0
back
 

diskuze k tématu: Honda Civic 1,4 LS

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.08.2007 00:25,
No já myslím i bez klímy to je slabej motor,a těch 210 km/h?to musel bejt kurevskej kopec a ten vítr to musel bejt nejspíš uragán,hm a opět menší rejpnutí do oktávky to by jinak nebyla recenze,co?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.08.2007 06:27, RE: bez předmětu
anonym posted by:
No já myslím i bez klímy to je slabej motor,a těch 210 km/h?to musel bejt kurevskej kopec a ten vítr to musel bejt nejspíš uragán,hm a opět menší rejpnutí do oktávky to by jinak nebyla recenze,co?
Neznáš hondu, tak se do toho nepleť!!! Civic i s 1.4 těch 210 fakt umí a v žádném případě to nemusí být nějaký velký kopec, ani uragán. A dle mého názoru nejde o žádný "rejpnutí", nýbrž holou pravdu. Ochcávka je zmetek, stejně tak jako celá produkce fabriky Deutsche Schade!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.08.2007 08:03, Ach jo...
Baruna v garáži Civic před ní.No to dá rozum, že logicky další auto musí být Octavia.Když něco nechci tak si to nekupuji.....Ach jo....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.08.2007 08:19,
Tento Civivc VI. generace, myslím, nemá zadní víceprvkovou nápravu, ale klasickou vlečnou...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.08.2007 08:42, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Tento Civivc VI. generace, myslím, nemá zadní víceprvkovou nápravu, ale klasickou vlečnou...
Tento civic se mě vždycky líbil ale raději bych Type-R .Jinak recenze hodně slabá a stručná.Mohl se víc rozepsat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.08.2007 09:00, pepa
Mohu dodat ,že honda vyrábí opravdu kvalitní auta ,motorky a stroje . Stejně tak i ostatní Jap. značky jsou dobré. O rychlosti 210 to dnes opravdu není . Je to o pohodlí , kvalitě a ceně a to japonci vědí . Jinak civic se dělá v evropě !!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.08.2007 09:21, CIVIC
Koupil jsem si Hondu Civic 5D pred 6ti lety a najel na ni vice jak 300 000 km. Nechala me ve stychu jednou kdyz mela najeto cca240 000, tak se spalil mustek na alternantoru.
Jinak je to drzak. Olej se ma menit po 20 000, ale byva jeste dobrej ani nepotrebuje dolit, takze ho menim ay po 30 000. Brzdovy desticky vydrzi cca 80 000 a kotouce jsem menil po 200 000 km. Tlumice vydrzi tak cca 160 000.
Jizdni vlastnosti jsou fajn, i kdyz by krapanek tvrdsi podvozek neuskodil (jako je u 3D verze) . 200 km/h jsem jezdival, ale dneska uz se bojim. Preposilovany rizeni je fakt.
Pokud si budu nekdy kupovat novy auto, tak urcite zase Hondu.
btw. moje zena vlastni Fabii coz je pro me dost odstrasujici priklad.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.08.2007 09:21, RE: pepa
anonym posted by:
Mohu dodat ,že honda vyrábí opravdu kvalitní auta ,motorky a stroje . Stejně tak i ostatní Jap. značky jsou dobré. O rychlosti 210 to dnes opravdu není . Je to o pohodlí , kvalitě a ceně a to japonci vědí . Jinak civic se dělá v evropě !!!!
Trochu obycejny, ale dobry auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.08.2007 09:23, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Neznáš hondu, tak se do toho nepleť!!! Civic i s 1.4 těch 210 fakt umí a v žádném případě to nemusí být nějaký velký kopec, ani uragán. A dle mého názoru nejde o žádný "rejpnutí", nýbrž holou pravdu. Ochcávka je zmetek, stejně tak jako celá produkce fabriky Deutsche Schade!
