0
back
 

diskuze k tématu: Auto pro studenta do 200 000

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, dovoz vozidel, automobilky, německá vozidla, japonská vozidla
buldozer
number of posts15
date of registration21.05.2016
Saturday 25.02.2017 07:40, Auto pro studenta do 200 000
Dobrý den,
Mám dilema, které se mi už par měsíců nedaří vyřešit. Hledám kandidáta na auto pro studenta s měsíčním příjmem do 10 tis a max cenou i s vstupním servisem do 300 000. Ideálně ale 200 tis.
Co se tyče mých řidičských zkušeností. Doteď jsem projel hodně aut, ale vlastnil jsem FoFo I Kombi 1.6 16v. Co se týče velikosti preferoval bych něco skladnejsiho, protože bydlím v centru Prahy a parkovat je tu peklo. Po výkonové stránce mi stokoňová 1.6ka stačila bohatě, ale silnějším vozem bych taky nepohrdl. Spotřeba stěžejní není, ale kdyby se průměrně držela okolo 8l/100km bylo by to ideální.
Co se tyče nájezdu, s Focusem jsem za rok najezdil průměrně cca 20-25k. Půl město, zbytek dálnice a okresky na vyletech.
Auto bych používal na dojíždění do školy cca 8km, zbytek popojizdeni po Praze a 1x týdně výlet 150km na chatu.
Stěžejní vlastnosti, které hledám:
spolehlivost, dostupný servis, zábava za volantem je plus, menší auto taky plus, ale občas 4 lidi svezu, výlet ve dvou s bagazi na stanování taky možností, výkon není stěžejní, ale když už někam za město vyjedu, tak je vykonová rezerva fajn, spotřeba do 8l/100km průměr, ve městě do 9. Ale říkám, uvedomuju si svoje finanční možnosti, sice by táta s něčím třeba pomohl, ale radši bych si vystacil sám.. takže spolehlivost nade vše, hlavně ze mě odveze kam potrebuju:)

Z výše napsaného mám několik kandidátů. Prvním kandidátem je takový sňatek z rozumu a to Octavia I 1.8T liftback 2003 najeto 250kkm od kamaráda, auto opecovavane, karoserie bez šperky rzi, motor poladeny, autu dopravan nejlepší servis, podvozek jako nový a k tomu tuna náhradních dílů, dohromady za 80-100 tis.

Pokud by tohle nevyšlo stojím před věcným dilematem. Zánovní auto za 300k, které bude ztrácet na ceně nebo auto do 10let v nejlepším možném stavu, které už na ceně tolik neztratí?
Kandidáti u 'zánovních'
Ford Fiesta 1.0 ecoboost (tady se bojím spolehlivosti do budoucna, 'zánovní' auto bych si chtěl nechat alespoň těch 8 let)
VW pólo 1.2 tsi - tady zase spolehlivost a moje celková nevrazivost směrem ke koncernu

Kandidáti u 'starsich'
Toyota Yaris 1.3 vvti, eventuálně avensis, tady si motorizaci nejsem jistý, co jsem ale slysel obe auta opravdu velice spolehlivá a nereznou
Hodna Civic cca 2009-2011 1.8 vtec - zase se mi líbí zvěsti o velké spolehlivosti
FoFo 2 hatchback 1.6 16v, výkonnější variantu údajně nebrat, prý hůř jede a víc žere.

Další šílenou variantou která mě napadla je dotáhnout z Německa Civic 6. Generace 1.5 vtec za nějakých 70tis, zrenovovat a užívat jeho legendární spolehlivosti. Ale nevím.

