0
back
 

diskuze k tématu: Honda Civic Type-R - letecká show 201 koníků

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.10.2007 02:07,
nádhera...až někdy bude BMW dělat s takovou precizností M3 tak potom bude možná pro mě zajímavá :)))) Zatím je pro mě Hondice to nej
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 14.10.2007 07:06, RE: bez předmětu
anonym posted by:
nádhera...až někdy bude BMW dělat s takovou precizností M3 tak potom bude možná pro mě zajímavá :)))) Zatím je pro mě Hondice to nej
tak tak , němci to začali a japončíci užf předehnali, to je potřeba si uvědomit
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 14.10.2007 13:02, bez předmětu
Samá chvála-tu nevyvracím.Kde však s takovým vozidlem jezdit,anebo 70,9O a 13O je prosrandu králíkum,hlavně když si užijem adrenalínu,který je ve většině případů,hlavním stavebním materiálem pro pomníčky kolem silnic.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 14.10.2007 17:56, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Samá chvála-tu nevyvracím.Kde však s takovým vozidlem jezdit,anebo 70,9O a 13O je prosrandu králíkum,hlavně když si užijem adrenalínu,který je ve většině případů,hlavním stavebním materiálem pro pomníčky kolem silnic.
Věřte, že spoustu zážitků a adrenalinu naberete i v povolených rychlostech. Na okreskách platí devadesátka, přičemž často na nich nelze jet třeba ani sedmdesát. A právě zde nastupuje Type-R. Navíc není problém vyhledat uzavřenou plochu a trochu si zařádit ...
Já tvrdím většinou opak. Čím silnější vůz, tím s ním řidiči jezdí obezřetněji a neriskují tolik, jako někteří řidiči slabých tříválcových motorů, kteří musí za každou cenu předjet a přičemž jim tento manévr tvrvá neuvěřitelně dlouho. Pokud se silným autem budete předjíždět jako by jste seděl v slabém, tak vždy tento manévr zvládnete s velkou rezervou. Tudíž bezpečně. A to platí i o Type-R. Mimochodem výkonu není nikdy dostatek
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 14.10.2007 23:30, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Samá chvála-tu nevyvracím.Kde však s takovým vozidlem jezdit,anebo 70,9O a 13O je prosrandu králíkum,hlavně když si užijem adrenalínu,který je ve většině případů,hlavním stavebním materiálem pro pomníčky kolem silnic.
Se nauč jezdit dvoustovkou debile.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.10.2007 23:17, RE: bez předmětu
Petr posted by:
Věřte, že spoustu zážitků a adrenalinu naberete i v povolených rychlostech. Na okreskách platí devadesátka, přičemž často na nich nelze jet třeba ani sedmdesát. A právě zde nastupuje Type-R. Navíc není problém vyhledat uzavřenou plochu a trochu si zařádit ...
Já tvrdím většinou opak. Čím silnější vůz, tím s ním řidiči jezdí obezřetněji a neriskují tolik, jako někteří řidiči slabých tříválcových motorů, kteří musí za každou cenu předjet a přičemž jim tento manévr tvrvá neuvěřitelně dlouho. Pokud ...
presne tak,, silnejsi auto se skvelym podvozkem je bezpecnejsi nez piloti htp a formanu viz treba u nas v praci...totalni tragedie! Je pravda ze debil za volantem silneho auta to je taky bomba!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.01.2008 23:32, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Se nauč jezdit dvoustovkou debile.
Tak to mě nutí reagovat! Blbější připomínku jsi si už vybrat nemohl, viď ?! Tady se pozná inteligence.... Odhadoval bych tě tak na 18 let co si půjčil tatínkovo Octávii TDi (nebo možná máš odhoněnýho japonce z 85 r.v. v dezolátním stavu) a někde z hodně dlouhého kopce jsi to rozvalil na 205km/hod a teď jsi king of the road... Jestli takový nejsi, omlouvám se, ale stejně nejspíš budeš pobouřeně reagovat, že Tvé auto je to nejlepší co člověk může na silnici potkat a ty jsi the best of řidič...
Přiměřené rychlosti zdar!
Tomáš
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.