0
back
 

diskuze k tématu: Ford Mondeo 1.8i 16V - shrnutí provozu po dvou letech

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.04.2011 07:54, Nevim
Skoda, ze se autor trosku vic nerozepsal o zaporech (krom shrnuti v tabulce). Kdyz pominu nepresnosti v te recenzi (Mondeo MK2 nema ESP, ale jen ASR/TCS, nevazi 1,5tuny,ale 1270kg) tak jsem se defacto dozvedel jen same klady a "slib",ze si autor priste koupi 2litrovou Mk3. Jako byvaly majitel Mk2 2,0 jsem byl zvedav na trosku obsirnejsi popis, jelikoz shodou okolnosti jsem si to Mondeo tehdy taky kupoval kolem 22roku veku :) Skoda, snad jindy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.04.2011 09:00, Servis
Bude to jen malé rýpnutí, ale zajímalo by mě kde autor to auto servisuje, z té recenze se zdá, že ten servis má na vše jednotnou cenu 8 tisíc
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.04.2011 10:43, RE: Servis
Rover623 posted by:
Bude to jen malé rýpnutí, ale zajímalo by mě kde autor to auto servisuje, z té recenze se zdá, že ten servis má na vše jednotnou cenu 8 tisíc
já si taky rýpnu :o) s těmi 8tisíci nemáš pravdu, autor článku přece za repasi spojky dal 8000tis tzn 8miliónů hahá je to blbost ale pobavilo mě to.. Jinak to byla recenze jak od 17 letého kluka kterej má ve všem naprosto jasno a občas mu ustřelí zadek když jede opravdu drsně v zatáčce, bože chraň ať taková hovada nikomu neublíží.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.04.2011 10:57, RE: Servis
Rover623 posted by:
Bude to jen malé rýpnutí, ale zajímalo by mě kde autor to auto servisuje, z té recenze se zdá, že ten servis má na vše jednotnou cenu 8 tisíc
Mně zase přišly ty ceny trochu vyšší. Asi je to přímo značkový servis, jestli odvádí dobrou práci, tak asi proč ne, ale kdyby věděl i o dobrém neznačkovém, tak by mohl ušetřit. Při jeho nájezdu asi nebude používat auto dalších 200 tisíc, takže bych už netrval na originální spojce, v druhovýrobě jsou taky kvalitní díly a dalo by se ušetřit. Ale to opravdu jen v případě, že by znal mechanika, kterému by se dalo věřit.

Jinak mi v seznamu výměn spotřebáku chyběly rozvody, což i značkový servis dělá kolem 6000, mění se po 80-100 tisících nebo po čtyřech letech. Jestli nemá důvěryhodný doklad, kdy byly měněny, tak šup, šup, honem než prasknou. Byla by škoda dobrého motoru.

