0
back
 

diskuze k tématu: Ford Sierra - jak jezdí po dvaceti letech?

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.06.2008 21:35, RE: krok
anonym posted by:
sierra se vyráběla v belgii

nevim jak sierra, ale mel jsem escorta a ten byl nemec rv87
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.06.2008 23:19, RE: stupid
anonym posted by:
Souhlasím, naprostý iq 0, pak nemá být týdně na silnicích 10 mrtvých a desítky zraněných,taková hovada mě fakt vytáčí,jak tohle vůbec může někdo napsat??Ale to není jen tento pisálek,takových bláznů je mraky,stačí vyjet na silnici a už to lítá všude kolem,jen dnes se na mě podobný vyřítill v protisměru v zatáčce s drsným výrazem a jen bleskovou reakcí a bržděním jsem zabránil střetu,až někde někomu přejede dítě,nebo někoho zmrzačí takový blázen,bude bohužel pozdě. Tady opět vyvstává otázka našic...
Největěší hovada a prasata co způsoběj nehody jezděj v novejch autech. Fakt hovada, paka vylízaný v audinách, bmw a vobludách typu SUV. Největší paka jsou ale v Otávkách Tdi, to sou fakt paka vylízaný. Štvou mě úplně nejvíc, v pohodě si předjížím a oktávkový naftový paka, kterým to jede jen od 3000 do 4000 otáček, mi vjížděj pod kola, a pak brzděj provoz.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 07.06.2008 00:03, Autor je tupé hovado
Už dlouho jsem se tak nezasmál. Oblaka prachu a hrabání.. Kamaráde, když jezdíš po poli, tak ti bude hrabat i trabant to okno, které celé zajede se jmenuje šíbr. Zato tvoje jízda 200 s větrem v zádech mě děsí. O brzdách jsi nic nepsal, takže pochybuju, že z té rychlosti zastavíš. Spíš to rozbiješ na trsátka. Citlivá spojka bude asi proto, že je ve stavu před smrtí...Jinak ale chápu tu radost. Po škodárně je to fakt paráda. A za ty peníze je to super auto. Osobně se mi siera vždy líbila. Hlavně 3 dveřová verze XR3i. Ale to pán ještě tahal kačera po dvorku, když jsem tohle auto obdivoval
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 07.06.2008 22:52, RE: Autor je tupé hovado
anonym posted by:
Už dlouho jsem se tak nezasmál. Oblaka prachu a hrabání.. Kamaráde, když jezdíš po poli, tak ti bude hrabat i trabant to okno, které celé zajede se jmenuje šíbr. Zato tvoje jízda 200 s větrem v zádech mě děsí. O brzdách jsi nic nepsal, takže pochybuju, že z té rychlosti zastavíš. Spíš to rozbiješ na trsátka. Citlivá spojka bude asi proto, že je ve stavu před smrtí...Jinak ale chápu tu radost. Po škodárně je to fakt paráda. A za ty peníze je to super auto. Osobně se mi siera vždy líbila. Hlav...
Měl jsem taky Sierru 2.0, jelo to celkem slušně - ale 200 km/h bylo optimistické maximum - jinak brzdy u Sierry těžkej podprůměr - často se přehřívaly a nakonec se zkroutily kotouče. Dost hnus.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 07.06.2008 22:53, RE: Sierra
anonym posted by:
U nás jezdí v Sierrách jen cigoši, obsah vždycky 2.3D a ten dým za něma, sranda )
No, to aj u nas :D
Sierra, Scorpio, sem-tam Omega, rozmlátené straé Ečko, Audi 100, v tom sa vozia miestny "niggaz" u nas v Nitre :))) tieto auta naozaj vyradili žigulov....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 08.06.2008 09:06,
200km/h???vadný tacho .....Jinak v jednom českém časopisu dělali crasch test siery proti fiestě(ta byla model asi 2006),fiesta v poho,ale ta siera se zbortila jak papír.Raději bych na tvém místě jezdil tak max 70km/h.Až budeš nekdy mít možnost kouknout na ni ze spodu,koukni na předni nápravu,jak drží ramena,konkrétně spoj rameno stabilizátor a zjistíš,na čen visí život,tenký pryžový silentblok,stačí víc přibrzdit a rozjíždí se geometrie(což je normál),horší případ je,že se urve(jako mně před mnoha lety tehdy najeto 85tkm,po servise u Forda),takže soudruzi ze západu udělali chybu.Dederoni se toho houfně zbavujou,protože jak ten silentblok praskne,tak ti nezbyde nic jiného než se modlit.....Jinak pochvala za od srdce psanou recenzi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 08.06.2008 14:17, RE: stupid
