0
back
 

diskuze k tématu: C4, Fusion nebo Focus?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, technické dotazy, německá vozidla, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.02.2009 15:34, RE: Díky za zprávu ...
Kylie posted by:
... milý mikes! TAK golf se nám cenově "propadl" už na úroveň kia? TO jsou ale ZAJíMAVÉ novinky! Ještě jednou děkuji za upozornění - to v South Korea asi docela SLAVí, že? A ve Wolfsburg zřejmě DOST velká krize, nebo?
PS: Golf 6 pochopitelně JE pouze facelift milý mikes - což ale asi sám dobře víte, neb maličko "jinak" vytvarovat plechy je na voze to NEJLEVNĚJŠí - kompletní mechanika je ZCELA identická - nová podlahová plošina bude cca za 3 roky a POTÉ příjde OPRAVDový nový golf (což ale ...
Misto toho filozofovani na nekolik radek jste mohla jednoduse odpovedet na otazku a odstrelit muj argument, ale ono ne, cim to asi bude...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.02.2009 15:51, RE: Díky za zprávu ...
mikes posted by:
Misto toho filozofovani na nekolik radek jste mohla jednoduse odpovedet na otazku a odstrelit muj argument, ale ono ne, cim to asi bude...
dnes máš hádavou náladu?uklidni se,je to jen internetová diskuze :)
100lidí 100názorů
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.02.2009 15:54, RE: Ford Fusion JEDNOZNAČNĚ ...
Kylie posted by:
... vyřadit! U těch "druhých" dvou asi spíš dle "chuti" , "vkusu" a (konkrétních) "preferencí", nebo-li do autosalonu zajít, "osahat/prohlédnout" projet - cenovou nabídku zvážit - vybrat.
PS: Šťastnou "ruku" při tom výběru ,-)
Myslím si, že při takto jednoznačném "vyřazení" Fusionu, by si tazatel zasloužil zdůvodnění. Já se ho tímto nezastávám, to ne, ale to zdůvodnění tam prostě chybí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.02.2009 15:57, RE: Nový FUSION?
Mazel posted by:
A nepsal jsem to? nauc se cist. Ichtyle (jak rikali Kopeckovic)
Mazle, Mazle, jestliže se v USA jedná o vůz jiné třídy, pak je jasné, že to nebude nástupce evropského modelu. Je to pouhá shoda jmen, ze které nelze nic odvozovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.02.2009 16:02, RE: Nový FUSION?
Mazel posted by:
A nepsal jsem to? nauc se cist. Ichtyle (jak rikali Kopeckovic)
Rozbor toho, co jsi napsal: Nástupce existuje v USA se prodává - evropský Ford Fusion nemá žádného nástupce. Ale jak je zvykem v USA auto vypadá úplně jinak - to je tím, že se jedná o již zmiňovaný rozdílný vůz jiné třídy... Prostě nelze zaměňovat US Fusiona s Evropským - shodný mají pouze znak a název - nejedná se tedy o tebou uvedeného nástupce... Závěrem: číst umím, ale ty se neumíš vyjadřovat, nebo se mýlíš...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.02.2009 17:37, RE: A něco jiného?
hmhm posted by:
Pokud nejsou vybrané vozy "srdcovou záležitostí", což odhaduji, že nikoliv, tak proč nezvážit některé z "korejských dvojčat" Kia Ceed, nebo Hyundai i30. Anebo, nový Golf (6), či nový Megane? Vše se vejde co cenové relace a Golf 6 bych určitě preferoval... .
v soucasne dobe vidim jako nejvyhodnejsi novy megane za 299000 se vsim potrebnym,co se bezpeci a vybavy tyce.navic jsem ho videl na ulici a musim rict,ze to je povedene auto(kvality bych se vubec nebal, u renaulta se snazi ted vic za ty drivejsi prusery)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.02.2009 18:19, MEGANE II
