0
back
 

diskuze k tématu: Za co vyměnit dosluhující Citroen Xantia?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 12:41, RE: Kylie vs. Koloss - Mondeo a 3er
Kylie posted by:
Vy to tvrdit nemusíte, tvrdí to lidé na které dám trošičku více než na poněkud podivně se chovajícího anonyma na netu. To vaše "plýtvání" místem má (pochopitelně) důvod. Když použijete kvalitnější náročnější lepší prostorově náročnější uchycení nápravy - zabere to více místa, tomu se NEříká plýtvání místem ... to je příklad. Když uložíte motor, řadový šestiválec podél, je to skvělé pro ideální rozložení hmotnosti, ale vy to nazýváte "plýtvání místem" - z velmi "omezeného" pohledu máte pravdu, al...
Řadový šestiválec uložený podél není ideální pro rozložení hmotnosti. Je to řešení vynucené pohonem zadní nápravy. Naopak to nutí konstruktéry dělat tak trochu prasárny, protože si musíte vybrat, jestli bude motor před nápravou (katastrofa pro zatáčení známá donedávna z Audi) nebo za nápravou v podstatě pod palubní deskou (katastrofa pro servis). Že to tak dělá BMW ještě neznamená, že to je ideální, nanejvýš se dá říct, že se v BMW dokázali poprat se souvisejícími problémy (a není jich málo) víceméně úspěšně. Tento váš výrok beru jako další potvrzení pravdy, že "i kdyby muž spal s tisícem žen, nestane se z něj gynekolog". Patrně jste toho najezdila desetkrát tolik co já, ale strojaře s inženýrským dioplomem to z vás neudělalo. Nebudu tvrdit, jestli jsem chytřejší nebo hloupější než konstruktéři profesionálové, ale na rozdíl od vás si dovedu představit alespoň částečně problémy, které ti konstruktéři museli řešit. A představte si - ani z toho neodvozuju, jestli jsem chytřejší nebo hloupější než vy, jen prostě jinak přistupujeme k faktům. Já se jako analytik se nad nimi zamýšlím a domýšlím důsledky, které z těch faktů vyplývají.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 12:55, RE: http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Kylie posted by:
Nic ty vaše centimetry nemění na tom, že jsou to všechno vozy střední třídy.
A to s tím že máte na výběr, buď prostor, nebo zavazadelník, nebo "jízdní vlastnosti" ...
Je to prostě vždy "něco za něco" ... takže já opravdu místy nevím, zda si se mnou jen tak "hrajete" (skoro se příkláním k verzi, že ano ,-)
PS: Pěkně o tom proběhla diskuze u nové C5 - mnoho lidí "nechápalo" malý kufr a velký přední převis (dokonce to nazývali "nedostatkem") a nebyli sto pochopit, že to je "úmysl" (octavia ...
Soustředění na délku vozidla je čistě z praktických důvodů - je to údaj, který se nejsnáze dohledává a snadno měří. Měření interiéru není tak jednoduché vzhledem k variabilitě tvarů a jsou různé metodiky jak to změřit. Já si míry v interiéru dohledal alespoň pro to BMW a Mondeo a zjistil, že Mondeo v interiéru v podstatných rozměrech výrazně vede. Podstatné je pro mě nikoli to, jestli mám nad hlavou pět centimetrů nebo deset centimetrů, ale jestli se mi dozadu vlezou kolena. V BMW si můžu posunout sedadlo řidiče tak, že i při své výšce nedosáhnu na volat. Na co? Ani v Mondeu nemám sedadlo nadoraz. Definice automobilových tříd jsou velmi "gumové" právě proto, aby si prémiové značky mohly nasadit svůj vůz o třídu výš než vůz stejných rozměrů a užitných vlastností třeba z Koreje. Exituje pojem "míra komfortu", což je vzdálenost od pedálů po hranu zadního opěradla. Ten se ale kupodivu moc nepoužívá, protože by právě prémiové značky měly problémy obhájit své zařazení do tříd. Být obklopen luxusem je jedna věc, ale pokud nemůžu za sebou odvézt dospělého člověka, pak ten luxus trochu hořkne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 13:00, RE: OFICIÁLNÍ DATA
Kylie posted by:
Umíte vy něco jiného než "popichovat" "urážet" atp.? Velmi pečlivě jsem dodala ověřitelná data hatchbacků ... co by jste si tak představoval?
Vy jste neomylný? To se tedy máte, to vám závidím! To bych také chtěla .-)
Já se tak pečlivě "vyťukávala" s číslíčky a vy "nebudeme rozmazávat"? To je česky: "to vaše je trochu větší, ale je mi blbé to přiznat?"
Já si myslím, že "lepší" vůz stř. tř. je třeba ono bmw 3 - i když je menší, než oba naše vozy.
Urážkám se vyhýbám, nevím o čem mluvíte.

