0
back
 

diskuze k tématu: Ford Mondeo - nové zkušenosti našeho redaktora

category of topic classification: německá vozidla
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Thursday 30.05.2013 14:09, RE: ručka
Abík posted by:
Koloss posted by:
Problémy s ruční brzdou jsou jedním z mála problémů tohoto Mondea. Jednak zatuhává mechanismus na zadním brzdiči, jednak se vyžvejkává mechanismus u páky ruční brzdy, takže pak mají brzdy slabý účinek, což časem začne vadit na STK. Brzdiče mi zatuhly oba, postupně jsme je rozhejbali (nikoli rozje*ali) a můj mechanik udělal úpravu, která by to měla řešit. Takže Davide, pokud nechceš brzdiče měnit, tak to s ním zkus zkonzultovat.
Vrátím se poněkud zpět. Tyto potíže měly rovněž i Sierry, absolutně nemožné opravit bez výměny. Pro TK jsem to vyřešil pomocnou pružinkou, která vracela páčku lanka právě o ten potřebný kousek, který se nedostával. Pouze páka ruční brzdy šla poněkud ztouž. Ale stejně se po čase brzdiče vyměnily za nové.


já řešil to samé u prvních dvou F. Scorpio co jsem měl, taktéž výměnou, naštěstí u první generace byly všechny shodné, snad vyjma Cosworthu, takže z vrakáče za pětikilo. první jsem se snažil rozchodit, bez šance na úspěch, druhé už jsem vyměnil rovnou.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Thursday 30.05.2013 14:25, RE: ručka
Abík posted by:
Koloss posted by:
Problémy s ruční brzdou jsou jedním z mála problémů tohoto Mondea. Jednak zatuhává mechanismus na zadním brzdiči, jednak se vyžvejkává mechanismus u páky ruční brzdy, takže pak mají brzdy slabý účinek, což časem začne vadit na STK. Brzdiče mi zatuhly oba, postupně jsme je rozhejbali (nikoli rozje*ali) a můj mechanik udělal úpravu, která by to měla řešit. Takže Davide, pokud nechceš brzdiče měnit, tak to s ním zkus zkonzultovat.
Vrátím se poněkud zpět. Tyto potíže měly rovněž i Sierry, absolutně nemožné opravit bez výměny. Pro TK jsem to vyřešil pomocnou pružinkou, která vracela páčku lanka právě o ten potřebný kousek, který se nedostával. Pouze páka ruční brzdy šla poněkud ztouž. Ale stejně se po čase brzdiče vyměnily za nové.


Já to zatím řeším zvýšeným předpětím pružinky, ale je mi jasné, že je to dočasné řešení. Naštěstí se stačí ohnout za zadním nárazníkem a deštníkem na zobáček trošku zatlačit, pokud bych vyloženou blokaci řešil někde po cestě. Origo výměnu brzdiče mi servis nacenil na 4500 se vším všudy a druhovýrobové výrazně levnější nejsou, takže třeba půjdu touto cestou.
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Thursday 30.05.2013 14:37, RE: Poruchy
Pavlik posted by:
Fanda posted by:
Pavlik posted by:
cz2891 posted by:
Konečně někdo napsal, že se musejí auta i udržovat/opravovat. Ze své praxe vidím, že mnoho lidí jezdi pokud auto nepadne, prodat co nejdráže a koupit nové v co nejlepším stavu za co nejméně a tak dokola. I starší auto se dá za rozumní peníze udržet mooc dlouho v rozumném stavu, ale je potřeba chtít.
Máš pradu. Problém je podle mého hlavně v české mentalitě a furiantství. Soused koupil "nové" auto, my musíme také a lepší......že na něj reálně "nemám", protože nemám peníze na běžnou údržbu je vedlejší. Hlavně když mi bude soused závidět. A díky výši českých platů tohle platí i pro relativně levná auta jako je davidovo mondeo - díly jsou sice relativně levné, ale i tak na ně musí výše uvedený majitel šetřit. Zvlášť pokud si na takovou "káru" musel půjčit nebo vzít leasing - nad finanční gramotností některých lidí by člověk zaplakal nebo, možná lépe, puknul smíchy .
Vyjímečně mohu souhlasit.Mentalita některých lidí je opravdu podivná.Ćasto si vymýšlí a ještě dokáží urážet,pokud jim to odmítáte uvěřit a dovolíte si jim odporovat.Tak jsem si v pondělí zavolal do Olomouce do Auta Hégr,jak jim tam údajně na dvorku mělo stát těch 16 Rapidů co je nikdo nechce.A ejhle, on je tam na všech třech prodejnách pouze jeden volnej Rapid.Bylo mi sděleno,že bohužel nejsou.Pokud by to náhodou někoho zajímalo,tak telefon na prodej nových aut je 585 758 321 .Omlovám se že jsem odbočil od tématu,ale Pavlík alias. Pepe bude vědět o co jde.
A co jsi čekal že ti řeknou? Ano pane, máme krámů plný dvorek....chcete slevu?? Ty jsi vážně český trouba k pohledání.