Vaše tipy, návrhy, připomínky?
Díky moc!
respond
KoobaS
number of posts1043
date of registration23.04.2014
Monday 27.02.2017 08:12, RE:
Myslím, že s Octou I by sis úplně nepolepšil. Auto by bylo rychlejší v přímce, ale tam by výhody imho končily...
Fiesta: litrový ecoboost už se mezi námi pár let pohybuje a zatím se na žádný zásadní průšvih nepřišlo...
Polo: pokud si nevraživý směrem ke koncernu, auto by ti nedělalo vůbec radost, takže touto cestou asi ne
Toyoty: obávám se, že yaris na tebe bude moc malý (přestup z kombi FoFo I by byl znatelný) a Avensis ti zase nepomůže s parkováním... Ale zkus mrknout na Corrolu, případně Auris...
Civic 8gen a FoFo II: můžou dobře posloužit, při výběru správné motorizae bych očekával podobnou spolehlivost...

Civic 6gen: tohle auto s 1,5 VTec bude mít z výše napsaných asi nejmenší provozní náklady a spotřebou se bude z toho výčtu mezi nejlepšími. Zmínka o provozních nákladech platí pod tou podmínkou, že auto buď koupíš, nebo uvedeš do TOP stavu. Pokud by ti postačil sedan/liftback/aerodeck, tak dost kousků je na výběr i u nás a je zbytečné jezdit do Německa... Zvlášť, pokud bys u auta provedl "rekonstrukci." U hatchbaků je u nás výber menší, ale taky se najdou, jen je třeba jednat rychle... Na druhou stranu oproti ostatním je tohle nejstarší auto a tomu bude odpovídat např. bezpečnost. Oproti focusu by jsi získal max. lepší agilitu a nižší spotřebu, v případě hatchbacku by se ti lépe parkovalo...
respond
eCORE
number of posts94
date of registration12.03.2014
Monday 27.02.2017 14:14, malé auto
Co třeba Suzuki Swift Sport? Se spolehlivostí je na tom dobře a jízdní vlastnosti vyzdvihovali už když bylo nové.
Fiestu s 1,0 jsem měl nějaký čas jako náhradní auto a pohonná jednotka se mi moc líbila
respond
buldozer
number of posts15
date of registration21.05.2016
Monday 27.02.2017 19:24, Civic vs focus vs tosota
Díky moc za vyčerpávající odpoved!
Zapomnel jsem zmínit jednu důležitou věc. Můj FoFo už je na šroťáku, sezrala mi ho rez a 15-20tis na opravu je v tuhle chvíli nesmysl. Nemluvě o nejistotě co se tyče konstrukční tuhosti.
Ad okta - nepolepšil bych si jízdou, ale má to v plny výbavě a nic tomu nechybí. A ty 1.8T s přiměřenou péči údajně najedou i dobře přes půl milionu..
Ad Corolla/auris - ty auta se mi vzhledově vůbec nelíbí. Což je sice subjektivní, ale na druhou stranu kupuju auto, aby mi dělalo radost. 'Klasickou' corollu u nás moc nepotkávám, naprostá většina hatchbacky. Sedanová se mi líbí. Ale nebyl by pak lepší ten Civic?
Ad FoFo 2 - tady se bojím spolehlivosti. Sice se všude 1.6ka vychovaluje, bohužel u myho jednickovyho od toho měla daleko. Sice najeto 250, ale motor odcházel pomalu do věcných lovist nebo generální oprava.

Blížím se pomalu k závěru kdy se rozhodují primárně okta vs Civic/Corolla. Pro oktu hraje plus zaručeně skvělý stav, výborný motor, prostornost a náhradní díly za hubičku společ se servisama na každým rohu. Lehkou nevýhodou je spotřeba, ale zase za ten zátah by se odpustit dala.
Pro civica 8. generace hraje plus především ta údajná spolehlivost, kdyby byla pravdivá, stejně tak pro corollu, která bude ale co se týče svezení horší.
Civic 6. generace se mi hrozne líbí, legendární a navíc pro mě má punc něčeho speciálního.
Promýšlel jsem svoje finanční plány a úplně ideální by bylo nacpat do auta (benzin, pojištění, gumy, olej atd vynechávám). V následujících pěti letech max 250 000.
Otázkou zní. Je lepší poridit pětiletého civica s tím, ze by to mohl vydržet, 13letou oktu v top stavu s rezervou 150tis na servis? Civica 6, rekonstruovat a mít min 100tis stranou s tím, ze sice pojede pomaleji, ale zábavněji a za min než okta?

