0
back
 

diskuze k tématu: Fiat Tipo 1.1 - jak jezdí po dvaceti letech?

category of topic classification: italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 17.05.2008 12:01, RE: Tonik
anonym posted by:
Je potřeba nejdřív číst, a potom plácat hovadiny. Sem to tam někde psal, ale klidně ještě jednou: psal se rok 88, větší, hezčí a tehdy kurva nový auto se nedala!!!! za ty love sehnat!!!! Ale šrot to teda byl. A zatím si stojím jak nejvíc to jde.
Ok.Ale proč sis potom ještě dalších deset let kupoval další stejná auta?V první polovině devadesárých let už snad byla nabídka mnohem širší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 17.05.2008 12:02,
Všichni, co chválite fiaty, jste buď totálně vypatlaní dementi, nebo čuráci. Jiná možnost tady opravdu není.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 17.05.2008 13:08, Díky za recenzi
Tipo 1.1 je nejslabší motorizace, která se k nám ani do Německa nedodávala (např. jako R19 1.2 nebo P306 1.1) , proto jich je u nás minimum.
Musím autorovi poděkovat, ze to, že bourá některá zažitá a přihlouplá dogmata. SAmozřejmě je vždy nejcennější vlastní zkušenost, a ne tisíckrát opakované nesmysly o žabo- resp. špagetožroutech. A často je to i o štěstí na kus - v mém případě to asi hraje velikou roli - jezdil jsem s vozy z D, JAP i F a všechny byly totálně spolehlivé (byť dost ojeté).
Takže hysterické výlevy proti fiatům taky považuji za bláboly těch, kdo posuzují vozidla podle konstrukčního stavu před 20 lety. Ale touto optikou měřeno by Škoda musela být odporný, životu nebezpečný, hlučný šrot. A vida, dnes je to objektivně někde jinde. Podobný vývoj zaznamenaly korejské i italské automobilky.
Čili abych to shrnul: Fiat auta dělat uměl a umí. Český trh je ale veeeelmi konzervativní (více než německý, řekl bych) , proto se outsideři prodávají pod cenou a přeceňované značky naopak předraženě. Ale co, jsou to nakonec všechno jenom auta
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 17.05.2008 13:48, 1.6 170 km/h? Mirafiori 120 tisíc?
Nevím proč autor záměrně mate, každý kdo se o auta alespoň trochu zajímá ví, že dnešní 1,6tky mají MINIMÁLNĚ 100 koní a jezdí 200km/h.

Pak malý exkurz do historie: Mirafiori za 120tisíc? Kde? Pokud vím, tak pro běžného obyvatele husákovské ČSSR se jako poslední auto z tzv. kapitalistické ciziny prodával za koruny Austin Allegro, někdy na konci 70-tých let. A to za 120tisíc. Pak už vše jen v Tuzexu za bony. Vím přesně, že v roce 1984 se tam prodával Fiat Uno za 35tisíc bonů, tedy 175tisíc korun (pokud měl člověk štěstí a sehnal bon za 5 Kčs). tehdejší palty? 2 - 3tisíce čistého! Mirafiori za koruny a to 120 000? To tak jedině ve speciálním kšeftu pro komunistické papaláše!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 18.05.2008 08:37, RE: Tonik
anonym posted by:
Ok.Ale proč sis potom ještě dalších deset let kupoval další stejná auta?V první polovině devadesárých let už snad byla nabídka mnohem širší.
je to jednoduchý, tak kde jsem dřív i za komáru dokázal vydělat dobrej peníz, se postupně situace obrátila. Hodně sem makal venku, po různých rádoby socialistických prdelích. A potom už to nebylo ono. Já než našel nějakou líp placenou hoknu, jsem se musel spokojit stím, že už ty love nešli jako dřív... (montáže v zahraničí ČKD) A tipo se opravdu dalo sehnat za pár kaček. Navíc pořád to bylo lepší, než fanouš, kterej se prodával ještě dráž! Takže to je jen momentální přísunu lováčů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 18.05.2008 11:34, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Všichni, co chválite fiaty, jste buď totálně vypatlaní dementi, nebo čuráci. Jiná možnost tady opravdu není.
seš krypl
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 18.05.2008 12:56, RE: bez předmětu
anonym posted by:
seš krypl
NENÍ TO KRYPL!
MÁ NAPROSTOUPRAVDU.

Jako fiat někdy dělal kvalitní auta?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.05.2008 10:09, diskuzní žumpa
Omlouvám se za OT, ale takovou diskuzi, kde by bylo tolik turů domácích a dámských přirození jsem zde doposud nezaznamenal, někteří diskutující by se nad sebou měli zamyslet, urážlivé výroky hovoří především o nich samotných. Jinak jezdím v O1 TDi 81kW kombi, a suprově táhne "vocpodu" .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.05.2008 19:14, RE: 1.6 170 km/h? Mirafiori 120 tisíc?
anonym posted by:
Nevím proč autor záměrně mate, každý kdo se o auta alespoň trochu zajímá ví, že dnešní 1,6tky mají MINIMÁLNĚ 100 koní a jezdí 200km/h.

