0
back
 

diskuze k tématu: Kia cee´d SW - prospěla plastika?

category of topic classification: korejská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 07.01.2010 08:41, Paní Milerová je mi podezřelé, že...
pan Bretšnajdr zařadil v jednom tejdnu dva články vo tom stejnym voze. Vypadá to tedy podezřele, že by Kia za to něco "tento" ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 07.01.2010 10:11, RE: Paní Milerová je mi podezřelé, že...
Švejk posted by:
pan Bretšnajdr zařadil v jednom tejdnu dva články vo tom stejnym voze. Vypadá to tedy podezřele, že by Kia za to něco "tento" ?
Jste tady patrně nový, tak jen pro vysvětlení. První test e vždy týká jen spotřeby a druhý je hodnocení celého vozu.
Nějakej ten pátek už to tady tak frčí.
Co by mohla Kia asi tak dát........
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 07.01.2010 13:51, Problém Ceedu
Nějakou dobu jsem Cedník 1,6 jezdil a musím popravdě uznat, že za dané peníze je to dobrá koupě. Největším problém u tohoto auta, který přetrval i po faceliftu, je absence některých dnes již dle mého soudu pro nižší střední třídu základních příplatkových prvků jako jsou xenony (nemluvě o bixenonech, či natáčecích světlech), pořádný automat, anebo navigace (ta sice v nabídce je, ale kvalitou stojí za ...). Chápu, že Kia míří na jinou klientelu než třeba Golf, ale i takový Megane, všechny tyto příplatkové možnosti nabízí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 07.01.2010 14:15, ceed
Celkem hezký kombík a asi bych do něj šel (i když kombi nemusím). Škoda toho snížení výkonu 1.4 z 80kw na 66kw. A ty otáčky při 130 mohly být nižší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 07.01.2010 14:56, RE: ceed
Drago5 posted by:
Celkem hezký kombík a asi bych do něj šel (i když kombi nemusím). Škoda toho snížení výkonu 1.4 z 80kw na 66kw. A ty otáčky při 130 mohly být nižší.
Snížení výkonu přišlo dle mého jen proto, aby zvýšili odbyt modelů s motorem 1.6. Těd rozdíl ve výkonu 1.4 - 1.6 cca 26kW, předtím 12kW. Možná by nebylo naškodu mezigeneračně v testu motory 1.4 srovnat, přecejen je to nejprodávanější motorizace.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 07.01.2010 17:47, RE: ceed
Alkantpan posted by:
Snížení výkonu přišlo dle mého jen proto, aby zvýšili odbyt modelů s motorem 1.6. Těd rozdíl ve výkonu 1.4 - 1.6 cca 26kW, předtím 12kW. Možná by nebylo naškodu mezigeneračně v testu motory 1.4 srovnat, přecejen je to nejprodávanější motorizace.
Asi jo.V nějakém časopise co je v práci na wc jsem si přečetl,že zrychlení z nuly na 100 zůstalo díky krouťáku stejné,"jen se snížila maximálka" ,ale to jsou celkem kecy.Vím jistě, že teď bych si 1.4 nevzal.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 07.01.2010 22:24, předek
Nevím jak ostatním, ale mi se ten nový předek vůbec nelíbí. V té staré verzi se mi ze předu strašně moc Ceed líbil a dával dojem robusnosti což u nového předku chybí. Je takový nepěkně roztáhlý do stran. Co vy na to?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.01.2010 09:20, RE: předek
asua posted by:
Nevím jak ostatním, ale mi se ten nový předek vůbec nelíbí. V té staré verzi se mi ze předu strašně moc Ceed líbil a dával dojem robusnosti což u nového předku chybí. Je takový nepěkně roztáhlý do stran. Co vy na to?
To jsem si přesně myslel taky, až do chvíle, kdy jsem jsem to posoudil na vlastní oči. V reálu je totiž CEED po faceliftu mnohem hezčí. Nesuďte jen podle fotografie, budete překvapen.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.01.2010 10:00, RE: Problém Ceedu
Franta.Jetel posted by:
Nějakou dobu jsem Cedník 1,6 jezdil a musím popravdě uznat, že za dané peníze je to dobrá koupě. Největším problém u tohoto auta, který přetrval i po faceliftu, je absence některých dnes již dle mého soudu pro nižší střední třídu základních příplatkových prvků jako jsou xenony (nemluvě o bixenonech, či natáčecích světlech), pořádný automat, anebo navigace (ta sice v nabídce je, ale kvalitou stojí za ...). Chápu, že Kia míří na jinou klientelu než třeba Golf, ale i takový Megane, všechny tyto pří...
