0
back
 

diskuze k tématu: Ojeté Mondeo - poměr výkon/cena je bez konkurence

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.04.2008 16:57, RE: bez předmětu
anonym posted by:
seš kokot! TDI jsou opravdu traktory. Už z dálky je slišet, že se blíží konzerva z koncernu. Jak to nakopneš, hned je bordel. A passat je sračka předražená. A nesrovnávejte to kurva pořát dokola s koktou!!! To je přece úplně ale úúúplně jiná třída!!! Rozvor cca milimetr není střední třída vy trubky!!! Malý hnusný krpatý vochcávky s nalítaným půlmegem bez výbavy za půl mega koupí opravdu jen tupej čecháček.Nebo čobol, to je jedno. Tam se ta infekce taky nějak dostala. Ještě tak tcháááálija!!! Nebo superLOGAN.
No tady asi nevysvětlím VW zalsepencům, technologii TDI A CR, dále trochu nedomyšlenou konstrukci přední nápravy, ale vím, že je spousta lidí, co už chápe. Já nemám mazda brejle, ale real brejle, zkuste si je vzít taky, zjistíte, že Passat je opravdu za horizontem))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.04.2008 17:00, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Troubo já s autem jezdil na servis každých 15tis, jak se na nový auto sluší a patří a jak je i v záruce požadováno. Dále čti pořádne a počítej, najdeš tam vše co se dělalo a v kolika kilometrech.
Jestli si myslíš že vše u mazdy trvá věčně jsi na omylu. Myslím že na rozdíl od tebe jsem pár aut už ujezdil, a to od 0km do stavu, kdy podle mého přestávám autu věřit, samozřejmě podle mojípotřeby nájezdu a spolehlivosti. Mazdu hodnotím jako spolehlivou, ovšem do doby kdy vyžaduje již moc velkou obnovu všeho.
U mazdy netrvá vše věčně, ale třeba na podvozku je to minimum 2x víc než u VW a to mi za to stojí. Jinak se stavěj třeba na hlavu Ty jitrnice
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.04.2008 17:20, RE: bez předmětu
Šakal posted by:
To je škoda, že mezi nás hlupáky už nechceš přijít)) Jo takže si koupíme všichni BVPčka a vyrazíme do města,ne? Ty jsi fakt vůl, myslíš, že ta malinká auta byla konstruována na dálnici, nebo do pouště? Tady někteří hysteričtí ekologové nemohou skousnout leckteré SUV a Ty nechápeš úlohu malých aut ve městě!
Jste socky který si tu vylívají minráky, že musí kupovat jetý střepy a po důchodcích, kteří mají zřejmě vyšší výdělky, když si mohou pořídit auto nové, na rozdíl od profesionálních připodotýkatelů kteří se realizují za klávesnicí v práci nebo doma u bazarového PC.

Občas se tu mihne nějaký slovenský rozumbrada, který naozaj vie, ako to na tom veľkom svetě chodí, pretože je prostě slovák

