0
back
 

diskuze k tématu: Mám vyměnit Ford Puma za Audi A3?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, americká vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.06.2008 14:12, RE: Pro všechny neurotiky
Vorsprung posted by:
Nebudu používat vulgární slova ani osobní urážky, ničeho tím nedosáhnu. Vy, co tak rádi nadáváte, cvičte se raději v umění rétorickém. Vulgární slova obvykle používají ti jednici, kterým chybí síla argumentů.
Ty motory a auta, co jste sem uváděli, jsou jistě zajímavými kusy, nicméně to je všechno historie. Pro srovnání:
V době, kdy Audi (tehdy ještě Auto Union) mělo šestnáctiventilovou techniku a proudnicovou karoserii (1937, rychlostní rekord 400 km/h), vaše japonské šmejdy neexistovaly. A to a...
Dobřes jim to dal
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.06.2008 14:20, RE: Boje
David V posted by:
Tady ty třídní boje o kvalitách značek nechápu. Navíc stačí zběžně nakouknout do TUV a že by Audi a VW okupovalo přední příčky se říci nedá. Spíše se tak potácí na zhruba stejných postech jako tady poplivaný Opel (abych se ho zastal) - takže to vidím na podobnou kvalitu za drahé peníze. V ruce mám 2 relativně staré reporty, z roku 2006 a 2004. A průřezem všemi kategoriemi se mezi Toyotu, Mazdu a Nissan motá Mecedes a Porsche. A taková prémiovka jako BMW, taky žádná sláva, asi to bude taky jen pr...
ty si toho s BMW asi najel hodne vid?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.06.2008 15:27, Došla Vám slova?
Vorsprung posted by:
Nebudu používat vulgární slova ani osobní urážky, ničeho tím nedosáhnu. Vy, co tak rádi nadáváte, cvičte se raději v umění rétorickém. Vulgární slova obvykle používají ti jednici, kterým chybí síla argumentů.
Ty motory a auta, co jste sem uváděli, jsou jistě zajímavými kusy, nicméně to je všechno historie. Pro srovnání:
V době, kdy Audi (tehdy ještě Auto Union) mělo šestnáctiventilovou techniku a proudnicovou karoserii (1937, rychlostní rekord 400 km/h), vaše japonské šmejdy neexistovaly. A to a...
Přátelé, zdá se, že slova nějak došla Vám...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.06.2008 16:22, RE: Došla Vám slova?
Vorsprung posted by:
Přátelé, zdá se, že slova nějak došla Vám...
O neco vetsi spotreba a o neco horsi dynamika zrychleni u Subaru je dani za neprekonatelny symmetricky pohon vsech kol, ktery nikdo jiny neumi. Ovsem je otazkou, nakolik ho bezny ridic potrebuje, ale to uz je jina diskuse. Jinak pokud mluvite o Audi RS6 nebo BMW, tak to musite srovnavat s produkci stejne tridy. A6 versus Lexus GS, A8 versus Lexus LS atd. Asi malokdo z nas v tech autech jezdil, nicmene majetni lide cim dal tim vice vybiraji Lexus. Nu, a co se tyce aut pro smrtelniky, tak rad bych vedel, cim je treba 1.6FSI od VW lepsi nez 1.6 DualVVTi od Toyoty, nebo jake Tdi ma vyhody oproti D4D. Nu a co se tyce odolnosti aut, byl jste nekdy v Africe, treba v Tchadu, Rwande, Kongo? Videls za jakych podminek tam Toyoty a Nissany dokazou najet klidne pres pulmilionu km?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.06.2008 16:26, RE: Pro všechny neurotiky
Vorsprung posted by:
Nebudu používat vulgární slova ani osobní urážky, ničeho tím nedosáhnu. Vy, co tak rádi nadáváte, cvičte se raději v umění rétorickém. Vulgární slova obvykle používají ti jednici, kterým chybí síla argumentů.
Ty motory a auta, co jste sem uváděli, jsou jistě zajímavými kusy, nicméně to je všechno historie. Pro srovnání:
V době, kdy Audi (tehdy ještě Auto Union) mělo šestnáctiventilovou techniku a proudnicovou karoserii (1937, rychlostní rekord 400 km/h), vaše japonské šmejdy neexistovaly. A to a...