Neomylný nejsem, omyl, kdy jsem si myslel, že BMW 3 je nižší střední jsem uznal (několikrát).

Vy jste se vyťukávala s čísílky, která jsou jen rozvedením čísel, která jsem napsal dřív. Navíc ty čísla se netýkala tématu, já odmítám neustále odbočovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 13:03, RE: Tady "úplně zcestná" blondýna
Kylie posted by:
Já jsem "úplně zcestná" což je pro "rovnováhu" důležité - když vy jste "bez chyb a dokonalý"
S tím prostorem na sedačce to je mnohem větší "legrace" než tušíte, můj Buřtík se vejde na zadní sedačku miniauta Hyundai i10, ale z poza volantu Mercedes CLC ho musíme "vytahovat" .. nemám pocit, že by ten minihyundai byl o třídu nad "lepší" verzí E Mercedes (typického představitele VYŠŠÍ střední třídy) .. co na to povíte vy ..?
Já jsem bez dopomoci nastoupil a vystoupil ze zadního sedadla třídvéřového R5, naopak jsem nebyl schopen bez pomoci vystoupit ze zadního sedadla Hondy Accord 6G. Dá se z toho něco odvodit? Nedá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 13:08, RE: http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Kylie posted by:
Nic ty vaše centimetry nemění na tom, že jsou to všechno vozy střední třídy.
A to s tím že máte na výběr, buď prostor, nebo zavazadelník, nebo "jízdní vlastnosti" ...
Je to prostě vždy "něco za něco" ... takže já opravdu místy nevím, zda si se mnou jen tak "hrajete" (skoro se příkláním k verzi, že ano ,-)
PS: Pěkně o tom proběhla diskuze u nové C5 - mnoho lidí "nechápalo" malý kufr a velký přední převis (dokonce to nazývali "nedostatkem") a nebyli sto pochopit, že to je "úmysl" (octavia ...
Já tu střední třídu uznal (již pošesté), jen mám jisté výhrady.