I když mě vyloženě se.e zabejvat se zbytečnýma věcma, tak tady je to v globále:
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Thursday 30.05.2013 14:37, RE: ručka
David V posted by:
Abík posted by:
Koloss posted by:
Problémy s ruční brzdou jsou jedním z mála problémů tohoto Mondea. Jednak zatuhává mechanismus na zadním brzdiči, jednak se vyžvejkává mechanismus u páky ruční brzdy, takže pak mají brzdy slabý účinek, což časem začne vadit na STK. Brzdiče mi zatuhly oba, postupně jsme je rozhejbali (nikoli rozje*ali) a můj mechanik udělal úpravu, která by to měla řešit. Takže Davide, pokud nechceš brzdiče měnit, tak to s ním zkus zkonzultovat.
Vrátím se poněkud zpět. Tyto potíže měly rovněž i Sierry, absolutně nemožné opravit bez výměny. Pro TK jsem to vyřešil pomocnou pružinkou, která vracela páčku lanka právě o ten potřebný kousek, který se nedostával. Pouze páka ruční brzdy šla poněkud ztouž. Ale stejně se po čase brzdiče vyměnily za nové.
Já to zatím řeším zvýšeným předpětím pružinky, ale je mi jasné, že je to dočasné řešení. Naštěstí se stačí ohnout za zadním nárazníkem a deštníkem na zobáček trošku zatlačit, pokud bych vyloženou blokaci řešil někde po cestě. Origo výměnu brzdiče mi servis nacenil na 4500 se vším všudy a druhovýrobové výrazně levnější nejsou, takže třeba půjdu touto cestou.


