Šakal posted by:
No, já teď nevím, jestli reaguješ na můj příspěvek, nebo na anonyma přede mnou. Pokud reaguješ na můj, tak věz, že jsem si přečetl, jak článek, tak diskusi a je to reakce na anonyma, co píše, že se i u průměrně spolehlivého CR musí stejně měnit vstřiky a to si myslím, že není vždycky pravda. Znám několik vozů s CR, které najeli bez problémů 250 000 a žádné vstřiky se nekonaly. Byly to jak HDI, tak D4D a dokonce tolik propíraný TDCI. Nebavím se konkrétně o Mondeu, ale obecně o syst. CR
Vstriky jsou spotrebni material s zivotnosti kolisajici nekde mezi 150.000km az 250.000km s tim, ze u beznych aut vetsinou umrou do dvouset tisic, ale obcas se nedoziji ani stopadesati. Spatnou naftou muzete smrt vyrazne urychlit, ale dobrou neprodlouzite.
Japonske vozy maji vetsinou vstrikovace Denso, ktere jsou o neco lepsi nez evropske Bosch nebo Delphi a najedou vice.