Kterou dodávku vybrat?

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2007 06:11, TipCars
Nechci být hnidopich, ale pod pojmem Bezpečnostní výbava si nepředstavuji el.okn, dálkový centrál, klimu apod. Smažte slovo BEZPEČNOSTNÍ, zůstane tam jen VÝBAVA, bude to pravda a nebude to tlouct do očí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2007 08:07, Šířka
Nechci rejpat, ale u Jumperu mě zarazilo mínus - šířka nákladového prostoru. V tabulce máte uveden rozměr zadních dveří, správný údaj nákl. prostoru je 1870mm, což řadí Jumper (Ducato, Boxer) poněkud výše. Šíře mezi podběhy činí úctyhodných 1422 mm (to jen pro doplnění). Díky za článek o dodávkách, jel jsem v novém Ducatu a žádné mínus mě nenapadá....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2007 09:17, RE: Šířka
Pepe posted by:
Nechci rejpat, ale u Jumperu mě zarazilo mínus - šířka nákladového prostoru. V tabulce máte uveden rozměr zadních dveří, správný údaj nákl. prostoru je 1870mm, což řadí Jumper (Ducato, Boxer) poněkud výše. Šíře mezi podběhy činí úctyhodných 1422 mm (to jen pro doplnění). Díky za článek o dodávkách, jel jsem v novém Ducatu a žádné mínus mě nenapadá....
Transit mohu potvrdit....drzak, dneska maji najeto nektere okolo 500.000km a drzi. To se o fiatech rici neda, ty jsou vzdycky total schnily - aniz by byly stary a furt je vidam na dalnicich na blikacku. Transporter, Transit a Caravela.....to si myslim ze bych pri eventualnim nakupu bral. Mozna Ivecco jeste..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2007 09:19, RE: Šířka
David_Logins posted by:
Transit mohu potvrdit....drzak, dneska maji najeto nektere okolo 500.000km a drzi. To se o fiatech rici neda, ty jsou vzdycky total schnily - aniz by byly stary a furt je vidam na dalnicich na blikacku. Transporter, Transit a Caravela.....to si myslim ze bych pri eventualnim nakupu bral. Mozna Ivecco jeste..
Tak tím Ivecem jsi to zazdil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2007 09:48, RE: Šířka
Pepe posted by:
Nechci rejpat, ale u Jumperu mě zarazilo mínus - šířka nákladového prostoru. V tabulce máte uveden rozměr zadních dveří, správný údaj nákl. prostoru je 1870mm, což řadí Jumper (Ducato, Boxer) poněkud výše. Šíře mezi podběhy činí úctyhodných 1422 mm (to jen pro doplnění). Díky za článek o dodávkách, jel jsem v novém Ducatu a žádné mínus mě nenapadá....
Uváděná šířka 1562 mm byla velikost vstupního otvoru mezi zad. dveřmi. Děkuji za poznámku. Již opraveno dle dokumentace Citroënu Jumper.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2007 10:03, U TIP CARS VW V NEMILOSTI???
edmund posted by:
Tak tím Ivecem jsi to zazdil.
Tak nevim, pořád se nemůžu zbavit dojmu, že je tu u pár redaktorů VW v nemilosti. Nebo jsem možná nepochopil článek....mělo to být vyzdvižení Transita do nebes, nebo článek o něm a objektivní srovnání s konkurencí ?
U každého z vozů jste pane Šikl našel nějaký plus u VW CRAFTERA žádný?? Co třeba 3 roky na lak, nebo řemen po 200 tis km? Co třeba motor? Svezl jste se v nejsilnější verzi Craftera a Transita ? Já ano, když jsem kupoval dodávky do firmy...
Jako mínus tady uvádíte cenu CRAFTERA, ale jaksi jste pozapomněl na DOSTI DŮLEŽITÝ DETAIL ! Nejmenším a nejlacinějším variantám Transita konkuruje Volkswagen s modelovou řadou TRANSPORTER !
Tan je v tuto chvíli za 449 000 Kč !!!! Ale abych nezůstal jen u VW.... nezlobte se, ale to chcete psát objektivní článek a napíšete tu klidně, že záruku na IVECO jste nezjistil??? To snad nemyslíte vážně ne? Stačí jediný telefon do autosalonu a řekne vám jí každý....Jinak velmi vítám snahu informovat o dodávkách, je to podle mně dost zanedbávané téma.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2007 10:04, pohon
Me prekvalilo, ze u Tranizita muzete volit z predniho nebo zadniho pohonu, ale pro oba pohony jsou ruzne motory proc? A proc kdyz muze mit pohon v predu nebo vzadu proc nenabizi verzi 4x4?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2007 10:09, RE: pohon
mufik.martin posted by:
Me prekvalilo, ze u Tranizita muzete volit z predniho nebo zadniho pohonu, ale pro oba pohony jsou ruzne motory proc? A proc kdyz muze mit pohon v predu nebo vzadu proc nenabizi verzi 4x4?
existuje 4x4
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2007 10:13, RE: U TIP CARS VW V NEMILOSTI???
cruise posted by:
Tak nevim, pořád se nemůžu zbavit dojmu, že je tu u pár redaktorů VW v nemilosti. Nebo jsem možná nepochopil článek....mělo to být vyzdvižení Transita do nebes, nebo článek o něm a objektivní srovnání s konkurencí ?
