0
back
 

diskuze k tématu: Honda Accord 1.8 VTEC - jak slouží po 190 tis. km?

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.02.2012 07:54, ...
Pěkná recenze. Osobně bych si to auto nekoupil, potřebuju něco, co má "koule" Ale zase takové servisní náklady, ty jsou pro mě jak z říše snů... Tak ať slouží. Jen jeden dotaz, když podaří tohle ťuknout, jak je to třeba s plechařinou? Existuje druhovýroba, nebo člověk vykrvácí u originálu?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.02.2012 08:12, ???
ad 1-není to vyšší střední třída, skutečně ne. tou je až Honda Legend. ad 2-hmotnost 1370 kg je rozhodně z těch nižších, např. C5 v kombíku a s naftovým čtyřválcem váží 1800kg.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.02.2012 08:27, RE: ???
tomaskrtek posted by:
ad 1-není to vyšší střední třída, skutečně ne. tou je až Honda Legend. ad 2-hmotnost 1370 kg je rozhodně z těch nižších, např. C5 v kombíku a s naftovým čtyřválcem váží 1800kg.
Tak tak, je to lehké a dle mého mínění dost "papírové", auto střední třídy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.02.2012 09:15, Přední náprava
Hezká recenze, jen pro pořádek by chtělo opravit zavěšení přední nápravy, kde je dvojitý lichoběžník jako u všech Accordů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.02.2012 09:36, RE: ...
Thomassino posted by:
Pěkná recenze. Osobně bych si to auto nekoupil, potřebuju něco, co má "koule" Ale zase takové servisní náklady, ty jsou pro mě jak z říše snů... Tak ať slouží. Jen jeden dotaz, když podaří tohle ťuknout, jak je to třeba s plechařinou? Existuje druhovýroba, nebo člověk vykrvácí u originálu?
druhovýroba na toto v podstatě není,ale ani ceny originálu nejsou extrém. Věci typu nárazník,blatník, světlo jsou v normě, přední světlo do 1500kč. Horší to je u specifických dílů jako třeba paliv. čerpadlo za 4000-4500, klima kompresor cca 13000 origo, ale takové neměníš pravidelně a i tak to není pořád rána. Jinak není pravda, že 1,8 100kW byl nejslabší, ještě se dělala 1,6 85kW.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.02.2012 14:39, RE: ...
Tomi posted by:
druhovýroba na toto v podstatě není,ale ani ceny originálu nejsou extrém. Věci typu nárazník,blatník, světlo jsou v normě, přední světlo do 1500kč. Horší to je u specifických dílů jako třeba paliv. čerpadlo za 4000-4500, klima kompresor cca 13000 origo, ale takové neměníš pravidelně a i tak to není pořád rána. Jinak není pravda, že 1,8 100kW byl nejslabší, ještě se dělala 1,6 85kW.
Domnívám se, že pro 6. generaci Accordu toto byl opravdu nejslapší motor. V předcházející generaci byla také k dispozici 1.8 ale bez VTEC a také tuším Vámi zmiňovaná 1.6...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.02.2012 14:41, RE: ???
Pavlik posted by:
Tak tak, je to lehké a dle mého mínění dost "papírové", auto střední třídy.
nechápu význam papírové...pokud je to odkaz na tuhost karoserie, případně její bezpečnost, doporučuji prohlédnout si hodnocení bezpečnosti...samozřejmě s přihlédnutím ke konkurenci ze stejného roku produkce...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.02.2012 16:16, Výběr
Po tomhle autu jsem kdysi pokukoval, hledal jsem pětidvéřák s dvoulitrem. Dělal se v tom pěkný velurový interiér. Ale jednou jsem si sedl za volant a zjistil jsem, že do sedadla jaksi nezapadnu, bylo dělané na štíhlejší postavy. Když jsem si sedl "za sebe" tak mi musel bazarník pomoct ven, šprajcnul jsem se tam a sám jsem nebyl schopen vystoupit. Takže z výběru vypadlo. Stejný pocit za volantem jsem měl i v BMW 5 ze stejného roku. Sice papírově vyšší střední, ale uvnitř nestačí ani na střední. Zlaté Mondeo, co se prostoru týče.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.02.2012 19:41, RE: ???
fera2 posted by:
nechápu význam papírové...pokud je to odkaz na tuhost karoserie, případně její bezpečnost, doporučuji prohlédnout si hodnocení bezpečnosti...samozřejmě s přihlédnutím ke konkurenci ze stejného roku produkce...
