Pepe posted by:
Tak tak. Např. na Ducatu 3 2,3JTD je interval 240tkm, resp. 4 roky. jelikož mám nájezd "pouze" 30tkm/rok, šel ven při polovičním kilometrovém proběhu. Ale pořád vidím řemen jako položku snadno časově definovatelnou, tudíž oddělitelnou od ostatních "závad", kdy nikdo neví, kdy nastanou - kdy se budou hrnout prachy do auta neplánovaně.
Po zkušenosti s vozovým parkem čítajícím +- 10 vozidel mohu za tu dobu konstatovat, že řešení rozvodů je v celkovém souhrnu nákladů na provoz sině minoritní (až z...
Myslím, že by po automobilky nebyl problém předepsat výměny všeho možného, abys měl krom řemenu ještě další věci na výměnu. Ale představ si, že by výrobce předepisoval výměny, turba, spojky, čerpadel, vstřikovačů, výfuku, brdových válců. Kdyby ses tím řídil, tak Tě auto ve štychu 100pro nenechá, ale taky za jakou cenu a teď si to vztáhni z5 na ten řemen.. proč bych měl něco platit, když to jiní umí udělat tak, abych s tím vyšší náklady neměl.
Nicméně souhlasím, že na POV a HAV se dají peníze ušetřit/prodělat. U Generali momentálně platím za 2,5 l cca 3900 Kč/rok. Tak málo jsem neplatil nikdy ani s 1.8 l, jednak jsem ji měl pojištěnou jinde a jednak už nejsem tak riziková skupina