Jestli je cea 4500 za jeden brzdič, tak přece jen ta repase vyjde asi levněji. Dělá se sada kompletních těsnění a gumiček a já neví čeho všeho, na obnovu brzdičů, nevím, jestli je potřeba pro funkčnost vyměnit i ten opracovanej odlitek. Kromě toho mi servisák vyměnil i tu pružinku za podobnou ale silnější určenou pro jiná auta, zatím to funguje.
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Thursday 30.05.2013 14:42, RE: Poruchy
Pepe posted by:
Pavlik posted by:
Fanda posted by:
Pavlik posted by:
cz2891 posted by:
Konečně někdo napsal, že se musejí auta i udržovat/opravovat. Ze své praxe vidím, že mnoho lidí jezdi pokud auto nepadne, prodat co nejdráže a koupit nové v co nejlepším stavu za co nejméně a tak dokola. I starší auto se dá za rozumní peníze udržet mooc dlouho v rozumném stavu, ale je potřeba chtít.
Máš pradu. Problém je podle mého hlavně v české mentalitě a furiantství. Soused koupil "nové" auto, my musíme také a lepší......že na něj reálně "nemám", protože nemám peníze na běžnou údržbu je vedlejší. Hlavně když mi bude soused závidět. A díky výši českých platů tohle platí i pro relativně levná auta jako je davidovo mondeo - díly jsou sice relativně levné, ale i tak na ně musí výše uvedený majitel šetřit. Zvlášť pokud si na takovou "káru" musel půjčit nebo vzít leasing - nad finanční gramotností některých lidí by člověk zaplakal nebo, možná lépe, puknul smíchy .
Vyjímečně mohu souhlasit.Mentalita některých lidí je opravdu podivná.Ćasto si vymýšlí a ještě dokáží urážet,pokud jim to odmítáte uvěřit a dovolíte si jim odporovat.Tak jsem si v pondělí zavolal do Olomouce do Auta Hégr,jak jim tam údajně na dvorku mělo stát těch 16 Rapidů co je nikdo nechce.A ejhle, on je tam na všech třech prodejnách pouze jeden volnej Rapid.Bylo mi sděleno,že bohužel nejsou.Pokud by to náhodou někoho zajímalo,tak telefon na prodej nových aut je 585 758 321 .Omlovám se že jsem odbočil od tématu,ale Pavlík alias. Pepe bude vědět o co jde.
A co jsi čekal že ti řeknou? Ano pane, máme krámů plný dvorek....chcete slevu?? Ty jsi vážně český trouba k pohledání.
I když mě vyloženě se.e zabejvat se zbytečnýma věcma, tak tady je to v globále:
Nejde sem vložit celej odkaz, ale je to seznam 294ks Rapidzázraků SKLADEM u dealerů - ó, jak nestandardní
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Thursday 30.05.2013 15:31, RE: Poruchy
Pepe posted by:
Pepe posted by:
Pavlik posted by:
Fanda posted by:
Pavlik posted by:
cz2891 posted by:
Konečně někdo napsal, že se musejí auta i udržovat/opravovat. Ze své praxe vidím, že mnoho lidí jezdi pokud auto nepadne, prodat co nejdráže a koupit nové v co nejlepším stavu za co nejméně a tak dokola. I starší auto se dá za rozumní peníze udržet mooc dlouho v rozumném stavu, ale je potřeba chtít.
Máš pradu. Problém je podle mého hlavně v české mentalitě a furiantství. Soused koupil "nové" auto, my musíme také a lepší......že na něj reálně "nemám", protože nemám peníze na běžnou údržbu je vedlejší. Hlavně když mi bude soused závidět. A díky výši českých platů tohle platí i pro relativně levná auta jako je davidovo mondeo - díly jsou sice relativně levné, ale i tak na ně musí výše uvedený majitel šetřit. Zvlášť pokud si na takovou "káru" musel půjčit nebo vzít leasing - nad finanční gramotností některých lidí by člověk zaplakal nebo, možná lépe, puknul smíchy .
Vyjímečně mohu souhlasit.Mentalita některých lidí je opravdu podivná.Ćasto si vymýšlí a ještě dokáží urážet,pokud jim to odmítáte uvěřit a dovolíte si jim odporovat.Tak jsem si v pondělí zavolal do Olomouce do Auta Hégr,jak jim tam údajně na dvorku mělo stát těch 16 Rapidů co je nikdo nechce.A ejhle, on je tam na všech třech prodejnách pouze jeden volnej Rapid.Bylo mi sděleno,že bohužel nejsou.Pokud by to náhodou někoho zajímalo,tak telefon na prodej nových aut je 585 758 321 .Omlovám se že jsem odbočil od tématu,ale Pavlík alias. Pepe bude vědět o co jde.
A co jsi čekal že ti řeknou? Ano pane, máme krámů plný dvorek....chcete slevu?? Ty jsi vážně český trouba k pohledání.
I když mě vyloženě se.e zabejvat se zbytečnýma věcma, tak tady je to v globále: Nejde sem vložit celej odkaz, ale je to seznam 294ks Rapidzázraků SKLADEM u dealerů - ó, jak nestandardní