Papírové - myšleno 1) lehké, megane II kombi váží stejně a to je hodně dílů karoserie z plastu 2) dnes již nepříliš bezpečné 3) snaha vyvést majitele z blahého pomyšlení, že má vůz vyšší střední třídy (protože nemá ani náhodou).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.02.2012 22:02, RE: ???
Pavlik posted by:
Papírové - myšleno 1) lehké, megane II kombi váží stejně a to je hodně dílů karoserie z plastu 2) dnes již nepříliš bezpečné 3) snaha vyvést majitele z blahého pomyšlení, že má vůz vyšší střední třídy (protože nemá ani náhodou).
Ad 1 a 2) i když je tedy lehké, rozhodně se budu cítit bezpečněji v Accordu, než ve zmiňovaném Meganu, hovořím-li zejména o aktivní bezpečnosti! Ad 3) pisateli bych doporučil řádně číst článek a poté by zjistil, že se nikde bláhově nezmiňuji o královských rozměrech vozu vyšší střední třídy, naopak prostor uvnitř vozu podrobuji kritice. Proto pane, více přehledu a nadhledu bez sebevědomé domýšlivosti nad autorovým pocitem z vozu ;o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.03.2012 07:02, RE: ???
fera2 posted by:
Ad 1 a 2) i když je tedy lehké, rozhodně se budu cítit bezpečněji v Accordu, než ve zmiňovaném Meganu, hovořím-li zejména o aktivní bezpečnosti! Ad 3) pisateli bych doporučil řádně číst článek a poté by zjistil, že se nikde bláhově nezmiňuji o královských rozměrech vozu vyšší střední třídy, naopak prostor uvnitř vozu podrobuji kritice. Proto pane, více přehledu a nadhledu bez sebevědomé domýšlivosti nad autorovým pocitem z vozu ;o)
Vážený kolego, číst pozorně by to opravdu chtělo - o vyšší střední se autor zmiňuje již v nadpisu. O tom v čem se kdo cítí bezpečně se dá vést polemika, já bych si naopak vybral megane - je konstrukčně mladší a výsledky NCAP má o notný kus lepší (aktivní bezpečnost je diskutabilní protože záleží především na elementu za volantem).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.03.2012 08:50, RE: ???
Pavlik posted by:
Vážený kolego, číst pozorně by to opravdu chtělo - o vyšší střední se autor zmiňuje již v nadpisu. O tom v čem se kdo cítí bezpečně se dá vést polemika, já bych si naopak vybral megane - je konstrukčně mladší a výsledky NCAP má o notný kus lepší (aktivní bezpečnost je diskutabilní protože záleží především na elementu za volantem).
Megane??? Sazka do loterie, jestli s tim dojedete do cile...Po 150 tisicich rozpadla prevodovka, shorela baterka, vrzajici interier....Proste total french sh***
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.03.2012 09:44, RE: ???
gottak posted by:
Megane??? Sazka do loterie, jestli s tim dojedete do cile...Po 150 tisicich rozpadla prevodovka, shorela baterka, vrzajici interier....Proste total french sh***
Hmm, další hospodskej expert se svýma moudrama. Co takhle nějaká VLASTNÍ KONKRÉTNÍ zkušenost, nebyla by?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.03.2012 10:34, RE: Výběr
Koloss posted by:
Po tomhle autu jsem kdysi pokukoval, hledal jsem pětidvéřák s dvoulitrem. Dělal se v tom pěkný velurový interiér. Ale jednou jsem si sedl za volant a zjistil jsem, že do sedadla jaksi nezapadnu, bylo dělané na štíhlejší postavy. Když jsem si sedl "za sebe" tak mi musel bazarník pomoct ven, šprajcnul jsem se tam a sám jsem nebyl schopen vystoupit. Takže z výběru vypadlo. Stejný pocit za volantem jsem měl i v BMW 5 ze stejného roku. Sice papírově vyšší střední, ale uvnitř nestačí ani na střední. Z...