Kdo by jste zvolil co? Já jsem už jak ženská a pořad nevím
respond
buldozer
number of posts15
date of registration21.05.2016
Monday 27.02.2017 19:36, Suzuki swift sport
Ad Suzuki - to auto nevypadá špatně, jediný čeho bych se bal je ta lehkost.. nebude ve 150 na dálnici plavat?:( měl s tím problém už můj FoFo, ale to bylo možná daný konstrukci a zároveň 14kama..
respond
Albi1
number of posts91
date of registration26.01.2009
Monday 27.02.2017 21:11, ----------------------------
Zkuste si do té Octavie sednout a z ní přesedněte do toho Civicu 8G s motorem 1,8 a myslím, že bude rozhodnuto
respond
Zvirak
number of posts459
date of registration09.09.2012
Monday 27.02.2017 22:32, .
no 1.8T u oktávky (110kW) nijak zvlášť lépe oproti 1.8 VTEC ze Civicu nejede (tuším 103kW).
respond
buldozer
number of posts15
date of registration21.05.2016
Monday 27.02.2017 22:46, Okta versus civic
No on má tu 1.8T poladenou. Chip+blow off ventil + svody + svíčky + filtry. Na válci dává 210 koní. Ten rozdíl je vážně dost znát. Přitom když člověk nejede pilu, tak se okolo těch 8l/100 dá jet. Proto je to rozhodování tak těžký :D
respond
KoobaS
number of posts1043
date of registration23.04.2014
Tuesday 28.02.2017 08:33, RE: Civic vs focus vs tosota
buldozer posted by:
Díky moc za vyčerpávající odpoved! Zapomnel jsem zmínit jednu důležitou věc. Můj FoFo už je na šroťáku, sezrala mi ho rez a 15-20tis na opravu je v tuhle chvíli nesmysl. Nemluvě o nejistotě co se tyče konstrukční tuhosti. Ad okta - nepolepšil bych si jízdou, ale má to v plny výbavě a nic tomu nechybí. A ty 1.8T s přiměřenou péči údajně najedou i dobře přes půl milionu.. Ad Corolla/auris - ty auta se mi vzhledově vůbec nelíbí. Což je sice subjektivní, ale na druhou stranu kupuju auto, aby mi dělalo radost. 'Klasickou' corollu u nás moc nepotkávám, naprostá většina hatchbacky. Sedanová se mi líbí. Ale nebyl by pak lepší ten Civic? Ad FoFo 2 - tady se bojím spolehlivosti. Sice se všude 1.6ka vychovaluje, bohužel u myho jednickovyho od toho měla daleko. Sice najeto 250, ale motor odcházel pomalu do věcných lovist nebo generální oprava. Blížím se pomalu k závěru kdy se rozhodují primárně okta vs Civic/Corolla. Pro oktu hraje plus zaručeně skvělý stav, výborný motor, prostornost a náhradní díly za hubičku společ se servisama na každým rohu. Lehkou nevýhodou je spotřeba, ale zase za ten zátah by se odpustit dala. Pro civica 8. generace hraje plus především ta údajná spolehlivost, kdyby byla pravdivá, stejně tak pro corollu, která bude ale co se týče svezení horší. Civic 6. generace se mi hrozne líbí, legendární a navíc pro mě má punc něčeho speciálního. Promýšlel jsem svoje finanční plány a úplně ideální by bylo nacpat do auta (benzin, pojištění, gumy, olej atd vynechávám). V následujících pěti letech max 250 000. Otázkou zní. Je lepší poridit pětiletého civica s tím, ze by to mohl vydržet, 13letou oktu v top stavu s rezervou 150tis na servis? Civica 6, rekonstruovat a mít min 100tis stranou s tím, ze sice pojede pomaleji, ale zábavněji a za min než okta? Kdo by jste zvolil co? Já jsem už jak ženská a pořad nevím


