0
back
 

diskuze k tématu: Ford S-Max v redakčním testu

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.01.2007 08:27,
První MPV od Fordu, které se mi líbí. Opravdu povedený design, ta vyjížděcí plošina v kufru je skvělý nápad, jen by mě zajímala životnost. Hezká recenze, díky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.01.2007 08:51,
2.0TDCI 140kw- kéž by to bych do něj okamžitě šel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.01.2007 09:21, hrubky
Pěkna recenze! Těch 140kw, to by byla teprve jízda. Ale changer na 6000 CD taký není k zahození, co? Jinak chcí poprosít autory, aby to po sobě alespo¨n jednou přečetli...
Jinak BRAVO!!!!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.01.2007 10:00, 2,9 l na šestku, to je prototyp ne???
2,9 l na šestku, to je prototyp ne??? Jinak je tam na můj vkus trošku moc překlepů. Asi to bude dobré auto. Otázkou je kvalita (a dílenské zpracování). Pár let jsem měl Focus I jako služebáka a trošku jsem vzpomínal na stařičkou stodvácu...;o). Vnitřek a sedačky byly katastrofální, plasty snad Sdelany CCCP, každou chvilku z toho něco upadlo a já neveděl odkud. Při 60 000 km se mi ve stošedesáti vysypala převodovka, pak pořád teklo servo, nakonec se mi přestala vracet páčka od blinkrů. Ale jinak - jízdní vlastnosti, snad nejlepší, s čím jsem v téhle kategorii kdy jel...No, tak snad už se to trošku naučili...;o).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.01.2007 12:40, RE: 2,9 l na šestku, to je prototyp ne???
jiriez posted by:
2,9 l na šestku, to je prototyp ne??? Jinak je tam na můj vkus trošku moc překlepů. Asi to bude dobré auto. Otázkou je kvalita (a dílenské zpracování). Pár let jsem měl Focus I jako služebáka a trošku jsem vzpomínal na stařičkou stodvácu...;o). Vnitřek a sedačky byly katastrofální, plasty snad Sdelany CCCP, každou chvilku z toho něco upadlo a já neveděl odkud. Při 60 000 km se mi ve stošedesáti vysypala převodovka, pak pořád teklo servo, nakonec se mi přestala vracet páčka od blinkrů. Ale jinak ...
Kvalita použitých materiálů a slícování jednotlivých dílů je u S-Maxe na dobré úrovni a odpovídá dnešním požadavkům. Uvidíme však, jak si interiér povede po čtyřech, pěti letech nebo 150 tisících kilometrech. Jinak zatím mi z testovaných vozů přišel nejkvalitnější interiér Volva S80, u kterého jsem nenašel sebemenší chybičku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.01.2007 14:53, MPV
Je opravdu hezke cele MPV, ale zda se mi, ze hodne pridavaji do vzhledu ty kola... MPV jsem v minulosti nemusel ale S-Maxe bych bral...asi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.01.2007 05:46, RE: MPV
Zed posted by:
Je opravdu hezke cele MPV, ale zda se mi, ze hodne pridavaji do vzhledu ty kola... MPV jsem v minulosti nemusel ale S-Maxe bych bral...asi.
PS:Kola delaj auto))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.01.2007 17:21, plošina a pneu
Informace k vyjiždějící plošině v zavazadlovém prostoru mi připadá trošičku zavádějící - zde to vyznělo jako stand.výbava, bohužel opak je pravdou, připlácí se - a né málo: 15500,- (To, domnívám se, mělo být spíše uvedeno v "nejzajímavější" výbavě (třeba místo síťky na zavazadla )
K brždění: Jestli máte na těch (mimochodem kouzelných) širokých 18tkách zimní gumy a test ještě navíc probíhal za mokra a Vy říkáte i v teple (počítám tedy nad 8 stupnů C) ruku na srdce - zkazíte sebelepší jízdní vlastnosti...
Auto bráním, protože jsem pro něj rozhodnut, už jen najít správného dodovatele.
Díky za recenzi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.01.2007 17:46, RE: plošina a pneu
John posted by:
Informace k vyjiždějící plošině v zavazadlovém prostoru mi připadá trošičku zavádějící - zde to vyznělo jako stand.výbava, bohužel opak je pravdou, připlácí se - a né málo: 15500,- (To, domnívám se, mělo být spíše uvedeno v "nejzajímavější" výbavě (třeba místo síťky na zavazadla )
K brždění: Jestli máte na těch (mimochodem kouzelných) širokých 18tkách zimní gumy a test ještě navíc probíhal za mokra a Vy říkáte i v teple (počítám tedy nad 8 stupnů C) ruku na srdce - zkazíte sebelepší jízdní vl...
Při slalomu a během testů na volné ploše prokázal naprosto špičkové jízdní vlastnosti. Bohužel v reálném provozu při agresivní jízdě mi přišla občas příď příliš těžká a projevoval se nadbytek výkonu na předních kolech.
Z dosud testovaných podobných vozů S-Max vychází po stránce jízdních vlastností nejlépe, přesto jeho ovládání při razantní jízdě nepatří k nejlehčím a občas se s ním doslova perete... ale to mluvíme o extrému. V běžném provozu na tyto drobnosti vůbec nenarazíte.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.01.2007 18:48, RE: plošina a pneu
Petr - TipCars.com posted by:
Při slalomu a během testů na volné ploše prokázal naprosto špičkové jízdní vlastnosti. Bohužel v reálném provozu při agresivní jízdě mi přišla občas příď příliš těžká a projevoval se nadbytek výkonu na předních kolech.
Z dosud testovaných podobných vozů S-Max vychází po stránce jízdních vlastností nejlépe, přesto jeho ovládání při razantní jízdě nepatří k nejlehčím a občas se s ním doslova perete... ale to mluvíme o extrému. V běžném provozu na tyto drobnosti vůbec nenarazíte.