Urcite by som skusil pohladat Megane II v nejakom dopredaji za super cenu. Vo vybave ICE s 1,6 16V je super. Po facelifte je spolahlivy, technicky aj bezpecnostou sa urcite vyrovna C4 aj focusu. J epohodlny a priestrany, ma super brzdy. Napodiv na renault vo verzii F1 tvrde sedadla s dobrym vedenim. Mam grandour 40 000 km a a akurat ne prehliadke po 30k km vymenili olej. to je vsetko. A este ziarovky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.02.2009 19:42, RE: MEGANE II
huder posted by:
Urcite by som skusil pohladat Megane II v nejakom dopredaji za super cenu. Vo vybave ICE s 1,6 16V je super. Po facelifte je spolahlivy, technicky aj bezpecnostou sa urcite vyrovna C4 aj focusu. J epohodlny a priestrany, ma super brzdy. Napodiv na renault vo verzii F1 tvrde sedadla s dobrym vedenim. Mam grandour 40 000 km a a akurat ne prehliadke po 30k km vymenili olej. to je vsetko. A este ziarovky.
Já bych po skušenostech doporučil pro normální ježdění C4. On totiž focus kraluje pouze podvozkem, a C4 malinko hapruje až v extrémní situaci. Jinak sedí velmi dobře a co má oproti Focusu mnohem lepší je vnitřní prostor a odhlučnění, zároveň není při jízdě na okreskách tak blátivě houpavá jako megane. U forda jako vždy musím zkritizovat brzdy. Auto skvěle brzdí, když vyjede z fabriky, po nájezdu a zahřátí brzd, stačí i pár tisíc km jsou brzdy zavadlé. Kdežto C4 mi brzdila vždycky jedovatě (pravda, měl jsem 2.0 VTR, s většíma kotoučema vzadu). To můžu říci i o škodě fábii - stejné jak ford, když ji měli naši novou, brzdila jedovatě, doslova stála na místě. Dnes po nájezdu je pedál gumovej a brzdy zavadlé (a to má auto pravidelný servis)....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.02.2009 21:28, Milý mikes(i)!
mikes posted by:
Misto toho filozofovani na nekolik radek jste mohla jednoduse odpovedet na otazku a odstrelit muj argument, ale ono ne, cim to asi bude...
Tak COpak to zase "hrajeme" - NEdávno jsem slyšela, že přesný ceník Golf 5 a 1/2 ještě NEní - a MNOHO a MNOHO let nazpět VÝRAZNĚ nejdražší byl ...
NEmyslím si že by nyní STEJNĚ jako Kia Ceed, Citroën C4 a další stál - ale vy "víte" asi něco "víc" - takže JAK to je?
Já si myslím že v limitech tazatele (300 - možná, max. 350) by se měl na LEVNĚJŠí varianty zaměřit a NEpředpokládám, že by tam golf něco "zajímavého/konkurenceschopného" nabízel - někde jsem viděla reklamu (asi při nákupu přes Citroën leasing) na C4 od ... 259 t.? To znamená že mezi těmi 300-350 už bude "jakž/takž" slušně vybavená verze - DOMNÍVÁM se, že golf bude při obdobné výbavě DRAŽŠí, možná i o DOST!
Teď vy .... těším se na vaše "číslíčka" ... ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.02.2009 00:16, RE: MEGANE II
dpwagen posted by:
Já bych po skušenostech doporučil pro normální ježdění C4. On totiž focus kraluje pouze podvozkem, a C4 malinko hapruje až v extrémní situaci. Jinak sedí velmi dobře a co má oproti Focusu mnohem lepší je vnitřní prostor a odhlučnění, zároveň není při jízdě na okreskách tak blátivě houpavá jako megane. U forda jako vždy musím zkritizovat brzdy. Auto skvěle brzdí, když vyjede z fabriky, po nájezdu a zahřátí brzd, stačí i pár tisíc km jsou brzdy zavadlé. Kdežto C4 mi brzdila vždycky jedovatě (pravd...
Mel jsem Focuse s najezdem cca 55 tkm pujcenyho na Mallorce. K autu z pujcovny se asi lidi nechovaji zrovna uctive, ale brzdil urcite v pohode. Motor a svezeni taky dobre. Nevim jaky to melo motor, nenasel jsem nikde packu otevirani kapoty. Viko nadrze naopak byla kupodivu nezamykatelna. Tyhle 2 veci me na tom aute prekvapily. Asi se na Mallorce nekrade tak jako v CR...

