0
back
 

diskuze k tématu: Majitel vyměnil Mercedes S za Kii Carnival

category of topic classification: korejská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.02.2011 08:34, To je otázka
... jestli jít do lacinějšího auta a pak vyměňovat například ve 125 tis. ložiska. Na jedné straně sice cena těch dílů není vysoká a určitě nedorovná rozdíl mezi cenou laciného a drahého auta, ale když mám auto pořád v servise, tak mně to štve.

Sám mám KIA Ceed, takže vím o čem mluvím ... a to je pořád v záruce ... a stejně mně obtěžuje, že je pořád v servise. Ani náhradní auto mi nedají, žebráci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.02.2011 09:42, RE: To je otázka
Riccardo posted by:
... jestli jít do lacinějšího auta a pak vyměňovat například ve 125 tis. ložiska. Na jedné straně sice cena těch dílů není vysoká a určitě nedorovná rozdíl mezi cenou laciného a drahého auta, ale když mám auto pořád v servise, tak mně to štve.

Sám mám KIA Ceed, takže vím o čem mluvím ... a to je pořád v záruce ... a stejně mně obtěžuje, že je pořád v servise. Ani náhradní auto mi nedají, žebráci.
nuz to je ten low end - lacne napodobeniny nahrad za auta...ked to ale niekom vyhovuje....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.02.2011 10:07, Prevodovka
Automat v Carnivalu je od firmy aisin, coz jsou nejspolehlivejsi automaty. Jinak sem tohle auto mel rok a bylo cupr. Mel sem ho rad.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.02.2011 11:02, RE: To je otázka
nstar posted by:
nuz to je ten low end - lacne napodobeniny nahrad za auta...ked to ale niekom vyhovuje....
Pravda, je lepší si koupit něco lepšího (třeba passata, kterému do 100 tis praskne u TDI PD hlava , nebo tourana s vážnými závadami v konstrukci) než druhořadý ceed
http://www.autobond.cz/download.aspx?dontparse=true&FileID=13
( je to PDF, pro skalní fanoušky VW doporučuji pořadí na straně 3).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.02.2011 12:02, RE: To je otázka
typek posted by:
Pravda, je lepší si koupit něco lepšího (třeba passata, kterému do 100 tis praskne u TDI PD hlava , nebo tourana s vážnými závadami v konstrukci) než druhořadý ceed
http://www.autobond.cz/download.aspx?dontparse=true&FileID=13
( je to PDF, pro skalní fanoušky VW doporučuji pořadí na straně 3).
je fakt, ze taky passat ale nepoznam, no 2.0TDI by som nechcel a ani tie nove zženstile komon rejly a to plati asi skoro pre vsetky znacky. Ale radsej by som sa vozil na Sintre ako kiji. Inak su tam aj ine vozy. Pre neznalych napr. Mazda MPV. Bral by som aj vojadzera, proste cokolvek len nie pseudoauto kija hjundaj, dajvo, a cinske cililing, xilolong.
Takze kijisti obujte sa do mna kolko chcete a zhanajte vsetky mozne argumenty ako si pred sebou obhajujete kauf vasich korejskych tatosov - proste nula bodov.
Auto nie je len prevazdlo!!! Na to sluzia autobusy...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.02.2011 12:28, RE: To je otázka
nstar posted by:
je fakt, ze taky passat ale nepoznam, no 2.0TDI by som nechcel a ani tie nove zženstile komon rejly a to plati asi skoro pre vsetky znacky. Ale radsej by som sa vozil na Sintre ako kiji. Inak su tam aj ine vozy. Pre neznalych napr. Mazda MPV. Bral by som aj vojadzera, proste cokolvek len nie pseudoauto kija hjundaj, dajvo, a cinske cililing, xilolong.
Takze kijisti obujte sa do mna kolko chcete a zhanajte vsetky mozne argumenty ako si pred sebou obhajujete kauf vasich korejskych tatosov - prost...
Tak jsme se dozvěděli, že iracionálně nenávidíš rád Kii a Hyundai. Za co tě v Žilině vyhodili?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.02.2011 12:47, RE: To je otázka
nstar posted by:
je fakt, ze taky passat ale nepoznam, no 2.0TDI by som nechcel a ani tie nove zženstile komon rejly a to plati asi skoro pre vsetky znacky. Ale radsej by som sa vozil na Sintre ako kiji. Inak su tam aj ine vozy. Pre neznalych napr. Mazda MPV. Bral by som aj vojadzera, proste cokolvek len nie pseudoauto kija hjundaj, dajvo, a cinske cililing, xilolong.