Jediné dobré německý vozy:
Trabant 601 lim
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.06.2008 16:30, RE: Došla Vám slova?
anonym posted by:
O neco vetsi spotreba a o neco horsi dynamika zrychleni u Subaru je dani za neprekonatelny symmetricky pohon vsech kol, ktery nikdo jiny neumi. Ovsem je otazkou, nakolik ho bezny ridic potrebuje, ale to uz je jina diskuse. Jinak pokud mluvite o Audi RS6 nebo BMW, tak to musite srovnavat s produkci stejne tridy. A6 versus Lexus GS, A8 versus Lexus LS atd. Asi malokdo z nas v tech autech jezdil, nicmene majetni lide cim dal tim vice vybiraji Lexus. Nu, a co se tyce aut pro smrtelniky, tak rad bych...
Ano, já byl v saudské ar. a krom amer. harapantů je to samá T, N apod. Něco na to je. Hold lidovky tam nejezdí...

Ale to zase naštve všechny čecháčky, páč škůdka je vlastně taky jako lidovka, tak zas budou vrtat, a pořád se bude tvrdit, že "folkyš" a spol. jsou nejlepší auto v této galaxii. Já osobně jezdil ledasčím, nejlépe se mně asi jezdí s BMW, ale přátelé - kdo jednou okusil Lexus LS - už má o sny postaráno do konce života.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.06.2008 16:51, RE: Boje
David V posted by:
Já se taky nedívám na nová auta ještě málem v záruce, kde je povinnost neustále navštěvovat autorizák. Mluvím o vozech, které už opravdu mají něco za sebou, tam se teprve projeví kvality. Při studiu TUV z letošního roku v kategorii do 3 let jsi si určitě ráčil všimnout, že ty rozdíly jsou v desetinách procent. To je velice zkreslený ukazatel - protože do rozdílu jednoho procenta se klidně vejde i 10 aut, která na tom jsou vlastně úplně stejně. Ono ve statistice se taky musí umět číst. Ad stroje ...
Nevim můj názor- auto patří za 10 let do šrotu. Nevim proč se někdo rozplývá nad ohyzdnou nebezpečnou primerou, u které Vám hřídel volantu probodne hrudní v sebemenším nárazu. Jestli je spolehlivá nebo ne je snad jedno. Každopádně je to kostitřas, mizerně ohlučněný s minimalní pasivní bezpečností a dnes už i výbavou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.06.2008 16:55, RE: Pro všechny neurotiky
Vorsprung posted by:
Nebudu používat vulgární slova ani osobní urážky, ničeho tím nedosáhnu. Vy, co tak rádi nadáváte, cvičte se raději v umění rétorickém. Vulgární slova obvykle používají ti jednici, kterým chybí síla argumentů.
Ty motory a auta, co jste sem uváděli, jsou jistě zajímavými kusy, nicméně to je všechno historie. Pro srovnání:
V době, kdy Audi (tehdy ještě Auto Union) mělo šestnáctiventilovou techniku a proudnicovou karoserii (1937, rychlostní rekord 400 km/h), vaše japonské šmejdy neexistovaly. A to a...
Pravda pravda.....¨kámošova stará A80 trhala asfalt a pitomci v novém civiku se nechatli:) ikdyž se snažili. A tom měl pouze 2.0 :) Po 18 letech ani stopa koroze, najeto 245000km, váš Hnissan nebo jiný šikmomrd by byl schnilej na kost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.06.2008 17:16, RE: Pro všechny neurotiky
anonym posted by:
Pravda pravda.....¨kámošova stará A80 trhala asfalt a pitomci v novém civiku se nechatli:) ikdyž se snažili. A tom měl pouze 2.0 :) Po 18 letech ani stopa koroze, najeto 245000km, váš Hnissan nebo jiný šikmomrd by byl schnilej na kost.
A to si myslis, ze oni v tom Civicu fakt zavodily? To me vzdycky pobavi, nejaky mlady vul vytaci sve TDI na maximum, kouri to jako teplarna, a je hotovy, a skoro se posere, ze predjel ve stoupani trilitrovou Camry. To, ze pan v Camry si lechta plyn a kocha krajinou, to mu zrejme nedochazi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.06.2008 17:20, RE: Došla Vám slova?
anonym posted by:
O neco vetsi spotreba a o neco horsi dynamika zrychleni u Subaru je dani za neprekonatelny symmetricky pohon vsech kol, ktery nikdo jiny neumi. Ovsem je otazkou, nakolik ho bezny ridic potrebuje, ale to uz je jina diskuse. Jinak pokud mluvite o Audi RS6 nebo BMW, tak to musite srovnavat s produkci stejne tridy. A6 versus Lexus GS, A8 versus Lexus LS atd. Asi malokdo z nas v tech autech jezdil, nicmene majetni lide cim dal tim vice vybiraji Lexus. Nu, a co se tyce aut pro smrtelniky, tak rad bych...