Hrube se mi nelibilo ovladani radia za volantem co pusobi spis jak hracka od Chicca ci Matella. Zavirani dveri znelo dost plechove, na nizsi stredni tridu nic moc, ale budiz. A tlacitka klimy reagovaly dost pomalu (obcas se stisk neprojevil), reakce tlacitek asi jako psani SMS na Nokii za 890 Kc.

Jinak ale vesmes spokojenost, zvlast motor a podvozek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.02.2009 07:06, RE: MEGANE II
dpwagen posted by:
Já bych po skušenostech doporučil pro normální ježdění C4. On totiž focus kraluje pouze podvozkem, a C4 malinko hapruje až v extrémní situaci. Jinak sedí velmi dobře a co má oproti Focusu mnohem lepší je vnitřní prostor a odhlučnění, zároveň není při jízdě na okreskách tak blátivě houpavá jako megane. U forda jako vždy musím zkritizovat brzdy. Auto skvěle brzdí, když vyjede z fabriky, po nájezdu a zahřátí brzd, stačí i pár tisíc km jsou brzdy zavadlé. Kdežto C4 mi brzdila vždycky jedovatě (pravd...
Já bych se přidal, a šel do C4. Nedá se asi předpokládat, že by paní po cestě do práce využívala potenciál podvozku focuse, spíš bude ráda za pohodlný přesun přes tankodromiště, jakými drtivá většina našich měst je...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.02.2009 10:23, RE: Milý mikes(i)!
Kylie posted by:
Tak COpak to zase "hrajeme" - NEdávno jsem slyšela, že přesný ceník Golf 5 a 1/2 ještě NEní - a MNOHO a MNOHO let nazpět VÝRAZNĚ nejdražší byl ...
NEmyslím si že by nyní STEJNĚ jako Kia Ceed, Citroën C4 a další stál - ale vy "víte" asi něco "víc" - takže JAK to je?
Já si myslím že v limitech tazatele (300 - možná, max. 350) by se měl na LEVNĚJŠí varianty zaměřit a NEpředpokládám, že by tam golf něco "zajímavého/konkurenceschopného" nabízel - někde jsem viděla reklamu (asi při nákupu přes Citroën...
Já jsem se někde zmínil o ceně??? NE! Prosím čtěte. Pouze jsem reagoval na to, že Golf není nová generace (což de facto není). Ale šlo mi o to, zda je to vůbec špatně.
Já jsem nikdy nepochyboval o tom, že Golf je dražší, a to poměrně nezanedbatelně. Cena od ale není vždy porovnatelná. Protože právě Citroen podmiňuje tuto cenu Citroen leasingem. A na kolik vás to pak přijde reálně, je jiná písnička. VW pokud se nepletu tuto cenu ničím nepodmiňuje. Takže přijdete do salónu, vysolíte na stůl 359tis. a Das Auto je vaše. Citroenovo od 259tis. se může dostat cenově jinam, za tuto cenu ho zřejmě nedostanete... Ale na závěr ještě jednou dodám - ano, Golf je určitě dražší. Nicméně dáma promine, kvalitou (materiálů a zpracování) se mu Citroen rovnat nemůže.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.02.2009 15:15, RE: Milý mikes(i)!
Kylie posted by:
Tak COpak to zase "hrajeme" - NEdávno jsem slyšela, že přesný ceník Golf 5 a 1/2 ještě NEní - a MNOHO a MNOHO let nazpět VÝRAZNĚ nejdražší byl ...
NEmyslím si že by nyní STEJNĚ jako Kia Ceed, Citroën C4 a další stál - ale vy "víte" asi něco "víc" - takže JAK to je?
Já si myslím že v limitech tazatele (300 - možná, max. 350) by se měl na LEVNĚJŠí varianty zaměřit a NEpředpokládám, že by tam golf něco "zajímavého/konkurenceschopného" nabízel - někde jsem viděla reklamu (asi při nákupu přes Citroën...
Nevim co "hrajete" vy Kylie, ja polozil jednoduchou otazku a zustala bez odpovedi. Kdyz chcete srovnavat vybavu, tak taky zalezi jakou vybavu chcete srovnat.

