0
back
 

diskuze k tématu: Fiat Punto SX 1,2

category of topic classification: italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.05.2006 00:18,
Clio bych zavrhl, ostatní vozy jsou vcelku identické, asi bych dporučil fabii s motorem 1,4 16V, neprohloupíte s Toyotou Yaris. Jinak magické hranice 100 tiskm u Punta bych se nebál, auto je jednoduché, vcelku spolehlivé.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.05.2006 00:48, RE: bez předmětu
Vojtěch posted by:
Clio bych zavrhl, ostatní vozy jsou vcelku identické, asi bych dporučil fabii s motorem 1,4 16V, neprohloupíte s Toyotou Yaris. Jinak magické hranice 100 tiskm u Punta bych se nebál, auto je jednoduché, vcelku spolehlivé.
Z tohoto výběru bych se přikláněl nejvíce k Yarisu Ale každé z těchto aut má nějaké klady i zápory...novejší Punta jsou již dosti spolehlivá,Faibie s 1,4 16V taky není od věci,a na Cliu mi vadí hojně se vyskytující poruchy elektriky obecně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.05.2006 08:50, mirek
Podotýkám,že tloušťka plechu karoserie,vůbec nesouvisí s bezpečností
(kam by pak přišly auta s platovými částmi karoserie ) Bezpečnost
(pasivní) závisí na konstrukci - resp.vyztužení karoserie,deformačních
zonách,apod.Mimochodem u punta 1.generace je pasivní bezpečnost
na relativně dobré úrovni.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.05.2006 11:30,
fiat je zkratka fiat. lepsi volbou je clio polo. embecka sou drahy
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.05.2006 12:10, Martin
Fabia a ani Ibiza nejsou spany auta, jsou to vcelku identicek vozy rozdilnych vzhledu. Doporucil bych motor 1,4 16V, 55kw, asi 75 koni nebo kolik to je presne. Jinak vim ze to je sice drahe, ale seat ted vyprodava stary model Ibizy, uplne nova ibiza 1,4 16V, klima, abs, asr, predni el okna, palubni pocitac za 249. Sice by to chtelo leasing ale nove je nove. I kdzy ztraci hodnotu mate jistotu ze nebylo bourane, jak se s autem jezdilo a vite rposte vvsechno. A nebo koupit auto koupene v CR se servisni knizkou
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.05.2006 14:11, RE: bez předmětu
Kukinrek posted by:
Z tohoto výběru bych se přikláněl nejvíce k Yarisu Ale každé z těchto aut má nějaké klady i zápory...novejší Punta jsou již dosti spolehlivá,Faibie s 1,4 16V taky není od věci,a na Cliu mi vadí hojně se vyskytující poruchy elektriky obecně.
Fabie 1,4 -neskutecne žravé - dlouhodobý průměr je téměř 8,5 l a to dokonce i podle techničáku
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.05.2006 15:11, RE: bez předmětu
Ludek posted by:
Fabie 1,4 -neskutecne žravé - dlouhodobý průměr je téměř 8,5 l a to dokonce i podle techničáku
To není objektivní názor. Lze jezdit průměrně za 5 i za 8,5 ja píšete, ale průměrně se dé vcelku snadno jezdit za 6. Mluvím o Fabii 1,4 16V s výkonem 55kW.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.05.2006 15:49, RE: bez předmětu
Vojtěch posted by:
Clio bych zavrhl, ostatní vozy jsou vcelku identické, asi bych dporučil fabii s motorem 1,4 16V, neprohloupíte s Toyotou Yaris. Jinak magické hranice 100 tiskm u Punta bych se nebál, auto je jednoduché, vcelku spolehlivé.
Do výčtu bych se ještě nebál zařadit Opel Corsa C s motorem 1,2 16V. Auto svižné, úsporné, spolehlivé (vlastní zkušenost) nenáročné na údržbu - servisní intervaly 30 tisíc km nebo 2 roky, crash test 4* a určitě za něj zaplatíte méně než za modely koncernu WV či Toyotu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.05.2006 16:06, RE: bez předmětu
knk posted by:
fiat je zkratka fiat. lepsi volbou je clio polo. embecka sou drahy
Musím polemizovat, jelikož polo je stejně drahé jako fabia a co se týče clia, tak rozhodně o moc spolehlivější nebude, spíše naopak. A navíc má renault snad nejdražší náhradní díly všech typů z tohoto výběru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.05.2006 16:11, RE: bez předmětu
Vojtech, TipCars.com posted by:
To není objektivní názor. Lze jezdit průměrně za 5 i za 8,5 ja píšete, ale průměrně se dé vcelku snadno jezdit za 6. Mluvím o Fabii 1,4 16V s výkonem 55kW.
