0
back
 

diskuze k tématu: I takhle Ford testoval nový transit

category of topic classification: německá vozidla
xtrox
number of posts233
date of registration01.11.2012
Wednesday 18.06.2014 13:50, by mě zajímalo...
by mě zajímalo, jak v těch non-stop režimech řešili tankování a únavu řidiče...

ten článek je stravitelný, a možná i smysluplný, pro člověka do iq 70

edit: a ještě mi nejde dát nula bodů za jeho hodnocení
respond
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Wednesday 18.06.2014 14:47, RE: by mě zajímalo...
xtrox posted by:
by mě zajímalo, jak v těch non-stop režimech řešili tankování a únavu řidiče... ten článek je stravitelný, a možná i smysluplný, pro člověka do iq 70 edit: a ještě mi nejde dát nula bodů za jeho hodnocení


No tento článek to chce brát s hodně velkou nadsázkou. ten transit bude mít vmax někde kolem 170km/h a zajímalo by mě kde ho někdo touto rychlostí bude schopný dlouhodobě řídit.
Co mě ale zarazilo nejvíc je přejíždění 140mm vysokého obrubníku v 60km/h. Tento test bych chtěl vidět a pokud to opravdu zavěšení, disk i pneu vydrží opakovaně, tak klobouk dolů. Osobně bych věřil spíš rychlosti 6km/h.
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Wednesday 18.06.2014 22:30, RE: by mě zajímalo...
BMW528i posted by:
xtrox posted by:
by mě zajímalo, jak v těch non-stop režimech řešili tankování a únavu řidiče... ten článek je stravitelný, a možná i smysluplný, pro člověka do iq 70 edit: a ještě mi nejde dát nula bodů za jeho hodnocení
No tento článek to chce brát s hodně velkou nadsázkou. ten transit bude mít vmax někde kolem 170km/h a zajímalo by mě kde ho někdo touto rychlostí bude schopný dlouhodobě řídit. Co mě ale zarazilo nejvíc je přejíždění 140mm vysokého obrubníku v 60km/h. Tento test bych chtěl vidět a pokud to opravdu zavěšení, disk i pneu vydrží opakovaně, tak klobouk dolů. Osobně bych věřil spíš rychlosti 6km/h.


Tak po Plzni a okolí jezdí pár let spousta aut s německou RZ - dříve jen MB, různé modely, nově i Infinity (zdravím Tomášekrtka ). Jde o testovací auta, která jezdí prakticky pořád (testovací řidiči se střídají ve 3 směnách), zátěž simulují figuríny bez hlav. Samozřejmě je tam pauza na dotankování a zdravotní pauzy. Ale jinak dostávaj záhul furt-v naftě, co na to DPF? Takže těm testům věřím, že dokážou "nasimulovat" hodně. A k tomu obrubníku - 14 cm není nic extra, pokud se to vezme kolmo. Záleží na zátěži - kolikrát víc trpí pneu. Horší to asi bude s tou korozí - tam byl donedávna u Tranzitu (a Fordu obecně) docela problém.
respond
lunaris
number of posts21
date of registration21.10.2013
Thursday 19.06.2014 09:06, článek
Nedávno jsem četl rozhovor s jedním ze řidičů těchto zkušebních transitů a testuje se opravdu extensivně. Auta dostávají tvrdě zabrat, s nimi samozřejmě i řidiči, ale jak píše pán nade mnou, střídají se normálně na směny, tak proč by měl být článek brán jako nesmysl? Spousta řidičů s auty pak v reálu zachází podobně.
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Thursday 19.06.2014 10:13, RE: článek
lunaris posted by:
Nedávno jsem četl rozhovor s jedním ze řidičů těchto zkušebních transitů a testuje se opravdu extensivně. Auta dostávají tvrdě zabrat, s nimi samozřejmě i řidiči, ale jak píše pán nade mnou, střídají se normálně na směny, tak proč by měl být článek brán jako nesmysl? Spousta řidičů s auty pak v reálu zachází podobně.