Prostor, zavazadelník, jízdní vlastnosti - to si troufnu tvrdit, že v Mondeu 2001 mám všechno, proto jsem ho bral, i když jako žádné auto ani Mondeo není bez chyby.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 13:11, RE: http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Kylie posted by:
Taky s vámi nechci jíti na "tah", jen jste byl "na tahu" ve smyslu .. je řada na vás (vzhledem k opakovanému "kličkování" - z čehož tak rád obviňujete mne - asi aplikujete: "podle sebe soudím tebe" .-)
PS: Jak se vám teď žije, když víte že jsou i větší vozy ve třídě, než je váš?
Já kličkuju? Teď jste směšná. Marně se vás snažím udržet u tématu, kamkoli můžete, vždy zamotáte vaši modlu C5, cestu si vždy najdete a původní téma zmizí v žabomyších válkách o milimetry.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 13:26, RE: OFICIÁLNÍ DATA
Kylie posted by:
Těm divným "jakopísmenkům" na které jste mi dal odkaz moc nerozumím, ale můj brumlík má 211 koníků, když už ... a jezdí moc "prima", hlavně když se někam nad 5000 ot. dostanete .. (když jste "nad" 6000 ot. je to už docela hodně "sexy")
PS: Vzhledem k vašim "zdrojům" (tedy řadit tohle na Auto Zeitung a Auto moto und sport atp. - no to je "síla"), vy jste tamodtud odněkud?
Těm "jakopísmenkům" rozumí více než 200 miliónů lidí, to by mne odradilo od vtipkování. Já jsem jim rozumněl již ve druhé třídě ZDŠ, přestože se vyučovaly až ve čtvrté. Nejsem tamodtud, ale prostě mě to zaujalo, tak jsem se to naučil, že tomu nerozumíte vy nepovažuju za svůj problém. Jeslti vám tam nesedí výkon motoru, to je možné, ale nebavili jsme se o motoru ale o rozměrech a ty sedí. Tedy - v techničáku máte zaokrouhlené centimetry, tady jsou milimetry.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 13:34, RE: Kylie vs. Koloss - Mondeo a 3er
Kylie posted by:
Vy to tvrdit nemusíte, tvrdí to lidé na které dám trošičku více než na poněkud podivně se chovajícího anonyma na netu. To vaše "plýtvání" místem má (pochopitelně) důvod. Když použijete kvalitnější náročnější lepší prostorově náročnější uchycení nápravy - zabere to více místa, tomu se NEříká plýtvání místem ... to je příklad. Když uložíte motor, řadový šestiválec podél, je to skvělé pro ideální rozložení hmotnosti, ale vy to nazýváte "plýtvání místem" - z velmi "omezeného" pohledu máte pravdu, al...
Jestli je hledání pravdy a opravování chybných údajů podivné, pak já jsem přesný podivín. Jestli jsem anonym, tak to si taky nemyslím, nikdo tady neopsal své údaje z občanky, skoro každý používá nick. Troufnu si tvrdit, že svůj nick "Koloděj" jsem tu měl zaregistrovaný dřive než vy, mnohem dříve než to bylo povinné, vlastně snad hned v ten den, kdy to bylo možné. Že jsem přešel na nick "Koloss" bylo spíše z praktických důvodů a je to nick který používám delší dobu na více serverech.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 13:44, RE: Neukončíme to?
Kylie posted by:
Navrhuji smír. Já uznám, že já blond a vy ... (jste na tahu = to znamená, že teď je řada na vás..)
Ukončíme to, protože se mi ten článek blbě dohledává, abych psal další zbytečné reakce. Ale smír, nejsem si jist, jestli se tak dá nazvat to co nabízíte. Několikrát jste mě napadla, že se navážím jen do vás. Je to tím, že si začínáte. Podobné spory vedete třeba s Davidem V. Ja jeden příklad - napsala jste mu cituji:

"Do výsledků TÜV se nezapočítávají pouze návštěvy a la STK, ale i poruchy, kdy jste nucen volat HELP. Nezpochybňujte německé statistiky, jsou NĚMECKÉ!"

konec citátu (je to z této diskuze o pár stránek výš). TO JE LEŽ JAKO VĚŽ. Statistiky TÜV se týkají jen německé STK, statistiky výjezdů k nepojízdným vozidlům se jmenují jinak a jsou ještě problematičtější než STK, protože výjezdy k vozidlům zajišťuje více firem a ne všechny přistupují k hodnocení závad stejně.

S jinými lidmi se nemusím takto rozsáhle přít, protože buď přinesou argumenty, které přijmu já nebo přijmou oni moje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 16:16, RE: Neukončíme to?
Koloss posted by:
Ukončíme to, protože se mi ten článek blbě dohledává, abych psal další zbytečné reakce. Ale smír, nejsem si jist, jestli se tak dá nazvat to co nabízíte. Několikrát jste mě napadla, že se navážím jen do vás. Je to tím, že si začínáte. Podobné spory vedete třeba s Davidem V. Ja jeden příklad - napsala jste mu cituji:

"Do výsledků TÜV se nezapočítávají pouze návštěvy a la STK, ale i poruchy, kdy jste nucen volat HELP. Nezpochybňujte německé statistiky, jsou NĚMECKÉ!"