Civic 3D (i když předchozí generace, r.v. 2000) s tímto motorem mám a tato rychlost (tachometrová) je skutečně dosažitelná. Nicméně nechápu, proč se o tom recenzent vůbec zmiňuje. Honda civic s tímto motorem je dělaná spíše do města a řítit se po dálnici se slabým autem vytočeným do omezovače mi přijde spíš k smíchu než ke zveřejňování v recenzi Jinak s autem krom výměny ložiska zadního kola a výfuku s autem vůbec nic nemám, takže v budoucnu zůstanu Hondám věrný.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.08.2007 09:32, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Tento Civivc VI. generace, myslím, nemá zadní víceprvkovou nápravu, ale klasickou vlečnou...
opravdu ji nemá. Ani nový Civic "UFO" již víceprvkovou nápravu nemá. Je to škoda, ale jízdní vlastnosti jsou pořád dost dobré.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.08.2007 09:37, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Civic 3D (i když předchozí generace, r.v. 2000) s tímto motorem mám a tato rychlost (tachometrová) je skutečně dosažitelná. Nicméně nechápu, proč se o tom recenzent vůbec zmiňuje. Honda civic s tímto motorem je dělaná spíše do města a řítit se po dálnici se slabým autem vytočeným do omezovače mi přijde spíš k smíchu než ke zveřejňování v recenzi Jinak s autem krom výměny ložiska zadního kola a výfuku s autem vůbec nic nemám, takže v budoucnu zůstanu Hondám věrný.
Ano, kdo někdy vlastnil Hondu, tak u ní většinou zůstává a ono je taky proč. Četl jsem tady, že je to auto příliš obyčejné, ale já si naopak myslím, že je to něco docela jiného, než co se vyrábělo a proto se mi taky tato Honda líbí. Je škoda, že pisatel zmínil tu 210ku na dálnici. Pilot fábie s motorem 1,4i této rychlosti sice niky nedosáhne, ale chování je to to stejné, škoda. Jinak auto jsem řídil, ale osobně mi sedí víc motor 1,6 - 81KW, to už je cvrkot)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.08.2007 10:06, RE: bez předmětu
anonym posted by:
opravdu ji nemá. Ani nový Civic "UFO" již víceprvkovou nápravu nemá. Je to škoda, ale jízdní vlastnosti jsou pořád dost dobré.
Honda Civic předchozí generace využívá pro zavěšení zadních kol lichoběžníkovou nápravu, která však tu víceprvkovou velmi připomíná. Teprve až soudobá 8 generace se spoléhá vzadu na vlečná ramena s torzně poddajnou příčkou, která však na rovných silnicích funguje znamenitě, na rozbitých už méně. Toto však platí pro verzi hatchback 3 a 5 dveřovou. Sedan je v tomto směru lepší, neboť jeho zadní náprava je stále lichoběžníková. Však se také chová o něco lépe a jeho odpružení může být díky tomu naladěno komfortněji, než u hatchbacků. Japonci jsou si toho sami vědomi, neboť verze Type-R se u nich prodává i ve verzi sedan a nabízí myslím o něco více výkonu. Tomáš Dusil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.08.2007 10:10, RE: CIVIC
anonym posted by:
Koupil jsem si Hondu Civic 5D pred 6ti lety a najel na ni vice jak 300 000 km. Nechala me ve stychu jednou kdyz mela najeto cca240 000, tak se spalil mustek na alternantoru.
Jinak je to drzak. Olej se ma menit po 20 000, ale byva jeste dobrej ani nepotrebuje dolit, takze ho menim ay po 30 000. Brzdovy desticky vydrzi cca 80 000 a kotouce jsem menil po 200 000 km. Tlumice vydrzi tak cca 160 000.
Jizdni vlastnosti jsou fajn, i kdyz by krapanek tvrdsi podvozek neuskodil (jako je u 3D verze) . 200...
Pro mě je zase odstrašující příklad jakákoliv Honda = auto pro vylízaný účně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.08.2007 10:20, RE: CIVIC
anonym posted by:
Pro mě je zase odstrašující příklad jakákoliv Honda = auto pro vylízaný účně.