anonym posted by:
Největěší hovada a prasata co způsoběj nehody jezděj v novejch autech. Fakt hovada, paka vylízaný v audinách, bmw a vobludách typu SUV. Největší paka jsou ale v Otávkách Tdi, to sou fakt paka vylízaný. Štvou mě úplně nejvíc, v pohodě si předjížím a oktávkový naftový paka, kterým to jede jen od 3000 do 4000 otáček, mi vjížděj pod kola, a pak brzděj provoz.
mluví z tebe závist a zlost,že někdo se má líp,ale pravda je,že vždy záleží na tom ,kdo řídí a ne co řídí, z toho co píšeš je jasný,že máš tendence se s někým stále honit a dokazovat si,jak ti to jede i s popelnicí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 08.06.2008 19:06, RE: bez předmětu
anonym posted by:
200km/h???vadný tacho .....Jinak v jednom českém časopisu dělali crasch test siery proti fiestě(ta byla model asi 2006),fiesta v poho,ale ta siera se zbortila jak papír.Raději bych na tvém místě jezdil tak max 70km/h.Až budeš nekdy mít možnost kouknout na ni ze spodu,koukni na předni nápravu,jak drží ramena,konkrétně spoj rameno stabilizátor a zjistíš,na čen visí život,tenký pryžový silentblok,stačí víc přibrzdit a rozjíždí se geometrie(což je normál),horší případ je,že se urve(jako mně před mno...
Přesně to je to pozitivní na té recenzi - je od srdce :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.06.2008 12:49, RE: bez předmětu
anonym posted by:
200km/h???vadný tacho .....Jinak v jednom českém časopisu dělali crasch test siery proti fiestě(ta byla model asi 2006),fiesta v poho,ale ta siera se zbortila jak papír.Raději bych na tvém místě jezdil tak max 70km/h.Až budeš nekdy mít možnost kouknout na ni ze spodu,koukni na předni nápravu,jak drží ramena,konkrétně spoj rameno stabilizátor a zjistíš,na čen visí život,tenký pryžový silentblok,stačí víc přibrzdit a rozjíždí se geometrie(což je normál),horší případ je,že se urve(jako mně před mno...
Rozjizdi se geometrie? Jsi trouba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 03.08.2008 02:05, tak se mu nesmějte
Sierra je kultovní auto 80 let. Mám ještě jednu toho modelu co je na obrázku, najeto poctivých 101 tisíc ( druhý majitel ), Bez koroze a ve skvělém stavu. Teď mi kroupy rozbily čumák a to bylo do breku, u nás letěly ve vodorovné přímce, v obci přišla většina baráků o střechu a já výhledově o čelní sklo a reálně o přední blinkry, plast prostě prostřílely...
Sierru kombi 1993 jsem měl osm let a do oprav karoserie jsem nešel jen z toho důvodu, že za ty peníze bych měl dvě jiné na první pohled lepší a méně opotřebené. Jinak autor celkem nekecá ohledně výkonu. Na 1350 kilové auto je 100 koní opravdu naddimenzováno, takže s tou mojí druhou, pečlivě opečovávanou a neopotřebenou to nandám lecčemus z běžné tržní nabídky. Pravda, 200 bych si fakt netroufl, brzdy jsou opravdu poddimenzované!!!, nehledě na to, že je to lehké auto.
Je pravdou, že v Sierrách nyní jezdí hodně našich opálených spoluobčanů, ale to nejsou auta, ale neudržované vraky. Já hovořím o budoucím leštěném a hýčkaném veteránovi, pokud mne někdo nenaboří...zajímavé je, že jsem od Š120 postupoval přes Favorita a Renaulta 19 k Sieřře a dnes jinam, ale právě a jen jednu ze svých dvou Sierr jsem před měsícem při odjezdu na šroťák tak trochu obrečel...
dodatek :
Mno, opálení spoluobčané také milují Mercedesy a shnilé letité Bavoráky, pokud vím...a autor recenze by si měl nechat vyměnit čidlo volnoběhu a bylo by po houpání a chcípání. Jo a spojku, tu má dle příznaků v háji, měnil jsem ji u obou.
respond
1 2


update
you watch this topic

stop watching this topic

similar vehicles on offer:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.