konec citátu (je to z této d...
Přiznávám, že tu "citaci" si nepamatuji a URČITĚ a opakovaně píši různé zdroje TÜV, GÜV, ADAC J.D.Power sehnaqt, protřepat promíchat ... spíše TOHLE je můj styl..
Pochopitelně občas chyby dělám (aby ne), ale vaše "nerespektování" autorit je až na pováženou. Nejde o to co vyčítáte (místy chybně) mé maličkosti, ale "opovrhujete" a zpochybňujete skoro vše - myslet si že nej- jste to také není to pravé - ostatně VAŠE chyby (nezlobte se ale i NESMYSLY) lze snadno dohledat .-)
Nevím z čeho a odkud vycházejí vaše znalosti o autech, na mne působí jako "made in doma po večerech", což NENí problém, to že si občas myslíte že "chytřejší" než všichni ostatní jste - to mi trochu připomíná pana prezidenta a jeho chování např. v oblasti ekologie (no on je MNOHEM horší, nechtěla jsem vás urazit, nicméně určité společné rysy jsou zjevné)
PS: K "dohledávání" doporučuji si do pošty odkaz poslat a pak "jen" na adresu "ťuknout" .. (nebo třeba do oblíbených, nebo ...
PPS: Jestli jsem opravdu napsala co citujete, omlouvám se, nevím JAK je to možné, pochopitelně VÍM jak to je (a úmyslně takovéto pitomosti nepíši, nemámm to zapotřebí - myslím že jsem o 99% "otevřenější" než všichni ostatní, co řeknu "dokáži" fotografií atd.). Zcela jistě 100% se řadím k "nejpravdomluvnějším" zde na stránkách!
Na VÁS jsem se rozzlobila když jste mne (dle mého názoru) naprosto NEsmyslně "obvinil" že jsem někoho cizího "neopravila" - to mi přišlo (a příjde) totálně absurdní
.... jste "na tahu" ...
Jste VELMi důsledně kritický (doporučuji stejným býti i vůči sobě .-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 18:14, RE: http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Koloss posted by:
Soustředění na délku vozidla je čistě z praktických důvodů - je to údaj, který se nejsnáze dohledává a snadno měří. Měření interiéru není tak jednoduché vzhledem k variabilitě tvarů a jsou různé metodiky jak to změřit. Já si míry v interiéru dohledal alespoň pro to BMW a Mondeo a zjistil, že Mondeo v interiéru v podstatných rozměrech výrazně vede. Podstatné je pro mě nikoli to, jestli mám nad hlavou pět centimetrů nebo deset centimetrů, ale jestli se mi dozadu vlezou kolena. V BMW si můžu posuno...
...ale průměrná obsazenost vozu je 1 celá ... To jsou ty paradoxy (života .-) Dva dospělí se opravdu hravě za sebe vejdou do pidi vozu typu onoho "Miniauto za 200 tisíc" .. Hyundai i10 (viz vpravo nahoře v modrém pruhu .-) .. rozdíl je ale také JAK pojedou .. TO je přeci také definice třídy .. NEJEN rozměr (opomíjen bývá i poměrně důležitý vnitřní rozměr na šířku .. 2 osoby v autě jezdí násobně častěji než 3-4, 5) ostatně PROTO je (a právem) tak kritizována jinak "jakoby" větší fabia. Být obklopen luxusem není až tak to "pravé" v čem jsou vozy prémiových značek lepší (tam možná vévodí audi - to z něj ale automaticky "nej-" vůz segmetu nedělá ..)
Chválím, jak evidentně velmi NAD většinou místních diskutujících jste, a když sahnete do hloubi svých znalostí, klobouk dolů.. (tím více mne "nedohoda" v některých, v zásadě podružných detailech, překvapuje - i když by asi neměla, připomněl jste mi jednoho vzdělaného inteligentního "samorosta" - promiňte, tak nějak "cítím" vaše znalosti - člena mensa, s kterým prostě občas uragán nehne, když si "po svém" usmyslí).
Že by "míra komfortu" byla to, v čem kdysi moje cupka Xsara překonávala většinu pětidveřových soupeřů? ,-)
PS: Já jsem blond, ale opravdu "znalcem" "naučená" ..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 18:19, RE: Tady "úplně zcestná" blondýna
Koloss posted by:
Já jsem bez dopomoci nastoupil a vystoupil ze zadního sedadla třídvéřového R5, naopak jsem nebyl schopen bez pomoci vystoupit ze zadního sedadla Hondy Accord 6G. Dá se z toho něco odvodit? Nedá.
Ano NEDÁ, proto to zmňuji (nic to nemění na tom, že onen Mercedes CLS je naprosto jednoznačně představitelelem vyšší střední (i když "vynález" 4dveřového kupé je další pěkná ukázka "oblbování" zákazníka - která však skvěle vychází).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 18:21, RE: http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Koloss posted by:
Já tu střední třídu uznal (již pošesté), jen mám jisté výhrady.