Takze kijisti obujte sa do mna kolko chcete a zhanajte vsetky mozne argumenty ako si pred sebou obhajujete kauf vasich korejskych tatosov - prost...
Teda nstar, jsi úplně mimo. Sintra je ten největší nejporuchovější shit, který Opel vyrobil. Jednou jsem v tom jel, jízda příjemná, ale živit a opravovat je za trest.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.02.2011 12:51, RE: To je otázka
typek posted by:
Tak jsme se dozvěděli, že iracionálně nenávidíš rád Kii a Hyundai. Za co tě v Žilině vyhodili?
a ktoruze z tych znaciek si nuteny vlastnit a preco? Chcel si nieco ako golf len bolo to privela penazi? Nuz a mas uz to najnovsie svetielkujuce domace kino z Tesca? Ak nie nevahaj a kupuj aj pre znamych, za tie prachy nekupis inde ani stojany pod reproduktory....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.02.2011 12:52, RE: To je otázka
donald posted by:
Teda nstar, jsi úplně mimo. Sintra je ten největší nejporuchovější shit, který Opel vyrobil. Jednou jsem v tom jel, jízda příjemná, ale živit a opravovat je za trest.
No, pokud jsem porozumněl správně averzi vůči korejským autů, tak potom je ta poznámka na místě. Sintra je svou "kvalitou" provedení známá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.02.2011 13:07, RE: To je otázka
nstar posted by:
a ktoruze z tych znaciek si nuteny vlastnit a preco? Chcel si nieco ako golf len bolo to privela penazi? Nuz a mas uz to najnovsie svetielkujuce domace kino z Tesca? Ak nie nevahaj a kupuj aj pre znamych, za tie prachy nekupis inde ani stojany pod reproduktory....
Tohle se řešilo už v diskusi o Loganu. Z Tvých příspěvků je cítit, že si spíš potrpíš na určitý druh okázalosti než mít funkční věc za přijatelnou cenu. Někdo má Golfa, protože mu vyhovuje a je za něj takové peníze ochoten dát. Někdo ho má kvůli ostatním. Bohužel Tě podle reakcí tipuji na ten druhý případ. Korejské auto nemám, ale neuráží mě a ani jinak mi nedělají zle. Sám jsem v Koreji 3x byl a všichni tam jezdí v drtivé většině v korejských autech, pak v japonských, ale Golfa jsem tam neviděl ani jednoho. Neviděl jsem tam ani naftové osobní auto. Prostě na naftového Golfa v ostatním civilizovaném světě krom ČR a přilehlé Evropy prostě nenarazíš.
Druhý příklad ohledně domácího kina. Různí lidé kolem mě mají různé DVD přehrávače, ale téměř všichni je dříve nebo lehce později po skončení záruky museli nahradit jinými, protože je oprava málem nákladnější než pořízení nového. Otázkou pak je proč si připlácet za značku, když se to v kvalitě neprojeví. Máš značkový věci kvůli tomu, že jsou kvalitnější nebo, aby ostatní viděli, že máš značkový věci, čili, že jsi za stejný šmejd zaplatil 3x tolik.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.02.2011 13:09, RE: To je otázka
nstar posted by:
a ktoruze z tych znaciek si nuteny vlastnit a preco? Chcel si nieco ako golf len bolo to privela penazi? Nuz a mas uz to najnovsie svetielkujuce domace kino z Tesca? Ak nie nevahaj a kupuj aj pre znamych, za tie prachy nekupis inde ani stojany pod reproduktory....
nemám ani jednu značku, přesto ji apriori nevylučuji z dalších výběrů. Golf není v hledáčku, mám vždy dvě auta, každé pro nějakou příležitost (MPV + něco malého na šontačku) pak mám dva veterány, se kterými jezdím pro radost. Doma mám 15 let komponenty Denon a repro JMlab focal symbol 21, miluju klasické stereo, nějaké domácí kino je mi u prdele. Pak mám 127 plasmu full HD jestli to chceš taky přepočítávat jestli to pro tebe není dostatečně asociální, není z tesca ale z kamenného obchodu. Do jaké škatule se ti hodím teď?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.02.2011 13:24, RE: To je otázka
David V posted by:
Tohle se řešilo už v diskusi o Loganu. Z Tvých příspěvků je cítit, že si spíš potrpíš na určitý druh okázalosti než mít funkční věc za přijatelnou cenu. Někdo má Golfa, protože mu vyhovuje a je za něj takové peníze ochoten dát. Někdo ho má kvůli ostatním. Bohužel Tě podle reakcí tipuji na ten druhý případ. Korejské auto nemám, ale neuráží mě a ani jinak mi nedělají zle. Sám jsem v Koreji 3x byl a všichni tam jezdí v drtivé většině v korejských autech, pak v japonských, ale Golfa jsem tam neviděl...
mas rad hudbu a pocuvas ju? Tak ju urcite nepocuvas na ziadnom domacom kine a uz vobec nie z tesca...Mas rad auta a jazdis, tak urcite nie korejcom... Ja urcite nemam dislovy golf ale respektujem to auto a povazujem za legendu, milujem dislove motory ale nemam rad komon rejly - klasiky rotacky su podla mna mnaaaam. Mam rad atmosfery benzin a hlavne od objemu 2 litre vyssie.