Předně - spotřeba u Subaru možná je o něco vyšší, ale je to SLABŠÍ motor s nižším zdvihovým objemem, takže by tomu mělo být právě naopak. Audi má také pohon všech kol. Dále - dynamika zrychlení není "o něco horší", ale o DOST horší. A nešlo mi o typ vozu, ale typ motoru, což dosvědčuje, že Němci jsou na tom prostě lépe než Japonci. To je argument pro mé tvrzení, že Japonci neumí vyrobit dobrý motor (viz příspěvky výše).
Lexus GS 460 se svým V8 4,6 je na tom lépe pouze pokud jde o zrychlení, které činí 5,8 s., zatímco Audi A6 4.2 FSI quattro se z nuly na sto dostane za 5,9 s., tedy o desetinu sekundy pomaleji. Spotřebu má však o tři desetiny litru nižší.
A RS6 jsem dával do kontrastu ke sportovním Nissanům a Toyotám s cílem ukázat, jak tyto rádoby sportovní vozy s nulovou užitnou hodnotou neobstojí se sportovně laděnou RS6, která má prostoru i užitné hodnoty na rozdávání a je navíc rychlejší, dravější a podle mnohých, kteří ji testovali, při jízdě velmi zábavná!!!
A vy jste v Africe byl a ptal se majitelů těch vozů, kolikrát už měnili motor, turbo (pokud tam nějaké bylo) a kupu dalších věcí?? Či v lepším případě kolikrát prošel motor generálkou?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.06.2008 17:51, RE: Pro všechny neurotiky
anonym posted by:
A to si myslis, ze oni v tom Civicu fakt zavodily? To me vzdycky pobavi, nejaky mlady vul vytaci sve TDI na maximum, kouri to jako teplarna, a je hotovy, a skoro se posere, ze predjel ve stoupani trilitrovou Camry. To, ze pan v Camry si lechta plyn a kocha krajinou, to mu zrejme nedochazi
Je videt, ze pan Vorsprung nejen ze v Africe nebyl, ale ani nema predstavu, jak to tam vypada. Generalka motoru v Kongo?! To jste se asi zblaznil. To si myslite, ze tam jsou autosalony, servisy atd? Tech par mechaniku, co to umi, opravujou tak akorat vozy ochranky prezidenta. Zbytek proste jezdi, ten chytrejsi vi, ze se jednou za cas musi vymenit olej, ten hloupejsi ani to ne. Nicmene treba v 1996m, nebylo to sice v Kongu ale v Stredoafricke republice, coz je jedno, jeste porad jezdilo spousty Toyot LC 40 a prvnich Hiluxu a Coroll ze 70ch let, v tom prachu, spine, vedru...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.06.2008 18:07, RE: bez předmětu
anonym posted by:
inteligentní člověk si za ty samé peníze koupí mnohem víc muziky, o tom to je.
Přesně tak, raději se poohlédnout po něčem jiném, co dokáže člověku udělat mnohem víc radosti, hlavně při řízení, už jenom když člověk nastupuje do vozu a otočí klíčkem.......... Proto mě zmiňované Audi (v mém případě A4 r.v. 2000, skoro to samý jako A3, jen trošku delší) nebo Focus nezaujali. Prostě z těch aut nic nedýchá. Ano, uznávám, A3, A4... sou hezká auta i po letech, líbí se mi, desingem nikoho neurazí, dá se na ně dívat i dnes. Ale.......... proč platit za 4kruhy a mít průměrné auto, i když s dávkou prestiže. Nedávno mi čirou náhodou do oka padla Honda Accord, tak nevim nevim.........
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.06.2008 18:14, RE: Pro všechny neurotiky
anonym posted by:
Je videt, ze pan Vorsprung nejen ze v Africe nebyl, ale ani nema predstavu, jak to tam vypada. Generalka motoru v Kongo?! To jste se asi zblaznil. To si myslite, ze tam jsou autosalony, servisy atd? Tech par mechaniku, co to umi, opravujou tak akorat vozy ochranky prezidenta. Zbytek proste jezdi, ten chytrejsi vi, ze se jednou za cas musi vymenit olej, ten hloupejsi ani to ne. Nicmene treba v 1996m, nebylo to sice v Kongu ale v Stredoafricke republice, coz je jedno, jeste porad jezdilo spousty T...
Autosalony, servisy - ano, přesně to si myslím. Pokud jde o Zair, neboli Dem. rep. Kongo (hl. město Kinshasa) - stačí se podívat na fotky tohoto šestimilionového, vcelku moderního města a bude Vám jasné, že tu několik servisů a autosalonů určitě najdete (Herz tu má dokonce půjčovnu aut!)!!!!