Prostor, zavazadelník, jízdní vlastnosti - to si troufnu tvrdit, že v Mondeu 2001 mám všechno, proto jsem ho bral, i když jako žádné auto ani Mondeo není bez chyby.
Já "nic" proti mondeo nemám, jen ta poruchovost trochu slabší (asi hlavně díky dieslům) byla (i když tady "každý" ví, že poruchové jsou jiné značky, že).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 18:56, RE: Kylie vs. Koloss - Mondeo a 3er
Koloss posted by:
Řadový šestiválec uložený podél není ideální pro rozložení hmotnosti. Je to řešení vynucené pohonem zadní nápravy. Naopak to nutí konstruktéry dělat tak trochu prasárny, protože si musíte vybrat, jestli bude motor před nápravou (katastrofa pro zatáčení známá donedávna z Audi) nebo za nápravou v podstatě pod palubní deskou (katastrofa pro servis). Že to tak dělá BMW ještě neznamená, že to je ideální, nanejvýš se dá říct, že se v BMW dokázali poprat se souvisejícími problémy (a není jich málo) víc...
Domnívám se že řadový šestiválec lze uložit třeba napříč, to uložení motoru (a třeba baterie do zavazadelníku) dělá bmw hlavně kvůli ideálnímu rozložení hmotnosti 50 na 50 (většina výrobců na takové "prkotiny" nedbá, o to má snazší "práci" s prostorem v kabině či zavazadelníku).
Váš příklad z Audi trošičku "nesedí" - PROTO také jejich novější modely nerada, neb "efekt" předřadili před "princip" (ostatně, že vůz "hrající" si na premium klasse je ve většině případů levněji snadněji vyráběná předokolka - škoda mluvit). Ano u Audi (a dvojčete VW) zvolili raději motor uležený před nápravou, špatné těžiště, špatná trakce, vůz "vyjíždějící" ze zatáčky, jen proto aby pár cm přibylo v kabině - to opravdu raději "méně místa. Jak to řeší "můj" citroën se tu nedávno řešilo a většina lidí "nechápala", za "neumětelství" to pokládala .. (výrazně větší přední převis - o to ale lepší trakce ... a "logicky" menší zavazadelník)
Je to prostě vždy něco/za něco - proto "lpění" na jednom parametru je ... "ošidné"? Že teoretickou konstrukci má "nej-" právě ono bmw, na tom si trvám (tak jsem byla naučena a popravdě až pár km s bmw si projedete, spíše mi - mému učiteli - za pravdu dáte .-)
S tisícem mužů jsem nespala (ale praxi asi skoro určitě větší mám), ale také jsem "znalosti" jen na netu (nechci urazit!) nesbírala .. (Spala jsem s ticíci gynekology, kteří si se mnou o profesi povídali? To by možná "sedělo"!)
PS: S tím analytikem jste mimochodem TAKÉ velmi podobný onomu členovi mensa, on sice není analytik profesí (mám v rodině analytiČKU) ale často tak o sobě mluví a ... Já bych se analytikem nenazvala, nicméně také občas i složitější problém, než-li zda lodičky na středním, vysokém či širokém podpatku, řeším (a TO je teprve problém, to by jste bez urážky NEpochopil, dokonce takový, že to snad o vozech se snáze domluvíme ,-)
PPS: Tady bude "jádro pudla" - to s tím: "narozdíl .. si dovedu představit problémy, jaké konstruktéři ..." TO bude ono! Já si myslím, že TEĎ jsme na to narazili! Je možné, že NĚKTERÉ věci co já si uvědomujete (uvědomíte), ale nějak nejste ochoten si připustit, že některé věci a souvislosti si uvědomuji i já (a teď se vám to NEbude líbit - něco si "nevuvědomujete" zase vy. Nechci soutěžit zda jste tady "lepší" vy či já, ale TO bude ten problém, vy tak nějak předpokládáte že vy 100% a já 0,00% - což nejspíš NEbude tak 100% pravda, jak by jste to asi (chtěl) vidět. "Hodím" vám "kost" a zkuste si představit, že já (třeba jen) 1% a vy 99% - co?
Samozřejmě JÁ předpokládám, že ten poměr je jiný (klidně ve váš prospěch), ale vaše (opravdu až přehnané) "NErespektování autorit" (či jak to říci) často vede k těmto "koncům" ... tak jsem to (asi) "vyanalyzovala" - tak a je mi hned lépe
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 18:59, RE: http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Koloss posted by:
Já kličkuju? Teď jste směšná. Marně se vás snažím udržet u tématu, kamkoli můžete, vždy zamotáte vaši modlu C5, cestu si vždy najdete a původní téma zmizí v žabomyších válkách o milimetry.
Dobrá, NEděláte to úmyslně (ale to já také ne). Já bych klidně náš "rozhovor" nechala posoudit nestranného profesionála (a možná byste byl překvapen více než já).
Tím "kličkováním" nazývám to jak (také) jdete "za svým" pohledem na věc (to je "normální"), ale troufám si říci (to jsou nějaké dávné hodiny psychologie) že v reálu mám lepší sebereflexi já (tak to bývá, praví teorie - i když vy na "jiné autority" moc nedáte - já už vím .-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 18:59, RE: Neukončíme to?
Kylie posted by:
Přiznávám, že tu "citaci" si nepamatuji a URČITĚ a opakovaně píši různé zdroje TÜV, GÜV, ADAC J.D.Power sehnaqt, protřepat promíchat ... spíše TOHLE je můj styl..
Pochopitelně občas chyby dělám (aby ne), ale vaše "nerespektování" autorit je až na pováženou. Nejde o to co vyčítáte (místy chybně) mé maličkosti, ale "opovrhujete" a zpochybňujete skoro vše - myslet si že nej- jste to také není to pravé - ostatně VAŠE chyby (nezlobte se ale i NESMYSLY) lze snadno dohledat .-)
Nevím z čeho a odkud vyc...
Takže jste usvdčena ze lži a jediná odpověď je "TOHLE je můj styl", tím je to odbyto a následně dostanu vynadáno za nerespektování autorit.

