0
back
 

diskuze k tématu: Fiat Sedici - kompaktní SUV v testu spotřeby

category of topic classification: italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.09.2008 11:28, pro autora - ta cizí slova
Slovo "pernamentní" neexistuje. Patrně jste měl na mysli "permanentní", česky "stálý".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.09.2008 12:07, RE: pro autora - ta cizí slova
anonym posted by:
Slovo "pernamentní" neexistuje. Patrně jste měl na mysli "permanentní", česky "stálý".
BLBE! asi se jen upsal. To se zřejmě Tobě nestává, že?
Toto je server pro "autíčkáře" a ne pro ty, kteří tu chtějí jen obtěžobvat jako nepřijemný hmyz, pouštějící mravokárné kecy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.09.2008 13:34, jako
Jako, hezka holka je tam vyfocena jako, fakt hezka ze jo. Kdybych nebyl zenatej, tak bych si ji vzal jako....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.09.2008 13:35, RE: pro autora - ta cizí slova
anonym posted by:
Slovo "pernamentní" neexistuje. Patrně jste měl na mysli "permanentní", česky "stálý".
Samozřejmě permanentní - v tohmle slove se vždy upíši .. dík, opraveno.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.09.2008 13:50, RE: jako
anonym posted by:
Jako, hezka holka je tam vyfocena jako, fakt hezka ze jo. Kdybych nebyl zenatej, tak bych si ji vzal jako....
ale opravdu jen jako...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.09.2008 14:50, RE: pro autora - ta cizí slova
anonym posted by:
Slovo "pernamentní" neexistuje. Patrně jste měl na mysli "permanentní", česky "stálý".
ydyote.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.09.2008 16:33, RE: jako
anonym posted by:
Jako, hezka holka je tam vyfocena jako, fakt hezka ze jo. Kdybych nebyl zenatej, tak bych si ji vzal jako....
Ta je tam často. To je partnerka pana Šikla, která ty vozy fotografuje a má zalíbení v outdoorovém oblečení. Moje žena taky moc hezky fotografuje, ale náš vůz moc ne, protože je prý "vždycky stejný". S tím nesouhlasím a fotografuji ho sám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.09.2008 17:17, RE: jako
Muroň posted by:
Ta je tam často. To je partnerka pana Šikla, která ty vozy fotografuje a má zalíbení v outdoorovém oblečení. Moje žena taky moc hezky fotografuje, ale náš vůz moc ne, protože je prý "vždycky stejný". S tím nesouhlasím a fotografuji ho sám.
Máte výborný přehled a máte pravdu .-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.09.2008 17:48, RE: pro autora - ta cizí slova
anonym posted by:
Slovo "pernamentní" neexistuje. Patrně jste měl na mysli "permanentní", česky "stálý".
křetéňě... hňůpě.... děbile...