U každého z vozů jste pane Šikl našel nějaký plus u VW CRAFTERA žádný?? Co třeba 3 roky na lak, nebo řemen po 200 tis km? Co třeba motor? Svezl jste se v nejsilnější verzi Craftera a Transita ? Já ano, když jsem kupoval dodávky do firmy...
Jako mínus tady uvádíte cenu CRAFTERA, ale ...
Taky mám bohužel někdy takový dojem. Např. v článku o Touranovi pan Šikl přímo píše, že nemá koncernové vozy příliš v oblibě. To mi moc objektivní nepřipadá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2007 10:38, RE: U TIP CARS VW V NEMILOSTI???
A4 posted by:
Taky mám bohužel někdy takový dojem. Např. v článku o Touranovi pan Šikl přímo píše, že nemá koncernové vozy příliš v oblibě. To mi moc objektivní nepřipadá.
bohužel, jak to stále více pročítám, tak snad za chvíli budu mít dojem, že jste dostali za takto amatérský článek zaplaceno od Forda... MAXIMÁLNÍ OBJEM NÁKLADOVÉ SKŘÍNĚ U SPRINTERA JEN 13,5 kubíků ??????
PROBERTE SE V TIP CARS !!!! VOZY CRAFTER(dřív to bylo LT) A SPRINTER BYLY VYVÍJENY SPOLEČNĚ, STEJNÉ JSOU TEDY I MOŽNOSTI SKŘÍNĚ !!!!!!!!!! TEDY 17 KUBÍKŮ....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2007 11:01, RE: U TIP CARS VW V NEMILOSTI???
posted by:
Už aby tady byla ta registrace, jinak tady za chvíli bude plno debílků, co píšou pod cizím nickem...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2007 11:24, RE: U TIP CARS VW V NEMILOSTI???
A4 posted by:
Už aby tady byla ta registrace, jinak tady za chvíli bude plno debílků, co píšou pod cizím nickem...
Mám dotaz, Renault Master nebo Traffic asi není konkurentcí neviděl jsem je v porovnání s ostatnímy modely.......nebo jich Renault prodává 3 ks za měsíc?
Máme ve firmě 3 kusy, 2.5 Dci, 1 furgon 2006, 2 valníky (2004+2007).
nejstarší má již 450 tis. km a kromě běžných spotřebních dílů se měnily 2 vstřiky, forgon má po roce najeto 150 tis., až na prasklou žárovku podsvícení obsolutně bez problémů. Pořizovací ceny byly velice přívětivé, poslední nás vyšel na 800 tis. včetně hliníkové nástavby na míru( je to valník - skříň), bohaté výbavy - klima, tempomat,nezávislé topení a spací nástavba Ponny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2007 11:33, RE: U TIP CARS VW V NEMILOSTI???
A4 posted by:
Taky mám bohužel někdy takový dojem. Např. v článku o Touranovi pan Šikl přímo píše, že nemá koncernové vozy příliš v oblibě. To mi moc objektivní nepřipadá.
Samozřejmě každý má některá auta více či méně oblíbená. Při psaní testu však jsou osobní sympatie stranou, a toto není žádný test, jen srovnání dodávek dle předem zadaných kritérií.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2007 11:39, RE: U TIP CARS VW V NEMILOSTI???
Jan posted by:
Mám dotaz, Renault Master nebo Traffic asi není konkurentcí neviděl jsem je v porovnání s ostatnímy modely.......nebo jich Renault prodává 3 ks za měsíc?
Máme ve firmě 3 kusy, 2.5 Dci, 1 furgon 2006, 2 valníky (2004+2007).
nejstarší má již 450 tis. km a kromě běžných spotřebních dílů se měnily 2 vstřiky, forgon má po roce najeto 150 tis., až na prasklou žárovku podsvícení obsolutně bez problémů. Pořizovací ceny byly velice přívětivé, poslední nás vyšel na 800 tis. včetně hliníkové nástavby na mí...
ještě dodatek, Rok 2007/1-3 měsíc, registrace do 3,5t, MB Sprinter 207ks, Iveco 91ks, VW Crafter 153 ks, Forde Transit 244ks, Renault Master 188ks.

