0
back
 

diskuze k tématu: Fiat Punto, nebo Ford Ka?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla, italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 31.10.2005 11:18, Fiaty ne
Berte raději Ka, Fiaty jsou šmejdy - fakt strašný...možná teď už ne, ale uni i první punto - škoda mluvit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 31.10.2005 12:21, RE: Fiaty ne
anonym posted by:
Berte raději Ka, Fiaty jsou šmejdy - fakt strašný...možná teď už ne, ale uni i první punto - škoda mluvit.
Mám Punto a jsem spokojen, rozhodně jich v česku jezdí více, než Kaček.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 31.10.2005 13:17, RE: Fiaty ne
anonym posted by:
Berte raději Ka, Fiaty jsou šmejdy - fakt strašný...možná teď už ne, ale uni i první punto - škoda mluvit.
Podle čeho soudíte, že Fiaty jsou šmejdy? Franta v hospodě říkal, že Pepův bratr švagra naší Mirky to povídal? Mám Tipo a jsem naprosto spokojen. Kdybych se rozmýšlel mezi Puntem a Ka, na celé čáře by to bylo Punto. Větší prostornost, lepší výběr motorů, výbav, ...
Jedná se o malá auta a tam je hlavně důležité, jestli těch 100tkm bylo najeto převážně po městě nebo po výletech. Pokud po městě, tak to budou šmejdy oba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 31.10.2005 16:20, RE: Fiaty ne
anonym posted by:
Berte raději Ka, Fiaty jsou šmejdy - fakt strašný...možná teď už ne, ale uni i první punto - škoda mluvit.
Musim se zastat Fiatu: r - 1996 koupeno nove Cinquecento 0,9i. Nejlevnejsi auto takze se setrilo na cem se dalo. Zadne extra pohodli - ale po technicke strance nikdy nezklamalo. Ano vyfuk rezavel dost rychle a obcas praskla zarovka, ale jinak nic co by znemoznilo jizdu. Na 100 tis zacaly netesnosti motoru - pretesnila se hlava a zase byl klid. Prodano 2001 s poctem 160 000 km. Coz je na vysokootackovy 0,9 motor dost slusny vykon. Prekvapil me.
2001 - Punto 2. generace, tak tam zase zlobil vyfuk, ale jinak absolutne nic. Prodano s 85 000 km na tacho bez jakychkoli vaznych zavad.
2003 - Brava rv 2000 - opet bez problemu, jen dira ve vyfuku ... najeto 35 000 km (z celkovych 85 000) bez jedineho sramu na spolehlivosti.

Ted se zajimam o Stillo.
Ja se s nikym nebudu hadat ze Fiat skutecne vyrabel smejdsky auta, ale je to peknejch par let zpatky. Fiatu vyrobeneho po roce 2000 bych se nebal ani v nejmensim - a tech starsich asi take ne. Mozna jsem mel jen stesti na dobre kusy ...

Ale pote, co kolegovi preskocil rozvodovy retez na Fabii 1.2 HTP pri startovani - a museli ho odtahnout ... Vite co rekli v servisu? "Joo, to vime, to se obcas stava" ... jezisi, jak to auto designovali? To u Fiatu me nikdy za tech 9 let nepotkala zadna zavada, co by mi znemoznila provoz vozidla. Nejvaznejsimi poruchami byly diry ve vyfuku a tim padem nizsi vykon, velky hluk ...

Sam bych volil Fiat Punto 2. generace, ale Ford KA jsem take vlastnil cca 3 mesice a musim smeknout - skutecne jak motokara. Je pravdou, ze jsem se v KAcku naramne bavil - drzi na silnici vyborne a je pekne zive - zivejsi nez Fiat (oba motory 44kw). Ale z praktickeho hlediska - dily na KA jsou celkem drahe - preci jen je trochu vystredni - v porovnani s Fiatem. A hlavne - v KAcku je vazne malo mista a o kufru se vubec neda mluvit. Tam proste nic nenacpete. Takze rozhodujete-li se rozumem, volte Punto, pokud zvitezi srdce a dovadeni na silnici, berte KAcko.