Mluvil jsem s bývalým autodopravcem, co vozil nějaké tiskoviny do Španělska, či co. Peugeoty J5 se zastavily jen na natankování, jinak ani při výměně šoféra se motor netípl - jelo se furt, co to šlo. Realita je opravdu někdy tvrdá
respond
xtrox
number of posts233
date of registration01.11.2012
Thursday 19.06.2014 14:31, RE: článek
lunaris posted by:
Nedávno jsem četl rozhovor s jedním ze řidičů těchto zkušebních transitů a testuje se opravdu extensivně. Auta dostávají tvrdě zabrat, s nimi samozřejmě i řidiči, ale jak píše pán nade mnou, střídají se normálně na směny, tak proč by měl být článek brán jako nesmysl? Spousta řidičů s auty pak v reálu zachází podobně.


autor zvýraznil "non stop", pak to beru jako non stop. při maximální rychlosti si nedovedu představit místo, kde to dají (i německé dálnice mají zatáčky a křižovatky). k tomu tankování - nepředpokládám, že by tankovali za jízdy maximální rychlostí - a výměny řidičů.

opravdu autor neuměl napsat "střídali se řidiči ve třech směnách na německých dálnicích"? že by někdo vydržel kroužit "maximální rychlostí" po "firemních okruzích" - ale znám jen testovací okruhy gy a man - je utopie. navíc se tam řidiči střídali po maximálně dvou hodinách, kvůli případné ztrátě koncentrace (jak na řízení, tak na chování vozidla)...dva měsíce v kuse.

doufám, že do klimatické komory na 12 týdnů zavřeli auto, které předtím jezdilo ty dva měsíce non stop, a přihodili kilovku soli...aby dostali relevantní hodnotu na autě, co má natočeno ke 200.000 km

jinak to, co je popsáno, je standardní testování nového modelu před uvedením do provozu....když už nejezdí "muly"

respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Thursday 19.06.2014 16:48, RE: článek
xtrox posted by:
lunaris posted by:
Nedávno jsem četl rozhovor s jedním ze řidičů těchto zkušebních transitů a testuje se opravdu extensivně. Auta dostávají tvrdě zabrat, s nimi samozřejmě i řidiči, ale jak píše pán nade mnou, střídají se normálně na směny, tak proč by měl být článek brán jako nesmysl? Spousta řidičů s auty pak v reálu zachází podobně.
autor zvýraznil "non stop", pak to beru jako non stop. při maximální rychlosti si nedovedu představit místo, kde to dají (i německé dálnice mají zatáčky a křižovatky). k tomu tankování - nepředpokládám, že by tankovali za jízdy maximální rychlostí - a výměny řidičů. opravdu autor neuměl napsat "střídali se řidiči ve třech směnách na německých dálnicích"? že by někdo vydržel kroužit "maximální rychlostí" po "firemních okruzích" - ale znám jen testovací okruhy gy a man - je utopie. navíc se tam řidiči střídali po maximálně dvou hodinách, kvůli případné ztrátě koncentrace (jak na řízení, tak na chování vozidla)...dva měsíce v kuse. doufám, že do klimatické komory na 12 týdnů zavřeli auto, které předtím jezdilo ty dva měsíce non stop, a přihodili kilovku soli...aby dostali relevantní hodnotu na autě, co má natočeno ke 200.000 km jinak to, co je popsáno, je standardní testování nového modelu před uvedením do provozu....když už nejezdí "muly"