Moje takzvané "nerespektování některých autorit" je ve skutečnosti NEPŘECEŇOVÁNÍM STATISTIK. Statistiky TÜV pouze informují o tom, v jakém stavu řidič auto na STK přiveze, nikoli o tom, jak je ve skutečnosti poruchové. To není jen můj výmysl, na to upozorňují opakovaně odborníci a to i na těchto stránkách. To samé je ono GÜV - tedy výjezdy k nepojízdným vozidlům. Těch firem, které výjezdy provádějí, je mnoho a záleží na nich, jestli údaje poskytnou nebo ne a taky do jakých kategorií poruchy zařadí. Pokud jedna značka bude mít smluvně zajištěnu jednu jedinou společnost a ta své údaje neposkytne, pak se ta značka ve statistice GÜV neobjeví a vypadá jako bezporuchová. To je také realita, na kterou upozorňují odborníci.

Nerespektování? Blbost - porozumnění údajům a vědět co znamenají a co z toho odvodit.

Chytřejší než všichni ostatní určitě nejsem, ale taky nejsem slepá ovce, která jde, kam ji táhnou.

Patrně jste nezaznamenala, ke kolika tématům na tomto serveru nic neříkám, na rozdíl od vás. Je to tím, že se ozvu jen tehdy, když si jsem jistý tím co napíšu a velice volím slova, abych nemohl být označen za lháře, jako jsem to právě udělal vám. Bohužel vy to přejdete mávnutím rukou, jako už tolikrát. Prolistujte si diskuze nazpět, slova jako "ředitelka zeměkoule" nepadají v souvislosti se mnou, ale týkají se vás.