Koncernová 1,8T zvládne ujet bambilion kilometrů. Pokud ji ale kamarád poladil, snížil životnost a nikdo neví jak. Já osobně bych do toho nešel. Abych ale řekl všechno, jsem odpůrce koncernu, ale tenhle motor bych si třeba ve staré A4 klidně koupil :D Kdysi dávno jsem projížděl A3 s tímto motorem a ještě jednu bez turba a obě jely moc pěkně...
Přesednutí z tohoto do o deset let novějšího civicu možná opravdu rozhodne a tebe...
Auto musí dělat radost, takže pokud se ti auris/corola nelíbí, tak nemá cenu nad nima uvažovat...
Na 6.gen civica máš docela štědrej rozpočet a docela bez problémů bys mohl koupit Civica VTi. Myslím, že by sis tím splnil mohl splnit sen. Auto pojede jak pila, při normálním zacházení ti nebude vadit ani spotřeba... Výhodou je, že český honda club je velmi živá komunita a tam docela bezproblémů získáš spoustu informací... Navíc, pokud bys tenhle kousek sehnal a udržel v sériovým stavu, tak na ceně padat nebude...
respond
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Tuesday 28.02.2017 12:05, RE: Civic
A kdyz uz je to pro radost, tak proc se nepodivat po Type R

www.autoscout24.ch/4622163

Jak pise KoobaS, te upravy bych se trosku obaval, navic vetsinou pokud nekdo dela vykonovou upravu na motoru, tak proto, aby tomu pak daval za usi
respond
eCORE
number of posts94
date of registration12.03.2014
Tuesday 28.02.2017 14:24, Octa
S Civicem, Corollou, se Octa I.gen, kromě výše uvedené (ne)spolehlivosti/trvanlivosti auta s tuningem, nemůže rovnat zejména z hlediska podvozku a jízdních vlastností. Radši bych volil pomalejší motor na rychlejším podvozku než rychlý motor na mizerném podvozku - auto bude trvanlivější
respond
Tommm
number of posts79
date of registration14.09.2015
Thursday 02.03.2017 10:33, davno rozhodnuto
Autor uz se preci davno rozhodl. Bude to Octavia.
Dnes je velmi popularni byt rychlej v primce, hlavne na dalnici.
Protoze jinde nez na rovine je 99% vyrazeno, protoze neumej ridit.
respond
buldozer
number of posts15
date of registration21.05.2016
Thursday 02.03.2017 14:51, okta, rychlost v primce, řízení
Tak jsem situaci hodnotil kolem a kolem a zašel si na par jízd (proto delší odmlka), projel trojkovou fabii (1.2 tsi 81kw), novou fiestu eb, civica 1.5 vtec. V příštím týdnu mám v plánu ještě 8gen civica a na závěr tu oktu.
Dojmy následující:
Fabie je dobrý auto, který působí fakt 'dospele'. Super řazení, motor táhne a nevypadá, ze by byl uzranej, interiér dýchá kvalitou, prostoru dost. Na okresce by mohla být rychlá, ale.. Nechce se ji. Ne, ze by to neslo nebo byla nejistá, ale na tom autě je znát, ze je dělaný na komfortní jízdu.
Fiesta je oproti tomu pravej opak. Řízení mnohem lepší, byť kvalty subjektivně lepší ve fabii. S tím autem je fakt sranda, drží, prilis se nenaklani.. ale. Motor jel hůř, hlavně při rozjezdech bych mu 100 koni fakt nehadal, pak se nadychne a jede hezky, ale žere víc. Interiér se mi sice líbí, ale kvalitativně nic moc. Dá se ale.. celých 300tis se mi ve výsledku moc dávat nechce. Ale uvidim, možnost to je.
Civic co jsem projížděl už měl hodně za sebou, ale stejně držel hezky, bylo znát, ze to je starší auto, po novotou vonicich předchozích to byla dost velká změna. Ale jízdně mě bavil asi nejvíc, byť brzdy to měly skoro za sebou a auto bylo soukromnika e kterým jsme se neznali, tak jsem tomu moc nakládat nemohl. Nicméně motor. Když to člověk vytočí nad 4-5tis, tak je to lahoda. Což o to, to tsičko má síly asi víc, ale zvuk a projev atmosféry má svoje kouzlo byť reálná rychlost muže být nižší, baví mě víc. 1.8 vti by mohl být real deal, ale zatím jsem nesehnal nikoho kdo by mě v tom nechal projet...