Jak tě znám,tak to číslo je opět neověřené.,ale je to jedno.Původně jsme se dohadovali o tom,že jsi byl v Olomouci u prodejce Auto Hégr a tam naříkali,že někdy z podzima koupily 20 Rapidů a ty nemůžou prodat a zabírá jim to plac na dvorku,že jich tam 16 stále zbívá.Bylo mi divné že by vzali na jednu prodejnu dvacet skladovek,tak jsem si tam zavolal a paní mi řekla,že na všech třech prodejnách mají volného pouze jednoho,že nyní nejsou.Zrovna tak vu Volfa mi bylo řečeno,že všechny auta,co mají na vebu nejsou volný,že ho upřesňují jednou za týden.ˇže se něco mezitím odvezlo a něco je již zamluveno a nějaká auta mají co nejdříve přijít.A pokud by bylo skladem na prodejnách 300 Rapidů,tak s ohledem na to,že se jich prodá 400-500 ks měsíčně,tak to není vysoké číslo.Já vím,že ty neumíš říct spletl jsem se.To jsem si již ověřil,když jsi mi tu stále dokola dokazoval,že Śkoda Auto má 70% kmenových zaměstnanců a přitom jejich počet nepřekročil nikdy 10 %.V současné době je ještě nižší.A ještě na závěr,protože už mě to nebaví,vím,že jsou skladové vozy,ale prodejce si jich nedoveze dvacet na jednu prodejnu,protože ví,že by se toho špatně zbavoval.Hodně zákazníků si přeje vybrat barvu a auto vybavit podle svého výběru.A pokud se zákazník rozhodne si nechat auto zadat podle svého výběru do výroby,tak si prostě nějaký ten týden počká,bez ohledu kolik je kde skladových vozů a o tom původně ten článek byl.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Thursday 30.05.2013 15:43, RE: Poruchy
Fanda posted by:
Pepe posted by:
Pepe posted by:
Pavlik posted by:
Fanda posted by:
Pavlik posted by:
cz2891 posted by:
Konečně někdo napsal, že se musejí auta i udržovat/opravovat. Ze své praxe vidím, že mnoho lidí jezdi pokud auto nepadne, prodat co nejdráže a koupit nové v co nejlepším stavu za co nejméně a tak dokola. I starší auto se dá za rozumní peníze udržet mooc dlouho v rozumném stavu, ale je potřeba chtít.
Máš pradu. Problém je podle mého hlavně v české mentalitě a furiantství. Soused koupil "nové" auto, my musíme také a lepší......že na něj reálně "nemám", protože nemám peníze na běžnou údržbu je vedlejší. Hlavně když mi bude soused závidět. A díky výši českých platů tohle platí i pro relativně levná auta jako je davidovo mondeo - díly jsou sice relativně levné, ale i tak na ně musí výše uvedený majitel šetřit. Zvlášť pokud si na takovou "káru" musel půjčit nebo vzít leasing - nad finanční gramotností některých lidí by člověk zaplakal nebo, možná lépe, puknul smíchy .
Vyjímečně mohu souhlasit.Mentalita některých lidí je opravdu podivná.Ćasto si vymýšlí a ještě dokáží urážet,pokud jim to odmítáte uvěřit a dovolíte si jim odporovat.Tak jsem si v pondělí zavolal do Olomouce do Auta Hégr,jak jim tam údajně na dvorku mělo stát těch 16 Rapidů co je nikdo nechce.A ejhle, on je tam na všech třech prodejnách pouze jeden volnej Rapid.Bylo mi sděleno,že bohužel nejsou.Pokud by to náhodou někoho zajímalo,tak telefon na prodej nových aut je 585 758 321 .Omlovám se že jsem odbočil od tématu,ale Pavlík alias. Pepe bude vědět o co jde.
A co jsi čekal že ti řeknou? Ano pane, máme krámů plný dvorek....chcete slevu?? Ty jsi vážně český trouba k pohledání.
I když mě vyloženě se.e zabejvat se zbytečnýma věcma, tak tady je to v globále: Nejde sem vložit celej odkaz, ale je to seznam 294ks Rapidzázraků SKLADEM u dealerů - ó, jak nestandardní
Jak tě znám,tak to číslo je opět neověřené.,ale je to jedno.Původně jsme se dohadovali o tom,že jsi byl v Olomouci u prodejce Auto Hégr a tam naříkali,že někdy z podzima koupily 20 Rapidů a ty nemůžou prodat a zabírá jim to plac na dvorku,že jich tam 16 stále zbívá.Bylo mi divné že by vzali na jednu prodejnu dvacet skladovek,tak jsem si tam zavolal a paní mi řekla,že na všech třech prodejnách mají volného pouze jednoho,že nyní nejsou.Zrovna tak vu Volfa mi bylo řečeno,že všechny auta,co mají na vebu nejsou volný,že ho upřesňují jednou za týden.ˇže se něco mezitím odvezlo a něco je již zamluveno a nějaká auta mají co nejdříve přijít.A pokud by bylo skladem na prodejnách 300 Rapidů,tak s ohledem na to,že se jich prodá 400-500 ks měsíčně,tak to není vysoké číslo.Já vím,že ty neumíš říct spletl jsem se.To jsem si již ověřil,když jsi mi tu stále dokola dokazoval,že Śkoda Auto má 70% kmenových zaměstnanců a přitom jejich počet nepřekročil nikdy 10 %.V současné době je ještě nižší.A ještě na závěr,protože už mě to nebaví,vím,že jsou skladové vozy,ale prodejce si jich nedoveze dvacet na jednu prodejnu,protože ví,že by se toho špatně zbavoval.Hodně zákazníků si přeje vybrat barvu a auto vybavit podle svého výběru.A pokud se zákazník rozhodne si nechat auto zadat podle svého výběru do výroby,tak si prostě nějaký ten týden počká,bez ohledu kolik je kde skladových vozů a o tom původně ten článek byl.