Jinak jsem se u tohoto motoru setkal s jednou slabinou - uvolňují se šrouby držící hlavu. Prý se to stává, mně se to stalo, nakonec se hlava podfoukla a muselo se měnit těsnění, které ani nebylo prasklé. Až budou měnit ty rozvody, nechal bych zkontrolovat dotažení hlavy. Jinak je ten motor odolný, můj byl z roku 1993 a po 200 tisících byly válce jako nové ještě se stopama opracování z výroby.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.04.2011 11:02, RE: Servis
Projectigi posted by:
já si taky rýpnu :o) s těmi 8tisíci nemáš pravdu, autor článku přece za repasi spojky dal 8000tis tzn 8miliónů hahá je to blbost ale pobavilo mě to.. Jinak to byla recenze jak od 17 letého kluka kterej má ve všem naprosto jasno a občas mu ustřelí zadek když jede opravdu drsně v zatáčce, bože chraň ať taková hovada nikomu neublíží.
To spíš buďme rádi, že si takový mladý kluk koupí přiměřeně výkonné auto s jistými jízdními vlastnostmi místo načipované Ochcáfky v tédéíčku, která je hodně přetáčivá a při troše blbnutí se dá roztočit jako vrtule.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.04.2011 11:39, 230?
tomu se mi nějak nechce věřit.. teda údaji na rychloměru bych zcela určitě nevěřil.. navíc s takovýmhle autem jet přes 200 to už chce teda joo odvahu..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.04.2011 11:46, RE: Servis
Projectigi posted by:
já si taky rýpnu :o) s těmi 8tisíci nemáš pravdu, autor článku přece za repasi spojky dal 8000tis tzn 8miliónů hahá je to blbost ale pobavilo mě to.. Jinak to byla recenze jak od 17 letého kluka kterej má ve všem naprosto jasno a občas mu ustřelí zadek když jede opravdu drsně v zatáčce, bože chraň ať taková hovada nikomu neublíží.
Hlavně jsem se pobavil na tom, že auto zvládne v zatáčkách něco, co by mnohem lehčí auta nezvládla...teď nevím, proč se všichni výrobci supersportů snaží auta co možná nejvic vylehčovat, když recept na betální jízdní vlastnosti je pořádnej balast
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.04.2011 11:54, Slátanina
Nejpodstatnější mi přijde kapitola o odstupňování převodovky a informace o tom, na kolik otáček je nastaven omezovač.
Tlumiče a spojku pak najdu kdekoliv na netu. Takových recenzí jsem schopen vyprodukovat mnoho, a to vozidla nemusím ani vlastnit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.04.2011 15:30, RE: 230?
JakubR posted by:
tomu se mi nějak nechce věřit.. teda údaji na rychloměru bych zcela určitě nevěřil.. navíc s takovýmhle autem jet přes 200 to už chce teda joo odvahu..
tak ve 23 letech má odvahy za volantem na rozdávání. Na nějaký přemýšlení o stavu auta, pneu nebo brzd není čas. Mimochodem 230 tacho taky nevěřím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.04.2011 19:28, RE: Slátanina
David V posted by:
Nejpodstatnější mi přijde kapitola o odstupňování převodovky a informace o tom, na kolik otáček je nastaven omezovač.
Tlumiče a spojku pak najdu kdekoliv na netu. Takových recenzí jsem schopen vyprodukovat mnoho, a to vozidla nemusím ani vlastnit.
Ani vidět
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.04.2011 23:43, RE: 230?
Tomi posted by:
tak ve 23 letech má odvahy za volantem na rozdávání. Na nějaký přemýšlení o stavu auta, pneu nebo brzd není čas. Mimochodem 230 tacho taky nevěřím.
Pokud má na tacho 230, tak reálně může jet klidně jen 200. Navíc pokud nemá kola správného rozměru, ale menší průměr, tak může jet ještě méně. Vzhledem k nekritickému obdivu k auto kdy mu dopřává i ESP které mít nemůže, celou recenzi beru spíš s rezervou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.04.2011 23:47, RE: 230?
Petr S posted by:
Pokud má na tacho 230, tak reálně může jet klidně jen 200. Navíc pokud nemá kola správného rozměru, ale menší průměr, tak může jet ještě méně. Vzhledem k nekritickému obdivu k auto kdy mu dopřává i ESP které mít nemůže, celou recenzi beru spíš s rezervou.
Jo a pak asi dost udělá pokud se jede po větru z kopce, vs. v bezvětří po rovině. Zkrátka tyhle povídačky o tom kolik to komu jede a kolik (si sám) naměřil akceleraci 0-100 jsou vesměs o ničem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.04.2011 11:52, RE: 230?
JakubR posted by:
tomu se mi nějak nechce věřit.. teda údaji na rychloměru bych zcela určitě nevěřil.. navíc s takovýmhle autem jet přes 200 to už chce teda joo odvahu..
mám to samé auto a o 230 si můžu nechat zdát .-)) joo a na trojku 140 to se pak o tu spojku nebojím, za chvíli pude znovu , jedu tak max 190, ještě drobet z kopce, přeci jen to auto 1,5 tuny, 230 tak leda ze skály
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.