0
back
 

diskuze k tématu: Ford Focus 1.6i 16V - test spotřeby

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 20.01.2008 11:46, spotřeba
taky jsem si loni pořídil ojetý FF 1,6 16v .protože jsem nevěřil řečem v autobazaru o servisu takže jsem jezdil opatně .nevytáčel jsem motor nad 3000ot to taky z důvodu .že začla pak prokluzovat spojka.jezdil jsem za 6-6,5litrů.po několika měsících když jsem vymněnil komplet spojku ,oleje ,filtry a svíčky jsem začal využívat 100konový motor .spotřeba mi samozřejmně vylezla nahoru na 8-8,5litrů.to taky díky tomu ,že do práce mám 550m a je to město. ale ten pocit ,jak zabere motor to stojí!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.03.2012 16:02, ???
Moc prospěšný článek to teda není. Navíc zvýšení o 25 koní, to už je mazec. Rozumím, proč si to auto tolik vzalo při sportovní jízdě. Má to chip, který je připraven lít do válců benzín jak z konve.
Focusácký benzín neoslní zátahem, ale čipovat bych si ho nenechal. Je vyhlášený svou vyvážeností a spolehlivostí a čip v takovém motoru je krok zpět. Kdo chce prohánět ostatní, ať si koupí dvoulitr nebo šestiválec.
Se sériovým Focusem - a mohu hovořit i za ostatní známe, co ho mají, není problém jezdit pravidelně do 7L/100km. Na dlouhých cestách je 6-6,5 standard bez velkého snažení. Každý šestnáctiventilový motor si sosne, když ho proháníte. Focus je perfektní vůz. Na poměry 16v motorů má velmi dobrý, dostačující zátah i v nízkých otáčkách, navzdory tomu, že to nejlepší je až nad 4000. KDyž jedete 80km/h za autobusem, vražte tam klidně trojku (je dlouhá jak 14 dní takže přeřadit během předbíhání vás rozhodně nedonutí), aspoň pročistíte trubky, jak se říká, ale jinak focus vytáčení motoru rozhodně nevyžaduje a ochotně pracuje i mezi 2-3 tisíci ot./min a tam se také nachází jeho spořivé pole působnosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.03.2012 16:06, RE: chip
Ivoss posted by:
Ser na chiptuning, to je podvod!!! V žádným případě není možný dosáhnout nárůstu +40Nm u atmostférické 1,6tky! Tak maximálně +15Nm. To stejný +25kW, vždyť to by byl nárůst o 35% !!!! Naprostej nesmysl. Možná mu to po tom chiptuningu jede pocitově líp díky bohatší směsi (proto ta extremní spotřeba při vytáčení) ale výkon nepůjde zvýšit o víc jak cca 10kW. Nejhorší je že ve spoustě "chiptuningových" firem dělají lidi, kteří rozumí motorům jako koza petrželi a kolikrát těm výmyslům co nabízejí i sa...
Souhlas. Takový nárust výkonu, to je u takového motoru podle mě nesmysl. 7-10kw a 15-25Nm, to bych uvěřil.
Tento motor bych ale nikdy nečipoval. Myslím, že kdo se chce honit, nebude si kupovat 1,6. Čip jedině na spotřebu. A stejně. Rozdíly jsou tak malé, že si nikdy neověříte, jestli jste jeli úsporněji díky čipu, nebo své noze. Je to jako s dietou. Prodají vám skvělé tabletky na hubnutí a v příbalovém letáku je napsáno, že musíte hodně pít čistou vodu, ovocné čaje a vyřadit tučná jídla. Když si auto načipujete na snížení spotřeby, po zbytek života budete jezdit tak, aby ta spotřeba byla nižší, takže ....
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.