ty jsi fakt neskutečný demagog! tohle je číslo samotné Škodovky! prostě všechny aktuální skladové vozy u všech dealerů v ČR. co je na tom k nepochopení? a co jsi ochoten, či spíše schopen akceptovat, když už ne oficiální údaj???
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Thursday 30.05.2013 16:38, RE: Poruchy
Fanda posted by:
Pepe posted by:
Pepe posted by:
Pavlik posted by:
Fanda posted by:
Pavlik posted by:
cz2891 posted by:
Konečně někdo napsal, že se musejí auta i udržovat/opravovat. Ze své praxe vidím, že mnoho lidí jezdi pokud auto nepadne, prodat co nejdráže a koupit nové v co nejlepším stavu za co nejméně a tak dokola. I starší auto se dá za rozumní peníze udržet mooc dlouho v rozumném stavu, ale je potřeba chtít.
Máš pradu. Problém je podle mého hlavně v české mentalitě a furiantství. Soused koupil "nové" auto, my musíme také a lepší......že na něj reálně "nemám", protože nemám peníze na běžnou údržbu je vedlejší. Hlavně když mi bude soused závidět. A díky výši českých platů tohle platí i pro relativně levná auta jako je davidovo mondeo - díly jsou sice relativně levné, ale i tak na ně musí výše uvedený majitel šetřit. Zvlášť pokud si na takovou "káru" musel půjčit nebo vzít leasing - nad finanční gramotností některých lidí by člověk zaplakal nebo, možná lépe, puknul smíchy .
Vyjímečně mohu souhlasit.Mentalita některých lidí je opravdu podivná.Ćasto si vymýšlí a ještě dokáží urážet,pokud jim to odmítáte uvěřit a dovolíte si jim odporovat.Tak jsem si v pondělí zavolal do Olomouce do Auta Hégr,jak jim tam údajně na dvorku mělo stát těch 16 Rapidů co je nikdo nechce.A ejhle, on je tam na všech třech prodejnách pouze jeden volnej Rapid.Bylo mi sděleno,že bohužel nejsou.Pokud by to náhodou někoho zajímalo,tak telefon na prodej nových aut je 585 758 321 .Omlovám se že jsem odbočil od tématu,ale Pavlík alias. Pepe bude vědět o co jde.
A co jsi čekal že ti řeknou? Ano pane, máme krámů plný dvorek....chcete slevu?? Ty jsi vážně český trouba k pohledání.
I když mě vyloženě se.e zabejvat se zbytečnýma věcma, tak tady je to v globále: Nejde sem vložit celej odkaz, ale je to seznam 294ks Rapidzázraků SKLADEM u dealerů - ó, jak nestandardní
Jak tě znám,tak to číslo je opět neověřené.,ale je to jedno.Původně jsme se dohadovali o tom,že jsi byl v Olomouci u prodejce Auto Hégr a tam naříkali,že někdy z podzima koupily 20 Rapidů a ty nemůžou prodat a zabírá jim to plac na dvorku,že jich tam 16 stále zbívá.Bylo mi divné že by vzali na jednu prodejnu dvacet skladovek,tak jsem si tam zavolal a paní mi řekla,že na všech třech prodejnách mají volného pouze jednoho,že nyní nejsou.Zrovna tak vu Volfa mi bylo řečeno,že všechny auta,co mají na vebu nejsou volný,že ho upřesňují jednou za týden.ˇže se něco mezitím odvezlo a něco je již zamluveno a nějaká auta mají co nejdříve přijít.A pokud by bylo skladem na prodejnách 300 Rapidů,tak s ohledem na to,že se jich prodá 400-500 ks měsíčně,tak to není vysoké číslo.Já vím,že ty neumíš říct spletl jsem se.To jsem si již ověřil,když jsi mi tu stále dokola dokazoval,že Śkoda Auto má 70% kmenových zaměstnanců a přitom jejich počet nepřekročil nikdy 10 %.V současné době je ještě nižší.A ještě na závěr,protože už mě to nebaví,vím,že jsou skladové vozy,ale prodejce si jich nedoveze dvacet na jednu prodejnu,protože ví,že by se toho špatně zbavoval.Hodně zákazníků si přeje vybrat barvu a auto vybavit podle svého výběru.A pokud se zákazník rozhodne si nechat auto zadat podle svého výběru do výroby,tak si prostě nějaký ten týden počká,bez ohledu kolik je kde skladových vozů a o tom původně ten článek byl.