Pak malý exkurz do historie: Mirafiori za 120tisíc? Kde? Pokud vím, tak pro běžného obyvatele husákovské ČSSR se jako poslední auto z tzv. kapitalistické ciziny prodával za koruny Austin Allegro, někdy na konci 70-tých let. A to za 120tisíc. Pak už vše jen v Tuzexu za bony. Vím přesně, že v roce 1984 se tam prodával Fiat Uno za 35tisíc bonů, tedy 175tisíc korun...
no ze tam moje skodovacka 1.6 v octavii ma koni jen 75.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.05.2008 19:18,
Co je to za blba ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.05.2008 22:09, RE: 1.6 170 km/h? Mirafiori 120 tisíc?
anonym posted by:
no ze tam moje skodovacka 1.6 v octavii ma koni jen 75.
Psal jsem : "dnešní 1,6tky." Nevím dokdy přesně se Váš 1,6 75k do Octavií ještě montoval (vím, že to není zase tak dávno) byla to ale už docela rarita. V Japonsku by něco takového už před 10 lety mohlo existovat jedině v muzeu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.05.2008 02:45, reakcia na moju recenziu
Ďakujem všetkým ktorý reagovali na moju recenziu Fiatu Tipo 1.1 a ktorý pochopili podstatu veci, ďakujem i tým ktorý so mnou nesúhlasili a boli ochotný sa pod svoj názor podpísať a tým ostatným ktorých najpodstatnejší argument je čo najvyšší počet vulgarizmou by som tak isto rád niečo povedal ale obávam sa, že rozumejú len výrazom kokot alebo píča prípadne čurák a tomu zase nerozumiem ja.

Teda komunistický papaláš som určite nebol
Porsche 944 220 PS v poradí moje 8 auto
Renault 5 GT Turbo 120 PS v poradí moje 9 auto
Tolko okecávaná elektrika vo Fiatoch - mám priatela ktorý bol 6 rokov riaditeľ dealerstva Mercedes a mohol by som popisovať jeho mindráky z každým predaným kusom a kolko tých kokot... a čurá... si musel vypočuť , ono dať za "nemeckú kvalitu" napr. 2 a viac mega a po 800 km sa nechať doviesť na plaťáku do predajne pretože zrovna nejaký senzor či čidlo má volno to tiež zrovna nepoteší.
Syn pracuje vo Viedni a môže potvrdiť masívny odklon napr. taxikárov od Mercedesu ku Japoncom.
Takže ano Japonec čo sa týka spolahlivosti je na tom o čosi lepšie ako Europan ale povedzme čo by ten Japonec vyrábal keby to Europan najprv nevymyslel a nevyskúšal a konečne hovorím stale Japonca nikdy, žerú velryby a tý si to nezaslúžia
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.05.2008 19:06, RE: 200 koni?????
anonym posted by:
zanovni 200 konove porsche?autor je zrejme nejaky veteranista a dobrodruh,krome deset let stareho boxstera ma asi tezko nejake zanovni porsche 200 koni ty tydýte. prober se a prestan psat takove sracky
Porsche 944 220 PS najazdené v priebehu 3 rokov cca 80000 km, k duševnej úrovni tohoto chudáka nemám čo dodať len obdivujem takýchto hrdinov ktorý vo vetšine prípadov budú o takomto aute zasvetene hovoriť len zo sna.
Preboha jak česi tak mi slováci sme vdaka komoušom chudáci tak sa netvárme, že pre nás existuje len Carrera s minimom 300 PS
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.06.2008 14:38, RE: bez předmětu
anonym posted by:
NENÍ TO KRYPL!
MÁ NAPROSTOUPRAVDU.

Jako fiat někdy dělal kvalitní auta?
Bla,bla... je to krypl...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.06.2008 16:11, RE: reakcia na moju recenziu
anonym posted by:
Ďakujem všetkým ktorý reagovali na moju recenziu Fiatu Tipo 1.1 a ktorý pochopili podstatu veci, ďakujem i tým ktorý so mnou nesúhlasili a boli ochotný sa pod svoj názor podpísať a tým ostatným ktorých najpodstatnejší argument je čo najvyšší počet vulgarizmou by som tak isto rád niečo povedal ale obávam sa, že rozumejú len výrazom kokot alebo píča prípadne čurák a tomu zase nerozumiem ja.

Teda komunistický papaláš som určite nebol
Porsche 944 220 PS v poradí moje 8 auto
Renault 5 GT Turbo 120 ...
Proti japoncům nic nemám ale v superlativech na Tipo se shodneme. Měl jsem 1,6 r.v. 88. Poslední léta už jen pře domem jako záložní auto ale i tak mi několikrát vytrhl trn z paty. Motor ještě pořád švihák a hlevně, pokaždé když jsem si do něj po čase sedl, pocítil jsem neskutečnou příjemnost. Tolik prostoru a světla a originálního stylu jsem v jiném (ani větším) autě od té doby nezažil. Italové jsou šikovnější než o nich leckterý všeználek trousí. Časem si možná jako druhé auto pořídím Stillo, v třídvéřové variantě je to neskutečně hezký auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 13.07.2008 20:13, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Auto je des a hlavne srot.

Ak ma niekto ale Tipo v laske tak to respektujem...


Ehm... pane ak ste isli aspon raz v Porsche 944 tak Tipo 1.1 musel byt pre Vas OLO - Odvoz a Likvidacia Odpadu !!!!
Haló pane pri najazdení cca 900 000 km zistíte, že čím vätšia skúsenosť tým stačí menší výkon / umenie odhadu, predvídavosti atd./ a čím menšie skúsenosti tým je ích treba nahradiť výkonom, ABS om a pod.
romano
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.10.2011 10:59, nWiBvYSDpu
I was really confused, and this answered all my qesutions.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.10.2011 13:01, CAyHwoEYAFzFwvQw
Ppl like you get all the brains. I just get to say thnkas for he answer.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.10.2011 14:57, TzbyDkrGIUpCcdUr
My hat is off to your astute cmmoand over this topic-bravo!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.10.2011 22:32, paoSFZQhKtgbjvyQk
If you wrote an article about life we'd all reach enlightmennet.
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.