No a Kongo s hl. městem Brazzaville je na tom ekonomicky o něco hůře, nicméně i tam zdá se funguje poskytování služeb. Když znáte správné lidi, nebudete mít problém se k náhradním dílům a výbavě pro garáž schopnou provést generálku motoru dostat (stejně jako všude jinde na světě).
Nezbláznil jste se tedy náhodou vy? Myslím, že ne. Jenom byste si měl doplnit geografické znalosti, stejně jako znalosti místních reálií. Pak byste nás zřejmě přestal zbytečně mystifikovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.06.2008 18:30, RE: bez předmětu
anonym posted by:
To není zas tak složitý, čas mám, protože si ho umím uspořádat. Přihlašovat se nikam nemíním, neboť jsem na těchto stránkách zřejmně poprvé a také naposled. Jinak to, čím kdo jezdí, je naprosto nepodstatné. Tebe by zřejmně ukojilo, kdybych odepsal, že třeba Watburgem W353 Tourist. No tak třeba tím. Ale to nemění nic na faktu, že Fordy, Opely a škodovky jsou prostě taková levná auta. Ať už jsou drahá jakkoliv. Jednou, až vyrosteš, a přesedneš ze svého ojetého BMW 353 E30 (nebo Golfa II rsp. III a...
Vůbec mi nešlo o to, honit si triko, v čem jezdím. Šlo mi o to, že jestli nemáš Forda, tak ho nepomlouvej. Já jsem měl šest let Mondeo 93 1.8 benzín a protože jsem s ním měl velice dobré zkušenosti, koupil jsem si Mondeo 2001 2.0 benzín. Opět jsem spokojen, ale zatím ho mám něco přes rok. To staré jsem neměnil, že by se rozpadlo, ale přece jen se doba posunula a rodina povyrostla a bezpečnost zlepšila .. . Nebudu pomlouvat Opel, protože jsem ho neměl.

Mimochodem - rádio v Mondeu mám originál a jsem spokojenej jak hraje. Basy mám nastavené na +3, stupnice je do +7. Důležitější pro mě je, že když mě nějaký jiný účastník provozu dostane do kritické situace, tak Mondeo bude držet mnou zvolenou stopu i při maximálním brždění (vyzkoušeno).

Takže jinými slovy - s jakým autem máš zkušenost ty?

A to přihlášení je od toho, abych se nedohadoval se dvěma anonymama, kterej co napsal, to už se mi stalo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.06.2008 18:39, RE: Pro všechny neurotiky
Vorsprung posted by:
Autosalony, servisy - ano, přesně to si myslím. Pokud jde o Zair, neboli Dem. rep. Kongo (hl. město Kinshasa) - stačí se podívat na fotky tohoto šestimilionového, vcelku moderního města a bude Vám jasné, že tu několik servisů a autosalonů určitě najdete (Herz tu má dokonce půjčovnu aut!)!!!!
No a Kongo s hl. městem Brazzaville je na tom ekonomicky o něco hůře, nicméně i tam zdá se funguje poskytování služeb. Když znáte správné lidi, nebudete mít problém se k náhradním dílům a výbavě pro garáž sc...
Nu, ono podle fotek toho clovek pozna fakt hodne. Ta diskuze o Africe zrejme nema smysl. Kdo chce poznat pravou Afriku klidne se muze prihlasit do nejake humanitarni organizaci, nebo jet tam jako zoldak, a na vlastni oci se podivat na autosalony, multikina, kadernictvi, fitnesskluby atd ve mestech jako Brazzaville, Bangui, nebo Kigali. Maji tam dobrou travu a i koks, jestli se poradne zhulis a snupnes, tak mozna uvidis i ten autosalon s pocitacovou diagnostikou
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.06.2008 21:57, RE: Pro všechny neurotiky
Vorsprung posted by:
Nebudu používat vulgární slova ani osobní urážky, ničeho tím nedosáhnu. Vy, co tak rádi nadáváte, cvičte se raději v umění rétorickém. Vulgární slova obvykle používají ti jednici, kterým chybí síla argumentů.
Ty motory a auta, co jste sem uváděli, jsou jistě zajímavými kusy, nicméně to je všechno historie. Pro srovnání:
V době, kdy Audi (tehdy ještě Auto Union) mělo šestnáctiventilovou techniku a proudnicovou karoserii (1937, rychlostní rekord 400 km/h), vaše japonské šmejdy neexistovaly. A to a...
