0
back
 

diskuze k tématu: Jaguar S-Type 3.0 l (pozor na motor!)

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, ostatní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.06.2007 08:50, s type
Souhlasím s autorem až na to, že představen byl již na podzim 98 a od ledna 99 se vyráběl. Na ilustračním foto je pěkný diesel z 2004.
I mě by se nejvíc líbil 4,2 V8, ale těch je v inzerátech míň než šafránu (tím nemyslím Renault )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.06.2007 10:54, A co Jaguar XJ 2003+
Chtel bych moc poprosit redakci, jestli by se nemohla vyjadrit i k Jaguaru XJ. Chtel bych si v dohledne dobe poridit posledni model XJ s benzinovym motorem. Plati pro nej totez? Tzn. ze 3.0 je spatna volba. Co 3.5l a 4.2l?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.06.2007 12:32, Neco za neco
Vyhodou koupe ojeteho Jagu je, ze jde o pomerne hogo fogo auto za male penize, protoze vzhledek k jejich "kvalite" maji obrovsky propad ceny a jako ojete jsou k mani za hubicku (stejne jako treba Alfa).
Za vsechno se ale samozrejme plati, takze to ze koupite auto za cenu polovicky srovnatelne nemecke konkurence neni samo sebou. Pokud budete mit smulu tak nasypete do auta jeste vice penez nez je ten rozdil v cene. Jaguary maji velice drahy servis, minimum dilu z druhovyroby a sklon k velkym zavadam (zminovane zadrene motory jsou klasikou, dale vysypane automaticke prevodovky a dalsi) nejsou neobvykle ani u pomerne mladych vozu natoz u sest let starych ojetin.
Dalsim problemem muze byt pro nekoho fakt, ze Jag kvuli financnim problemum a politice Forda neni zrovna leader automobiloveho vyvoje a tudiz v porovnani s konkurenci nabizi dost zastarale vozy, coz je patrne zejmena na seznamu vybavy, ktera je v ramci tridy dost tristkni. Rovnez dilenske zpracovani neodpovida tride, protoze se stalo obeti uspornych opatreni.
Jako alternativu bych nabidnul za podobne penize nejaky starsi Mercedes S 2000+, ktery nabidne sice rovnez nemale servisni naklady, ale za to nabizi techniku na spici sve doby a celkove mnohem kvalitnejsi pojezdeni.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.06.2007 12:58, RE: Neco za neco
anonym posted by:
Vyhodou koupe ojeteho Jagu je, ze jde o pomerne hogo fogo auto za male penize, protoze vzhledek k jejich "kvalite" maji obrovsky propad ceny a jako ojete jsou k mani za hubicku (stejne jako treba Alfa).
Za vsechno se ale samozrejme plati, takze to ze koupite auto za cenu polovicky srovnatelne nemecke konkurence neni samo sebou. Pokud budete mit smulu tak nasypete do auta jeste vice penez nez je ten rozdil v cene. Jaguary maji velice drahy servis, minimum dilu z druhovyroby a sklon k velkym zavad...
No, Mercedes S by som rozhodne nedoporucoval. Je to urcite skvely voz ale drzal by som sa viac pri zemi a ako lepsia alternativa sa mi zda byt o triedu nizsi Mercedes E. Alebo BMW 530i e39 z poslednych rokov vyroby, s tym urcite nic nepokazi, prave naopak... :)))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.06.2007 13:44, Fakt má autor takové zkušenosti?
To by mě zajímalo, kde autor ty zkušenosti bere, aby se mohl tak rozepsat o slabinách životnosti motoru? U oktávky bych to bral, ale co se Jaguárů týče, to se jich v ČR prodalo fakt tolik (a autorovi prošly všechny rukama???), že může ten motor s takovým přehledem hodnotit?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.06.2007 13:50, RE: Fakt má autor takové zkušenosti?
anonym posted by:
To by mě zajímalo, kde autor ty zkušenosti bere, aby se mohl tak rozepsat o slabinách životnosti motoru? U oktávky bych to bral, ale co se Jaguárů týče, to se jich v ČR prodalo fakt tolik (a autorovi prošly všechny rukama???), že může ten motor s takovým přehledem hodnotit?
Google, kontakty v branži ... třeba
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.06.2007 14:31, RE: Fakt má autor takové zkušenosti?
anonym posted by:
To by mě zajímalo, kde autor ty zkušenosti bere, aby se mohl tak rozepsat o slabinách životnosti motoru? U oktávky bych to bral, ale co se Jaguárů týče, to se jich v ČR prodalo fakt tolik (a autorovi prošly všechny rukama???), že může ten motor s takovým přehledem hodnotit?