To je auto pro racionálně uvažujícího spotřebního řidiče! Určitě máš koncernový auto, nebo frantíka a děláš dobrej byznys servisu, že jo? S každým japoncem jedeš do servisu jen na pravidelnou prohlídku či výměnu, jenže o žádné jiné značce se to bohužel říct nedá!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.08.2007 11:00, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Ano, kdo někdy vlastnil Hondu, tak u ní většinou zůstává a ono je taky proč. Četl jsem tady, že je to auto příliš obyčejné, ale já si naopak myslím, že je to něco docela jiného, než co se vyrábělo a proto se mi taky tato Honda líbí. Je škoda, že pisatel zmínil tu 210ku na dálnici. Pilot fábie s motorem 1,4i této rychlosti sice niky nedosáhne, ale chování je to to stejné, škoda. Jinak auto jsem řídil, ale osobně mi sedí víc motor 1,6 - 81KW, to už je cvrkot)
přesně tak. Moje 1,4 66Kw jede na ten objem a výkon docela svižně (i když žádná raketa to není a krásně se vytáčí až k 7000tis. otáček, ale je fakt že motory 1,5 (6. generace civicu) a 1,6 jsou úplně o něčem jiném. Na druhou stranu chápu, že nemusí každému vyhovovat vysokootáčkové motory. Moje 1,4 zabírá až tak od 3500 - 4000tis. otáček, do té doby je to lenoch Půjčil jsem ji kamarádovi zvyklému na tdi a než si zvykl byl vyloženě nešťastný
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.08.2007 11:18, RE: CIVIC
anonym posted by:
To je auto pro racionálně uvažujícího spotřebního řidiče! Určitě máš koncernový auto, nebo frantíka a děláš dobrej byznys servisu, že jo? S každým japoncem jedeš do servisu jen na pravidelnou prohlídku či výměnu, jenže o žádné jiné značce se to bohužel říct nedá!
"vylízaní učňi" jezdí jak v hondách tak i v koncernových autech Soudit někoho podle toho co má za auto je úplně mimo...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.08.2007 13:13, RE: CIVIC
anonym posted by:
"vylízaní učňi" jezdí jak v hondách tak i v koncernových autech Soudit někoho podle toho co má za auto je úplně mimo...
No jo, Honda má trochu smůlu, že si ji vybrali mladý cucáci a kupují si ročníky +-92 a tuněj ji až do extrému. Mladí chtěj prostě jezdit rychle, jsou zblblý z filmů a ty starý Hondy se daj prostě koupit jen o něcio dráž, než třeba stejně starý fagot. Stačí se zajet podívat na nějaký tunningový sjezd a myslím, že Civic je tam jedno z nejrozšířenějších aut. Proto panuje debilní názor, že Honda= auto pro mladý nevyblbnutý paka. (Je to ale problém lidí, kteří si to myslí) Osobně považuji Hondu za velmi spolehlivé auto, které navíc nabídne svezení, jako mákoterá jiná značka a je za velmi přijatelnou cenu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.08.2007 14:06, RE: CIVIC
anonym posted by:
Pro mě je zase odstrašující příklad jakákoliv Honda = auto pro vylízaný účně.
Tvrzení že Honda je odstrašující a pro vylizané školáky je UBOHÉ !!!Není to ničim podložené ! Je to plácnutí do vody na prázdno !
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.08.2007 16:40, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Neznáš hondu, tak se do toho nepleť!!! Civic i s 1.4 těch 210 fakt umí a v žádném případě to nemusí být nějaký velký kopec, ani uragán. A dle mého názoru nejde o žádný "rejpnutí", nýbrž holou pravdu. Ochcávka je zmetek, stejně tak jako celá produkce fabriky Deutsche Schade!
Opravdu nechápu proč pořád pyjete do octavií? Kdo jí nechce ať si jí nekupuje!Ps:octavku si spravím sám na dvorku se šroubovákem a sadou klíčů!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.08.2007 18:18, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Opravdu nechápu proč pořád pyjete do octavií? Kdo jí nechce ať si jí nekupuje!Ps:octavku si spravím sám na dvorku se šroubovákem a sadou klíčů!
Ochcávu opravdu spravíš doma,protože na zastaralé VW technice není nic složitého. Mimochodem na japonce nemusíš několik let vůbec šahat kromě výměny spotřebních věcí samozřejmě.Měl jsem již německé,české i francouzské auto a nakonec jsem zakotvil u japonců a nechci už nikdy jinak. jak se říká Japonec až nakonec
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.