0
back
 

diskuze k tématu: Ford Galaxy 2,2 TDCi a zkušenosti majitele po roce provozu

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.09.2011 09:02, co dodat?
Co dodat, než jen to, že pokud bych volil vůz z kategorie prostorného rodinného MPV, tak volím buď stejně, a nebo menší S-Max. Jistě bych těmto dvěma dal přednost před VW koncernem (Alhambra, Sharan). Otázkou však je, co se začne dít po dejme tomu 100.000km a začně obehraná píseň na tři doby: FAP, vstřiky, turbo a někdy i na čtyři - EGR. Bohýžel dnešní doba dýzlům krutě nepřeje co do kvality paliv a cen ND a benzín není pro takto velký a těžký vůz optimálním řešením, potažmo, když ještě musíme brát v úvahu N98 a ne N95. LPG? Jen poukázka na problémy.
Takže, kdo chce jezdit s rodfinou pohodlně, musí holt počítat po pár letech s nemalými investicemi, z jejichž výčtu mi ještě u zmíněného manuálu vypadl dvouhmotový setrvačník.

Snad nezačně zlobit elektronika, které v Galaxy je fakt víc, než by si jeden přál a jak se tomu u Fordů v historii běžně stávalo.

Za mě - palec nahoru, Galaxy je nejen vysoce praktický, ale i hezký vůz. Hodně najetých kilometrů bez nehod!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.09.2011 12:40, Přidám se
Hezká recenze, ještě by to chtělo napsat po dalších 150tis. km, ale to si budem muset počkat
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.09.2011 14:26, Okno
Nejsem si jist, jestli pomůžu, ale přece jen to napíšu. Okna na mém Mondeu z roku 2001 jsou programovatelná, tedy přesněji - po odpojení napájení potřebují znovu naprogramovat, vlastně vymezit dorazy. To se dělá snadno tak, že okno pošlu dolů s tím, že celou dobu držím tlačítko a poté co se zastaví v dolní poloze, tak ještě jednou zmáčknu tlačítko dolů. Totéž pak zase cestou nahoru - dojet na doraz a znovu zmáčknout. Pak už by mělo okno na stisknutí do druhé polohy rovnou sjet až dolů i bez držení tlačítka a stejně tak i nahoru. Celý postup se provádí pro každé okno zvlášť. Pokud je auto vybaveno i střešním oknem, pak se i toto programuje, přičemž u nenastaveného okna může ovládání fungovat navíc zmateně, mně se stalo, že jeden směr nefungoval vůbec a druhý střídavě ovládal vyklopení a zasunutí. I tady stačilo důsledně projet celou dráhu oběma směry a vše bylo OK.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.09.2011 22:53, RE: co dodat?
Zdeny60 posted by:
Co dodat, než jen to, že pokud bych volil vůz z kategorie prostorného rodinného MPV, tak volím buď stejně, a nebo menší S-Max. Jistě bych těmto dvěma dal přednost před VW koncernem (Alhambra, Sharan). Otázkou však je, co se začne dít po dejme tomu 100.000km a začně obehraná píseň na tři doby: FAP, vstřiky, turbo a někdy i na čtyři - EGR. Bohýžel dnešní doba dýzlům krutě nepřeje co do kvality paliv a cen ND a benzín není pro takto velký a těžký vůz optimálním řešením, potažmo, když ještě musíme b...
Neviděl bych to tak drsně. Kolem 100tis.km se obvykle nemění nic z toho, co uvádíte. Možná v servisech takové vozy s podobnými poruchami stávají, ale obvykle mívají již "upravený" počet najetých km. Z našich reálných zkušeností vyplývá, že vstřiky, turbo i dvouhmoťák při běžném ježdění vydrží u Fordovských nafťáků minimálně kolem 200tisk.km, obvykle i více. Vstřiky jsou asi nejnáchylnější a odcházejí nejčastěji. Na druhou stranu není jejich výměna či oprava již tak příšerně drahou záležitostí, dá se to zvládnout kolem 15-25tis.Kč podle rozsahu problému a zvoleného řešení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.09.2011 06:18, RE: Okno
Koloss posted by:
Nejsem si jist, jestli pomůžu, ale přece jen to napíšu. Okna na mém Mondeu z roku 2001 jsou programovatelná, tedy přesněji - po odpojení napájení potřebují znovu naprogramovat, vlastně vymezit dorazy. To se dělá snadno tak, že okno pošlu dolů s tím, že celou dobu držím tlačítko a poté co se zastaví v dolní poloze, tak ještě jednou zmáčknu tlačítko dolů. Totéž pak zase cestou nahoru - dojet na doraz a znovu zmáčknout. Pak už by mělo okno na stisknutí do druhé polohy rovnou sjet až dolů i bez drže...
Shodou okolností otec měl mondeo též z roku 2001 a tuto fintu znám. Bohužel zde ale nezafungovala.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.09.2011 11:05, RE: Okno
Renda28 posted by:
Shodou okolností otec měl mondeo též z roku 2001 a tuto fintu znám. Bohužel zde ale nezafungovala.
Tak potom ještě jeden pokus - není špatný spínač okna spolujezdce ve dveřích řidiče (myslím tím nefungující sepnutí v druhé poloze směrem nahoru)? Dělá to stejnou závadu i s tlačítkem ve dveřích spolujezdce? Jen připomenu, že pokud by byl spínač u řidiče špatný, tak i programování by se muselo udělat ze dveří spolujezdce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.09.2011 11:15, RE: Okno
Koloss posted by:
Tak potom ještě jeden pokus - není špatný spínač okna spolujezdce ve dveřích řidiče (myslím tím nefungující sepnutí v druhé poloze směrem nahoru)? Dělá to stejnou závadu i s tlačítkem ve dveřích spolujezdce? Jen připomenu, že pokud by byl spínač u řidiče špatný, tak i programování by se muselo udělat ze dveří spolujezdce.
To mne nenapdalo. Zkusím ještě toto, ale jak jsem říkal není to věc která by nějak otravovala, takže těch pár tisíc km do garančky to případně klidně vydržím
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.09.2011 11:53, RE: co dodat?
Zdeny60 posted by:
Co dodat, než jen to, že pokud bych volil vůz z kategorie prostorného rodinného MPV, tak volím buď stejně, a nebo menší S-Max. Jistě bych těmto dvěma dal přednost před VW koncernem (Alhambra, Sharan). Otázkou však je, co se začne dít po dejme tomu 100.000km a začně obehraná píseň na tři doby: FAP, vstřiky, turbo a někdy i na čtyři - EGR. Bohýžel dnešní doba dýzlům krutě nepřeje co do kvality paliv a cen ND a benzín není pro takto velký a těžký vůz optimálním řešením, potažmo, když ještě musíme b...
Zdeny mne zase "překvapil" - sám najezdil s dieselovými peugeoty spousty km bez problémů (a dle toho co psal to byly HDI, tedy složité moderní motory), ale ford se rozsype po 100 tisících km. K tomu se dá konstatovat jen jedno - ano Zdeny subaru to není. Jen tak mimochodem ty v tom svém subaru elektroniky o moc méně nemáš, ať už v motoru nebo ve výbavě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 18.09.2011 16:07, RE: co dodat?
Zdeny60 posted by:
Co dodat, než jen to, že pokud bych volil vůz z kategorie prostorného rodinného MPV, tak volím buď stejně, a nebo menší S-Max. Jistě bych těmto dvěma dal přednost před VW koncernem (Alhambra, Sharan). Otázkou však je, co se začne dít po dejme tomu 100.000km a začně obehraná píseň na tři doby: FAP, vstřiky, turbo a někdy i na čtyři - EGR. Bohýžel dnešní doba dýzlům krutě nepřeje co do kvality paliv a cen ND a benzín není pro takto velký a těžký vůz optimálním řešením, potažmo, když ještě musíme b...
"LPG? Jen poukázka na problémy." ......tomu nerozumím, máte snad nějaké dlouhodobě špatné zkušenosti? Já tedy ne.
respond
deleted user
number of posts1
date of registration28.02.2016
Sunday 28.02.2016 14:03, 2.2tdci Galaxy nebo radši jen 2.0tdci?
Zdravím
uvažuji o koupi Galaxy 2.2tdci,129kW na co si dát pozor při koupi, má 200tkm. Co o proti 2.0tdci muže byt na obtíž? Díky za názory.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.