0
back
 

diskuze k tématu: Ford Escort RS 2.0 Cosworth

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.08.2006 00:54,
Krasné počtení. Díky. Před 14lety, když jsem o tomto autě četl ve Světě Motorů, tak bylo mým snem ho vlastnit. Tehdá to mělo 162kW v serii, stovku za 6s, maximalku na 225 kvůli velkýmu křídlu. Dneska bych raději sáhl po Evu, ale svezl bych se rád.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.08.2006 08:41, Přemek
Pochvala potěší - a tady nejde nejen že nepochválit, ale je třeba upřímně říci, klobouk dolů. Tohle už není "zkušenost uživatele", ale v podstatě odborný článek pro "zasvěcenější veřejnost". Umím si představit, jak si to koupí mladej kluk a napíše že auto prostě brutálně zrychluje a nandá to všem passatům apod a že na hliníkách je moc pěkný - a je po recenzi. Tahle recenze je asi nedosažitelný vzor, ale mohla by sloužit jako mustr pro všechny ty "stručné" pisatele - pokud to neumím napsat aspoň zpoloviny takhle, tak to raději nepsat vůbec. Jinak kdybych o tom autě uvažoval, tak upřímně řečeno, po téhle recenzi si to rozmyslím - ale to je dobře, nejsem ani ten typ, ani tak dobrý jezdec, abych si to auto užil, naopak bych se dost trápil. A kdo ho přesto chce, ví do čeho jde. Ještě jednou - klobouk dolů, máte můj respekt (chápu, to nic neznamená
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.08.2006 08:44, kvalita
anonym posted by:
Krasné počtení. Díky. Před 14lety, když jsem o tomto autě četl ve Světě Motorů, tak bylo mým snem ho vlastnit. Tehdá to mělo 162kW v serii, stovku za 6s, maximalku na 225 kvůli velkýmu křídlu. Dneska bych raději sáhl po Evu, ale svezl bych se rád.
klobouk dolů,vynikající recenze.objektivní,vyvážená,podrobná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.08.2006 09:01, Za 1
Opravdu fascinující.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.08.2006 09:58, ANO.....
ANO I JÁ MUSÍM POCHVÁLIT,JE TO GOOD,ALE MUSÍM SE PŘIZNAT,ŽE SEM MĚL TAKY ESCORTA,MĚLO TO KRÁSNÝ 16CKY(NO I 16 SEM V TOM VOZIL) MODROU PERLET,BYLO TO DĚLO,JENŽE NA ZÁDI TO MĚLO TD,TAKŽE..........ZDAR
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.08.2006 11:20, velmi dobra recenze
anonym posted by:
Krasné počtení. Díky. Před 14lety, když jsem o tomto autě četl ve Světě Motorů, tak bylo mým snem ho vlastnit. Tehdá to mělo 162kW v serii, stovku za 6s, maximalku na 225 kvůli velkýmu křídlu. Dneska bych raději sáhl po Evu, ale svezl bych se rád.
Taky si na ten článek pamatuji, docela se divím, že nějaký cossie ještě u nás jezdí. Já jsem věděl akorát o jednom, ale ten nebyl na prodej (nakonec ho ten kluk myslím rozbil), ale to už je tak deset let. Já jsem si nakonec koupil CRX, po pěti letech jsem jí prodal...holt člověk stárne a mění priority....Ale k věci, velmi dobrá recenze, myslím, že jsem na tomhle webu něco tak objektivního a zasvěceného ještě nečetl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.08.2006 12:00, opravdu kvalitní recenze
Tady je vidět,že majitel ví očem mluví a že to není jen pubertální zkušenost.Myslím,že tato recenze by se mohla vyjímat i v nějakém časopise a že pomůže hodně lidem v případě koupi tohoto vozu.Opravdu velice dobrý článek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.08.2006 14:40, Neni co dodat...
