0
back
 

diskuze k tématu: Ford Fiesta 1.3i - jak se osvědčil za dva roky provozu?

category of topic classification: automobilky, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.09.2012 16:25, RE: šafrán
Tomi posted by:
myslím, že u Mondea nebude řešit 2,0 atmo vs Honda 2,4, ale 1,6 turbo a tam to bude dostatečný. Hlavně, když uvážíš, že přesedne z 1,2 60kW.
Jo, už se to probírá výš, navíc v novém Mondeu už 2.0 atmosférický nekoupíš, leda nějaký doprodej.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.09.2012 17:17, RE: šafrán
Koloss posted by:
To není nic o úsměvnosti, málokdo chce jezdit v něčem, co se mu prvoplánově nelíbí. Jen mi to nesedělo - Mondeo i Accord mají velice dobré podvozky, motory, obzvláště ten od Hondy, jsou povedené. Akorát ten Superb podvozkově nestíhá ty první dva.

A ze své zkušenosti - mám Mondeo Mk3 s Duratecem 2.0 a je to velice dobrá kombinace. Ale Mk4 (od roku 2007) je o 100 kg těžší než předchozí model a tomu motoru to zákonitě musí vzít trochu chuti do života. Je to jako když jedu sám nebo s komplet rodi...
Accord je spíše zbožné přání. Je momentálně mimo mé finanční možnosti, navíc má horší kufr než Mondeo, nebo SuperB, což pro mě asi bude limitující. Na druhou stranu jich na silnici potkávám méně než těch ostatních modelů, takže nepůjdu s davem:o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.09.2012 17:41, RE: šafrán
TomasB007 posted by:
Accord je spíše zbožné přání. Je momentálně mimo mé finanční možnosti, navíc má horší kufr než Mondeo, nebo SuperB, což pro mě asi bude limitující. Na druhou stranu jich na silnici potkávám méně než těch ostatních modelů, takže nepůjdu s davem:o)
Chybí mi tam podmiňovací způsob....bych nešel s davem:o) Oprava.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.09.2012 17:45, RE: šafrán
TomasB007 posted by:
Accord je spíše zbožné přání. Je momentálně mimo mé finanční možnosti, navíc má horší kufr než Mondeo, nebo SuperB, což pro mě asi bude limitující. Na druhou stranu jich na silnici potkávám méně než těch ostatních modelů, takže nepůjdu s davem:o)
Aby to pak nebylo s tou vyjímečností ve všem - i v cenách případných oprav. Nízké prodeje znamenají i nízký zájem druhovýroby a ve výsledku jen originální díly.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.09.2012 20:36, RE: Slušné
nicco posted by:
Jenomze s chladivem tam jde i olej, takze max 2 roky a doplnit.
Co to breptáš, kampak by se ten olej tak asi ztratil? Říkám, že kontrola a doplňování je při těsném systému nesmysl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.09.2012 23:36, RE: Slušné
David V posted by:
Pěkná recenze. Ano souhlasím, že dát přednost metalíze před ESP je nesmysl. Četl jsem tu větu 2x, abych tomu uvěřil. Tempomat lze dokoupit i v neoriginálním provedení a volantovou kapličku dovybavit páčkou. Pokud má Fiesta plyn "drive by wire", tak by to nemělo být nijak zvlášť drahé. Dražší jsou systémy, kde je nutný dodatečný servopohon, který "tahá" za plynové lanko. Většinou je na něj potřeba podtlaku ze sání, což může znamenat vrtání díry do sání.
Až budete auto za rok prodávat, tak někomu...
jj při koupi Yarise jsem vzal radši základní červenou barvu, bez litých kol a za 15 tisíc tehdy doplatil ESP. Dnes už je ESP standard v ceně. Ne že bych neměl na metalízu i ESP, ale na barvě u 2. auta v rodině mi tolik nezáleží. Pokud bych řešil svoje 1. auto, tak bych pravda koukal asi i na barvu a litý kola. Absence tempomatu mi v Yarisu taky chybí, ale ne natolik abych ho tam adhoc domontovával. Do města se tempomat beztak moc neužije.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.09.2012 12:49, RE: Slušné
David V posted by:
Co to breptáš, kampak by se ten olej tak asi ztratil? Říkám, že kontrola a doplňování je při těsném systému nesmysl.
Ale asi je rozdíl v servisu stáloběžného kompreseru a kompresoru se spojkou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.09.2012 13:09, RE: Slušné
pargi posted by:
Ale asi je rozdíl v servisu stáloběžného kompreseru a kompresoru se spojkou.
Ano, ten stáloběžný se maže proudícím médiem pravděpodobně neustále, takže riziko vzniku neněsnosti ještě klesá. Zatímco s el. mag. spojkou je ovládáný vůlí řidiče, jestli to vůbec pustí, takže 4-měsíční odstávka přes zimu může na jaře znamenat vznik netěsnosti a únik chladiva, což se projeví nefunkcí klimy a z toho plynoucí požadavek na doplnění. Já mám klimu jako sezóní záležitost a jak jsem již psal, letos mně ji kontrolovali a zjistili, že za její nefunkcí není málo média, ale velká vůle na el. mag. spojce. A poslední záznam o kontrole klimy je z května 2004. Já mám auto 3 roky a nebýt vůle na spojce, nešahal bych na to. Ve Vestře jsem doplňoval náplň po 5-ti letech, protože se mi zdálo, že klesá chladicí výkon. Chybělo jí 60% a přesto bylo cítit, že se snaží, ale nad 30°C v koloně už to nezvládala. Je fakt, že jsem nedodržoval to měsíční pouštění za každého počasí, ale pod 4°C kompresor stejně nespíná. Teď se vše spustí s každým spuštěním vnitřní ventilace, takže i možná proto je tam chladiva i po dlouhé době dost.
A dezinfekci výparníku taky dělám sám. Nastříkat sprej chladicíma mřížkama nebo otevřít v interiéru lahvinku chemikálie není nic těžkého, abych za to dával někomu pětistovku navíc.
A konečně, když klimu blbě používáš, můžeš dezinfikovat neustále. Důležité je před dojezdem vysušit výparník tím, že to včas vypneš, pak to ani moc často dezinfikovat nemusíš, protože to nezatuchne.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.