Jsem vlastně docela rád, že to říkate. Trošku jsem váhal jestli si připlatit za ESP, toto je další argument pro elektroniku. Občas bych si trošku taky rád zablbnul, ale bezpečnost je na prvním místě!
PS: Nezkoušeli jste náhodou, jestli se dá ESP (alespoň na chvilku )vypnout
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 08:11, RE: 2,9 l na šestku, to je prototyp ne???
Petr - TipCars.com posted by:
Kvalita použitých materiálů a slícování jednotlivých dílů je u S-Maxe na dobré úrovni a odpovídá dnešním požadavkům. Uvidíme však, jak si interiér povede po čtyřech, pěti letech nebo 150 tisících kilometrech. Jinak zatím mi z testovaných vozů přišel nejkvalitnější interiér Volva S80, u kterého jsem nenašel sebemenší chybičku.
Člověk by se taky mohl dočíst mnohem dříve, než v závěrečné tabulce, že testujete dvoulitra (pominu-li přidaný odkaz na test spotřeby 2.O TDCi - kterýžto odkaz může být na cokoliv).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 08:13, RE: plošina a pneu
John posted by:
Jsem vlastně docela rád, že to říkate. Trošku jsem váhal jestli si připlatit za ESP, toto je další argument pro elektroniku. Občas bych si trošku taky rád zablbnul, ale bezpečnost je na prvním místě!
PS: Nezkoušeli jste náhodou, jestli se dá ESP (alespoň na chvilku )vypnout
Na co, stejně to nemá náhon na zadní.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 08:15, RE: MPV
zigi posted by:
PS:Kola delaj auto))
Zvláště ta co jsou použitá na fotce v článku s výjezdnou plošinou. Ne ta na autě v testu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 14:58, Sienna
watchtower posted by:
Na co, stejně to nemá náhon na zadní.
Na stejne penize vyjde dovezena z USA Toyota Sienna, vcetne vsech nakladu, DPH a clo. Delka pres 5 metru, kompletni vybava vcetne kuzi, DVD atd. Sestivalec 3.5 200 kw. Ovsem o neco vetsi spotreba, ale zas si myslim, ze pro kazdyho, kdo si kupuje auto za 800-900 tisic ta spotreba je temer irelevantni. Ovsem, neco jineho je, kdyz si to nekdo bere na sedmilety leasing, za ktery dava tretinu prijmu, a jezdi s tim s kufrem plnym konzervu do Chorvatska, ale pak to uz je pripad pro psychiatra
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 15:37, RE: Sienna
anonym posted by:
Na stejne penize vyjde dovezena z USA Toyota Sienna, vcetne vsech nakladu, DPH a clo. Delka pres 5 metru, kompletni vybava vcetne kuzi, DVD atd. Sestivalec 3.5 200 kw. Ovsem o neco vetsi spotreba, ale zas si myslim, ze pro kazdyho, kdo si kupuje auto za 800-900 tisic ta spotreba je temer irelevantni. Ovsem, neco jineho je, kdyz si to nekdo bere na sedmilety leasing, za ktery dava tretinu prijmu, a jezdi s tim s kufrem plnym konzervu do Chorvatska, ale pak to uz je pripad pro psychiatra
Tak se dívám na tu Siennu. Design se s Fordem nedá srovnat. Zadek dobrej, předek?? A kdo by toho žrouta živil?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 16:43, RE: plošina a pneu
John posted by:
Jsem vlastně docela rád, že to říkate. Trošku jsem váhal jestli si připlatit za ESP, toto je další argument pro elektroniku. Občas bych si trošku taky rád zablbnul, ale bezpečnost je na prvním místě!
PS: Nezkoušeli jste náhodou, jestli se dá ESP (alespoň na chvilku )vypnout
Například v Mondeu se ESP vypnout dá, rozjezd na příliš kluzkém povrchu do kopce by s ESP prostě nešel, tam je potřeba trochu hrabat, aby se to pohlo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 17:25, RE: plošina a pneu
John posted by:
Jsem vlastně docela rád, že to říkate. Trošku jsem váhal jestli si připlatit za ESP, toto je další argument pro elektroniku. Občas bych si trošku taky rád zablbnul, ale bezpečnost je na prvním místě!
PS: Nezkoušeli jste náhodou, jestli se dá ESP (alespoň na chvilku )vypnout
ESP se da vypnout
Pred mesicem jsem si ho koupi a zatim jsem spokojeny. Pravda- proti Mondeu je to vysoka krabice, ale jezdit se s tim da docela svizne. Ma dost kratke a uzke sedaky vepredu i vzadu, ale trochu to kompenzuje vyssi posez. Celkove povedene auto, casem napisu recenzi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 23:19, Velké auto s hovno motory
Velké auto, průměrná technika, průměrná kvalita, hovno motory - cítíš ten rozdíl prostě klasický Ford!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 19:18, RE: Velké auto s hovno motory
anonym posted by:
Velké auto, průměrná technika, průměrná kvalita, hovno motory - cítíš ten rozdíl prostě klasický Ford!
Cítím, tak akorát, že sis usral, tóť vše,co z tvý huby táhne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 19:20, RE: plošina a pneu
Krkovicka posted by:
ESP se da vypnout
Pred mesicem jsem si ho koupi a zatim jsem spokojeny. Pravda- proti Mondeu je to vysoka krabice, ale jezdit se s tim da docela svizne. Ma dost kratke a uzke sedaky vepredu i vzadu, ale trochu to kompenzuje vyssi posez. Celkove povedene auto, casem napisu recenzi.
Super auto, ještě se rozmýšlím, nad Mondeem.Mezi těma dvěma autíčkama.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.