Ale vec je ta, ze pre uplne toho najjednoduchsieho konzumenta su urcene prave tie nakupy z teska a koreji. Nejde tu o znacku ani o prestiz a ani o vlastny pocit snobizmu. Jedna sa o to, ze vsetci ti konzumenti nicia postupne kvalitu i u tradicnych a zabehnutych veci. To ma sere na tom. Preto mi drasaju nervy auta z koreji. Ked stoji golf 500 tak ho kija urobi za 380. Potom aj golf ide s cenou dolu a musi niekde usetrit. Do toho sa jebe unia a zase treba setrit. Cize ti co kupuju lacne sunty kurvia aj vsetko naokolo. Viem, ze to nikoho netrapi ved predsa on ma vo svojej kii napichnute usb z kaflandu a pocuva z najrychlejsieho netu stiahnute mp3 - makac jeden. Chapem ludi, ktori si kupia logan - je relativne lacny a nenarocny a pritom skromny. Ale nechapem ludi, ktori chcu toto vsetko + najlepsie premiovu vybavu a pritom im nezalezi co je to za sunt a ochotne nosia nalepku: KUPTE SI MA ZHLTNEM VSETKO
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.02.2011 13:29, RE: To je otázka
David V posted by:
Tohle se řešilo už v diskusi o Loganu. Z Tvých příspěvků je cítit, že si spíš potrpíš na určitý druh okázalosti než mít funkční věc za přijatelnou cenu. Někdo má Golfa, protože mu vyhovuje a je za něj takové peníze ochoten dát. Někdo ho má kvůli ostatním. Bohužel Tě podle reakcí tipuji na ten druhý případ. Korejské auto nemám, ale neuráží mě a ani jinak mi nedělají zle. Sám jsem v Koreji 3x byl a všichni tam jezdí v drtivé většině v korejských autech, pak v japonských, ale Golfa jsem tam neviděl...
Ono je to potřeba vyvážit. Protože se taky říká: nejsme tak bohatí, abychom si kupovali levné věci.<br>
Kámoš koupil laciný Sencor DVD/DivX přehrávač, co uměl všechny formáty za pár šupů. Za půl roku mu nefungoval. Dneska má za pár šupů Phillips s trochu méně funkcemi a ten mu spolehlivě funguje.<br>
No a u aut to vidím podobně. Nemám čas a chuť pořád jezdit do servisu a dohadovat se s technikama jetli oprava jde nebo nejde na záruku apod. Neříkám ale že Kia je stejný shit jako Sencor. <br>
S Yarisem jsem po 30 tkm a 2.5 letech neměl ani jednu závadu, ani žárovka mi nepraskla. Jen mi došla baterka v dálkáči a nechal jsem při 1. garančce promazat cosi v zadní nápravě (cosi tam semtam vrznulo). Jinak nic. Možná mám ale jen kliku na kus
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.02.2011 14:11, RE: To je otázka
nstar posted by:
mas rad hudbu a pocuvas ju? Tak ju urcite nepocuvas na ziadnom domacom kine a uz vobec nie z tesca...Mas rad auta a jazdis, tak urcite nie korejcom... Ja urcite nemam dislovy golf ale respektujem to auto a povazujem za legendu, milujem dislove motory ale nemam rad komon rejly - klasiky rotacky su podla mna mnaaaam. Mam rad atmosfery benzin a hlavne od objemu 2 litre vyssie.
Ale vec je ta, ze pre uplne toho najjednoduchsieho konzumenta su urcene prave tie nakupy z teska a koreji. Nejde tu o zna...
Dobře, musím uznat, že tohle má hlavu a patu, nicméně ovcí bude vždycky nejvíc a vždycky nejvíc se prodá těch nejlacinějších verzí. Nemám domácí kino, je to zbytečně moc krámů. Mám celkem výkonný mikrosystém, který umí přehrávat i CD i DVD i kazety i MP3 a obyčejné relativně malé LCD kvůli místu. Pravdou je, že výrobcem je poměrně známá japonská firma, ale také je pravda, že v době, kdy jsem to kupoval, tak byly na intrernetu pouze 4 výrobky tohoto druhu a tento byl parametrově nejlepší. Ale to nechme.