Vlastním fabii 1,4 55 kw a jezdím dálnice kolem 120km/h a spotřeba..... 10 L normal a 1,2HTP při stéjné rychlosti ještě větší šit....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.05.2006 16:24, RE: bez predmetu
Vojtěch posted by:
Clio bych zavrhl, ostatní vozy jsou vcelku identické, asi bych dporučil fabii s motorem 1,4 16V, neprohloupíte s Toyotou Yaris. Jinak magické hranice 100 tiskm u Punta bych se nebál, auto je jednoduché, vcelku spolehlivé.
jazdim na Cliu na nemam problem. Tak co trepes? Neposudzuj to, o com cies hovno.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.05.2006 16:29, Tak jsem doufal...
Tak jsem doufal, že si přečtu zkušenost uživatele a něco se dozvím a ono nic. :(
No, myslím si, že to měla být spíš poradna, ale co.
100tis.km není magckou hranicí, spíš to může být spojeno s přetáčením tacho a s tím souvisejícím "zanedbaným" servisem.
Jinak, co sem viděl Punto jako firmní vozidlo pro každého, tak se dělal jen běžný servis a Punto drželo i po 100tis.km bez závad. Výměna výfuku je ovšem pravidlem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.05.2006 17:19, Milí Meky
meky posted by:
jazdim na Cliu na nemam problem. Tak co trepes? Neposudzuj to, o com cies hovno.
Měl jsem dvě clia jdno - 1,4 55KW od 108 do 190 tis km a druhé 1,2 44 KW od 30-80tis km. ( ovšem na tom nezáleží)
Pro mě o všem vůbec nic neznamená, že jezdíš cliem, to jedno je rozhodně málo na nějaký názor o spolehlivosti.
Vysoké ceny náhradních dílů jsou ovšem fakt!
A slovo hov... se dá nahradit mnohem inteligentnější nic. To jen abys příště věděl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.05.2006 17:22, Pardon
Aleš posted by:
Měl jsem dvě clia jdno - 1,4 55KW od 108 do 190 tis km a druhé 1,2 44 KW od 30-80tis km. ( ovšem na tom nezáleží)
Pro mě o všem vůbec nic neznamená, že jezdíš cliem, to jedno je rozhodně málo na nějaký názor o spolehlivosti.
Vysoké ceny náhradních dílů jsou ovšem fakt!
A slovo hov... se dá nahradit mnohem inteligentnější nic. To jen abys příště věděl.
Samozřejmě Milý Meky :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.05.2006 18:45, RE: bez predmetu
meky posted by:
jazdim na Cliu na nemam problem. Tak co trepes? Neposudzuj to, o com cies hovno.
Víš co zman eá slovo obečně? Vem su slovník a pak něco blekotej:) Clio má obecně velkou pruchovost elektroinstalace,a to paltí o Renalutech jako takových žádného nevyjímaje...jestli máš dobrého,tak si gratuluj a neurážej,inteligente:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.05.2006 20:52, Nebojteb se francouzů
Všichni tady odsuzují francoouzké vozy, ale co třeba takový peugeot 206? To není určitě úplně nejhorší volba a ebo renault Clio 2 generace( od roku 1998, výrazá modernizace v roce 2001) Měl jsem možnost většinu 206 vyzkoušet, v pár cliích se svézt a Fiata Punto 75 měl léta můj dobrý kamarád, takže jsem i s ním něco ujel. Ve srovnání s ním budete překvapeá jak působí 206 a Clio 2 jako větší auto, jejich pasivní bezpečnost je troufnu sí říci dvojnásobná oroti starému Puntu (2 hvězdičky proti 4 dle NCAP). A i spolehlivost je asi o něco lepší. Jinak motory jsou docela zdařilé na spolehlivost 1,4 8 V oba mají 75 koní a docela dobře táhnou z nízkých otáček. jedná se o motory řady TU (Peugeot) a Energy (Renault) , které jsou docela odolné kostrukce, pouze je třeba kontrolovat dostatek chladicí kapaliny, jelikož díky jejich celohliníkové konsrtukci může mít u nich přehřáti fatální následky (motor se zkroutí). To se však často nestává. Chcete-li více dynamiky, tak suprové motory jsou 1,6 16V. Oba mají 81 kw a ty už s 206 a Cliem docela cvičí. Jsou velmi dobře vyvážeé a jdou rychle do otáček a echybí jim gradace výkou. Pouze u Peugeotu se stávalo, že tomuto motoru občas zůstávaly viset ventily a pak šel na nižší počet válců.Výhodou jak Clia tak 206 je přesné řízení, určitě lepší, než má Fabia a spol. slušné brzdy a skvělá ovladatelnost, kdy jdou obě auta velmi rychle do zatáčky, díky konstrukci zadní nápravy (zejména 