anonym posted by:
Tenké plechy se říká lidově. Samozřejmě že pasivní bezpečnost záleží hlavně na dimenzaci a řešení deformační zony, na množství a umístění výstuh a hlavně na materiálu, z kterého jsou nosné části vyrobeny. V zásadě lze také říci, že Evropa řešila na přelomu 80-90 tých let bezpečnost při nárazu poněkud více, než Japonci a to platí obecně. Teprve až následující generace Civiku měla ochranu v případě nárazu lepší, což dokládjí také 3 hvězdičky (jedna tušim škrtnutá) v NCAP. Zde zmíněný Megane je sam...
"Tenké plechy se říká lidově. "
A kde je pane Dusil ta ODBORNOST, která by měla nějakým způsobem kultivovat znalosti čtenářské veřejnosti ?
A aniž bych Vás toužil nějak dále peskovat, tak mám pocit že v té recenzi chybí jedna docela zásadní věc.
Civica ocení mladí nevyskákaní 2*-letí chocholouši, protože to jede jak motokára, skáče jak motokára (což vyplývá z lichoběžníkové konstrukce náprav.,tehdy Hondou prosazovaných, přes jejich některé nevýhody mezi než patří i ten nekomfort ) a sedí se v tom jak v motokáře (vše s mírnou nadsázkou).
Jenomže pokud si takovéhle auto na základě Vašich rad pořídí třeba středněvěký nebo starší pán, tak se mu do něj bude díky nízkému posazu blbě nastupovat ještě hůř vystupovat a při jízdě mu kromě poskakování bude vadit sportovní charakteristika motoru - leckterý "dvouventil" mu prokáže lepší služby.
Vzpoměl jsme si na to, protože nedávno nějaký borec z Tipcasu haněl nějaké vcelku povedené rodinné auto (jaké, to není vůbec podstatné) a pak někde dopuručoval jako rodinné jiné (opět, není podstatné o jaký vůz šlo) , o kterém se jeden uživatel v mém okolí přesvědčil, že se do něj nedá dát třeba naložit jinak nadprůměrně skladný kočárek a že když si za to sedne ženská, tak má značné problémy s orientací při parkování (hlavně že to auto vypadá spotovně a reprezentuje správného mlamoje). Podle fotky dvacetilé dívenky na palubě testovaného vozu je zjevné, že on o tom nic neví a žádný kočárek do auta v životě nestrkal -pak ale ať někomu nevykládá, jak má vypadat rodiné auto. Čus bus.