Tady se ukazuje, že jednoznačně platí s jídlem roste chuť. Proč by si lidi nedopřáli to, na co finančně dosáhnou. Že to nefunguje na 100%, nevadí, vždyť jsme za to dali málo peněz, tak nemůžem čekat zázraky. Posuň to o level výš. Proč by měla nějaká lopata ve Fordu mít vyhřívané sedačky nebo sklo, když tuto prestižní výbavu měly kdysi dávno poze limuzíny třeba od BMW nebo Mercedesu. Vadí Ti snad, že si do Golfa můžeš pořídit výbavu, která před několika lety byla pouze např. BMW za 2x vyšší cenu. Nemusela náhodou i ta držší automobilka s cenou dolů? A kdo z toho má největší užitek? Jednoznačně zákazník, protože před x lety za 150 tisíc nové auto nebylo a nejlevnější začínaly na 300. Dnes už na 300 začíná nižší střední třída a za 1/2 mio už je střední. Vadí Ti, že si za nižší cenu můžeš dopřát v podstatě lepší auto? Já si za 140 tisíc koupil v roce 2003 ojetou Vectru A. Všechno na ruku a manuální klima byla něco extra v té době. Teď jsem ji vyměnil za stejnou cenu za Mondeo. Vše v elektrice auto klima, V6 motor, vyhřívání, asistenti, xenony. Kdo na tom získal, že ceny jsou dolů? A to nemluvím, že počet platů na Vectru byl vyšší, než na Mondeo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.02.2011 14:39, RE: To je otázka
David V posted by:
Dobře, musím uznat, že tohle má hlavu a patu, nicméně ovcí bude vždycky nejvíc a vždycky nejvíc se prodá těch nejlacinějších verzí. Nemám domácí kino, je to zbytečně moc krámů. Mám celkem výkonný mikrosystém, který umí přehrávat i CD i DVD i kazety i MP3 a obyčejné relativně malé LCD kvůli místu. Pravdou je, že výrobcem je poměrně známá japonská firma, ale také je pravda, že v době, kdy jsem to kupoval, tak byly na intrernetu pouze 4 výrobky tohoto druhu a tento byl parametrově nejlepší. Ale to ...
ano to vcelku suhlasim, ved to je vzdy tak S-ko pride s abs/abg a potom sa dostane vsade...ale neni trochu zbytocne mat v aute usb, cuvacie kamery - to uz dnes nikto nevie cuvat? Musia tam byt tie ostatne kokociny? ESP? Dvojspojkova prevodovka akoze poloautomat? To je vlastne naco?To uz nikto nevie soferovat? Odbocil som - je super ked zlacnie golf, ale nie je super ked zlacnie natolko, ze sa musim uspokojit s kompromisnymi rieseniami a konstrukciou. A toto sa deje prave preto, lebo zakaznik chce mat vo svojej kiji usb v zaklade...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.02.2011 15:04, RE: To je otázka
nstar posted by:
ano to vcelku suhlasim, ved to je vzdy tak S-ko pride s abs/abg a potom sa dostane vsade...ale neni trochu zbytocne mat v aute usb, cuvacie kamery - to uz dnes nikto nevie cuvat? Musia tam byt tie ostatne kokociny? ESP? Dvojspojkova prevodovka akoze poloautomat? To je vlastne naco?To uz nikto nevie soferovat? Odbocil som - je super ked zlacnie golf, ale nie je super ked zlacnie natolko, ze sa musim uspokojit s kompromisnymi rieseniami a konstrukciou. A toto sa deje prave preto, lebo zakaznik chc...
Lidi dnes používají auto jinak. Je to součást života, spotřební věc, ale zase chtějí pohodlí. Nechtějí řadit, nechtějí odhadovat vzdálenost, mnozí auta střídají, takže nemají v ruce všechna auta flotily a vyfikundace, jako parkovací kamery, dvojspojkové převodovka a asistenti, jsou přínosem i pro nás ostatní, protože nám auta při parkování nepodřou a nečučí při jízdě na šaltpáku, jestli je tam 3-ka nebo 4-ka. A ESP je docela užitečný. Navíc se v pořádným autě dá vypnout, když si chceš na lace zablbnout.
Po světě běhá mnoho frikulínů, kteří neodolají věci, která umí spoustu blbostí. Typickým případem jsou mobilní telefony. Můj služební umí tolik kravin, ale používám asi 4 funkce no možná 6.