206).Clio má oproti 206 mnohem lepší řazení, což je známá bolest všech verzí 206 včetně GTI (. Jiak na 206 hodně odcházely moduly pod volantem, tzv comm 2000, který stojí cca 10000,- Kč ale ve většině vozů už bude vyměněý za novější a tato vada se týká až aut od roku 2001. Dále bývaly u 1,4 8 V vadná zapalovací cívka (nuto měnit celou lištu za cca 4000,-). A u zadní ápryavy je cca po 100000 km lepší nechat preventivně vyměnit uložení ramen, což vás vyjde s využitím dílů z Autobenexu na cca 5000,- Kč i z prací (je na to norma asi 5h). Když toto neuděláte, tak se zničí samotá ramena, což pak vyjde na cca 40000,-Kč. a rovněž jízdní vlastnosti se rapidně zhorší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.05.2006 21:17, RE: Nebojteb se francouzů
Tomáš. posted by:
Všichni tady odsuzují francoouzké vozy, ale co třeba takový peugeot 206? To není určitě úplně nejhorší volba a ebo renault Clio 2 generace( od roku 1998, výrazá modernizace v roce 2001) Měl jsem možnost většinu 206 vyzkoušet, v pár cliích se svézt a Fiata Punto 75 měl léta můj dobrý kamarád, takže jsem i s ním něco ujel. Ve srovnání s ním budete překvapeá jak působí 206 a Clio 2 jako větší auto, jejich pasivní bezpečnost je troufnu sí říci dvojnásobná oroti starému Puntu (2 hvězdičky proti 4 dle...
Ovšem si zapoměl jednu vlastnost clio převodovek a to je netěsnost. Do 100 tis. km ok pak prolíná nad 150tis km užpomalu teče :o)
Vysoké ceny náhradních dílů na renault obecně si také nezmínil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.05.2006 21:34, punto
Já mám Punto taky z roku 1997 a mám naježděno něco málo přes 150 000 km. Na autě jsem neměl žádnou velkou opravu, kromě pravidelných servisů, výměny brzdových destiček a kotoučů a samozřejmě výfuku. Záleží hlavně na tom, jak s k autu chováte.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.05.2006 21:38, Pánové, ženská uvažuje jinak
Time4Tea posted by:
Tak jsem doufal, že si přečtu zkušenost uživatele a něco se dozvím a ono nic. :(
No, myslím si, že to měla být spíš poradna, ale co.
100tis.km není magckou hranicí, spíš to může být spojeno s přetáčením tacho a s tím souvisejícím "zanedbaným" servisem.
Jinak, co sem viděl Punto jako firmní vozidlo pro každého, tak se dělal jen běžný servis a Punto drželo i po 100tis.km bez závad. Výměna výfuku je ovšem pravidlem.
Milí kolegové muži,
za svůj život jsem vlastnil celkem čtyři auta (Š 105, Feldu 1,3 MPi 50kW, Daewoo Nubiru combi 1,6 16V a nyní Oktávku combi 1,9 TDi 96kW). To poslední mě celkem uspokojilo, ale jaké bylo mé překvapení, když mě žena řekla, že nejlepší byla Felicie!!! "Vždyť to žralo, bylo to pro naši rodinu malé, na dálnici to plavalo a na to, že to byla funglovka, celá zrazavěla, neměla posilovač a klimatizaci", odpověděl jsem. "O to mi vůbec nejde, když řídím" reagovala opět žena. "A v čem byla teda krucinál Felda lepší než Oktávka?!", já na to. "No, byla taková hezká, dobře se s ní parkovalo, zrcátka byla bezva, dobře se z ní vidělo, věděla jsem, na co jsou všechna tlačítka (výbava LX - takže tam toho moc nebylo), slyšela jsem motor. Prostě jsem měla o autě přehled a měla jsem ho pod kontrolou." Co na to říct. Žena se na auto dívá úplně jinak. Podle německého Bildu poměrně s přehledem vede jako auto pro ženy Toyota Yaris již několik let. Zmiňovaná Felda je u českých žen také velmi oblíbená. Přesto doporučuji jako ideální auto pro ženy Škodu Fábii 1,2 HTP.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.05.2006 22:28, RE: punto
standa posted by:
Já mám Punto taky z roku 1997 a mám naježděno něco málo přes 150 000 km. Na autě jsem neměl žádnou velkou opravu, kromě pravidelných servisů, výměny brzdových destiček a kotoučů a samozřejmě výfuku. Záleží hlavně na tom, jak s k autu chováte.
Punto posledních let mi přijde jako lepší varianta než u nás tak populární Fabie...je spolehlivější,jednoduché a na přeprpavu z bodu A do bodu B naprosto dostačující...takže souhlasím s Tebou.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.