rozumíš? To je zajýmaví žé?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.09.2008 18:01, RE: jako
Petr - TipCars.com posted by:
Máte výborný přehled a máte pravdu .-)
Děkuji, to byl spíše náhodný tip. V autech máte výborný přehled zase vy. Proto dovolte offtopic (vzhledem k testovanému vozu) otázku: existovala novější verze VW motoru 1,9 66 KW s PD vstřikováním? Četl jsem na diskusních forech, že se dávala do Sharanů (i zde to někteří anonymní diskutéři tvrdí). Ovšem mí známí automechanici mi tvrdí, že je to blbost, že všechny 66 KW jsou s rotačním čerpadlem (což si taky myslím, sám ho mám - proč by motor se stejným výkonem měl mít jiný typ vstřikování - když je výkon i krouťák stejný?) a že 66 KW s PD nikdy neviděli. Za případnou odpověď tisíceré díky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.09.2008 18:28, RE: jako
Muroň posted by:
Děkuji, to byl spíše náhodný tip. V autech máte výborný přehled zase vy. Proto dovolte offtopic (vzhledem k testovanému vozu) otázku: existovala novější verze VW motoru 1,9 66 KW s PD vstřikováním? Četl jsem na diskusních forech, že se dávala do Sharanů (i zde to někteří anonymní diskutéři tvrdí). Ovšem mí známí automechanici mi tvrdí, že je to blbost, že všechny 66 KW jsou s rotačním čerpadlem (což si taky myslím, sám ho mám - proč by motor se stejným výkonem měl mít jiný typ vstřikování - když...
Pozor - právě,že krouťák stejný není. 210 x 240 Nm. Z toho se dá tedy i vyvodit možný odlišný princip plnění.
Sám jsem to nevěděl,ale právě v diskuzi pod tvým autem napsal někdo odkaz kde jsou ty motory VW rozebraný a je tam i napsán dvojí motor 66kW. 210Nm - rotační čerpadlo , 240 Nm - PD. Zajímavý a pro hodně lidí fakt asi neznámá informace.
Našel jsem však ten motor ( 240 Nm) opravdu jen v Sharanu. ( samozřejmě i v Alhambře a Galaxy)
TOM
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.09.2008 20:34, RE: jako
anonym posted by:
Pozor - právě,že krouťák stejný není. 210 x 240 Nm. Z toho se dá tedy i vyvodit možný odlišný princip plnění.
Sám jsem to nevěděl,ale právě v diskuzi pod tvým autem napsal někdo odkaz kde jsou ty motory VW rozebraný a je tam i napsán dvojí motor 66kW. 210Nm - rotační čerpadlo , 240 Nm - PD. Zajímavý a pro hodně lidí fakt asi neznámá informace.
Našel jsem však ten motor ( 240 Nm) opravdu jen v Sharanu. ( samozřejmě i v Alhambře a Galaxy)
TOM
Díky Tome! Čili v krouťáku se liší. A zřejmě i ve spolehlivosti, protože jsem si teď našel forum Sharanistů a část z nich zná svůj motor jen v nouzovém režimu. Koukám, že I ten 85 KW má u Sharanu krouťák 310Nm, s rotačním čerpadlem měl jen 235 Nm.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.09.2008 21:28, RE: jako
Muroň posted by:
Díky Tome! Čili v krouťáku se liší. A zřejmě i ve spolehlivosti, protože jsem si teď našel forum Sharanistů a část z nich zná svůj motor jen v nouzovém režimu. Koukám, že I ten 85 KW má u Sharanu krouťák 310Nm, s rotačním čerpadlem měl jen 235 Nm.
No,ještě bych to maličko upřesnil - 235Nm měl motor s výkonem 81 kW( rotační čerpadlo.) Motor 85 kW byl jen PD,ale i tak měl dvě hodnoty ( dokonce současně prodávané v různých vozech) točivého momentu.285 Nm nebo těch 310 Nm.
A když už jsem u toho upřesňování - buď ve své recenzi a nebo někde v diskuzi jsi napsal,že tvé polo classic nemělo následovníka. Pravda je,že i model představený na podzim 2001 ( kulatá světla) měl od podzimu roku 2003 v nabídce verzi sedan. Ta se však po faceliftu v roce 2005 přestala nabízet.
Omlouvám se všem příznivcům Fiatu Sedici za příspěvky mimo téma.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.09.2008 22:44, RE: jako
TOM posted by:
No,ještě bych to maličko upřesnil - 235Nm měl motor s výkonem 81 kW( rotační čerpadlo.) Motor 85 kW byl jen PD,ale i tak měl dvě hodnoty ( dokonce současně prodávané v různých vozech) točivého momentu.285 Nm nebo těch 310 Nm.
A když už jsem u toho upřesňování - buď ve své recenzi a nebo někde v diskuzi jsi napsal,že tvé polo classic nemělo následovníka. Pravda je,že i model představený na podzim 2001 ( kulatá světla) měl od podzimu roku 2003 v nabídce verzi sedan. Ta se však po faceliftu v roce ...
Jo, s tím výkonem máš pravdu...PD je 85 KW. S tím následovníkem to zas upřesním já. Sedany odvozené od Pola jsou u všech generací - i od současného 9N3. Jen nevím o tom, že by u nás byly prodávány (a v Západní Evropě obecně) - tak jsem to v recenzi myslel. Můj typ 6KV2 se ještě před několika lety dělal v Argentině s benzínovou 1,8. Ten s kulatými světly v sedanu jsem párkrát naživo viděl, ten novější ještě ne. Jejich hlavní odbytiště je Jižní Amerika.
Obrázky zde: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=38&t=49864&sid=43ceb58b59d136646efdc8bd75414983
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.09.2008 14:18, Suzuki nebo Fiat
Teda jet s tímhle autem za 8 litrů po rovině, to si nějak neumím představit. Je to sice hrkáč a s tímhle motorem drahej žebřiňák, ale nad 7 litrů se to dostává těžko. A to i na dálnici. Samozřejmě dávat u na dálnici 4x4, to je jen podivný rozmar. Zvlášť když se nad 60 vypíná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.09.2008 15:07, co toyota
dobrý den, zajímalo by mně, zdali plánujete i test spotřeby toyoty Yaris, je to jistě hodně kupované auto a hodně lidíi o jeho koupi přemýšlí (jako např. moji rodiče). Jistě nejsem sám, kdo neví, nakolik věřit současné masáži reklamou s údaji o úžasně ekonomické spotřebě.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.