Pro tazatele/tazatelku - je to sice mirne pres vas limit, ale da se sehnat za 364tis. novy Golf 5 s 1.6 75kW benzin motorem, dvouzonovou klimou, 8 airbagy, 5dvermi, 2 zonova automaticka klima, ABS, ASR atd. vcetne ESP, kola z lehkych slitin, bordcomp, kozeny volant, tempomat. Dle meho dostatecna vybava. S 1.4 motorem se da uvedene samozrejme sehnat levneji a na bezny provoz staci, ale ja bych volil aspon 1.6.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.02.2009 15:15, Pozor, velky uspech Ford Fusion v CR
Ford Fusion je v roce 2007 a 2008 nejprodavanejsim zahranicnim autem v CR s velkym poctem urcite spokojenych kakazniku..

To samozrejme drazdi konkureci, pro kterou vsude kde se nem pise Fusion pomluvaji ti sami zaplaceni nastrceni lide.

Upozornil bych na dva z nich.
Giorgio
Clovek s nickem Giorgio pise vsude to same na nekolik serverech svoji dojemne smyslenou historku o svem Fusion. Asi vetsinu bude zajimat ze tanto pan pracuje pro Fiat CR a Ford Fusiona vubec nema.

Kylie
Kylie utoci na Fusion snad na vsech serverech jako Giorgio napr Auto.cz, vyborny web Tipcars, auto.lidovky.cz, idnes a dalsi.
Je prozmenu spojena s znackou Citroen.
Krize nektere dovozce dohani i k takovimto nefer marketingovym praktikam.

Bohuzle taci lide jen zneuzivaji uvedene media. Tak ze doporucuji si na tyto lide davat pozor!!!! Toto se muze vyskytovat i u jinych vozu jinych uspesnych znacek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.02.2009 15:27, RE: Ford Fusion JEDNOZNAČNĚ ...
Koloss posted by:
Myslím si, že při takto jednoznačném "vyřazení" Fusionu, by si tazatel zasloužil zdůvodnění. Já se ho tímto nezastávám, to ne, ale to zdůvodnění tam prostě chybí.
Protoze zadne zasadni zduvodneni neni. Ne nahodou je Ford Fusion v roce 2007 a 2008 nejprodavanejsim zahranicnim autem v CR.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Ford_Fusion
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.02.2009 15:57, RE: Pozor, velky uspech Ford Fusion v CR
blaz1000 posted by:
Ford Fusion je v roce 2007 a 2008 nejprodavanejsim zahranicnim autem v CR s velkym poctem urcite spokojenych kakazniku..

To samozrejme drazdi konkureci, pro kterou vsude kde se nem pise Fusion pomluvaji ti sami zaplaceni nastrceni lide.

Upozornil bych na dva z nich.
Giorgio
Clovek s nickem Giorgio pise vsude to same na nekolik serverech svoji dojemne smyslenou historku o svem Fusion. Asi vetsinu bude zajimat ze tanto pan pracuje pro Fiat CR a Ford Fusiona vubec nema.

Kylie
Kylie utoci na Fus...
Hmmm, pán je jasnovidec... Ale asi se trochu seknul. Pracuji pro soukromou ostravskou firmu z IT oblasti a pokud jste místní, dejte vědět a stavte se, na fusiona se můžete podívat. Sám na něj asi nemáte, ale evidentně jej milujete, protože byste jej bránil vlastním tělem. Tak doufám, že mi jej moc neoslintáte. Jestli ale máte nějaký tip na dobrý autorizovaný sevis v okolí, kde například to vrzání odstraní, dejte vědět.

Jinak bych tipnul pro změnu já, že pracujete pro marketing Ford ČR, který ale fakt potřebuje zlepšit (dneska jsem zrovna volal na jejich infolinku a pán mě s dotazem na ET ráfků fusiona odkázal stejně na dealera, děkuji za radu). Mimochodem, když to auto tak milujete, neznáte to číslo vy? Je to 52,5?

