0
back
 

diskuze k tématu: Hyundai ix35: jak dosáhnout nižší spotřeby motoru 1.6 GDI?

category of topic classification: poradna, vše o spotřebě, technické dotazy, korejská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.04.2012 14:07, RE:
Petr S posted by:
Tak to úplně není. Spotřeba se pořád měří podle stejné normy, to jo. Ale v poslední době cca už 4-5 let se letáková spotřeba začíná hodně odchylovat od reálné, klidně přes 2L. Viz. servery kde uživatelé evidují spotřebu podle dotankování. To je prostě fakt, viz např. spritmonitor. Ale to platí vesměs pro všechny značky. A s dovolením bych za blábol roku označil tvrzení, že se v reálném provozu dá jezdit tak, aby se dosáhlo to co výrobce dneska deklaruje.
Speciálně Hj. nabízí vážným zájemcům o nový vůz zapůjčení na 1 a více dní - u i40 pro firmy je to na celý týden, tudíž lze absolvovat bězný provoz, sledovat to a nakonec vyhodnotit. Když si někdo koupí auto podle prospektu, a pak se diví, tak by měl hlavně sobě...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.04.2012 17:52, RE:
Petr S posted by:
Tak to úplně není. Spotřeba se pořád měří podle stejné normy, to jo. Ale v poslední době cca už 4-5 let se letáková spotřeba začíná hodně odchylovat od reálné, klidně přes 2L. Viz. servery kde uživatelé evidují spotřebu podle dotankování. To je prostě fakt, viz např. spritmonitor. Ale to platí vesměs pro všechny značky. A s dovolením bych za blábol roku označil tvrzení, že se v reálném provozu dá jezdit tak, aby se dosáhlo to co výrobce dneska deklaruje.
Však já taky nikde nenapsal, že se dá jezdit za deklarované spotřeby. Já jen napsal, že kdyby jezdil adekvátně zatěžovacímu cyklu...!
Že někteří výrobci se naučili ladit vozy na nízké "papírové" spotřeby je také jasné. Hyundai je koneckonců král tabulkových hodnot, ať jde o spotřebu, výkon atp. Realita tak nějak zaostává.
Ale nikdo žádný údaj nijak nepodsekává, on tak zkrátka vyjde.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.04.2012 22:49, RE:
rohYpnol posted by:
Však já taky nikde nenapsal, že se dá jezdit za deklarované spotřeby. Já jen napsal, že kdyby jezdil adekvátně zatěžovacímu cyklu...!
Že někteří výrobci se naučili ladit vozy na nízké "papírové" spotřeby je také jasné. Hyundai je koneckonců král tabulkových hodnot, ať jde o spotřebu, výkon atp. Realita tak nějak zaostává.
Ale nikdo žádný údaj nijak nepodsekává, on tak zkrátka vyjde.
No řešením by asi bylo zkvalitnit testy spotřeby. Aby se nedaly tak lehce očůrávat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.04.2012 22:50, RE:
Pepe posted by:
Speciálně Hj. nabízí vážným zájemcům o nový vůz zapůjčení na 1 a více dní - u i40 pro firmy je to na celý týden, tudíž lze absolvovat bězný provoz, sledovat to a nakonec vyhodnotit. Když si někdo koupí auto podle prospektu, a pak se diví, tak by měl hlavně sobě...
Je to možné. O Hyundai i40 jsem se nikdy vážně nezajímal a ani nejsem firma.
respond
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.