0
back
 

diskuze k tématu: Honda Accord 2.4 i-VTEC - test spotřeby

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.12.2006 15:05, RE: bez předmětu
Zed posted by:
Jenom vyskoušet:o)) Ne ten vykon je i bez toho silny jak prase. Jo ted sem koukal na starsi clanky a tam je prezentovna civica ale sedan ten se mi az tak nelibi. Lepsi je hatchbag:)
Velice slušná spotreba a výrobca aspoň neklame ako u niektorých značiek...(vždy mi behá porozume jeden traktor (1.4 TDi), ktorý bral o 2 litre viac ako tvrdil výrobca )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.12.2006 16:02, RE: bez předmětu
Kolega zo Slovenska posted by:
Velice slušná spotreba a výrobca aspoň neklame ako u niektorých značiek...(vždy mi behá porozume jeden traktor (1.4 TDi), ktorý bral o 2 litre viac ako tvrdil výrobca )
TOBĚ TOHO "BEHÁ PO ROZUME" AŽ MOC
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.12.2006 16:15, RE: bez predmetu
Peet posted by:
Jo jo, spotřeba je dobrá. Mít pod plynem 190 benzínových koníků a jezdit za 9l/100km je slušný. Motory TFSI Volkswagenu jsou ale ještě úspornější i výkonnější - turbo to je věc ! ! !
No,zase porovnávame s WV a to dokonca atmosférak s turbom...hm,hm.. Len by som pripomenul, že WV nevynašiel v roku 2006 motor s turbom-niekedy mi pripadá, že neiktorí ľudia to tak asi vnímaju. Turbá robia napríklad Švédi v Saaboch a Volvách už od nepamäti. No, každopádne musia byť (asi najmä služobné) kilometre v tejto Honde dosť zábavné a ešte k tomu neprídete na pumpe o posledné gate-fajn!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.12.2006 18:16, RE: bez předmětu
PRO KOLEGU posted by:
TOBĚ TOHO "BEHÁ PO ROZUME" AŽ MOC
Ty v ňom nemáš nič, tak jasné že ti tam behať nič nemôže....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.12.2006 18:30, 2. okruh
S tim vyuzivanim maximalniho vykonnostniho potencialu motoru bych byl opatrnejsi. Evidentne jde o maximum omezene provozem a predpisy, to nema s maximalnim potencialem motoru moc spolecneho, to jiste souhlasite :) Kdyby slo o opravdove maximum, tak testujete jinde a vyjdou jina cisla, dvojnasobek pravdepodobne. Sice chapu, jak jste to myslel (obcasne vytoceni do cerveneho), ale presto mi to prijde trochu zavadejici.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.12.2006 19:19, RE: 2. okruh
bingo posted by:
S tim vyuzivanim maximalniho vykonnostniho potencialu motoru bych byl opatrnejsi. Evidentne jde o maximum omezene provozem a predpisy, to nema s maximalnim potencialem motoru moc spolecneho, to jiste souhlasite :) Kdyby slo o opravdove maximum, tak testujete jinde a vyjdou jina cisla, dvojnasobek pravdepodobne. Sice chapu, jak jste to myslel (obcasne vytoceni do cerveneho), ale presto mi to prijde trochu zavadejici.
U mě by tu spotřebu měla při brutus jízdě určitě za 15l,jelikož jsem silniční pirát.Moje 190 ps AR 156 má při takové jízdě 20-22l,pravda je 6-ti hrnek a k tomu ještě rozežranej,ale zase 0/100 za 7.3 s.Na brněnským okruhu (asi 6 kol),mě vzala za 27l,ale to už byl extrém.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.12.2006 10:05, RE: bez předmětu
PRO KOLEGU posted by:
TOBĚ TOHO "BEHÁ PO ROZUME" AŽ MOC
Brutus spotreba a zatah. Ja mam trabanta a kdyz na nej slapnu tak je vyhulenej celej raholec
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.12.2006 10:13, RE: bez předmětu
Kolega zo Slovenska posted by:
Ty v ňom nemáš nič, tak jasné že ti tam behať nič nemôže....
Táhni si na čobol server mad¨are !
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.12.2006 15:18, RE: 2. okruh
bingo posted by:
S tim vyuzivanim maximalniho vykonnostniho potencialu motoru bych byl opatrnejsi. Evidentne jde o maximum omezene provozem a predpisy, to nema s maximalnim potencialem motoru moc spolecneho, to jiste souhlasite :) Kdyby slo o opravdove maximum, tak testujete jinde a vyjdou jina cisla, dvojnasobek pravdepodobne. Sice chapu, jak jste to myslel (obcasne vytoceni do cerveneho), ale presto mi to prijde trochu zavadejici.
Ano, máte pravdu. Pokud bychom chtěli z vozu dostat maximum a změřit spotřebu, uděláme to někde na letišti nebo závodním okruhu. My se zaměřujeme jen na reálné hodnoty dosažené v běžném provozu. Lze říci, že první okruh supluje běžnou jízdu bez zbytečného brzdění a extrémního vytáčení motoru. Druhý okruh je ukázkou jízdy na hranici dopravních předpisů a častého vytáčení motoru a razantního brzdění (prostě když spěcháte). Na silnicích třetí třídy lze jet občas velmi rychle ale samozřejmě má přednost bezpečnost. Proto rozdíly v zajetých časech se většinou vejdou do 10 minut na 47 km dlouhém okruhu. Časem porovnáme naměřené hodnoty u několika modelů, což bude vzhledem k téměř stejným podmínkám a dosaženým rozdílům zajímavým ukazatelem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.12.2006 15:21, RE: 2. okruh
Roňouch posted by:
U mě by tu spotřebu měla při brutus jízdě určitě za 15l,jelikož jsem silniční pirát.Moje 190 ps AR 156 má při takové jízdě 20-22l,pravda je 6-ti hrnek a k tomu ještě rozežranej,ale zase 0/100 za 7.3 s.Na brněnským okruhu (asi 6 kol),mě vzala za 27l,ale to už byl extrém.
S Accordem jsem se dostal maximálně na 14 l na otevřené ploše při měření zrychlení atd. Ale věřím, že na okruhu by šla spotřeba rapidně nahoru...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.12.2006 07:09,
Zapomněl jenom napsat, že Honda doporučuje Natural 98.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.