Dobrý den, autor této poradny se již řadu let zabývá poradenskou činností při nákupu nových a ojetých automobilů. Zároveň je také pod textem uveden zdroj (publikace dalšího našeho kolegy z redakce - Martina Vaculíka s názvem Ojetiny od A do Z).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.06.2007 14:47, RE: Fakt má autor takové zkušenosti?
Karel - TipCars.com posted by:
Dobrý den, autor této poradny se již řadu let zabývá poradenskou činností při nákupu nových a ojetých automobilů. Zároveň je také pod textem uveden zdroj (publikace dalšího našeho kolegy z redakce - Martina Vaculíka s názvem Ojetiny od A do Z).
Dobrý den. Při zmínění jména Martin Vaculík mám husí kůži. To je prototyp brouka pytlíka - všechno ví a všechno zná nejlépe ze všech, a hlavně, většina aut je šrot.Kromě piána, kterým jezdí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.06.2007 15:09, jaguar
vzdy se mi tato auta moc libila, znamy si pred rokem koupil jaguara XK8 4,0 cca 300 k ,myslim rok vyroby 1997, nedavno ho prodal ale to jen z toho duvodu ze uz prisel o nejaky ten bodik (cituji s takovym autem se neda jezdit 50) a ridicak potrebuje k praci. za ten rok co ho pouzival a jezdil rikal ze se nic nepokazilo akorat bezne opotrebeni gumy kotouce brzdove desticky a vule v ramenech predni napravy a servis v porovnani se superbem ktery taky vlastni rikal ze neni zase o moc drazsi. byl mile prekvapen, jinak rikal velmi solidni vuz. mel jsem moznost se svezt a musim rict ze motor ac je to V8 bez turba je opravdu luxusni dobry zatah uz od spoda a krasny zvuk .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.06.2007 15:19, RE: Fakt má autor takové zkušenosti?
Karel - TipCars.com posted by:
Dobrý den, autor této poradny se již řadu let zabývá poradenskou činností při nákupu nových a ojetých automobilů. Zároveň je také pod textem uveden zdroj (publikace dalšího našeho kolegy z redakce - Martina Vaculíka s názvem Ojetiny od A do Z).
Jééééé musím reagovat. Časopis ojetiny od A do Z je super. Koukal jsem do něj na auta co znám a musím uznat, že to bylo napsané sice vždy stručně, ale pravdivě !!!! Klaním se autorům
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.06.2007 15:25, RE: Fakt má autor takové zkušenosti?
anonym posted by:
Dobrý den. Při zmínění jména Martin Vaculík mám husí kůži. To je prototyp brouka pytlíka - všechno ví a všechno zná nejlépe ze všech, a hlavně, většina aut je šrot.Kromě piána, kterým jezdí.
Anonyme, neurážej odborníky. Navíc ze svého anonymního postu. Představ se nám, řekni nám v čem kdy neměl pravdu a co bylo od něj tak zcestné a jak by to mělo být podle tebe. Rádi si to poslechneme, bude to od tebe jak nějaký pořad Luďka Soboty. .... Nikdo sice neví všecko, ale Vaculík ví pořád 1000x víc jak ty ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.06.2007 15:57, RE: Fakt má autor takové zkušenosti?
Ráďa posted by:
Anonyme, neurážej odborníky. Navíc ze svého anonymního postu. Představ se nám, řekni nám v čem kdy neměl pravdu a co bylo od něj tak zcestné a jak by to mělo být podle tebe. Rádi si to poslechneme, bude to od tebe jak nějaký pořad Luďka Soboty. .... Nikdo sice neví všecko, ale Vaculík ví pořád 1000x víc jak ty ))
Jaguar, nespoľahlivá prdel.!.. Kupujte len VW a nemecké auta. Pretože tie su najspoľahlivejšie, najkrajšie, najkvalitnejšie, najlepšie v TDi super nesmrtelný motor a vraj jazdí za 3L/100km a to ho ani netreba šetriť.. Aspoň to som počul v hospode no.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.06.2007 17:22, RE: Neco za neco
bubu posted by:
No, Mercedes S by som rozhodne nedoporucoval. Je to urcite skvely voz ale drzal by som sa viac pri zemi a ako lepsia alternativa sa mi zda byt o triedu nizsi Mercedes E. Alebo BMW 530i e39 z poslednych rokov vyroby, s tym urcite nic nepokazi, prave naopak... :)))
Podle dotazu jsem predpokladal, ze tazatel chce honit triko za par supu a tam ta S-classe vcelku funguje. Mercedes E (masarka) je uz hodne zastarale vyhlizejici vuz a E39tka uz se take dost okoukala. Aktualni model E-classe je sice libivy, ale s vyjimkou znicenych taxiku stale pres 500.000Kc.