bleeeeeee
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.04.2008 18:04, RE: edmund
Kolodмj posted by:
To už je řeč se kterou se dá souhlasit. Každé auto má něco, to je pravda a taky je pravda, že auto vydrží, podle toho, jak se k němu majitel chová. Ale vlastní zkušenost s prvním Mondeem mě přivedla k tomu, že jsem si koupil další Mondeo. Úplně na začátku jsem sháněl Escort a musím říct, že Mondeo jsem do svého výběru zahrnul poté, co jsem viděl hodně Escortů ve špatném stavu. To první mělo v techničáku už šest majitelů, na osm let starém autě bylo 120 tisíc km špatně uvěřitelné, ale vzal jsem h...
Já jen říkám vlastní poznatky. Rozhodně se nemíním s někým přít o cokoli. První mondea byla v naší dílně opravdu častým klientem, druhá už méně, ale i tak se mně prostě zdálo, že tam jezdí častěji, než jiná auta. Ono je to celkem jednoduché, malá dílna, jsme jen dva, a klientelu máme v podstatě +- stejnou, takže vím, co které auto jak vydrží. Je možné, že zrovna majitelé trefili na extra blbé vzorky, to se taky stane. Pamatuju se, že ještě když jsem mechošil ve státní mototechně, nebo jak sm se to tehdy vlastně jmenovali, tak např. takový LADY byly opravdu kus od kusu jiný. Ale nebyl problém najezdit 300tkm bez šáhnutí na motor, to š šli po 80-120 srát. Opravdu se nemíním s nikým přít, ale žebříčkům poruchovosti nějak nevěřím, spíše si rád dělám vlastní závěry, a momentálně je pro mně jasná věc ta, že mnd1 určitě ne!Nehledě na to, že rezivjejí jak filcky. A to je taky jakýsi ukazatel, jak se stím výrobce nemazlil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.04.2008 19:48, RE: bez předmětu
anonym posted by:
seš kokot! TDI jsou opravdu traktory. Už z dálky je slišet, že se blíží konzerva z koncernu. Jak to nakopneš, hned je bordel. A passat je sračka předražená. A nesrovnávejte to kurva pořát dokola s koktou!!! To je přece úplně ale úúúplně jiná třída!!! Rozvor cca milimetr není střední třída vy trubky!!! Malý hnusný krpatý vochcávky s nalítaným půlmegem bez výbavy za půl mega koupí opravdu jen tupej čecháček.Nebo čobol, to je jedno. Tam se ta infekce taky nějak dostala. Ještě tak tcháááálija!!! Nebo superLOGAN.
tady je sli(Y!)šet že promluvil znalec a inteligent
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.04.2008 19:55, RE: bez předmětu
Šakal posted by:
No tady asi nevysvětlím VW zalsepencům, technologii TDI A CR, dále trochu nedomyšlenou konstrukci přední nápravy, ale vím, že je spousta lidí, co už chápe. Já nemám mazda brejle, ale real brejle, zkuste si je vzít taky, zjistíte, že Passat je opravdu za horizontem))
Bravo .. evropský nejprodávanější auto střední třídy je za horizontem.. ano, skutečně je, opoti konkurenci je fakt daleko za horizontem, a furt dál a dál.. Prvky co má třeba Passat ve výbavě nyní nemá ani Mazda, ani Honda, ani Toyota u svých sedanů střední třídy.. Nedávno jsem se ptal na nový Accord, co teď půjde na trh. Automat pouze 5R, a to jen k benzínu. Takže nic, já chci automat 6R, nejlépe dvouspojkovej, a chci diesel CR .. co budu kupovat? Možná Passat, možná Tiguan.. Co ještě doporučí chytří pánové tady? nabídne mi tohle Mazda? Toyota? Ford? Citroen? Kdo?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.04.2008 20:39, RE: edmund
anonym posted by:
Já jen říkám vlastní poznatky. Rozhodně se nemíním s někým přít o cokoli. První mondea byla v naší dílně opravdu častým klientem, druhá už méně, ale i tak se mně prostě zdálo, že tam jezdí častěji, než jiná auta. Ono je to celkem jednoduché, malá dílna, jsme jen dva, a klientelu máme v podstatě +- stejnou, takže vím, co které auto jak vydrží. Je možné, že zrovna majitelé trefili na extra blbé vzorky, to se taky stane. Pamatuju se, že ještě když jsem mechošil ve státní mototechně, nebo jak sm se ...
Je to pravda. Jako druhe auto máme felicii. Neprodali jsme ji tak trochu z piety po dedkovi a taky proto, ze prodat 8 let stare auto, co ma najeto 15.000km je blbost (za 80.000.- nova auto nekoupite). Dneska mame najeto asi 50.000.- a teprve ted se chystam menit desticky i pneu. JInak nic, kazdy rok olej a filtr, kazde dva roky brzdovka a chladici kapalina. Jel jsem asi ve 20 jinech felinach, tenkrat to mel kazdej, kazda firma, i dnes to hodne lidi pouziva (firmy to levne odprodavaji, treba za 15.000.- rok 1998....) takze se svezu v hodne kouskách. Musím říci, že zhruba polovicka tech aut byla hlucna, vibroval cely vnitrek....a druha polovicka vc. te me byla do 100km/h uplne vklidu. Kamaradovi klekla pri 25.000km (v zaruce noca prevodovka i spojka)....No a ja v 50.000km fakt nic..posledni 2 roky stoji venku (v garazi je korab silnic E46 325i :o))..nerezne, jezdi kazdy den, studeny start, 3,5km..a z prace dalsi 3,5 studene jizdy...BMW bylo servisovano uz 2x (jednou za 5.000.-, podruhe z 7.000.- - neznackovy servis, ale i tak) Takze mi nikdo netvrdte, ze to, nebo to auto je poruchova sracka. Zalezi jak vyjede z linky, jak se o nej clovek stara. samozrejme - jsou auta nachylnejsi a mene nachylna, ale nehodnotim nic podle statistik.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.04.2008 20:47, RE: bez předmětu