Audi a Auto Union? V Německu vyráběl auta jistý pan Horch. Protože zadlužil továrnu tak, že ji musel přenechat akcionářům, tak jim musel nechat i značku Horch. Automobilku si založil novou. Protože horch znamená v překladu slyš, tak to přeložil do latiny s názvem AUDI, jako audio. Jinak Auto Union bylo něco trochu jiného. Horch zanikla někdy v 60 tých letech.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.06.2008 01:17, RE: Pro všechny neurotiky
anonym posted by:
Audi a Auto Union? V Německu vyráběl auta jistý pan Horch. Protože zadlužil továrnu tak, že ji musel přenechat akcionářům, tak jim musel nechat i značku Horch. Automobilku si založil novou. Protože horch znamená v překladu slyš, tak to přeložil do latiny s názvem AUDI, jako audio. Jinak Auto Union bylo něco trochu jiného. Horch zanikla někdy v 60 tých letech.
Tohle už je opravdu poslední příspěvek, který sem dávám. Už mě nebaví pořád někoho opravovat a s někým se hádat...
Horch to sice původně byl, ale spojením s automobilkami Audi, Wanderer a DKW vznikla Auto Union AG (spojení čtyř automobilek = čtyři kruhy pod jednotným názvem Auto Union AG), o níž hovoříme v letech 1932 - 1966. V roce 1959 se k nim připojila i NSU, což však byla divize motocyklů a do výroby aut mnoho nemluvila. Poté, co byla Auto Union převzata v r. 1966 VW Gruppe, už z marketingových důvodů mluvíme čistě o Audi.
Tak mi tedy potom vysvětlete, co jste myslel oním "Auto Union bylo trochu něco jiného".
Ať odpovíte cokoliv, reagovat nebudu. Už mě to skutečně nebaví. Naučte se historii automobilek a poté můžete rozdávat učené názory, bez zavádějících rádoby faktů.


**************Vorspurng durch Technik******************
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 19:27, Výměna
Jako Puma není špatný auto ale kvalitou se ford nemůže rovnat VW group
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 29.06.2008 22:34, RE: Pro všechny neurotiky
Vorsprung posted by:
Nebudu používat vulgární slova ani osobní urážky, ničeho tím nedosáhnu. Vy, co tak rádi nadáváte, cvičte se raději v umění rétorickém. Vulgární slova obvykle používají ti jednici, kterým chybí síla argumentů.
Ty motory a auta, co jste sem uváděli, jsou jistě zajímavými kusy, nicméně to je všechno historie. Pro srovnání:
V době, kdy Audi (tehdy ještě Auto Union) mělo šestnáctiventilovou techniku a proudnicovou karoserii (1937, rychlostní rekord 400 km/h), vaše japonské šmejdy neexistovaly. A to a...
A teď tu o karkulce. Jinak Subaru má jen třílitr se 180 kW, ale po přepočtu na měrný výkon kW/l ten rozdíl je minimální. A ta spotřeba u třílitru není také tak strašná, nehledě na to, že Subaru stačí benzín o 95 oct. Jaký má asi výkon motor 3.2 FSI při 95 oct.? Hádám, že trochu menší (cca 5%?), omezovač začne zabírat už o cca 600 ot. dříve, atd.) Nelze navíc jen porovnávat papírové hodnoty, ale i dojem z motoru, charakteristiku momentové křivky, ochotu jít do otáček, kultivovanost chodu, apod. A tam si myslím, že onen 3.2 FSI nebude to nejlepší pod sluncem. Navíc subaru s sebou tahá permanentní pohon 4x4, což je něco úplně jiného, než Haldex, byť si koncernisté mylně myslí, že je to nejlepší, co je k mání. A srovnávat spolehlivost Subaru s Audi? Hádejte, která značka je na tom lépe? Je zajímavé, že před pár lety člověk velmi podobný Vorsprungu (Revo?) také na všech serverech machroval s A3 3.2 FSI. A že by se z A3 stalo najednou A4? Dronte Mauricijský.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.04.2011 10:56, RE: bez předmětu
Vorsprung posted by:
Člověče, nezáviďte popularitu VW/AUDI. To, že na ně nemáte ještě neznamená, že jsou tato auta špatná. Jistě, některé mototrizace nebyly úplně šťastné, to ovšem nic nemění na skutečnosti, že jsou velice oblíbená, daleko oblíbenější než nějaký Focus, o který bych si neopřel ani kolo. Vysvětlete mi potom, proč jsou Audiny tak oblíbené a to i mezi "nenechavci". Kdyby to opravdu byla tak špatná auta, nekvalitně zpracovaná, nikdo by je přece nechtěl.
Proč jsou VW/Audi tak oblíbená? Protože si je kupují takoví iqáči jako ty...Vorsprngu-pokroku, a takových pošuků tady v české kotlině žije moc...opravdu moc.
respond
  1 ... 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.