Suma sumárum se pro mě ona jízda v primce na dálnici stává stále min důležitou. Ve chvíli kdy má auto tempomat, tak to zapnu a jedu, nezájem. Na druhou stranu, kdo říká, ze víc výkonu a zátah není dulezitej, tak pěkně keca. Příjemný to je.
Ad poslední komentář - svoje řidičský schopnosti si neodvažuju hodnotit. Najeto mám sotva 100k, ale dokud jsem měl auto, jezdil jsem denně, blbnul. Snad jako kazdej mladej kluk. Focus sílu měl, ale ne moc, takže když si chtěl člověk užit trochu zábavy, tak ho stejně jel radši protáhnout na okresku, vytáčet, radit, zatáčet. To mu šlo. A je fakt, ze onoho kamaráda v oktavce jsem na okresce i s o půlku slabším motorem v pohodě doháněl.

Každopádně, díky moc všem za názory, připomínky a tipy! Zkusím sem hodit ještě dojmy z dalších jízd a závěrečný rozhodnutí
respond
KoobaS
number of posts1043
date of registration23.04.2014
Thursday 02.03.2017 15:42, RE: okta, rychlost v primce, řízení
buldozer posted by:
Tak jsem situaci hodnotil kolem a kolem a zašel si na par jízd (proto delší odmlka), projel trojkovou fabii (1.2 tsi 81kw), novou fiestu eb, civica 1.5 vtec. V příštím týdnu mám v plánu ještě 8gen civica a na závěr tu oktu. Dojmy následující: Fabie je dobrý auto, který působí fakt 'dospele'. Super řazení, motor táhne a nevypadá, ze by byl uzranej, interiér dýchá kvalitou, prostoru dost. Na okresce by mohla být rychlá, ale.. Nechce se ji. Ne, ze by to neslo nebo byla nejistá, ale na tom autě je znát, ze je dělaný na komfortní jízdu. Fiesta je oproti tomu pravej opak. Řízení mnohem lepší, byť kvalty subjektivně lepší ve fabii. S tím autem je fakt sranda, drží, prilis se nenaklani.. ale. Motor jel hůř, hlavně při rozjezdech bych mu 100 koni fakt nehadal, pak se nadychne a jede hezky, ale žere víc. Interiér se mi sice líbí, ale kvalitativně nic moc. Dá se ale.. celých 300tis se mi ve výsledku moc dávat nechce. Ale uvidim, možnost to je. Civic co jsem projížděl už měl hodně za sebou, ale stejně držel hezky, bylo znát, ze to je starší auto, po novotou vonicich předchozích to byla dost velká změna. Ale jízdně mě bavil asi nejvíc, byť brzdy to měly skoro za sebou a auto bylo soukromnika e kterým jsme se neznali, tak jsem tomu moc nakládat nemohl. Nicméně motor. Když to člověk vytočí nad 4-5tis, tak je to lahoda. Což o to, to tsičko má síly asi víc, ale zvuk a projev atmosféry má svoje kouzlo byť reálná rychlost muže být nižší, baví mě víc. 1.8 vti by mohl být real deal, ale zatím jsem nesehnal nikoho kdo by mě v tom nechal projet... Suma sumárum se pro mě ona jízda v primce na dálnici stává stále min důležitou. Ve chvíli kdy má auto tempomat, tak to zapnu a jedu, nezájem. Na druhou stranu, kdo říká, ze víc výkonu a zátah není dulezitej, tak pěkně keca. Příjemný to je. Ad poslední komentář - svoje řidičský schopnosti si neodvažuju hodnotit. Najeto mám sotva 100k, ale dokud jsem měl auto, jezdil jsem denně, blbnul. Snad jako kazdej mladej kluk. Focus sílu měl, ale ne moc, takže když si chtěl člověk užit trochu zábavy, tak ho stejně jel radši protáhnout na okresku, vytáčet, radit, zatáčet. To mu šlo. A je fakt, ze onoho kamaráda v oktavce jsem na okresce i s o půlku slabším motorem v pohodě doháněl. Každopádně, díky moc všem za názory, připomínky a tipy! Zkusím sem hodit ještě dojmy z dalších jízd a závěrečný rozhodnutí