Šakal posted by:
No tady asi nevysvětlím VW zalsepencům, technologii TDI A CR, dále trochu nedomyšlenou konstrukci přední nápravy, ale vím, že je spousta lidí, co už chápe. Já nemám mazda brejle, ale real brejle, zkuste si je vzít taky, zjistíte, že Passat je opravdu za horizontem))
Sakra, co zase řešíte s těma VW? Kámoš tahá auta a nemá jiný auta než VW a všechna jsou TDI a neprodává je dříve než s 800 tkm. A do dnešního dne ho nikdy ty auta nenechaly ve štychu. Má i Pášu 2001 1.9 TDI PD 130 a na něm dost náročných 262 000 km, minimálně 3 čtvrtiny z toho za sebou táhnul plaťák s autem, takže žádný med. A to auto rozhodně nejezdí rozhodně jako traktor. Dál má i Transportera 2.5 TDI a ten už má přes 600 000 km. Má i dva nový Craftery 2.5 TDI. V M6 jsem opravdu nejezdil a tak jí nemůžu soudit, ale prosím Vás všechny, nepomlouvejte VW. Všichni přece víme, že sou to skvělý auta, stejně jako Japonci. Já sám jsem měl Polo SDI, golfa IV TDI 110 i Mazdu 323. Všechny to byly skvělé vozy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.04.2008 21:57, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Bravo .. evropský nejprodávanější auto střední třídy je za horizontem.. ano, skutečně je, opoti konkurenci je fakt daleko za horizontem, a furt dál a dál.. Prvky co má třeba Passat ve výbavě nyní nemá ani Mazda, ani Honda, ani Toyota u svých sedanů střední třídy.. Nedávno jsem se ptal na nový Accord, co teď půjde na trh. Automat pouze 5R, a to jen k benzínu. Takže nic, já chci automat 6R, nejlépe dvouspojkovej, a chci diesel CR .. co budu kupovat? Možná Passat, možná Tiguan.. Co ještě doporučí ...
passat brejle
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.04.2008 22:03, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Myslím si, že nemáte pravdu. 206 Je malé auto z roku 1998, které již má pasivní bezpečnost vcelku dobrou. A jestli si myslíte, že velikost auta znamená bezpčenost při nárazu, tak se račte podívat na střet Volva 940 s Renaultem Modus. Renault je podle Vás také relativně malá konzerva a zmíněné rádoby tuhé Volvo konstrukčně z roku 1990 rozpáral jak domeček ze dřeva, když do něj udeříte sekerou. Model CC má sice torzní tuhost nižší než hatchback, ale také u něj přibyly výztuhy, což má za následek ...
Nerozparal, vymyslite si. Poslali proti sobe stary vuz postaveny tak aby se deformoval a pohlcoval energii, a novy vuz postaveny presne na sbirani hvezdicek, A nezapomente , ze vetsi vozy maji v popisu prace mit deformacni zony i za ty mensi. Navic volvo vzali jen po baltniku (na rozdil napr, od Laguny, kterou vzali primo na komoru, aby ukazali jak je rendlik bezpecnej, vubec maj v tom poradu tuhle znacklu radi ), coz pri klasicke konstrukci znamena zcela mimo motor, narozdil od Moduse. Kazdopadne byva u techto testu dovetek, ze zachovala karoserie je prd platna, kdyz vas pretizeni zlikviduje zevnitr, viz nap. test poslani smarta proti zdi. V testu to volvo nakonec nedopadlo nejhur, chtel bych videt v te same situace tu 206ku. A jen pro zajimavost link na fotky ralne nehody Volva 740, do stromu http://www.svedsketanky.cz/rs/news.php?readmore=44 . Doufam ze Vam ten rendlik pred barakem nezhorknul.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 05.04.2008 14:39, RE: bez předmětu
Šakal posted by:
No tady asi nevysvětlím VW zalsepencům, technologii TDI A CR, dále trochu nedomyšlenou konstrukci přední nápravy, ale vím, že je spousta lidí, co už chápe. Já nemám mazda brejle, ale real brejle, zkuste si je vzít taky, zjistíte, že Passat je opravdu za horizontem))
Co resites predni napravou,?? to bylo nekolik modelu (A6. A4.passat) a vyrabeli se asi 5 let...dneska uz vadna neni...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 05.04.2008 16:18, Co čumíš socko?
Jste socky který si tu vylívají minráky, že musí kupovat jetý střepy a po důchodcích, kteří mají zřejmě vyšší výdělky, když si mohou pořídit auto nové, na rozdíl od profesionálních připodotýkatelů kteří se realizují za klávesnicí v práci nebo doma u bazarového PC.