Podotykam ze s obema vozy mam zkusenost (ale stejne stranim Fiatum :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 31.10.2005 16:38, RE: Fiaty ne
Kreckomstitel posted by:
Musim se zastat Fiatu: r - 1996 koupeno nove Cinquecento 0,9i. Nejlevnejsi auto takze se setrilo na cem se dalo. Zadne extra pohodli - ale po technicke strance nikdy nezklamalo. Ano vyfuk rezavel dost rychle a obcas praskla zarovka, ale jinak nic co by znemoznilo jizdu. Na 100 tis zacaly netesnosti motoru - pretesnila se hlava a zase byl klid. Prodano 2001 s poctem 160 000 km. Coz je na vysokootackovy 0,9 motor dost slusny vykon. Prekvapil me.
2001 - Punto 2. generace, tak tam zase zlobil vyfuk,...
Tento pán ať to tady za mne převezme
Mohl bych dlouho psát o tom, co je Fiat zač, co dělal dobře, co špatně a co nejlíp. Mám však jedno zvláštní pozorování, technicky nevysvětlitelné. Tato auta fungují těm, co hodně jezdí, nedělňákům na nich pořád něco zlobí.
Třeba kamarád má Fiat Brava 1,6i 16V r.v. 1999 (už tu modernizovanou), najeto 230 tisíc km a vůbec nic.
Ale největší zázrak, co jsem zažil, byla jedna červená dobitá a otlučená Alfa Romeo 75 2,0 Twin Spark r.v. 1990. Vlastnil jí jeden ruský podnikatel ve stavebnictví. V roce 2001 ho na Slovensku chytili policajti, jak jel 227 km/h. Víc než tomu se divili, že měl v autě tunu cementu. A teď to nejlepší: To už měla najeto 520 tisíc km. Rozumíte? Čumíte? Je záhada, jak po nezničitelném 2,0 TS 8V mohli v Alfě udělat takovou srágoru, jako je TS 16V (AR 156 aj.)
PS: Ten Rusák říkal: To je auto na ježděni. Volkswagen je na to, mit ho v garaži. Koupil jí totiž zánovní, měla 12 tisíc km (v roce 1991).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 31.10.2005 21:07, RE: Fiaty ne
Martin Vaculík posted by:
Tento pán ať to tady za mne převezme
Mohl bych dlouho psát o tom, co je Fiat zač, co dělal dobře, co špatně a co nejlíp. Mám však jedno zvláštní pozorování, technicky nevysvětlitelné. Tato auta fungují těm, co hodně jezdí, nedělňákům na nich pořád něco zlobí.
Třeba kamarád má Fiat Brava 1,6i 16V r.v. 1999 (už tu modernizovanou), najeto 230 tisíc km a vůbec nic.
Ale největší zázrak, co jsem zažil, byla jedna červená dobitá a otlučená Alfa Romeo 75 2,0 Twin Spark r.v. 1990. Vlastnil jí jeden ruský...
Super story pane Vaculíku))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 31.10.2005 21:45, to autor článku: Martin Vaculik
Jsem zklamanej z Vašich "znalostí". Fiat dodává tzv.opravný set na zadní nápravu, kde se na původní silentbloky nasadí nové. Cena za oba je cca 800kč, práce pokud je zvedák tak max hodina.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.11.2005 10:31, RE: to autor článku: Martin Vaculik
Jarous posted by:
Jsem zklamanej z Vašich "znalostí". Fiat dodává tzv.opravný set na zadní nápravu, kde se na původní silentbloky nasadí nové. Cena za oba je cca 800kč, práce pokud je zvedák tak max hodina.
S tímto druhem opravy však nemám dobré zkušenosti - vydrží to tak 30 tisíc km.
Všechno a vždycky jde udělat levněji, otázkou je kvalita a zdá má cenu to lidem radit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.11.2005 08:46, punto 1. generace