Jinak u 530i E39 se toho muze pokazit docela dost. V prvni rade hodne citliva predni naprava s ne zrovna lacinymi dily a pak je nekvalitne udelana pristrojova deska, kde odchazi displaye s problematickou opravou. Navic ne kazdemu vyhovuje stisneny interier petkovych baworu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.06.2007 22:20, RE: Fakt má autor takové zkušenosti?
anonym posted by:
Dobrý den. Při zmínění jména Martin Vaculík mám husí kůži. To je prototyp brouka pytlíka - všechno ví a všechno zná nejlépe ze všech, a hlavně, většina aut je šrot.Kromě piána, kterým jezdí.
s tím piánem nekecá
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.06.2007 12:11, RE: Neco za neco
anonym posted by:
Vyhodou koupe ojeteho Jagu je, ze jde o pomerne hogo fogo auto za male penize, protoze vzhledek k jejich "kvalite" maji obrovsky propad ceny a jako ojete jsou k mani za hubicku (stejne jako treba Alfa).
Za vsechno se ale samozrejme plati, takze to ze koupite auto za cenu polovicky srovnatelne nemecke konkurence neni samo sebou. Pokud budete mit smulu tak nasypete do auta jeste vice penez nez je ten rozdil v cene. Jaguary maji velice drahy servis, minimum dilu z druhovyroby a sklon k velkym zavad...
ale jaguar za 250 tisic je neco jinyho nez prerostly S za dvojnasobek. Za prvy ma tazatel predstavu co chce,tak mu nebudu nutit neco co se libi me. a to charisma je proste jiny nez u medy. koneckoncu naklady budou myslim vyssi u nemce v tomto pripade.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.06.2007 12:34, RE: Fakt má autor takové zkušenosti?
anonym posted by:
s tím piánem nekecá
Ale to je tak jediné, v čem má pravdu.... Když už nic, tak proč alespoň nezkusit pochopit slovo RESPEKT?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.06.2007 12:48, Informace o jaguarech
anonym posted by:
ale jaguar za 250 tisic je neco jinyho nez prerostly S za dvojnasobek. Za prvy ma tazatel predstavu co chce,tak mu nebudu nutit neco co se libi me. a to charisma je proste jiny nez u medy. koneckoncu naklady budou myslim vyssi u nemce v tomto pripade.
V tomto případě i mohu prozradit, jak obvykle pracuji. Našel jsem týpka, který se specializuje na jaguáry S-Type. Vozí je nabourané ze západní Evropy, tady spravuje, díly schání všude možně, má odzkoušeno co tam pasuje z fordů a co ne. Prošlo mu jich rukama kolem dvaceti. Postřehy třeba ani nejsou jeho vlastní, prostě jenom ví, že je obrovský problém sehnat třílitrový motor, protože se zadírají. Dost zná jejich konstrukci a rozdíly modernizovaného modelu, protože je všechny měl rozebrané a mohl jsem si dva osobně prolézt. V asi osmi exemplářích jsem se svezl, tři z nich jsem testoval jako nové, s každým najel asi tisíc km. Získané postřehy nenapíšu tak jak jsem je nasbíral, to by bylo nekorektní. Vždy konzultuji, nejlépe s technickými školiteli značky, za je to možné, zda se taková závada může projevit, kdy byly jaké modifikace atd. Tím vyloučím zkreslené informace či fandovství značce ze strany původních zdrojů. Technické školitel by mi nikdy nic neřekl, kdybych přišel a chtěl prostě vědět, co se na těch autech sype. Musím tu závadu znát nějak obecně, třeba říct, že se zadírají třílitry. On pak aby bránil značku vysvětlí proč, jak a kdy. Já k tomu vím, že v Mondeu ST 220 se zadírají také. Chce to mít široký technický přehled, protože některá vysvětlení školitelů jsou také dosti "vrtěti psem". Například když jsem kdysi pátral, proč kolabují třílitrové patroly, a jak někdo mohl pustit do výroby takový šmejd, tak mi bylo řečeno, že na vině jsou zákazníci, kteří jedou po dálnici příliš rychle stále na plný plyn. Že prý v Japonsku, kde se jezdí pomaleji, takže tam s tímto motorem žádné problémy nebyly. Přitom v Japonsku diesely takřka nejezdí, rozhodně ne ty bez filtru. Příčina přitom byla, že potřeboali narychlo nový motor, tak koupili staré Isuzu, dali mu VP44 a hlavně zvětšili vrtání. Písty takového průměru měly příliš malý odvod tepla vzhledem k jejich tepelnému namáhání. Nejhlavnější pravidlo mojí práce však je naproso ignorovat tiskové mluvčí, ti jsou placeni jen a právě za to, aby pověst značky zlepšovali bez ohledu na skutečný stav věcí. Žádná moje recenze však nemá patent na pravdu a neznamená, že se třílitr zadře právě vám. Auto je věc tak složitá a tak závislá na tisíci vnějších okolnostech (palivo, podnebí, kvalita silnic, styl jízdy majitele), že snad už i má duši a i nejfundovanějším technickým závěrům se dokáže lecky vzepřít. Třeba teď mám kontakt na člověka, so s Escortem 1,8 TD najel 800 tisíc km a s Focusem 1,8 TDCi (!!!) už přes 400 tisíc km, vstřiky má původní. Až se s ním setkám, bude mne samozřejmě zajímat jak jezdí, jak auto zahřívá, kde tankuje, co používá za olej atd...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.06.2007 09:54, RE: Informace o jaguarech
Martin Vaculík posted by:
V tomto případě i mohu prozradit, jak obvykle pracuji. Našel jsem týpka, který se specializuje na jaguáry S-Type. Vozí je nabourané ze západní Evropy, tady spravuje, díly schání všude možně, má odzkoušeno co tam pasuje z fordů a co ne. Prošlo mu jich rukama kolem dvaceti. Postřehy třeba ani nejsou jeho vlastní, prostě jenom ví, že je obrovský problém sehnat třílitrový motor, protože se zadírají. Dost zná jejich konstrukci a rozdíly modernizovaného modelu, protože je všechny měl rozebrané a mohl ...