Občas se tu mihne nějaký slovenský rozumbrada, který naozaj vie, ako to na tom veľkom svetě chodí, pretože je prostě slovák

bleeeeeee
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 06.04.2008 10:32, RE: Co čumíš socko?
anonym posted by:
Jste socky který si tu vylívají minráky, že musí kupovat jetý střepy a po důchodcích, kteří mají zřejmě vyšší výdělky, když si mohou pořídit auto nové, na rozdíl od profesionálních připodotýkatelů kteří se realizují za klávesnicí v práci nebo doma u bazarového PC.

Občas se tu mihne nějaký slovenský rozumbrada, který naozaj vie, ako to na tom veľkom svetě chodí, pretože je prostě slovák

bleeeeeee
Ty jsi chudáček žé?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 06.04.2008 11:15, RE: bez předmětu
anonym posted by:
presne tak, 55 tisic za 10 let, to je 5,5 tisice za rok, moje mama najezdi vic na pojizdkach po meste!
proč by to byl nesmysl.já mám na svém autě také nájezd jen 5000 km za rok,protože všude jezdím služebním :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 06.04.2008 15:23, RE: Co čumíš socko?
anonym posted by:
Ty jsi chudáček žé?
Nee, jenom volic ODS.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 06.04.2008 19:34, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Sakra, co zase řešíte s těma VW? Kámoš tahá auta a nemá jiný auta než VW a všechna jsou TDI a neprodává je dříve než s 800 tkm. A do dnešního dne ho nikdy ty auta nenechaly ve štychu. Má i Pášu 2001 1.9 TDI PD 130 a na něm dost náročných 262 000 km, minimálně 3 čtvrtiny z toho za sebou táhnul plaťák s autem, takže žádný med. A to auto rozhodně nejezdí rozhodně jako traktor. Dál má i Transportera 2.5 TDI a ten už má přes 600 000 km. Má i dva nový Craftery 2.5 TDI. V M6 jsem opravdu nejezdil a tak...
No jasně, že je mění až po 800 tkm a pak ses probudil a měl jsi ruku v nočníku, co? Moc jste mnně tady pobavili, měli jsme ve firmě spoustu Passatů a to jak B5, tak B6 a můžu Vám říct jen jedno: Je to obyčejný chrohtající auto, jakejch je mraky! Není ničím vyjímečné a spolehlivostí tedy vůbec. Docela se divím, že je vůbec majitelé ještě kupují, ale mají od dealera slevy o kterých se Vám ani nezsdá, tak proč ne. Aspoň to pokryje ten darhý a častý servis. Kdo nevěří, tak mu vytisknu roční náklady na sevis, to budete čumět!!! Hoši Passat, to je jen legenda, ale skutečnost................ Jo a nezačínejte, že jsem socka a že na lepší nemám, to právě Passat je pro socky, ukrajince a poláky. Ti, co se vyznaj už s takovým hnojem nejezdí!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 06.04.2008 19:41, RE: bez předmětu
anonym posted by:
No jasně, že je mění až po 800 tkm a pak ses probudil a měl jsi ruku v nočníku, co? Moc jste mnně tady pobavili, měli jsme ve firmě spoustu Passatů a to jak B5, tak B6 a můžu Vám říct jen jedno: Je to obyčejný chrohtající auto, jakejch je mraky! Není ničím vyjímečné a spolehlivostí tedy vůbec. Docela se divím, že je vůbec majitelé ještě kupují, ale mají od dealera slevy o kterých se Vám ani nezsdá, tak proč ne. Aspoň to pokryje ten darhý a častý servis. Kdo nevěří, tak mu vytisknu roční náklad...