Jinak díky redakci za reklamu firmě Ford, její globální čísla jsou hodně dole, reklama je tudíž potřeba....... Myslím že Henry Ford kdysi řekl,: pokud bych měl v kapse posledních 10 USD, 5 bych dal na reklamu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2007 12:19, RE: U TIP CARS VW V NEMILOSTI???
cruise posted by:
Tak nevim, pořád se nemůžu zbavit dojmu, že je tu u pár redaktorů VW v nemilosti. Nebo jsem možná nepochopil článek....mělo to být vyzdvižení Transita do nebes, nebo článek o něm a objektivní srovnání s konkurencí ?
U každého z vozů jste pane Šikl našel nějaký plus u VW CRAFTERA žádný?? Co třeba 3 roky na lak, nebo řemen po 200 tis km? Co třeba motor? Svezl jste se v nejsilnější verzi Craftera a Transita ? Já ano, když jsem kupoval dodávky do firmy...
Jako mínus tady uvádíte cenu CRAFTERA, ale ...
Iveco bohužel nedodalo podklady včas. Na oficiálních stránkách tyto údaje v době psaní textu (leden) také nebyly uvedeny. Navíc informace musím vždy získavat od PR managerů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2007 12:36, RE: U TIP CARS VW V NEMILOSTI???
Jan posted by:
Mám dotaz, Renault Master nebo Traffic asi není konkurentcí neviděl jsem je v porovnání s ostatnímy modely.......nebo jich Renault prodává 3 ks za měsíc?
Máme ve firmě 3 kusy, 2.5 Dci, 1 furgon 2006, 2 valníky (2004+2007).
nejstarší má již 450 tis. km a kromě běžných spotřebních dílů se měnily 2 vstřiky, forgon má po roce najeto 150 tis., až na prasklou žárovku podsvícení obsolutně bez problémů. Pořizovací ceny byly velice přívětivé, poslední nás vyšel na 800 tis. včetně hliníkové nástavby na mí...
Porovnání dodávek se zaměruje pouze na novinky ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2007 12:36, RE: U TIP CARS VW V NEMILOSTI???
Petr - TipCars.com posted by:
Iveco bohužel nedodalo podklady včas. Na oficiálních stránkách tyto údaje v době psaní textu (leden) také nebyly uvedeny. Navíc informace musím vždy získavat od PR managerů.
To mi přijde škoda, pracovat v téhle branži a zárověň to nemít jako koníčka. Sedět u stolu a řešit jen to, co mi kdo donese pod nos, no nezlobte se..... A ty lenivý PR co mají na starost Iveco, bych hned nabonzoval. Neuplyne týden, abych v poště neměl alespoň 1x nabídku na nějaké už. auto (samo jako firma). Naposledy včera ten VW T5 za 449 tkč...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2007 12:50, RE: U TIP CARS VW V NEMILOSTI???
Petr - TipCars.com posted by:
Iveco bohužel nedodalo podklady včas. Na oficiálních stránkách tyto údaje v době psaní textu (leden) také nebyly uvedeny. Navíc informace musím vždy získavat od PR managerů.
No nezlobte se pane Šikl, ale je to jako já o voze a vy o koze.... pořád čekám, že se vyjádříte, nebo někdo s Tip Carsu o mých námitkách k článku? To podle Tip Carsu opravdu nemá crafter žádné plus???? např. oproti transitu má delší záruky na lak a karoserii, o motoru nemluvě.. Znovu se ptám, proč srovnáváte ceny u nejlevnějšího transita a nejlevnějším crafterem, když od vw mu v této cenovce a kategorii konkuruje transporter? Proč uvádíte největší objem skříně u sprintera 13,5, když je 17 ????? Záruku u Iveca už neřeším, kdyby byla z vaší strany snaha napsat článek opravdu objektivní, tak si záruku zjistíte.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2007 15:36, RE: U TIP CARS VW V NEMILOSTI???
Pepe posted by:
To mi přijde škoda, pracovat v téhle branži a zárověň to nemít jako koníčka. Sedět u stolu a řešit jen to, co mi kdo donese pod nos, no nezlobte se..... A ty lenivý PR co mají na starost Iveco, bych hned nabonzoval. Neuplyne týden, abych v poště neměl alespoň 1x nabídku na nějaké už. auto (samo jako firma). Naposledy včera ten VW T5 za 449 tkč...
Kdybych psaní neměl jako koníčka, tak to rozhodně nedělám. Občas získávání informací legální cestou je zdlouhavé a bohužel v tomto případě nebyly navíc dodány včas, resp. vůbec (k jejich vlastní škodě-špatná vizitka).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2007 16:48, Ceny - Jumper
A cena C. Jumper začíná na 399 t. Jasně, s akční slevou. Ale akční slevy jsou u Citroenu už jaksi celoroční a na všechny modely. Jo, taky cenová politika a reklama. Objektivní článek by měl vycházet ze skutečných prodejních cen k určitému datu, ne z nějakách ceníků které jsou jen na papíře. Jinak mám Tranzita i Jumpera (oba krátký, nízký bus 8 míst) - Tranzit je držák, jen ta koroze!!!, Jumper je prostornější.
respond
1 2


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.