Ten civic byl 6. generace? Pokud jo, jaká karosářská varianta? Na bazoši se teď vyrojilo pár hatchbacků buď v zajímavé fázi projektu, nebo vhodných na projekt. Cena do 60 tisíc...
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Thursday 02.03.2017 15:44, Jízda v přímce
Taky bych trochu komentoval tu jízdu v přímce.
V zatáčkovité trati těžko ukážu potenciál a agilitu podvozku, když se musím vléct za někým, koho v přímce nepředjedu, protože nemám koně. To jedině, že mě na rovince dojede a já mu v zatáčkách ujedu, ale nedej bože, aby se zatáčkovitá silnice začala trochu zvedat...
A druhá věc. Když chci někoho předjet, tak to bývá v přímce, protože potřebuju vidět dopředu nebo ve stoupacích pruzích, ale tam zase nemám ty koně, kterýma tady někteří opovrhují.
Prostě bez koní je super podvozek na prd nebo jinak, super podvozek nijak nepomůže při předjíždění kamionu jedoucího na rovince 85, ale táhnoucího se do kopce 65, na to potřebujete ty koně.
A na dálnici je to úplně buřt, tam se i dýchavičné auto umí za nějaký čas rozjet na zákonných 130 km/h a udržet je i ve stoupáních, tam se o žádné zábavě snad mluvit nedá.
respond
buldozer
number of posts15
date of registration21.05.2016
Thursday 02.03.2017 15:54, Ad Civic a přímka
Jop, 6gen, koukal jsem na ne ale upřímně se mi z karosarskych variant nejvíc líbí sedan, těch je na mobil.de k sehnání taky dost v ruznych stavech.
Ad přímka - s tím souhlasím. To bylo to co se mi na ty oktavce líbilo. V zatáčce předjet blahovost, ale stačí krátká rovinka a to auto to proste stihne. Já chápu despekt směrem k tomuhle autu, taky ho trochu mám. Ale na druhou stranu je výhoda silnějšího motoru za relativně dost malo peněz neoddiskutovatelna.
respond
KoobaS
number of posts1043
date of registration23.04.2014
Thursday 02.03.2017 16:06, RE: Ad Civic a přímka
buldozer posted by:
Jop, 6gen, koukal jsem na ne ale upřímně se mi z karosarskych variant nejvíc líbí sedan, těch je na mobil.de k sehnání taky dost v ruznych stavech. Ad přímka - s tím souhlasím. To bylo to co se mi na ty oktavce líbilo. V zatáčce předjet blahovost, ale stačí krátká rovinka a to auto to proste stihne. Já chápu despekt směrem k tomuhle autu, taky ho trochu mám. Ale na druhou stranu je výhoda silnějšího motoru za relativně dost malo peněz neoddiskutovatelna.