Tak a naposled. Slušně. Naposled slušně, i když mi to dá práci se ovládat. Rozklikni si ten odkaz, nebo si najeď na skoda-auto.cz, těch rapidů je tam k dnešnímu odpoledni ne 300, jak tady máváš číslama, ale opravdu 294. A JÁ NIKDY NEMLUVIL O OLOMOUCI. Jsme fakt 3, ne jeden. Já mluvil o dealerovi ve městě, ne na vsi, což Olomouc je. Pa. Sbohem a šáteček
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Thursday 30.05.2013 16:42, RE: Poruchy
tomaskrtek posted by:
Fanda posted by:
Pepe posted by:
Pepe posted by:
Pavlik posted by:
Fanda posted by:
Pavlik posted by:
cz2891 posted by:
Konečně někdo napsal, že se musejí auta i udržovat/opravovat. Ze své praxe vidím, že mnoho lidí jezdi pokud auto nepadne, prodat co nejdráže a koupit nové v co nejlepším stavu za co nejméně a tak dokola. I starší auto se dá za rozumní peníze udržet mooc dlouho v rozumném stavu, ale je potřeba chtít.
Máš pradu. Problém je podle mého hlavně v české mentalitě a furiantství. Soused koupil "nové" auto, my musíme také a lepší......že na něj reálně "nemám", protože nemám peníze na běžnou údržbu je vedlejší. Hlavně když mi bude soused závidět. A díky výši českých platů tohle platí i pro relativně levná auta jako je davidovo mondeo - díly jsou sice relativně levné, ale i tak na ně musí výše uvedený majitel šetřit. Zvlášť pokud si na takovou "káru" musel půjčit nebo vzít leasing - nad finanční gramotností některých lidí by člověk zaplakal nebo, možná lépe, puknul smíchy .
Vyjímečně mohu souhlasit.Mentalita některých lidí je opravdu podivná.Ćasto si vymýšlí a ještě dokáží urážet,pokud jim to odmítáte uvěřit a dovolíte si jim odporovat.Tak jsem si v pondělí zavolal do Olomouce do Auta Hégr,jak jim tam údajně na dvorku mělo stát těch 16 Rapidů co je nikdo nechce.A ejhle, on je tam na všech třech prodejnách pouze jeden volnej Rapid.Bylo mi sděleno,že bohužel nejsou.Pokud by to náhodou někoho zajímalo,tak telefon na prodej nových aut je 585 758 321 .Omlovám se že jsem odbočil od tématu,ale Pavlík alias. Pepe bude vědět o co jde.
A co jsi čekal že ti řeknou? Ano pane, máme krámů plný dvorek....chcete slevu?? Ty jsi vážně český trouba k pohledání.
I když mě vyloženě se.e zabejvat se zbytečnýma věcma, tak tady je to v globáleNejde sem vložit celej odkaz, ale je to seznam 294ks Rapidzázraků SKLADEM u dealerů - ó, jak nestandardní
Jak tě znám,tak to číslo je opět neověřené.,ale je to jedno.Původně jsme se dohadovali o tom,že jsi byl v Olomouci u prodejce Auto Hégr a tam naříkali,že někdy z podzima koupily 20 Rapidů a ty nemůžou prodat a zabírá jim to plac na dvorku,že jich tam 16 stále zbívá.Bylo mi divné že by vzali na jednu prodejnu dvacet skladovek,tak jsem si tam zavolal a paní mi řekla,že na všech třech prodejnách mají volného pouze jednoho,že nyní nejsou.Zrovna tak vu Volfa mi bylo řečeno,že všechny auta,co mají na vebu nejsou volný,že ho upřesňují jednou za týden.ˇže se něco mezitím odvezlo a něco je již zamluveno a nějaká auta mají co nejdříve přijít.A pokud by bylo skladem na prodejnách 300 Rapidů,tak s ohledem na to,že se jich prodá 400-500 ks měsíčně,tak to není vysoké číslo.Já vím,že ty neumíš říct spletl jsem se.To jsem si již ověřil,když jsi mi tu stále dokola dokazoval,že Śkoda Auto má 70% kmenových zaměstnanců a přitom jejich počet nepřekročil nikdy 10 %.V současné době je ještě nižší.A ještě na závěr,protože už mě to nebaví,vím,že jsou skladové vozy,ale prodejce si jich nedoveze dvacet na jednu prodejnu,protože ví,že by se toho špatně zbavoval.Hodně zákazníků si přeje vybrat barvu a auto vybavit podle svého výběru.A pokud se zákazník rozhodne si nechat auto zadat podle svého výběru do výroby,tak si prostě nějaký ten týden počká,bez ohledu kolik je kde skladových vozů a o tom původně ten článek byl.
ty jsi fakt neskutečný demagog! tohle je číslo samotné Škodovky! prostě všechny aktuální skladové vozy u všech dealerů v ČR. co je na tom k nepochopení? a co jsi ochoten, či spíše schopen akceptovat, když už ne oficiální údaj???