Asi vás nepřekvapí, když s Klausem souhlasím v tom, že Zelení jsou jen jinou formou náboženství. Křesťané mají Boha, zelení mají Globální oteplování. Ani pro jedno nelze doložit jakékoli hmatatelné důkazy. Na rozdíl od zelených si myslím, že V SOUČASNOSTI je jaderná energetika jediným řešením a světe div se, myslí si to třeba také zakladatel Greenpeace.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 19:40, RE: Kylie vs. Koloss - Mondeo a 3er
Kylie posted by:
Domnívám se že řadový šestiválec lze uložit třeba napříč, to uložení motoru (a třeba baterie do zavazadelníku) dělá bmw hlavně kvůli ideálnímu rozložení hmotnosti 50 na 50 (většina výrobců na takové "prkotiny" nedbá, o to má snazší "práci" s prostorem v kabině či zavazadelníku).
Váš příklad z Audi trošičku "nesedí" - PROTO také jejich novější modely nerada, neb "efekt" předřadili před "princip" (ostatně, že vůz "hrající" si na premium klasse je ve většině případů levněji snadněji vyráběná předo...
Řadový šestiválec byste napříč uložila velmi těžko, já jsem to ještě neviděl, zkuste mi dát nějaký příklad. Pro rozložení hmotnosti se dělají jiné věci, než jen baterka v zavazadelníku. Co třeba systém transaxle, kdy je motor vpředu a převodovka vzadu? Věřte - převodovka váží víc než baterie. Jestli máte tolik známých odborníků na auta, zeptejte se jich. Podélné uložení motoru je výhodné především kvůli zadnímu pohonu, kdy jde o zachování osy motor-převodovka-kardan až po zadní diferenciál. Vyvážení hmotnosti je pak dodatečně dosaženo zasunutím motoru hodně dozadu. Tahle teorie není nic proti BMW, už jsem napsal, že se s problémy, které tato konstrukce nese poprali dobře a sklízejí plody dobře odvedené práce. A trvám na tom - NAROZDÍL OD VÁS mám já představu o problémech konstrukce motoru uloženého podélně. Mimochodem, já se už svěřil, co jsem studoval a co dělám, mohu požádat o totéž vás?

S tím členem mensy - to byl pokus o urážku? Já členem mensy nejsem a jako analytik se už 15 let úspěšně živím. A jedno vám potvrdím - vy analytička určitě nejste, to všechno co jste tu napsala, vás v tomto oboru spolehlivě diskvalifikuje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 19:44, RE: http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Kylie posted by:
Dobrá, NEděláte to úmyslně (ale to já také ne). Já bych klidně náš "rozhovor" nechala posoudit nestranného profesionála (a možná byste byl překvapen více než já).
Tím "kličkováním" nazývám to jak (také) jdete "za svým" pohledem na věc (to je "normální"), ale troufám si říci (to jsou nějaké dávné hodiny psychologie) že v reálu mám lepší sebereflexi já (tak to bývá, praví teorie - i když vy na "jiné autority" moc nedáte - já už vím .-)
Předhození této diskuze nějakému profesionálovi by mu mohlo přivodit noční můry, to si na svědomí nevezmu. Jednou věcí jsem si ale na 100% jistý - to kličkování tady provádíte vy a mé snahy o udržení se tématu jsou marné. Mimochodem - zkoušela jste si najít, jak vás označili za ředitelku zeměkoule?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 23:06, RE: http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Koloss posted by:
Předhození této diskuze nějakému profesionálovi by mu mohlo přivodit noční můry, to si na svědomí nevezmu. Jednou věcí jsem si ale na 100% jistý - to kličkování tady provádíte vy a mé snahy o udržení se tématu jsou marné. Mimochodem - zkoušela jste si najít, jak vás označili za ředitelku zeměkoule?
Ano, ředitelka zeměkoule, agentka citroën - to byly ty "lepší" "bezproblémovější" ...
PS: Mé snahy jsou také "marné", to jsme si "kvit" ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 23:11, RE: Kylie vs. Koloss - Mondeo a 3er
Koloss posted by:
Jestli je hledání pravdy a opravování chybných údajů podivné, pak já jsem přesný podivín. Jestli jsem anonym, tak to si taky nemyslím, nikdo tady neopsal své údaje z občanky, skoro každý používá nick. Troufnu si tvrdit, že svůj nick "Koloděj" jsem tu měl zaregistrovaný dřive než vy, mnohem dříve než to bylo povinné, vlastně snad hned v ten den, kdy to bylo možné. Že jsem přešel na nick "Koloss" bylo spíše z praktických důvodů a je to nick který používám delší dobu na více serverech.
Myslím, že jsem tu četla i trochu "jiné" vysvětlení "Koloděj, Kolodmj, Koloss"
Já jsem VŠUDE Kylie - už docela dlouho (a dle "vědmy" ještě hooodně dlouho budu - bože já asi v minulém životě "zlobila", že teď tak dlouhý trest "dostala" .-)
Ale opravování "chybných" údajů je "prima", na tom nic špatného není .. (určitě lepší, než "zbaštit" každou tv reklamu i s navijákem)
respond
  1 ... 14 15 16 ... 18


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.