Pokud by byly všechny Vaše recenze psané ve stylu jako tento příspěvek, neřekl bych Vám křivého slova. Máte pravdu, že auto je velice složitá věc, a že záleží na mnoha aspektech jako je chování řidiče, údržba atd... To všechno ovlivňuje jeho spolehlivost. Ale nezlobte se na mě, třeba na koncernová auta jste prostě zaměřen jinak než na ostatní, nelíbí se Vám, nemáte je rád, a z vašich recenzí to uplně čiší. Přitom, já sám prodávám starší škodovky,alespoň tedy v naprosté většině, a německá auta také, a můžu říct, že s nimi nemám vážnějších problémů. Nejsou na ně reklamace, stížnosti, sám jezdím a jezdil jsem vždy pouze VW nebo Škodu a neznám vážnější problémy. Když už nějaký nastane, dá se řešit velmi jednoduše, a nikoliv prostřednictvím kradených starších dílů, jak jste někdy také zmiňoval, ale prostřednictvím nových, ať už originálů nebo z replik. Toť vše. Nezpochybńuji vaši odbornost a rozhled, který máte určitě větší než já, když se tím živíte. Ale všeobecný nadhled a nezaujatost Vám dle mého názoru chybí. Proto jsem možná přehnaně použil srovnání s broukem pytlíkem.
Díky za pochopení
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.07.2007 14:44, RE: Neco za neco
anonym posted by:
Vyhodou koupe ojeteho Jagu je, ze jde o pomerne hogo fogo auto za male penize, protoze vzhledek k jejich "kvalite" maji obrovsky propad ceny a jako ojete jsou k mani za hubicku (stejne jako treba Alfa).
Za vsechno se ale samozrejme plati, takze to ze koupite auto za cenu polovicky srovnatelne nemecke konkurence neni samo sebou. Pokud budete mit smulu tak nasypete do auta jeste vice penez nez je ten rozdil v cene. Jaguary maji velice drahy servis, minimum dilu z druhovyroby a sklon k velkym zavad...
K té zoufale nízké kvalitě a k masivní poruchovosti jaguarů máte nějaké přesnější údaje, nebo jde jenom o emoce?

StanS
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 12.09.2007 11:42, RE: Neco za neco
anonym posted by:
Podle dotazu jsem predpokladal, ze tazatel chce honit triko za par supu a tam ta S-classe vcelku funguje. Mercedes E (masarka) je uz hodne zastarale vyhlizejici vuz a E39tka uz se take dost okoukala. Aktualni model E-classe je sice libivy, ale s vyjimkou znicenych taxiku stale pres 500.000Kc.
Jinak u 530i E39 se toho muze pokazit docela dost. V prvni rade hodne citliva predni naprava s ne zrovna lacinymi dily a pak je nekvalitne udelana pristrojova deska, kde odchazi displaye s problematickou op...
Stísněný interier v E-39? Vy snad jezdíte v kombajnu, ne? Já měřím přes 2 m a E-39 je jedno z mála aut kam se pohodlně ve všech směrech vejdu. Pokud jde o zmiňovaný S-type, tak ten je, co se prostoru týče, opravdu maximální podprůměr. Stejně ve své kategorii vnímám S-klasse... Zdeněk K.
respond
1 2


update
you watch this topic

stop watching this topic

similar vehicles on offer:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.