0
back
 

diskuze k tématu: Jak na renovaci filtru pevných částic (4/4)

category of topic classification:
ivan2
number of posts118
date of registration11.11.2010
Thursday 22.09.2016 16:02, mýtus
"Jedním z častých mýtů je, že vozidlo vybavené filtrem pevných částic není vhodné pro jízdu ve městě. Není to pravda
respond
Driver79
number of posts130
date of registration20.11.2014
Thursday 22.09.2016 16:35, Více se rozepiš
Nebojte se více rozepsat. A jedno vlákno stačí.
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Thursday 22.09.2016 17:09, RE: mýtus
ivan2 posted by:
"Jedním z častých mýtů je, že vozidlo vybavené filtrem pevných částic není vhodné pro jízdu ve městě. Není to pravda


Tesat do kamene...

Filtr má mj. i tu výhodu, že cca jednou týdně auto majitele donutí vypadnout z městského stresu na relaxační výlet na dálnici a vypálit tam saze.
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Saturday 24.09.2016 10:26, Trochu mě ty rady zaráží
Tak trochu mě zaráží, že v minulém díle byla popsána jako nejúčinnější regenerace FAP nízkofrekvenčními rázovými vlnami + teplota a vytřásání a vyloženě nedoporučena byla mokrá cesta, tedy průplach. A v tomto díle se najednou píše o průplachu jako o ideálním řešení ....divné.
respond
Abík
number of posts93
date of registration20.01.2009
Saturday 01.10.2016 14:49, Díky, ropáka už nemám.
Řekl bych, že při provozu ve městě je třeba dodržovat také jiný jízdní režim. Prostě nedřít ten motor t. zv. odspodu, chce to přece jenom otáčky na 1800, včas řadit dolů. Ne třeba to týrat na 4 od jízdy krokem, potom naložit. Prostě motor držet v pásmu dobrého spalování, bezkouřového spalování. To je právě v oblastech nejvyššího krouťáku. A na náký ukazatel řazení nahoru se vykašlat.
respond


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.