0
back
 

diskuze k tématu: Hyundai i30 1,6 CRDi - dožene premianty?

category of topic classification: korejská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.01.2008 07:09,
Vážený pane, ta čeština ! Jinak objektivní popis. Pouze nemohu uvěřit ceně verze 1,6 CRDi Classic za 344637 Kč ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.01.2008 08:00, RE: bez předmětu
posted by:
Verze 1.6 CRDi VGT s 66kW přijde ve výbavě Classic na 389.900 Kč a ve výbavě Comfort na 444.900 Kč. V tabulce jsem cenovku u verze Classic opravil, byla uvedena špatně. Děkuji
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.01.2008 08:01, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Vážený pane, ta čeština ! Jinak objektivní popis. Pouze nemohu uvěřit ceně verze 1,6 CRDi Classic za 344637 Kč ?
Naprostý souhlas, jinak pro ty, kteří nevědí o čem je tu řeč upřesňuji: "proklus", "dobívání" atd. (nejen v tomto článku) .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.01.2008 08:44, Cena ! _?
anonym posted by:
Naprostý souhlas, jinak pro ty, kteří nevědí o čem je tu řeč upřesňuji: "proklus", "dobívání" atd. (nejen v tomto článku) .
Za cenu 400t. seženu Focuse ! JInak je tenhle hyundai dle mého názoru povedenější než ceed. Bohužel, porád to vypadá jak vozítko z východu, ať vržou plasty nebo ne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.01.2008 08:46, nechápu,
anonym posted by:
Za cenu 400t. seženu Focuse ! JInak je tenhle hyundai dle mého názoru povedenější než ceed. Bohužel, porád to vypadá jak vozítko z východu, ať vržou plasty nebo ne.
proč redaktoři často dávají mínus body za modré podsvícení přístrojovky? Je snad horší než červený nebo zelený?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.01.2008 09:31, RE: nechápu,
A4 posted by:
proč redaktoři často dávají mínus body za modré podsvícení přístrojovky? Je snad horší než červený nebo zelený?
Prijde na to ... pokud se jedna o agresivni modre podsviceni, ktere se v posledni dobe objevuje na rade jinych vyrobku (hlavne v oblasti PC, domaci elektronika apod.), tak to opravdu neni moc prijemne, hlavne pak pri jizde v noci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.01.2008 09:32, RE: nechápu,
A4 posted by:
proč redaktoři často dávají mínus body za modré podsvícení přístrojovky? Je snad horší než červený nebo zelený?
Ano, modré podsvícení je hůře čitelné, ale samozřejmě je to o osobních preferencích. Nejlepší zkušenost mám z kombinace bílého a červeného podsvícení. Nutno podotknout, že v testované i30 nebylo modré podsvícení tolik rušivé jako v modelu Coupé, kde bylo modré až příliš a audiosoustava měla jiný odstín modré, navíc bez možnosti regulace.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.01.2008 09:43, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Vážený pane, ta čeština ! Jinak objektivní popis. Pouze nemohu uvěřit ceně verze 1,6 CRDi Classic za 344637 Kč ?
Máte pravdu a děláte dobře, že původně uvedené ceně nevěříte. Model 1,6 CRDi VGT s 66kW pořídíte v současné době za 389.900 Kč ve výbavě Classic. Ve výbavě Comfort přijde již na 440.900 Kč. Díky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.01.2008 10:35, RE: bez předmětu
Petr - TipCars.com posted by:
Máte pravdu a děláte dobře, že původně uvedené ceně nevěříte. Model 1,6 CRDi VGT s 66kW pořídíte v současné době za 389.900 Kč ve výbavě Classic. Ve výbavě Comfort přijde již na 440.900 Kč. Díky
A pozrite si vykon zakladnej 1.4 ky, vy mate 90 koni napisane, v skutocnosti ma 109 koni.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.01.2008 10:59, kauf?
Na to jaký je propad hodnoty při dalším prodeji tak bych o výhodné ceně moc nepsal.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.01.2008 11:17, RE: kauf?
anonym posted by:
Na to jaký je propad hodnoty při dalším prodeji tak bych o výhodné ceně moc nepsal.
tak podle tohohle argumentu bych si pak asi měl koupit Fabii v základu, tam to vychází v % nejlíp....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.01.2008 11:35, RE: bez předmětu
anonym posted by:
A pozrite si vykon zakladnej 1.4 ky, vy mate 90 koni napisane, v skutocnosti ma 109 koni.