No jo, no Passat opravdu žije tak trochu z minulosti, ale kdo to chce, tak proč ne. Já si raději za stejné peníze koupím moderní auto a že není v automatu R6, mně fajkt ani trochu netankuje, je vidět, jak tady někteří lidi argumentují. Asi se na té ukrajině ten automat fakt využije:- ) Zdravím normálně uvažující lidi, co si nemyslej, že Passat běžně najíždí 800 000km a co maj smysl pro realitu))))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 06.04.2008 19:51, RE: Co čumíš socko?
anonym posted by:
Nee, jenom volic ODS.
No a ty jsi asi taky vůl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.04.2008 07:59, RE: bez předmětu
Šakal posted by:
No jo, no Passat opravdu žije tak trochu z minulosti, ale kdo to chce, tak proč ne. Já si raději za stejné peníze koupím moderní auto a že není v automatu R6, mně fajkt ani trochu netankuje, je vidět, jak tady někteří lidi argumentují. Asi se na té ukrajině ten automat fakt využije:- ) Zdravím normálně uvažující lidi, co si nemyslej, že Passat běžně najíždí 800 000km a co maj smysl pro realitu))))))
Neřekl jsem passat ale obecně VW s TDI. Ten poslední transportér měl 782 tis a měl jednou vyměněný motor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.04.2008 11:35, RE: edmund
anonym posted by:
Já jen říkám vlastní poznatky. Rozhodně se nemíním s někým přít o cokoli. První mondea byla v naší dílně opravdu častým klientem, druhá už méně, ale i tak se mně prostě zdálo, že tam jezdí častěji, než jiná auta. Ono je to celkem jednoduché, malá dílna, jsme jen dva, a klientelu máme v podstatě +- stejnou, takže vím, co které auto jak vydrží. Je možné, že zrovna majitelé trefili na extra blbé vzorky, to se taky stane. Pamatuju se, že ještě když jsem mechošil ve státní mototechně, nebo jak sm se ...
Tak já mám zkušenost ze šestiletého každodenního používání a říkám - Mondeo ANO. To auto startovalo na první otočení i při mínus 20, kromě té výměny těsnění pod hlavou se mu závady vyhýbaly. Co se týče koroze, tak ta byla nepodstatná - malý kousek u zadního podběhu, který se šest let takřka nezměnil a potom pod plastem na zadní SPZ ve výklopných dveřích, tam někdo přede mnou strčil molitan, takže se tam držela voda a proto to rezavělo. Auto parkovalo venku, jezdil jsem denně do práce v létě i v zimě. Takže jestli jste se setkal s rezavějícíma kusama, tak to muselo být po havárce, jinak nevím. Jediné co bych vytkl, byl nekvalitní lak. Měl jsem stříbrnou metalízu a po čase se na ní začaly dělat fleky jako od šmirglu. Asi tomu přispěly návštěvy v myčce, ale i poté, co jsem tam přestal jezdit, to mírně pokračovalo. Ale žádná tragédie to nebyla.
respond
  1 ... 5 6 7




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.