Unikatni recenze...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.08.2006 15:37, Recenze
Nezbývá jen se připojit s pochvalou v předešlých příspěvcích - pěkně se to četlo recenzi dávám za 1s* :o))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.08.2006 19:03, Escort
Jóóó.... recenze na pohodičku.... ) Ps: to turbo je tedy pěkná potvora.... 2 sec čekat? A v nízkých otáčkách "nepoužitelný? Tak to Nee.... Navíc při současným bodovým systému a cenách pohonných hmot ( leda tam nacpat LPG.... ) což je pro tohle auto vražda a trošku větší haluz.... ) je to auto nepoužitelný.....A na závěr: šofér tohohle auta bude dřív bez papírů než tohle auto nedejbože rozseká někde na maděru....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.08.2006 20:17, RE: Escort
Ondra posted by:
Jóóó.... recenze na pohodičku.... ) Ps: to turbo je tedy pěkná potvora.... 2 sec čekat? A v nízkých otáčkách "nepoužitelný? Tak to Nee.... Navíc při současným bodovým systému a cenách pohonných hmot ( leda tam nacpat LPG.... ) což je pro tohle auto vražda a trošku větší haluz.... ) je to auto nepoužitelný.....A na závěr: šofér tohohle auta bude dřív bez papírů než tohle auto nedejbože rozseká někde na maděru....
Zdravim.Opravdu suprová recenze, řekl bych naprosto jedinečná nejen tady, ale i v normálních časopisech.Mám doma časopis Automobil kde Tom Hyan popisuje jízdu s Cossim a píše tam, že kvůli prodlevě turbodmychadla (tzv turboefektu) neby při výjezdu z prudké zatáčky, v které musel velmi zpomalit schopen ujet řidiči s Fordem Ka, který má 1,3 OHV a 60 koní, avšak vrchol momentu ve 2500 ot/min.tenkrát jsem si myslel, že si Hyan vymýšlí, ale vaše recenze to potvrdila.turboefekt je tudíž u tohot vozu značnej.Jinak ještě jednou díky za skvělou recenzi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.08.2006 21:08, RE: velmi dobra recenze
jiriez posted by:
Taky si na ten článek pamatuji, docela se divím, že nějaký cossie ještě u nás jezdí. Já jsem věděl akorát o jednom, ale ten nebyl na prodej (nakonec ho ten kluk myslím rozbil), ale to už je tak deset let. Já jsem si nakonec koupil CRX, po pěti letech jsem jí prodal...holt člověk stárne a mění priority....Ale k věci, velmi dobrá recenze, myslím, že jsem na tomhle webu něco tak objektivního a zasvěceného ještě nečetl.
Připojuju se s chválou recenze. Na svou dobu to muselo bejt hodně dobrý auto, ale s hodně mouchama. Tvoje koupě CRX chválim. Párkrát sem jí řídil, má perfektní podvozek (taková motokára pro denní ježdění ). Cossieho sem neřídil, ale jel sem s Ecortem RS2000 se sportovním podvozkem s stavitelnou tuhostí. Motor o.k., ale i přes žlutý tlumiče koni byl trochu podvozek kolíbavej a gumovější řízení. Na pohled je ale pořád pěknej. Myslim si že i RS2000 chce trochu zkušeností k jeho řízení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.08.2006 00:20, autor recenze - poděkování a doplnění
Nejdříve bych rád poděkoval všem čtenářům za pochvalné komentáře, opravdu mne potěšilo, že Vás recenze zaujala. Protože jsem ještě dostal několik dotazů přímo na můj mail, přidávám malé doplnění:

1) Provozuschopných aut tady v republice není kupodivu zase tak málo, já osobně vím o 16 dalších autech, samozřejmě v různém technickém stavu. Určitě jsou tady další auta, o kterých vůbec nevím.

2) Vhodnost auta na denní ježdění - Ford v době uvedení modelu na trh tvrdil, že je to auto na denní používání, obávám se, že to je pravda pouze pro řidiče-masochisty. Jezdit v normálním provozu s tvrdým, extrémně hlučným, na provoz nákladným autem a ještě mít problémy s tím, že Vám ostatní auta ujíždějí, protože jedete moc pomalu a máte nízké otáčky motoru, to je pro opravdu otrlé jedince. Nijak jsem to neměřil, ale odhaduji, že průměrná rychlost aut při průjezdu křižovatkama při odbočování je kolem 30 km/h a to je na Cossieho zoufale málo. Když to pojedete na dvojku, tak budete mít necelých 2000 otáček a to je motor pořád ještě bez možnosti přeplňování. Ano, dá se to jezdit na jedničku, ale to pak člověk vypadá jako idiot, protože jen dělá kravál a stejně rychleji nepojede - v našich zácpách není kam, a navíc kdo by riskoval, že ve městě někoho sejme ...

3) Ještě se vrátím k podvozku a pokusím se v rámci možností srovnat novou Octavii (sedan, standard, ne RS - tu jsem ještě nevyzkoušel), Mondeo Mk. 2 (hatchback, kulaté, první generace) a Cossieho. Z hlediska "slušného chování" tj. čitelnosti chování auta před přechodem do smyku vede dle mého názoru Mondeo. Octavia je o trochu horší, ale ne o moc. Jde mi o ten okamžik, který všichni znáte, kdy auto začne ujíždět a cítíte to na volantu a na zadku (Vašem, ne auta ). Mondeo dává nejvíce času na korekci. Z toho nevyplývá nutně, že Mondeo nakonec musí být v zatáčce nejrychlejší, jen říkám, že řidič je včas varován, že se blíží problém. Octavia je v tomto trochu gumovější a že je problém zjistíte o trochu později. Cosworth se v tomto chová zcela jinak, protože Vám prostě vědět moc nedá - na volantu toho moc necítíte a jedete bokem (což je u tohoto auta vcelku normální). Hlavní rozdíl je ale v chování auta při dané rychlosti v zatáčce. Zatímco Mondeo a Oktávka ještě sedí, u Cosworth Vám začne jít do zatáčky bokem, začnou pískat gumy, vše je ale pod kontrolou. Při ještě vyšší rychlosti Mondeo i Oktávka končí, utrhnou se a je jen na Vás jak to dopadne. Cosworth (stejně jako ostatní skutečné 4x4) se ale chová obdobně jako předtím, tj. opět jede bokem, opět kvílí gumy, ale auto jede kam pořebujete. A o tom to je, teprve tady začíná ta správná sranda. Je to ale o umění řidiče. Pokud posadíte normálního řidiče do všech tří aut, tak jsem přesvědčen že v Mondeu nebo Oktávce tu zatáčku projede rychleji, protože s Cosworthem v okamžiku začátku smyku zpanikaří a neuvědomí si, že tenhle stav se nechá velmi dobře korigovat. Proto znovu opakuji, chce to zkušenosti, není to auto pro začátečníky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.08.2006 10:14, Coswsworth
Perfektní recenze!!! Před pár lety jsem o pořízení Cossworthu vážně uvažoval, ale vzhledem k mým řidičským schopnostem je asi dobře, že z koupě sešlo :).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.08.2006 10:46, Supr..
Poklona autorovi.. Je vidět, že ví o čem mluví a je nad věcí..Nezaujatá recenze s klady i zápory - tak to má být !!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.08.2006 22:18, RE: Supr..
David. posted by:
Poklona autorovi.. Je vidět, že ví o čem mluví a je nad věcí..Nezaujatá recenze s klady i zápory - tak to má být !!!
Přesně tak. Přesto, že mě zrovna tato značka aut vlastně ani nezajímá, vše jsem se zaujetím přečetl a opět získal nějaké nové informace a jiný pohled na věc (taky si to sem tam šustím s 4x4 do zatáčky :)) ).
Tedy, díky autorovi za skvělý příspěvek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 26.08.2006 11:26, RE: autor recenze - poděkování a doplnění
betiq posted by:
Nejdříve bych rád poděkoval všem čtenářům za pochvalné komentáře, opravdu mne potěšilo, že Vás recenze zaujala. Protože jsem ještě dostal několik dotazů přímo na můj mail, přidávám malé doplnění:

1) Provozuschopných aut tady v republice není kupodivu zase tak málo, já osobně vím o 16 dalších autech, samozřejmě v různém technickém stavu. Určitě jsou tady další auta, o kterých vůbec nevím.

2) Vhodnost auta na denní ježdění - Ford v době uvedení modelu na trh tvrdil, že je to auto na denní použ...
amazing :) recenze
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 27.08.2006 21:42, RE: autor recenze - pod?kování a dopln?ní
betiq posted by:
Nejdříve bych rád poděkoval všem čtenářům za pochvalné komentáře, opravdu mne potěšilo, že Vás recenze zaujala. Protože jsem ještě dostal několik dotazů přímo na můj mail, přidávám malé doplnění:

1) Provozuschopných aut tady v republice není kupodivu zase tak málo, já osobně vím o 16 dalších autech, samozřejmě v různém technickém stavu. Určitě jsou tady další auta, o kterých vůbec nevím.

2) Vhodnost auta na denní ježdění - Ford v době uvedení modelu na trh tvrdil, že je to auto na denní použ...
taky bych rad neco doplnil. Fordem tam a vlakem zpatky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.08.2006 07:51, RE: autor recenze - pod?kování a dopln?ní
Peet posted by:
taky bych rad neco doplnil. Fordem tam a vlakem zpatky.
seš debil...RECENZE M? ALE HODILA DO KOLEN !! FAKT BOMBA, DÍKY AUTOROVI ZA NÍ.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.08.2006 21:22, RE: autor recenze - poděkování a doplnění
betiq posted by:
Nejdříve bych rád poděkoval všem čtenářům za pochvalné komentáře, opravdu mne potěšilo, že Vás recenze zaujala. Protože jsem ještě dostal několik dotazů přímo na můj mail, přidávám malé doplnění:

1) Provozuschopných aut tady v republice není kupodivu zase tak málo, já osobně vím o 16 dalších autech, samozřejmě v různém technickém stavu. Určitě jsou tady další auta, o kterých vůbec nevím.

2) Vhodnost auta na denní ježdění - Ford v době uvedení modelu na trh tvrdil, že je to auto na denní použ...
Bravo bravo bravo,takovouhle recenzi jsem dlouho dlouho nečetl je super i pro fajnšmekry. Opravdu No comment!
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.