Fiaty ano ! kdo potřebuje spolehlivé auto a nemá víc jak 70 000 Kč, ať si koupí Punto 5 dveř., po 11 letech koroze karoserie mizivá, výfuk jsem měnil až letos, jinak byl od výroby původní. Sečteno podtrženo. Spolehlivý, levný servis, malá spotřeba ( 1.2 benzín, 54 kw - kombi 6 litrů / 100 Km ) a není vůbec tak malý jak vypadá, kam se hrabe felicie do léto/96. Vřele doporučuji, jediné co potřebuje je pravidelný servis po 10 000 Km nebo roce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.11.2005 08:50, RE: Fiaty ne
anonym posted by:
Berte raději Ka, Fiaty jsou šmejdy - fakt strašný...možná teď už ne, ale uni i první punto - škoda mluvit.
nevím kde anonym sebral tenhle náror ? Kde byl Ford když Fiat dělal pozinkované karosérie,...Raději Punto
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.11.2005 08:52, RE: Fiaty ne
Martin Vaculík posted by:
Tento pán ať to tady za mne převezme
Mohl bych dlouho psát o tom, co je Fiat zač, co dělal dobře, co špatně a co nejlíp. Mám však jedno zvláštní pozorování, technicky nevysvětlitelné. Tato auta fungují těm, co hodně jezdí, nedělňákům na nich pořád něco zlobí.
Třeba kamarád má Fiat Brava 1,6i 16V r.v. 1999 (už tu modernizovanou), najeto 230 tisíc km a vůbec nic.
Ale největší zázrak, co jsem zažil, byla jedna červená dobitá a otlučená Alfa Romeo 75 2,0 Twin Spark r.v. 1990. Vlastnil jí jeden ruský...
Přesně tak
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.11.2005 12:41, Jak a na co.
anonym posted by:
Berte raději Ka, Fiaty jsou šmejdy - fakt strašný...možná teď už ne, ale uni i první punto - škoda mluvit.
Pokud s autem budes jezdit celej rok po meste, tak si kup Ka, je to normalni nakupni taska, ale jestli jen jednou do roka budes nekam chtit vyrazit, tak s Ka na dalnici ani omylem. Jezdil jsem s Puntem a je to auto ktery ma srdce, kdyz se mu budes aspon trochu venovat a pominu zavady elektroinstalace, tak je to bozi auto a 1.25 benzin ma 75 koni a jede skvele a to je to skoro 10 let stary auto.....jinak Punto bylo taky ve verzi 1.4 GT, preplnovanej benzin a melo 133 koni, ale to se tezko schani a na jezdeni po meste to fakt neni.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.04.2007 21:34, punto x fabia
Osum let jsem měl Punto, byl jsem první majitel, nebylo bouraný, a najel jsem s ním 100 000. Mimo prorezavělého výfuku po pěti letech a oněch silentbloků , které stály 700,- (originál fiat) jsem do toho akorát lil benzín a občas to umyl, jo a nehuntoval to. Nyní mám Fábiji1,2 HTP, pořád se tam něco sere, věčně odcházej nějaký vysokonapěťový čidla a ložiska v předních kolech, teď mi odešlo stahování předního okna, a o servo zámku v dveřích u šofera nemluvím. Ty páni ze Škodovky by si měli udělat exkurzy do Itálie jak se dělaji auta...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.10.2007 19:20, RE: Fiaty ne
anonym posted by:
Mám Punto a jsem spokojen, rozhodně jich v česku jezdí více, než Kaček.
Skoda sa s takymi idiotmi aj bavit a dohadovat,ine auto ako S120 a favoritku nepoznaju a su mudri jak radio..to ze jedna babka povedala neberem,kto nevyskusal,nech nemudruje zabednenci!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 04.11.2007 19:34, 1998 Punto 1,2
anonym posted by:
Skoda sa s takymi idiotmi aj bavit a dohadovat,ine auto ako S120 a favoritku nepoznaju a su mudri jak radio..to ze jedna babka povedala neberem,kto nevyskusal,nech nemudruje zabednenci!
Neni to nejlepe dilensky zpracovane auto, ale vydrzi bez zavad. V roce 2006 jsem najezdil 44.000 km po silnicich i terenu, dnes ma Punto 108.000 km a neobjevil se nejmensi problem, krome vymeny vadne baterky.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.