0
back
 

diskuze k tématu: Hyundai i30 1,6 CRDi - umí spořit?

category of topic classification: korejská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.01.2008 03:12, Pohotovostní hmotnost
V tabulce uvádíte pohotovostní hmotnost 1470 kg, jedná se ovšem o hmotnost provozní. Pohotovostní je tedy 1395 kg.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.01.2008 06:40, RE: Pohotovostní hmotnost
anonym posted by:
V tabulce uvádíte pohotovostní hmotnost 1470 kg, jedná se ovšem o hmotnost provozní. Pohotovostní je tedy 1395 kg.
Děkuji. Opraveno.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.01.2008 08:33, Rozměry, výkon, spořeba atd.
Další podrobné parametry těchto aut jsou na carspector.cz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.01.2008 18:02, RE: Rozměry, výkon, spořeba atd.
anonym posted by:
Další podrobné parametry těchto aut jsou na carspector.cz
Skvělé auto, natřelo to i Golfu a vůbec se nedivím. Kdo není zaslepený předsudky, má v tom jasno!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.01.2008 08:30, RE: Rozměry, výkon, spořeba atd.
anonym posted by:
Skvělé auto, natřelo to i Golfu a vůbec se nedivím. Kdo není zaslepený předsudky, má v tom jasno!
Pojem "natře to" bych prosil troch rozvést abychom mohli posoudit.
Děkuji
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.01.2008 15:41, Kombík
Tohle auto si asi koupím za pár let v kombíku. Oproti krátké verzi vypadá líp a má vzadu spoustu místa na nohy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.01.2008 17:27, RE: Rozměry, výkon, spořeba atd.
anonym posted by:
Pojem "natře to" bych prosil troch rozvést abychom mohli posoudit.
Děkuji
Jednak v prostornosti, dále lepší motor CRDI, než zastaralý TDI, lepší jízdní vlastnosti, design a dokonce i lepší materiály přístroj desky. Stačí?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.01.2008 21:03, RE: Rozměry, výkon, spořeba atd.
anonym posted by:
Jednak v prostornosti, dále lepší motor CRDI, než zastaralý TDI, lepší jízdní vlastnosti, design a dokonce i lepší materiály přístroj desky. Stačí?
Souhlas, měl jsem možnost testovat tento vůz a je skutečně lepší než V. golf. Vím, že se to nebude moc líbit fanouškům koncernu, ale je to prostě tak.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.