V 5ce předminulé generace jezdí kolega, co má 120 kg a dva metry na výšku. Kroutím nad tím hlavou, jak se tam vejde. Ale má imidžovku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.03.2012 10:49, RE: ???
Pepe posted by:
Hmm, další hospodskej expert se svýma moudrama. Co takhle nějaká VLASTNÍ KONKRÉTNÍ zkušenost, nebyla by?
vlastní přímo ne ale soused má megana kombíka, jedna čtyřku, 14 let starej, najeto přes 200. a on jezdí. a ani není prorezavělej, není pořád v servisu, jezdí s ním na dovolenou a vrací se autem a ne na laně nebo po svých. divný ne? sice jsem měl Rencka jen jednoho, VelSatis 3.5V6 Initiale, a jenom rok, ale taky se mi na něm proti všem předpokladům nic nepodělalo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.03.2012 12:08, RE: Výběr
rojack posted by:
V 5ce předminulé generace jezdí kolega, co má 120 kg a dva metry na výšku. Kroutím nad tím hlavou, jak se tam vejde. Ale má imidžovku.
Ono je to asi o pocitu. Já se v tom necítil, byl jsem zvyklý na Mondeo první generace, to na tom bylo líp než mnohem mladší BMW 5. Ale někomu to může vyhovovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.03.2012 12:55, RE: ...
fera2 posted by:
Domnívám se, že pro 6. generaci Accordu toto byl opravdu nejslapší motor. V předcházející generaci byla také k dispozici 1.8 ale bez VTEC a také tuším Vámi zmiňovaná 1.6...
Opravdu v Accu 6g. byl na některých trzích nabízen motor 1,6 s 85kW, ale k nám se nikdy nedovážel. Na začátku produkce byl ještě nabízený i diesel od Roveru se 77kW, který byl asi po roce stažen z nabídky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.03.2012 14:09, RE: ???
gottak posted by:
Megane??? Sazka do loterie, jestli s tim dojedete do cile...Po 150 tisicich rozpadla prevodovka, shorela baterka, vrzajici interier....Proste total french sh***
Vlastním:
- megane II grandtour 1,5 dci (plná výbava), rok 2005, koupen nový, teď najeto 175 tisíc. Poruchy: 2x těsnění přepadů vstřikovačů (cena opravy cca 1500,-, oboje na záruku). V autě mám spoustu elektroniky, včetně bezklíčového ovládání nebo xenonů - problémy žádné. Nikde nic nevrže (vrzalo víko schránky pojistek, namazáno a nevrže). Na autě je výjma 2 tyček stabilizátorů vše původní.
modus 1,2 benzín, 2005, koupeno nové v Rakousku (rakouská základní výbava, tj. 6x bag, klima, okna i zrcátka v el., dálkový centrál, atd.), najeto 75 tisíc. Poruchy žádné. Vše na uatě je původní.
Renaulty jsou vážně křápy - klidně bych si je, po osobní zkušenosti, koupil opět.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.03.2012 14:10, RE: ???
Pepe posted by:
Hmm, další hospodskej expert se svýma moudrama. Co takhle nějaká VLASTNÍ KONKRÉTNÍ zkušenost, nebyla by?
Tohle je zkusenost jednoho meho velmi dobreho znameho, ktery ho mel jako sluzebni vuz a po 150 tisicich se prihodilo tot...Ted jezdi FF2 kombi a rozdil je pry neporovnatelny....Ani se mu nedivim...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.03.2012 14:13, RE: ???
Pavlik posted by:
Vážený kolego, číst pozorně by to opravdu chtělo - o vyšší střední se autor zmiňuje již v nadpisu. O tom v čem se kdo cítí bezpečně se dá vést polemika, já bych si naopak vybral megane - je konstrukčně mladší a výsledky NCAP má o notný kus lepší (aktivní bezpečnost je diskutabilní protože záleží především na elementu za volantem).
Nahodou ten Accord dopadl v Euroncap celkem dobre. Na rok vyroby 2000 jsou 4* dobry vysledek. Kdyz se podivas na detail testu, tak hlava a hrudnik dopadl stejne jako u novejsiho Meganu. V realu na silnici je relativne o neco bezpecnejsi Accord, protoze vazi o 200 kg vic.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.