... no tak to jsou asi tak ty nejmenší problémy
Já už ho mám třetím rokem - 1.6 benzín
Pokud někdo z Vás rád vytáčí motor "do nebezských výšin", tak u CEEDa si na ty výšiny docela dlouho počká. Je líný jak prase. Ještě že má aspoň zátah v nižších otáčkách (i pod 2000).¨
Ale jinak za ty prachy dobré - co by člověk chtěl ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 09.01.2010 13:07, RE: předek
free78 posted by:
To jsem si přesně myslel taky, až do chvíle, kdy jsem jsem to posoudil na vlastní oči. V reálu je totiž CEED po faceliftu mnohem hezčí. Nesuďte jen podle fotografie, budete překvapen.
Nový Cee´d se hlavně zdá být dosplělejší. Třeba výbava se podstatně rozšířila. Nyní lze mít i třístupňové vyhřívání předních sedadel (třeba nová BMW a Mercedesy mají také třístupňové), dvouzonovou samočinnou klimatizaci, bohužel bez čidla kvality vzduchu (AQS, AUC) a jiné extras. Oosbně mám zkušenosti s 1,6 CRDi. Starou máme v dlouhodobém testu. Najela už přes 70 000 km zatím se ukazuje jako úžasně spolehlivá. Zkraje produkce byly opakované problémy s originálním rádiem a pořád nám občas nehraje jedna z reprobeden (nejsou schopný to vychytat). Jo a už nám měnili turbo. Bylo to kvůli mechanické vadě, možná způsobené průnikem cizího tělesa do systému sání. Nevím. Prostě nadměrně pískalo, ale ne vinou opotřebovaných ložisek, nýbrž z důvodu nevyváženosti rotoru. Cee´d je v komplexu svých vlastností vynikající auto, neboť nabízí vše, co uživatel od tohoto typu vozu požaduje. Je to snad první koresjký vůz, který má dobře sladěné péra a tlumiče. (Achilova pata nejen starších korejských, ale často i japonských aut). Jízdní vlastnosti jsou tak jasnou předností. Nedotáčivý projev je příslibem stability a tak jediné, co opravdu vadí, je omezená zpětná vazba řízení. V tomto se na modernějším provedení mnoho nezměnilo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.01.2010 23:52, otáčkoměr na capa
Ten otáčkoměr s tím tachometrem ukazují misim jenom přibližně protože kdyby při 4000 otačkách jet 130km/hod tak v 5000otáčkách by jel 162,5 km/hod a né 170 (leda, že by přeřadil za 6) Lepší je Octa tdi 3500 při 150 4500 při 192,8 a víc to misim nejede leda bych tam dal 6
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.01.2010 00:05, ošizený
Co ta přední kapota bez odhlučnění dyť to je jak Logan to už měla aji Felda a 3rychlotní výhřev sedaček v octě bylo 5 před 15 lety. Musej se toho ještě hodně učit, ale zdá se že sou na dobré cestě zatím jsou někde mezi Loganem a Felícií zabaleno do papíru se stužkou lesklejšího než sub s octu a jetyšem dohromady, ale brzo se okouká a vyšisuje možná metla vydrží o 2 roky dýl. Jinak určitě poslouží Fobie hlavne2 je fialovej hnus toto je plnohodnotný nástupce Felicie comby a i když po tym tady pluju je to skoro za stejný peníze a pokrok je znát.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.01.2010 09:45, RE: ošizený
Kozař posted by:
Co ta přední kapota bez odhlučnění dyť to je jak Logan to už měla aji Felda a 3rychlotní výhřev sedaček v octě bylo 5 před 15 lety. Musej se toho ještě hodně učit, ale zdá se že sou na dobré cestě zatím jsou někde mezi Loganem a Felícií zabaleno do papíru se stužkou lesklejšího než sub s octu a jetyšem dohromady, ale brzo se okouká a vyšisuje možná metla vydrží o 2 roky dýl. Jinak určitě poslouží Fobie hlavne2 je fialovej hnus toto je plnohodnotný nástupce Felicie comby a i když po tym tady pluj...
Přední kapota bez odhlučnění je u zážehových motorů celkem samozřejmost. Já mám Mazdu 3 a taky je tam holej plech a nevadí to. A to co píšete o vymoženostech u 0ctávie, tak to bylo vše za příplatek, což je samozřejmostí i u jinejch aut, takže to bych tak nevyzdvihoval. Porovnejte, ale za stejnou cenu vybavenost Octávie a Kiee a najednou jsme někde jinde.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.01.2010 18:39, RE: Problém Ceedu
Riccardo posted by:
... no tak to jsou asi tak ty nejmenší problémy
Já už ho mám třetím rokem - 1.6 benzín
Pokud někdo z Vás rád vytáčí motor "do nebezských výšin", tak u CEEDa si na ty výšiny docela dlouho počká. Je líný jak prase. Ještě že má aspoň zátah v nižších otáčkách (i pod 2000).¨
Ale jinak za ty prachy dobré - co by člověk chtěl ...
Ta 1,6 má sice výkon, ale na závodění neni, tak jako celé auto, za to má celkem plynulý zátah. Osobně si myslím, že 1,4 sice slabší, ale dle mého povedenější.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.