Nejdriv se musim opravit - nemam najeto 33.000 km bez nakladu, ale 38.000 km (za 11 mesicu).
Do prace to mam 3 km, presto mesicne najezdim kolem 3.500 km superbem a dalsich 500-1000km Felicii (tou vozim bordel a stavebni material na zavody v jednom sportu, ktere poradam).
Takze neni podstatne, zda-li to najezdi ci nikoliv, ale je-li tu cenove jina varianta.
A ja tvrdim ze ANO, ze za stejne provozni penize dokaze mit jeste o tridu vyssi reseni.
Provozni naklady na O1 znam velice dobre z let 2004-2007, kdy jsem s ni najezdil 125.000 km (1.8 20V 92kW + LPG - kupovano pri 50.000, prodavano na 175.000) - zatim jsem se Superbem o par desetihaleru na 1 km dokonce niz, ale to je dano levnejsi pojistkou a tim, ze ac jsem dosud neopravoval skoro nic, tak ono se casem neco projevi, jako casem u kazdeho auta.
Od roku 1998 si vedu pomerne hezke tabulky v excellu - cena nakupu, opravy, udrzba, prodej a z toho mi to pocita cenu na 1 km.
Nejlevnejsi byl Rapid 130
, nasledovan 2x Felicii, pak prave Superb 2.8V6, Octavia a Fabia zhruba na stejno, s mensim odstupem jedna Honda Accord (starsi), s vetsim odstupem dalsi Accord Combi (blby vyber pri nakupu) a posledni je Ceed (problem s drahym ukoncenim leasingu - jinak by to vyslo nekam k te levnejsi Honde).
Faktem je, ze ne vsude jsou data dostatecne z velkeho poctu km (druha Felicie asi jen 15.000km, Superb jen tech 38.000km, Ceed jen 50.000km) - pricemz prave tech 50 povazuju za to, kdy se ma smysl bavit o dostatecnem najezdu pro hodnoceni nakladu a spolehlivosti...