Ten člověk je neskutečnej!!! Takhle beznadějnej případ jsem už dlouho nepotkal. To se prostě nedá
respond
gottak
number of posts208
date of registration10.06.2010
Thursday 30.05.2013 18:15, RE: cena provozu auta
tomaskrtek posted by:
gottak posted by:
Attila posted by:
Zdravim, malinko uhnu z topicu Modeo k nakladum na auto. Dodelal jsem kompletni statistiku nakladu na provoz starsiho auta Astra F 1.7TDS 60kW rv.1996. Koupil jsem auto na jare v roce 2003 a provozoval do podzimu roku 2012, tedy necelych 10 let. Udrzba rozhodne nebyla pecliva, jako to dela David, auto mam spise na presun... Za tu dobu najeto 264tkm. Vse vedeno v spritmonitoru zdemozna mi tam sem tam neco maleho z nakladu chybi tak bych rekl max do 20tkctaky tam neni nafta za prvnich 10tkma Auto jsem daroval mladsim, na nauceni se. Je uz dost porezle, a spotrebovane, taky jsem s nim opravil barak :), ale stale motor ok (olej mezi vymenama ubyde asi o 3dcl), rizeni a brzdy ok, nosne casti auta ok. Ted k cislum: celkem 706tkc za komplet provoznakup 160tkcvymena oleje: 17.8kcopravy komplet 107tkcpojisteni 44.5tkcvymena gum 24.4tkcnafta: 347.7tkcA co zajimaveho rika statistika?-prvnich 200tkm temer nulove naklady na opravy-ani jedna oprava se netykala motoru, vstrikovacu, cerpadla atd (krome 1x zhavici svicka)-mesicni naklady na auto 6.2tkc/mesic-naklady na naftu tvori polovinu castkystejne vykonne benzinove auto by si vyzadalo dle spritmonitoru cca 30% vyssi spotrebu (4.8 moje vesus 6.25 teoreticky benzin) 100tkc v palivu navic (pocitam stejnou cenu nafty a benzinu, joo a to pred 10lety stala nafta 18kc :( )Tos tak chlapi, a chrochtakum zdar!
Jenom malou poznamku: nafta rozhodne nestala v roce 2003 18 Kc/litr, kdyz benzin byl za 27 Kc/litr Takze si to moc neidealizuj.....
MF ČR stanovilo pokynem D-257 průměrné ceny pohonných hmot pro rok 2003 takto: Benzin Speciál BA 91 ... 24,14 Kč Benzin Normál BA 91 ... 24,64 Kč Benzin Natural BA 95 ... 24,59 Kč Benzin Super Plus BA 98 ... 28,59 Kč Nafta motorová ... 21,70 Kč Bionafta ... 17,91 Kč


