0
back
 

diskuze k tématu: Ford Escort 1,6 efi

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.02.2007 11:50, RE: for Sakal
Dave posted by:
Gratuluji k Fordu Mondeo Ghia, taky uvazuju o Mondeu, ale radsi bych Titanium, ktere vubec nejsou na bazarech k dostani:(
Tak co? Co me vyvratis u Japonske dokonalosti tedka?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.02.2007 11:53, RE: 4 a.adaeRE: RE: RE: tak si nekupuj vrak!!!
_Tomas posted by:
Vymluva to neni, je to proste tak....mam-li byt konkretni....tak se jednalo o jednu antivirovou firmu (nechci se tim nejak prsit nebo tak neco:) ), ale firemni politika byla jasne dana... i ceske maily jsme psali bez diakritiky, anglicke taky, to je jasny... a 75% naplne me prace bylo psat maily.Kdyz si k tomu pripoctete praci na 3smeny i o svatcich....tak je jasny, ze par let takove prace....a "zlozvyk" je na svete.
Pokud to berete jako vymluvu, tak si tam domyslete, trebo to, ze jsem linej......
Nechapu, kdo zavedl firemni politiku, ze ceske maily se pisi bez diakritiky? Jinak u me diakritika je zaprve z lenosti, a za druhe z demence pochazejici z psani sms na mobil z netu, a tam kdzy hacky pisete tak nektere mobily to neumi zobrazoat
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.02.2007 12:25, RE: 4 a.adaeRE: RE: RE: tak si nekupuj vrak!!!
mufik.martin posted by:
Nechapu, kdo zavedl firemni politiku, ze ceske maily se pisi bez diakritiky? Jinak u me diakritika je zaprve z lenosti, a za druhe z demence pochazejici z psani sms na mobil z netu, a tam kdzy hacky pisete tak nektere mobily to neumi zobrazoat
mufik.martin

taky sem to z pocatku nemohl poradne pochopit. Udajne to bylo proto, ze program, kterej jsme pouzivali pro ty maily, nemel plnou podporu pro cesky znaky (Unicode), takze to pak nekterejm zakaznikum zobrazovalo nesmysly.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.02.2007 12:47, RE: Zase zápolení:) for Dave
Dave posted by:
a kdo si myslis ze 16V motory vymyslel? Němci samozřejmě.uz v roce 1972. Žeto začali seriově používat japonci je věc druhá. A technické pokroky co se zbytku týče se japonců taky moc netýkaly. ABS - Německo, Airbag Německo, klimatizace USA/VB, předepínače pásů - volvo/mercedes, 16V motor výše psáno - Německo, TDi - Německo, Litá kola - Anglie, Turbo - Praga Československo (bylo to dmychadlo na bázi větráku, s dnešním turben nesrovnatelné samozřejmě, byla to 30. léta. Víceprvkové zavěšení - Němec...
No nechci tě vyvádět z nadšení pro nadčlověky, ale proměnné časování ventilů je věc FIAT, a v to Alfě Romeo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.02.2007 13:03, RE: Zase zápolení:) for Dave
SY35 posted by:
No nechci tě vyvádět z nadšení pro nadčlověky, ale proměnné časování ventilů je věc FIAT, a v to Alfě Romeo.
To je fakt, sory...ja si to splet s promennou delkou sani:) ale fiat je taky v Evrope, a ne v Japonsku...a prisli se spoustou jinych veci hlave v alfe, ktera ve 30. letech znamenala hodne. Dneska je bohuzel dost zatracovana, coz je skoda.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.02.2007 13:05, RE: Zase zápolení:) for Dave
Dave posted by:
a kdo si myslis ze 16V motory vymyslel? Němci samozřejmě.uz v roce 1972. Žeto začali seriově používat japonci je věc druhá. A technické pokroky co se zbytku týče se japonců taky moc netýkaly. ABS - Německo, Airbag Německo, klimatizace USA/VB, předepínače pásů - volvo/mercedes, 16V motor výše psáno - Německo, TDi - Německo, Litá kola - Anglie, Turbo - Praga Československo (bylo to dmychadlo na bázi větráku, s dnešním turben nesrovnatelné samozřejmě, byla to 30. léta. Víceprvkové zavěšení - Němec...
Jo a těch 16v, to bude asi Cummins. Takže soudruzi z D bohužel, nic, je mi líto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.02.2007 13:16, RE: for _Tomas
Dave posted by:
Gratuluji k Fordu Mondeo Ghia, taky uvazuju o Mondeu, ale radsi bych Titanium, ktere vubec nejsou na bazarech k dostani:(
Dave: tady na tipcars jsem jich par nasel.....na ty jsi se nedival, nebo chces jen v cerne barve?:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.02.2007 14:06, opisují od sebe
Mimochodem, přímý vstřik nafty měl první Fiat Croma v r. 1989 a benzínu Mitsu Carisma. Ford (USA) zavedl první pásovou výrobu, atd. Všichni se učí jeden od druhého, no a Japončíci a Korejci jsopu mistry v napodobování a vylepšování (Jap.). Escort v 80. letech (hranatý) byl mnohem solidněji postavený než jeho následník. Švára v Rakousku má oba, spravuje si je sám a nedá na tu starší šunku dopustit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.02.2007 23:55, Opačná zkušenost
Nestačil jsem se divit při čtení! Jezdím taky Escortem (ovšem z posledního roku výroby) a moje zkušenost je zatím jiná. Koroze není žádná, poruchy samozřejmě byly ale nic tragického. Brzdy nejsou opravdu nic moc, hlavně se velmi rychle opotřebují. Ale fungují spolehlivě (mám ABS). Motor je úžasně pružný a s tím autem dokáže divy daleko za dálničním limitem (1.6 16V). A 5 za ovládání? To snad ne. Podvozek sedí výborně, je pohyblivý a do smyku se mu vůbec nechce, dokáže odpustit i dost agresivně (nebo špatně) projetou zatáčku. Já jsem s tím autem naprosto spokojenej...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.02.2007 08:30, RE: Opačná zkušenost
Escorter posted by:
Nestačil jsem se divit při čtení! Jezdím taky Escortem (ovšem z posledního roku výroby) a moje zkušenost je zatím jiná. Koroze není žádná, poruchy samozřejmě byly ale nic tragického. Brzdy nejsou opravdu nic moc, hlavně se velmi rychle opotřebují. Ale fungují spolehlivě (mám ABS). Motor je úžasně pružný a s tím autem dokáže divy daleko za dálničním limitem (1.6 16V). A 5 za ovládání? To snad ne. Podvozek sedí výborně, je pohyblivý a do smyku se mu vůbec nechce, dokáže odpustit i dost agresivně (...
Proč ne. Známej má kombika z roku 1990 1.6. Dali jsme z něj 205km/h, má najeto 185.000 km. Je fakt že je garážovanej a udržovanej. Vcelku good auto.
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.