Teď jsem viděl katalog příplatkové výbavy pro Subaru, neboť švagr chce Forestera a byla to jedna hovadina vedle druhé (sportovní koncovka výfuku, sportovní pedály, spojler vpředu, spojler vzadu spoler na boku), ale asi to lidé chtějí anedá se jim to vymluvit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.02.2011 16:12, RE: To je otázka
David V posted by:
Lidi dnes používají auto jinak. Je to součást života, spotřební věc, ale zase chtějí pohodlí. Nechtějí řadit, nechtějí odhadovat vzdálenost, mnozí auta střídají, takže nemají v ruce všechna auta flotily a vyfikundace, jako parkovací kamery, dvojspojkové převodovka a asistenti, jsou přínosem i pro nás ostatní, protože nám auta při parkování nepodřou a nečučí při jízdě na šaltpáku, jestli je tam 3-ka nebo 4-ka. A ESP je docela užitečný. Navíc se v pořádným autě dá vypnout, když si chceš na lace za...
jasne to je pravda, mna nejak tak celkovo sere kam to vsetko speje...Kedysi 60 panicka sadla do Skody 120 alebo Lady 1600 zapalila si cigaretu a frcala do prace v -15 a bolo meter snehu. Dnes 18 rocny typek machruje jaky je rychlik ked za doprovodu blikajucej kontrolky esp akoze riadi hondu, pritom ten zigulak by ho v 50km/h omotal okolo stromu...uroven ludi ovela klesla. Sere ma rovnako, ze uz nikto nebude vyrabat atmosferu o objeme 3 litre a ze nastupia nejake blbe technologie co nebudu mat ani zvuk a ani s autom nic spolocne a toto sa uz deje asi desat rokov...hybridy, davnsajzing, elektrohovadiny. Keby si dnes ti co nezazili klasiky a jazdia trebars aj v premiovkach presadli do voza ako BMW 540i E34 alebo Audi 100 C3, do piana, volva, VW passat B3/4, alebo do proste starej poctivej kary asi by nepochopili...tie auta maju hocico za sebou ale nevrzgaju, su kurva pohodlne, kvalita spracovania a materialov pecka, motory tahaju inak lebo neplnia limity nezmyselne. Proste je rozdiel 150koni dnes a kedysi. Tie koniky zneli, tahali a drzali uplne inak! O vahe nema zmysel ani pisat. A vybava...to by nejeden cucal co ako vtedy fungovalo a funguje stale a ake prakticke vychytavky uz kedysi boli standard...Ze usb - naco?????
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.02.2011 16:57, RE: To je otázka
nstar posted by:
jasne to je pravda, mna nejak tak celkovo sere kam to vsetko speje...Kedysi 60 panicka sadla do Skody 120 alebo Lady 1600 zapalila si cigaretu a frcala do prace v -15 a bolo meter snehu. Dnes 18 rocny typek machruje jaky je rychlik ked za doprovodu blikajucej kontrolky esp akoze riadi hondu, pritom ten zigulak by ho v 50km/h omotal okolo stromu...uroven ludi ovela klesla. Sere ma rovnako, ze uz nikto nebude vyrabat atmosferu o objeme 3 litre a ze nastupia nejake blbe technologie co nebudu mat an...
ESP bych úplně nezatracoval. Prostě zlepšuje ovládání auta v krizi (a ano člověk může jezdit trochu víc jak prase, to nepopírám). Ale i manželka co jezdí hodně opatrně i v létě, tak je ráda že jí ESP občas v zimě pomůže.<br>
Zrovna tak by se ale dalo nadávat i na zimních pneumatiky, nebo i na ABS.<br>
Kdo byl na škole smyku a viděl jak se chová auto bez ABS, tak ví že je to sakra s ABS rozdíl. A ESP to je kapitola sama pro sebe. S ESP zvládneš smyk, který v reálu zvládnout ani nejde (nemáme prostě 4 brzdové pedály a reakce v řádu milisekund).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.02.2011 17:15, RE: To je otázka
David V posted by:
No, pokud jsem porozumněl správně averzi vůči korejským autů, tak potom je ta poznámka na místě. Sintra je svou "kvalitou" provedení známá.
Sintra není jen o poruchovosti, ale především o katastrofální (ne)bezpečnosti. U testů totálně propadla a když ani pokus o nápravu mizerné konstrukce nevyšel, přestala se dělat úplně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.02.2011 19:45, :-D
Gratuluji k pořízení Š1203 s gumama od českého výrobce ....ten předešlý motýlek ale musel vypadat, brrr
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.