U základní motorizace 1.4 máme správně uvedeno 80 kW, což je 109 koní.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.01.2008 11:37, RE: propad ceny je propastný
anonym posted by:
Na to jaký je propad hodnoty při dalším prodeji tak bych o výhodné ceně moc nepsal.
Je to možná pro mnohé překvapení, ale ojetý Hyundai se prodává velmi dobře. Před časem jsem prodal 4,5 roku starého Matrixe za skoro 40% pořizovací ceny. Byl o něj velký zájem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.01.2008 11:41, RE: nechápu,
Petr - TipCars.com posted by:
Ano, modré podsvícení je hůře čitelné, ale samozřejmě je to o osobních preferencích. Nejlepší zkušenost mám z kombinace bílého a červeného podsvícení. Nutno podotknout, že v testované i30 nebylo modré podsvícení tolik rušivé jako v modelu Coupé, kde bylo modré až příliš a audiosoustava měla jiný odstín modré, navíc bez možnosti regulace.
červené je sice přehledné a dobře čitelné, ale zanikají tím svítící červené kontrolky, které mají varovat. (nejlepší je zelená= pohoda)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.01.2008 12:35, RE: propad ceny je propastný
anonym posted by:
Je to možná pro mnohé překvapení, ale ojetý Hyundai se prodává velmi dobře. Před časem jsem prodal 4,5 roku starého Matrixe za skoro 40% pořizovací ceny. Byl o něj velký zájem.
:))))))))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.01.2008 16:15, RE: propad ceny je propastný
anonym posted by:
Je to možná pro mnohé překvapení, ale ojetý Hyundai se prodává velmi dobře. Před časem jsem prodal 4,5 roku starého Matrixe za skoro 40% pořizovací ceny. Byl o něj velký zájem.
Možná že právě i30 bude prodejná dobře. Proč si to myslím? No třeba právě proto, že bude od r. 2008 montovaná v ČR a to si myslím by mohlo oblibě těchto vozů pomoct narozdíl třeba od Vámi zmíněného Matrixe.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.01.2008 16:30, RE: kauf?
anonym posted by:
tak podle tohohle argumentu bych si pak asi měl koupit Fabii v základu, tam to vychází v % nejlíp....
bavíme se o podobně vybavených autech v nižší střední třídě, že?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.01.2008 18:11, malá chyba
V odstavci motor je špatně věta : Nabídka začíná zážehovou čtrnáctistovkou poskytující 109k , která slibuje stejnou kombinovanou spotřebu jako vznětová šestnáctistovka .
1,4 benzín ( 109 koní ) má kombinovanou spotřebu 6,1 lit./100 Km
1,6 benzín ( 122 koní ) kombinace 6,2
2,0 benzín ( 143 koní ) kombinace 7,1 ,vše s manuální převodovkou , vznětové motory tak jak je v tabulce v článku
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.01.2008 18:15, podsvícení
U kia ceed právě mnozí motorističtí novináři kritizovali oranžové podsvícení palubovky teď modré ,asi opravdu záleží na osobním vkusu každého co mu víc vyhovuje ,ale nedával bych to autu jako mínus
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.01.2008 18:35, RE: podsvícení
pipi posted by:
U kia ceed právě mnozí motorističtí novináři kritizovali oranžové podsvícení palubovky teď modré ,asi opravdu záleží na osobním vkusu každého co mu víc vyhovuje ,ale nedával bych to autu jako mínus
Mně na podsvícení moc nesejde, je ale zajímavé, že v Golfu a Passatu to nikomu nevadilo a u korejce to hnede někomu vadí. Osobně moc fandím automobilkám, co se snaží zákazníkovi poskytnout za jeho peníze co nejvíc a to se myslím začíná dařit Hyundaii. Samozřejmě, že až se dostanou tyto automobilky na úroveň Toyoty, tak taky ty ceny budou trochu někde jinde, stejně, jako tomu je dnes,že. Rozdíl je jen v tom, že například Toyota byla kvalitní vždy, ale nevědělo se o ní u nás tolik, ale korejci nebyli dřív nic moc, ale časem se naučili dělat kvalitní auta.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.