Ba ba, to jsem jeste jezdil na Super zigulwagenem
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Thursday 30.05.2013 18:42, RE: Poruchy
Fanda posted by:
Pepe posted by:
Pepe posted by:
Pavlik posted by:
Fanda posted by:
Pavlik posted by:
cz2891 posted by:
Konečně někdo napsal, že se musejí auta i udržovat/opravovat. Ze své praxe vidím, že mnoho lidí jezdi pokud auto nepadne, prodat co nejdráže a koupit nové v co nejlepším stavu za co nejméně a tak dokola. I starší auto se dá za rozumní peníze udržet mooc dlouho v rozumném stavu, ale je potřeba chtít.
Máš pradu. Problém je podle mého hlavně v české mentalitě a furiantství. Soused koupil "nové" auto, my musíme také a lepší......že na něj reálně "nemám", protože nemám peníze na běžnou údržbu je vedlejší. Hlavně když mi bude soused závidět. A díky výši českých platů tohle platí i pro relativně levná auta jako je davidovo mondeo - díly jsou sice relativně levné, ale i tak na ně musí výše uvedený majitel šetřit. Zvlášť pokud si na takovou "káru" musel půjčit nebo vzít leasing - nad finanční gramotností některých lidí by člověk zaplakal nebo, možná lépe, puknul smíchy .
Vyjímečně mohu souhlasit.Mentalita některých lidí je opravdu podivná.Ćasto si vymýšlí a ještě dokáží urážet,pokud jim to odmítáte uvěřit a dovolíte si jim odporovat.Tak jsem si v pondělí zavolal do Olomouce do Auta Hégr,jak jim tam údajně na dvorku mělo stát těch 16 Rapidů co je nikdo nechce.A ejhle, on je tam na všech třech prodejnách pouze jeden volnej Rapid.Bylo mi sděleno,že bohužel nejsou.Pokud by to náhodou někoho zajímalo,tak telefon na prodej nových aut je 585 758 321 .Omlovám se že jsem odbočil od tématu,ale Pavlík alias. Pepe bude vědět o co jde.
A co jsi čekal že ti řeknou? Ano pane, máme krámů plný dvorek....chcete slevu?? Ty jsi vážně český trouba k pohledání.
I když mě vyloženě se.e zabejvat se zbytečnýma věcma Nejde sem vložit celej odkaz, ale je to seznam 294ks Rapidzázraků SKLADEM u dealerů - ó, jak nestandardní
Jak tě znám,tak to číslo je opět neověřené.,ale je to jedno.Původně jsme se dohadovali o tom,že jsi byl v Olomouci u prodejce Auto Hégr a tam naříkali,že někdy z podzima koupily 20 Rapidů a ty nemůžou prodat a zabírá jim to plac na dvorku,že jich tam 16 stále zbívá.Bylo mi divné že by vzali na jednu prodejnu dvacet skladovek,tak jsem si tam zavolal a paní mi řekla,že na všech třech prodejnách mají volného pouze jednoho,že nyní nejsou.Zrovna tak vu Volfa mi bylo řečeno,že všechny auta,co mají na vebu nejsou volný,že ho upřesňují jednou za týden.ˇže se něco mezitím odvezlo a něco je již zamluveno a nějaká auta mají co nejdříve přijít.A pokud by bylo skladem na prodejnách 300 Rapidů,tak s ohledem na to,že se jich prodá 400-500 ks měsíčně,tak to není vysoké číslo.Já vím,že ty neumíš říct spletl jsem se.To jsem si již ověřil,když jsi mi tu stále dokola dokazoval,že Śkoda Auto má 70% kmenových zaměstnanců a přitom jejich počet nepřekročil nikdy 10 %.V současné době je ještě nižší.A ještě na závěr,protože už mě to nebaví,vím,že jsou skladové vozy,ale prodejce si jich nedoveze dvacet na jednu prodejnu,protože ví,že by se toho špatně zbavoval.Hodně zákazníků si přeje vybrat barvu a auto vybavit podle svého výběru.A pokud se zákazník rozhodne si nechat auto zadat podle svého výběru do výroby,tak si prostě nějaký ten týden počká,bez ohledu kolik je kde skladových vozů a o tom původně ten článek byl.


Ty jsi ale moula šmoula, vždyť ty si ani nepamatuješ s kým jsi se kdy hádal (totiž diskutoval) . By mě zajímalo, kdo takový "materiál" jako jsi ty může zaměstnávat .

PS: Davide promiň zaplevelení diskuse, ale moula Fanda přišel nezván z jiné diskuse, kde jsme se s ním už odmítali bavit.
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Thursday 30.05.2013 21:36, RE: ručka
Koloss posted by:
Problémy s ruční brzdou jsou jedním z mála problémů tohoto Mondea. Jednak zatuhává mechanismus na zadním brzdiči, jednak se vyžvejkává mechanismus u páky ruční brzdy, takže pak mají brzdy slabý účinek, což časem začne vadit na STK. Brzdiče mi zatuhly oba, postupně jsme je rozhejbali (nikoli rozje*ali) a můj mechanik udělal úpravu, která by to měla řešit. Takže Davide, pokud nechceš brzdiče měnit, tak to s ním zkus zkonzultovat.


Stejný problém jsem měl na M6. Nejdřív zatuhl jeden brzdič, pak i druhý (u 9 letého auta). První brzdič vyměnil místní garážista za repasovaný za 5000 (moje blbost, že jsem nezjišťoval alternativy). Druhý jsem se rozhodl řešit v autorizáku během garančky. Tam se jim ho podařilo rozhýbat a do dnes bez problémů.

Jinak jsem měl taky bowden v pořádku, ale páčka co hýbe s brzdou byla zatuhlá. Nouzově se to dalo řešit nepoužíváním ruční brzdy. Když jsem za ni omylem zatáhl, tak jsem musel lehnout pod auto a tu páčku vrátit zpět.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.