Tak je vidět, že ne všechno se má brát doslova tak, že co je psáno, to je dáno. Jako by se jiným článkům dalo 100% věřit
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Friday 20.06.2014 08:17, RE: článek
xtrox posted by:
lunaris posted by:
Nedávno jsem četl rozhovor s jedním ze řidičů těchto zkušebních transitů a testuje se opravdu extensivně. Auta dostávají tvrdě zabrat, s nimi samozřejmě i řidiči, ale jak píše pán nade mnou, střídají se normálně na směny, tak proč by měl být článek brán jako nesmysl? Spousta řidičů s auty pak v reálu zachází podobně.
autor zvýraznil "non stop", pak to beru jako non stop. při maximální rychlosti si nedovedu představit místo, kde to dají (i německé dálnice mají zatáčky a křižovatky). k tomu tankování - nepředpokládám, že by tankovali za jízdy maximální rychlostí - a výměny řidičů. opravdu autor neuměl napsat "střídali se řidiči ve třech směnách na německých dálnicích"? že by někdo vydržel kroužit "maximální rychlostí" po "firemních okruzích" - ale znám jen testovací okruhy gy a man - je utopie. navíc se tam řidiči střídali po maximálně dvou hodinách, kvůli případné ztrátě koncentrace (jak na řízení, tak na chování vozidla)...dva měsíce v kuse. doufám, že do klimatické komory na 12 týdnů zavřeli auto, které předtím jezdilo ty dva měsíce non stop, a přihodili kilovku soli...aby dostali relevantní hodnotu na autě, co má natočeno ke 200.000 km jinak to, co je popsáno, je standardní testování nového modelu před uvedením do provozu....když už nejezdí "muly"


Je psáno maximální dosažitelnou rychlostí – to neznamená maximální rychlost vozu. Pak je jasné, že tankování je normální součástí provozu vozidla, proto se považuje také za jeho provoz. Ani idiot nemůže považovat frázi maximálního vytížení vozu za to, že se pojede maximální rychlostí a bude se tankovat za jízdy... Kdybyste přihodil do svých úvah trochu šedé kůry mozkové, možná byste tu nepsal takové pitomosti.
respond
xtrox
number of posts233
date of registration01.11.2012
Friday 20.06.2014 09:13, RE: článek
brin posted by:
xtrox posted by:
lunaris posted by:
Nedávno jsem četl rozhovor s jedním ze řidičů těchto zkušebních transitů a testuje se opravdu extensivně. Auta dostávají tvrdě zabrat, s nimi samozřejmě i řidiči, ale jak píše pán nade mnou, střídají se normálně na směny, tak proč by měl být článek brán jako nesmysl? Spousta řidičů s auty pak v reálu zachází podobně.
autor zvýraznil "non stop", pak to beru jako non stop. při maximální rychlosti si nedovedu představit místo, kde to dají (i německé dálnice mají zatáčky a křižovatky). k tomu tankování - nepředpokládám, že by tankovali za jízdy maximální rychlostí - a výměny řidičů. opravdu autor neuměl napsat "střídali se řidiči ve třech směnách na německých dálnicích"? že by někdo vydržel kroužit "maximální rychlostí" po "firemních okruzích" - ale znám jen testovací okruhy gy a man - je utopie. navíc se tam řidiči střídali po maximálně dvou hodinách, kvůli případné ztrátě koncentrace (jak na řízení, tak na chování vozidla)...dva měsíce v kuse. doufám, že do klimatické komory na 12 týdnů zavřeli auto, které předtím jezdilo ty dva měsíce non stop, a přihodili kilovku soli...aby dostali relevantní hodnotu na autě, co má natočeno ke 200.000 km jinak to, co je popsáno, je standardní testování nového modelu před uvedením do provozu....když už nejezdí "muly"
Je psáno maximální dosažitelnou rychlostí – to neznamená maximální rychlost vozu. Pak je jasné, že tankování je normální součástí provozu vozidla, proto se považuje také za jeho provoz. Ani idiot nemůže považovat frázi maximálního vytížení vozu za to, že se pojede maximální rychlostí a bude se tankovat za jízdy... Kdybyste přihodil do svých úvah trochu šedé kůry mozkové, možná byste tu nepsal takové pitomosti.


obávám se, že článek je psaný pro idioty, proto jsem se k němu v prvním příspěvku vyjádřil. a doufal, že nadsázka bude pochopena. asi bych měl více plýtvat smajlíky.
spíše, aby se autor příště zamyslel, než udeří do klávesnice - ne abych poučoval lidi s iq nad 100.

potom už jsem to samozřejmě - s ironickým nadhledem - rozebíral seriózněji (a na to reagujete). samozřejmě mě můžete nařknout, že jsem sémanticky citlivý a asi to bude pravda
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.