Mimochodem, jestli považujete automobilku Ford za úspěšnou, tak si prostudujte jejich hospodářské výsledky. Nicméně je pravdou, že zatím mají hlavu vztyčenou a odmítají státní pomoc, což v zásadě oceňuji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.02.2009 16:29, A je to tady!
Divím se, že to tu ještě dnes nikdo nenapsal (tak to musím udělat já; Osle, kde jsi?!), ale šáde zlevnila octávky. No nekupte to - 13 let starý model na 25 let starém podvozku již od 289 900 Kč! Samozřejmě, f kombajnu, f metle, na hlínách a s tédéíčkém to je o 100 tisíc dražší (když chce člověk nedejbože i klimatizaci), ale i tak se to vyplatí!!! ;-D
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.02.2009 17:02, ohlas
Protože tazatelem jsem byl já, dovoluji si poděkovat za názory diskutujících a vysvětlit, jak se dívám na auta uvedená v diskusi.
Fusion mě nalákal cenou. Nikdy jsem v něm neseděl, ale co jsem si přečetl na různých serverech o kvalitě vozu mi docela stačí. Už nechci.
Megane za 299? Nenechám se nalákat designem. Bratr nového Megana koupil (současné generace, toho s useknutým zadkem) a lituje dne, kdy mu značka Renault přejela přes práh. Závady, závady, závady. Golf je předražený, něco jako Oktávka. A krade se. Kia - nevěřím jí a ohlasy na serverech mě to potvrzují. C4 - ten možná, ale fakt je jen pro vyhraněné řidiče. Corolla - i když jsem ji kdysi měl a byla výborná - je příliš drahá.No pořád zbývá jen ten Focus. A možná Mazda 3.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.02.2009 17:10, RE: A je to tady!
Giorgio posted by:
Divím se, že to tu ještě dnes nikdo nenapsal (tak to musím udělat já; Osle, kde jsi?!), ale šáde zlevnila octávky. No nekupte to - 13 let starý model na 25 let starém podvozku již od 289 900 Kč! Samozřejmě, f kombajnu, f metle, na hlínách a s tédéíčkém to je o 100 tisíc dražší (když chce člověk nedejbože i klimatizaci), ale i tak se to vyplatí!!! ;-D
No, Giorgio, mé první auto je služební Oktávka, přesně jaká píšeš: TDi 2,0, metalíza, litá kola, kombi, 4x4. Protože nová stála asi 700, přesně nevím, nikdy bych ji domů sám nekoupil. To ani náhodou.
Na druhou stranu, jsem s ní naprosto spokojen. Bez závad, pohodlná, motor dostatečně silný, solidně vybavená. Nemusím nutně jezdit ve Volvu, abych to všem ukázal. Služební Oktávku už mám čtvrtou za deset let, srovnat to můžu se spoustou aut, kterými jsem jel a nemůžu si stěžovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.02.2009 17:32, RE: ohlas
rojack posted by:
Protože tazatelem jsem byl já, dovoluji si poděkovat za názory diskutujících a vysvětlit, jak se dívám na auta uvedená v diskusi.
Fusion mě nalákal cenou. Nikdy jsem v něm neseděl, ale co jsem si přečetl na různých serverech o kvalitě vozu mi docela stačí. Už nechci.
Megane za 299? Nenechám se nalákat designem. Bratr nového Megana koupil (současné generace, toho s useknutým zadkem) a lituje dne, kdy mu značka Renault přejela přes práh. Závady, závady, závady. Golf je předražený, něco jako Oktávk...
Mám známé, kteří nedají na mazdu dopustit. Měli nejprve 323 sedan z roku 1996. Vloni se s ní dokázali rozloučit jen proto, že ji prodali synovi a koupili od svého známého Mazdu 6, tuším rok 2004. Mazda prý musí být benzinová, ale to ti nejspíše nevadí, takže proč ne. Otázkou je cená nového modelu.

Já měl vždy zaměstavetele - předcházející i současného, kde byl firemní fleet tvořen škodovkami (jedinou výjimkou je u mého současného chlebodárce šéfůf Lexus LS). Dnes už vlastní služebák nemám, jsem na kancelářské pozici, dřív jsem měl fabie - a nesedly mi, obzvláště ta s automatem. V octavii II jsem něco nacestoval jako pasažér a přijde mi dost tvrdá, byl jsem z ní celkem rozlámaný.

Každopádně přeji, ať při koupi narazíš na solidního prodejce a dostaneš dobrý "kus", spálit se totiž můžeš všude.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.