Co tak poslední dobou sleduju inzerci, tak mám pocit, že sedan 1,5 lze sehnat snáz než hatchback (můj favorit). Co se mi strašně líbí, tak sedany mají i častějí střešní okno
Pokud bys chtěl auto (Civic 6g) třeba nějak upravovat, vykašlal bych se na dovoz z Německa, vyhneš se tomu zbytečným vícenákladům (dovoz, ekopoplatek při přihlášení atd.). Pokud bys chtěl auto nechat v sériovém stavu, tak se o tom dá uvažovat...
Ad podvozek a rychlost: V tomhle souhlasím s mým oblíbeným závodním jezdcem: Nejdůležitější je vyváženost - Keiichi Tsuchiya
respond
buldozer
number of posts15
date of registration21.05.2016
Thursday 02.03.2017 16:50, Ad dovoz a úpravy
To se mi těžko říká, upravovat neupravovat. Jako, origo stav je origo stav a zrovna ta 6.gen má potenciál porůst v původním stavu na ceně (1.8vti). Takže bych byl spis pro origo stav. Kde je hledas krom bazose? Tam jich par je, ale jinak na seznamu i tady na tipcars jich tolik co by se daly není nebo jsem slepej a neviděl je.. Ale je fakt, ze třeba na Honda club jsem nekoukal.
respond
KoobaS
number of posts1043
date of registration23.04.2014
Friday 03.03.2017 07:42, RE: Ad dovoz a úpravy
buldozer posted by:
To se mi těžko říká, upravovat neupravovat. Jako, origo stav je origo stav a zrovna ta 6.gen má potenciál porůst v původním stavu na ceně (1.8vti). Takže bych byl spis pro origo stav. Kde je hledas krom bazose? Tam jich par je, ale jinak na seznamu i tady na tipcars jich tolik co by se daly není nebo jsem slepej a neviděl je.. Ale je fakt, ze třeba na Honda club jsem nekoukal.


Je pravda, že origo 1,8 VTI a 1,6 VTI na ceně dolů už nepůjdou. Koukám na bazoš a honda club. Já osobně hledám víceméně jenom 1,5 Vtec - E. Jelikož já preferuju nákup origo stavu, tak se snažím sledovat i mobile.de...
respond
buldozer
number of posts15
date of registration21.05.2016
Saturday 04.03.2017 12:09, Yaris vs Fiesta
Update: poštěstilo se mi projet poface Yarise, 1.33 s automatem. Docela mě překvapilo jak tak malý atmosférický motor umí být svižný na dálnici! Dynamika pocitově lepší než v 1.6ce. Auto drží ale je naledene spíše na pohodovou jízdu - proč ne. Mělo by být spolehlivé a prvních alespon 5 let chtít jen olej, pojistku a gumy.. kdybych volil nové auto, určitě by byl v top 5. Fiesta jede lip, je tvrdší, motor pocitově sviznejsi, ale víc žere...
mate někdo s tímhle yarisem někdo větší zkušenosti? Osobně bych raději volil asi manuál.
Eventuálně netušíte kde by se dala sehnat dobra predvadecka/skladovka okolo roku dvou stara? Ať už Yaris/Fiesta v lepší výbavě okolo těch 300tis? Fiesty jsou inzerovany většinou polepený referenčky, Yarisů jsem našel víc. V tyhle kategorii ještě spadá do úvahy pólo, ale myslím, ze na tom bude se spolehlivosti nejhůř...
Omlouvám se za neustálý měnění názorů, ale vyber auta je záležitostí organickou, podle zkušeností se měnící. Civic 6gen jede super, ale nemůžu si pomoct, ten Yaris je sice pomalejší, ale subjektivně drží stejně, sice se víc naklání, ale je komfortnější a.. je to nový auto, takže technologicky i materialama úplně někde jinde. Docela mě to nalomilo k tomu uvažovat o predvadecce nebo autu do dvou let zkratka.. nebylo-li by zbytí i o novém by se nechalo uvažovat..
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.