0
back
 

diskuze k tématu: Jaký je stav vozového parku v Česku?

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.10.2005 09:34, Nedivte se ...
... ze se stale vice lidi rozhoduje pro koupi ojetiny. Vzdyt nejprodavanejsi ojetiny jsou v cenove relaci okolo 100 - 150 tisic, coz je cena, za kterou nekoupite ani pseudoauto typu Logan nebo Thalia. Nejlevnejsi vyrobek, ktery muzeme povazovat za auto (i kdyz male), stoji okolo 250 tisic, coz jsou penize, ktere zkratka spousta lidi, kteri auto chteji a casto take potrebuji, neda dohromady nebo nechce/nemuze z nejruznejsich duvodu investovat. Na druhou stranu za tech 250 tisic je mozne misto noveho, slabeho a maleho auta bez vybavy koupit take ojetinu - obvykle neprilis starou, neprilis jetou, vetsi, pohodlnejsi, vybavenejsi a kolikrat i po technicke strance vyspelejsi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.10.2005 09:53, RE: Nedivte se ...
AnderN posted by:
... ze se stale vice lidi rozhoduje pro koupi ojetiny. Vzdyt nejprodavanejsi ojetiny jsou v cenove relaci okolo 100 - 150 tisic, coz je cena, za kterou nekoupite ani pseudoauto typu Logan nebo Thalia. Nejlevnejsi vyrobek, ktery muzeme povazovat za auto (i kdyz male), stoji okolo 250 tisic, coz jsou penize, ktere zkratka spousta lidi, kteri auto chteji a casto take potrebuji, neda dohromady nebo nechce/nemuze z nejruznejsich duvodu investovat. Na druhou stranu za tech 250 tisic je mozne misto nov...
Však to je vpořádku. Kdo na to má, ať si koupí nové a kdo ne, tak si koupí ojeté. Jenom mně mrzí blbost našich politiků, kteří zakazují dovoz starších aut, abychom se prý nestali vrakovištěm Evropy. No vlastně to chápu, oni mají služební ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.10.2005 10:06, RE: Nedivte se ...
Riccardo posted by:
Však to je vpořádku. Kdo na to má, ať si koupí nové a kdo ne, tak si koupí ojeté. Jenom mně mrzí blbost našich politiků, kteří zakazují dovoz starších aut, abychom se prý nestali vrakovištěm Evropy. No vlastně to chápu, oni mají služební ...
S tim souhlasim, nove auta jsou porad jeste hodne drahe a v takove siroke nabidce ojetin co je u nas se da dobre vybrat ojete auto za polovicni penize. Zajimalo by me jak je to s recyklaci autovraku, jestli uz ten novy zakon plati a jestli to nakonec nebude vyhodne recyklovat stare auta a ziskavat z nich znovu materialy...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.10.2005 17:22, RE: Nedivte se ...
Riccardo posted by:
Však to je vpořádku. Kdo na to má, ať si koupí nové a kdo ne, tak si koupí ojeté. Jenom mně mrzí blbost našich politiků, kteří zakazují dovoz starších aut, abychom se prý nestali vrakovištěm Evropy. No vlastně to chápu, oni mají služební ...
S tim zákazem dovozu aut starších sedmi (nebo osmi - teď nevím) let souhlasím. Mezi sedum let starými auty si může vybrat opravdu kdokoli i v cenové relaci 50 - 100 tisíc. Nebo snad chcete aby se tu po silnicích proháněli místo patnáct let starých Favoritů patnáct let starý Bavoráci?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.10.2005 10:06, RE: Nedivte se ...
Mike posted by:
S tim zákazem dovozu aut starších sedmi (nebo osmi - teď nevím) let souhlasím. Mezi sedum let starými auty si může vybrat opravdu kdokoli i v cenové relaci 50 - 100 tisíc. Nebo snad chcete aby se tu po silnicích proháněli místo patnáct let starých Favoritů patnáct let starý Bavoráci?
Taky sem zastáncem ojetých aut,ale né těch až příliš starých (pokud to ovšem třeba není 20 let staré Ferrari ).A co se týče nových aut,jsou drahé,ale než bych koupil třebal logana za 200 klacků tak to si radši půjdu vybrat za stejný prachy auto do bazaru.
respond


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.